Mikä tahansa on kaunista, jos sitä rakastaa

jussi hates jazz

Kaunis nainen on paratiisi silmälle, helvetti sielulle ja kiirastuli kukkarolle, mikäli Nicolas Chamfortiin uskomme ja miksemme uskoisi ;)


Hiukset kuin aallot

aallot joissa velloo houkutuksen purjeet

Muhkea kuin poutapilvi, huulten kaari ja muoto

Huulesi poimut asettuvat hymyyn, nostavat tuulia

Ja rinntasi kuin satama, joka pelastaa ajelehtivan

Mistä mainingit lähtevät, aiheuttaen lantion pyörähtävän keinahduksen

Liike hypnotisoi ja synnyttää halun

Halun, joka liikuttaa tuulia ja vesiä

Polttaa sillat, huokaa, kuiskaa

Kauneuden tuuli puhaltaa

Sydän värisee kuin lehti, jota tuulen vire hipaisee, koskettaa

Niin minä kosketin suudelmalla ihana tuoksusi terälehtiä

Ja taistelen uppoamista rakkauden huumaavaan virtaan

vain pienen pieni pisra ja mikään ei ole enää ennallaan


että tällaset fiilikset tänään ;)

6

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tretori

      Sinä olet rakastunut:)

      • jussi hates jazz

        Moi

        Toi noin, mä voin ihastua vaik kui mont kertaa päiväs ja rakastua joka päivä, mä oon parantumaton romantikko ;)

        Ei kyl toi oli ihan eilisen runner's high eli endorfiinihumalan jälkimainigeissa kanssaihmisten iloksi tai suruksi, kuin vaan, ilmoille päässy pläjäys. Ei liity sen suurempaa dramatiikkaa, vaikka vois tekstist niinkin päätellä.

        Musan lisäks toi "eteerinen kielikylpy" on mun ominta minää, paitsi sillon ko oon känkkis ;)

        Tänäänkään en oo ;)


    • ...Ei osaa oikeen mitään sanoo....
      Mutta kiva kun et piilottele,
      mahtavaa,
      kun olet rakastunut =)

      • jussi hates jazz

        mykkäkouluu pitään, sanattomaks rupesit?

        Moro, sano kauniit toisilleen ;)

        En silleen enemmän tai "normaalista" poiketen mitenkään erityisen rakastunut ;)

        Verkkokalvot "k-liimas" näyn, joka tulla tupsahti paperille, yllättäen ja pyytämättä.

        Tulee halvemmaks "syörä" silmillä ;)


      • jussi hates jazz kirjoitti:

        mykkäkouluu pitään, sanattomaks rupesit?

        Moro, sano kauniit toisilleen ;)

        En silleen enemmän tai "normaalista" poiketen mitenkään erityisen rakastunut ;)

        Verkkokalvot "k-liimas" näyn, joka tulla tupsahti paperille, yllättäen ja pyytämättä.

        Tulee halvemmaks "syörä" silmillä ;)

        ...Helvata , mä jo luulin ...
        Myöhäisailtaa sano komiat toisilleen =)
        Sun juuret on mitä ilmeisemmin Laihialla,
        runosielu kukkii kun sä syörä silmillä.
        Laihialaiset kun poikkee sinne iloiseen taloon,
        ne kysyy ; Mitä maksaa yksi meno-paluu ?

        Itteensä pitää muuten rakastaa =)


      • jussi hates jazz
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Helvata , mä jo luulin ...
        Myöhäisailtaa sano komiat toisilleen =)
        Sun juuret on mitä ilmeisemmin Laihialla,
        runosielu kukkii kun sä syörä silmillä.
        Laihialaiset kun poikkee sinne iloiseen taloon,
        ne kysyy ; Mitä maksaa yksi meno-paluu ?

        Itteensä pitää muuten rakastaa =)

        ole sitä miltä näyttää, elämme suurimman osan elämäämme harhassa ;)

        haluatko kuulla huonon vitsin, jonka kuulin....missäs se nyt olikaan.... ;)

        no ei se mitään kerron sen silti.

        - pelastin erään miehen hengen eilen illalla, nainen kehui ystävättärelleen.
        - ihanko totta! Miten se tapahtui?
        - hän sanoi, että tappaa itsensä, ellei pääse sänkyyn kanssani


        mitä opimme tästä, koskaan ei voi tehdä liikaa toisen hyväksi ;)

        ja tähän sopii teemalauluksi paremmin kuin meno-paluu glädjehuussetissa

        http://www.youtube.com/watch?v=JR8zeW6MsMc

        ainiin, tiekkö mikä on prostituoitujen pää-äänenkannattaja lehti?


        -yhteishyvä ;)

        mistäkö tiedän?

        mulle tulee se

        SOK ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe