"hoidokki" Mitäs mieltä olette? Olen henkilökohtaisen avustajan työnantaja siis avustettava.
Lääkäri kirjoitti
5
370
Vastaukset
voithan seuraavan kerran kirjoittaa vaikka hänelle tarkoitettuun saatteeseen vaikka lekuri tai vastaavaa :)
Olet kyllä oikeassa, tuosta nimityksestä voi kyllä vihastua, ja syystäkin.
Minun papereissa on mainintoja:
- kuntoutuja
- vammautunut
kuntoutuja on kai useimmin käytetty, vaikken tästä enempää kuntoudukaan. - ATDT'2
... puoskariksi ja kysyä, mitä piti uudesta tittelistään.
oon kuullut henkilökohtaisenavustajan suusta puhuessaan työnantajastaan.
- Ihan mikä vaan
On teillä huolet ja murheet. Mitäs helvetin väliä sillä on miksi joku teitä kutsuu.
Täytyy itse tietää mikä ja kuka on. On aivan turha täällä valittaa kohtelustaan, valittakaa sille kuka teitä väärin nimittelee. Kuulutte varmaan samaan luokkaan, jotka valittavat, että ihmiset katsoo ja tuijottaa teitä, kun liikutte esim. pyörätulilla. Ei JEESUS hankkikaa itsellenne itsekunnioitus ja sitä teille ei anna kukaan muu kuin te itse. Ihan mikä vaan kirjoitti:
On teillä huolet ja murheet. Mitäs helvetin väliä sillä on miksi joku teitä kutsuu.
Täytyy itse tietää mikä ja kuka on. On aivan turha täällä valittaa kohtelustaan, valittakaa sille kuka teitä väärin nimittelee. Kuulutte varmaan samaan luokkaan, jotka valittavat, että ihmiset katsoo ja tuijottaa teitä, kun liikutte esim. pyörätulilla. Ei JEESUS hankkikaa itsellenne itsekunnioitus ja sitä teille ei anna kukaan muu kuin te itse.jos joku nimittää väärin, niin sen voi kyllä ihan hyvin korjata. Kyllä mäkin korjaan, esimerkiks kerran pari talvea sitten yks äijä käytti jutellessani mulle musta termiä "kehitysvammainen". Korjasin ihan asiallisesti ja rauhallisesti että kehitysvammainen en todellakaan ole, vaikka rehellisesti sanoen sisällä kiehui todella ja teki mieli vetää sitä ---tanan känniääliötä lättyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172031Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281674Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021147- 65919
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53875- 39814
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53785J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30676Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612