Katson syntymäajat, värssyt, surijat. Mietin joskus, mitä haluaisin omaan kuolinilmoitukseeni, en ainakaan kuluneita fraaseja.
Seuraatteko kuolinilmoituksia
8
167
Vastaukset
- pilvi*
viitsin Hesaria lukea.
Siinä ei kiehdo paljon muuta kuin kulttuurisivut! Aionkin muuttaa sen sunnuntailehdeksi.
En saa kuin mustat kädet useimmistä Hesarin lehdistä. Ja haisee painomusteelle
Pidän Husiksen tabloi koosta!- aukene
Husis tabloi ????
Muistan, että vanha tätini luki kuolinilmoituksia löytääkseen oikeutuksen elämiseensä. "Vielä on minua vanhempia", hän sanoi, ja myöhemmin mainitsi, että vainajat alkavat olla häntä nuorempia.
Minusta se oli aika kornia, mutta olenpa huomannut, että nyt minullekin on tullut sama tapa. Tuntuu aika kamalalta, kun itseään nuorempia on sivu täynnä!- pilvi*
että lehti on seuranut aikaansa ja on kaksi kerta A nelosen kokoa ja sidottu,
Mitä sekään niin tärkeää on, vaan Huvudstadsbladet on hieman maltillisempi lehti.
Ainoa haitta siinä on minulle, että se käsittelee taideasiat suppeammassa muodossa, sen pienemmän väetöryhmän puitteissa!
Muualla Euroopassa on tabloid lehdet jo vakio. Ne kun on helpommat lukea, vaikka junassa. - ---------
pilvi* kirjoitti:
että lehti on seuranut aikaansa ja on kaksi kerta A nelosen kokoa ja sidottu,
Mitä sekään niin tärkeää on, vaan Huvudstadsbladet on hieman maltillisempi lehti.
Ainoa haitta siinä on minulle, että se käsittelee taideasiat suppeammassa muodossa, sen pienemmän väetöryhmän puitteissa!
Muualla Euroopassa on tabloid lehdet jo vakio. Ne kun on helpommat lukea, vaikka junassa.opettavaista. Meitä sivistetään täällä!
- &(*_'&
--------- kirjoitti:
opettavaista. Meitä sivistetään täällä!
terve:)
Olen kuullut sanottavan, että sitten ihminen on vanha, kun alkaa lukemaan kuolinilmoituksia.
Sitä en allekirjoita, sillä olen lukenut niitä jo iät ja ajat.
Luen syntymäajat ja muistovärssyt
ja aina se sävähdyttää, kun on nuoren ihmisen kuolinilmoitus.- lukenut
ja leikkaan tuttujen ilmoitukset jopa talteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404