Kaunis nainen on paratiisi silmälle, helvetti sielulle ja kiirastuli kukkarolle, mikäli Nicolas Chamfortiin uskomme ja miksemme uskoisi ;)
Hiukset kuin aallot
aallot joissa velloo houkutuksen purjeet
Muhkea kuin poutapilvi, huulten kaari ja muoto
Huulesi poimut asettuvat hymyyn, nostavat tuulia
Ja rinntasi kuin satama, joka pelastaa ajelehtivan
Mistä mainingit lähtevät, aiheuttaen lantion pyörähtävän keinahduksen
Liike hypnotisoi ja synnyttää halun
Halun, joka liikuttaa tuulia ja vesiä
Polttaa sillat, huokaa, kuiskaa
Kauneuden tuuli puhaltaa
Sydän värisee kuin lehti, jota tuulen vire hipaisee, koskettaa
Niin minä kosketin suudelmalla ihana tuoksusi terälehtiä
Ja taistelen uppoamista rakkauden huumaavaan virtaan
vain pienen pieni pisra ja mikään ei ole enää ennallaan
että tällaset fiilikset tänään ;)
Mikä tahansa on kaunista, jos sitä rakastaa
6
294
Vastaukset
- tretori
Sinä olet rakastunut:)
- jussi hates jazz
Moi
Toi noin, mä voin ihastua vaik kui mont kertaa päiväs ja rakastua joka päivä, mä oon parantumaton romantikko ;)
Ei kyl toi oli ihan eilisen runner's high eli endorfiinihumalan jälkimainigeissa kanssaihmisten iloksi tai suruksi, kuin vaan, ilmoille päässy pläjäys. Ei liity sen suurempaa dramatiikkaa, vaikka vois tekstist niinkin päätellä.
Musan lisäks toi "eteerinen kielikylpy" on mun ominta minää, paitsi sillon ko oon känkkis ;)
Tänäänkään en oo ;)
...Ei osaa oikeen mitään sanoo....
Mutta kiva kun et piilottele,
mahtavaa,
kun olet rakastunut =)- jussi hates jazz
mykkäkouluu pitään, sanattomaks rupesit?
Moro, sano kauniit toisilleen ;)
En silleen enemmän tai "normaalista" poiketen mitenkään erityisen rakastunut ;)
Verkkokalvot "k-liimas" näyn, joka tulla tupsahti paperille, yllättäen ja pyytämättä.
Tulee halvemmaks "syörä" silmillä ;) jussi hates jazz kirjoitti:
mykkäkouluu pitään, sanattomaks rupesit?
Moro, sano kauniit toisilleen ;)
En silleen enemmän tai "normaalista" poiketen mitenkään erityisen rakastunut ;)
Verkkokalvot "k-liimas" näyn, joka tulla tupsahti paperille, yllättäen ja pyytämättä.
Tulee halvemmaks "syörä" silmillä ;)...Helvata , mä jo luulin ...
Myöhäisailtaa sano komiat toisilleen =)
Sun juuret on mitä ilmeisemmin Laihialla,
runosielu kukkii kun sä syörä silmillä.
Laihialaiset kun poikkee sinne iloiseen taloon,
ne kysyy ; Mitä maksaa yksi meno-paluu ?
Itteensä pitää muuten rakastaa =)- jussi hates jazz
KrisseLinnanneito kirjoitti:
...Helvata , mä jo luulin ...
Myöhäisailtaa sano komiat toisilleen =)
Sun juuret on mitä ilmeisemmin Laihialla,
runosielu kukkii kun sä syörä silmillä.
Laihialaiset kun poikkee sinne iloiseen taloon,
ne kysyy ; Mitä maksaa yksi meno-paluu ?
Itteensä pitää muuten rakastaa =)ole sitä miltä näyttää, elämme suurimman osan elämäämme harhassa ;)
haluatko kuulla huonon vitsin, jonka kuulin....missäs se nyt olikaan.... ;)
no ei se mitään kerron sen silti.
- pelastin erään miehen hengen eilen illalla, nainen kehui ystävättärelleen.
- ihanko totta! Miten se tapahtui?
- hän sanoi, että tappaa itsensä, ellei pääse sänkyyn kanssani
mitä opimme tästä, koskaan ei voi tehdä liikaa toisen hyväksi ;)
ja tähän sopii teemalauluksi paremmin kuin meno-paluu glädjehuussetissa
http://www.youtube.com/watch?v=JR8zeW6MsMc
ainiin, tiekkö mikä on prostituoitujen pää-äänenkannattaja lehti?
-yhteishyvä ;)
mistäkö tiedän?
mulle tulee se
SOK ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514