kysymyksiä jotka sopii kaikille

;D

tässä kysymyksiä oikeasta elämästä
1:ootko tyttö vai poika
2:kuinka vanha oot
3:mitä pokemon pelejä sulla on
4:missä asut

22

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      1. Jälkimmäinen.

      2. 13, parin kuukauden päästä 14.

      3. Äh, niitä on monta... No, tässä konsoleittain:
      N64: Stadium 2, Snap
      GameCube: Colosseum, XD
      Wii: PBR, Ranch
      GBA: FireRed (ja piraatti-Ruby

      • poke-vaihtaja

        1 tyttö

        2 13, parin kuukauden päästä 14

        Gba: 2 blue, 1 red, 1 silver 1 gold (vissii piratti)
        2 sapphiree, 1 emerald, 1 leaf green,
        1 red rescue team.....

        ds: 1 diamond, 1 platinum, 1 pearl,
        1 blue rescue team, 1 expolers of darkness,
        1 dash...

        wii: battle revolution.....

        känny: red, blue ja yellow

        4 lappeenranta

        tais olla viel muit pokepelei????
        ehkä oli viel muita.. xD


      • jamin10

        1. Poika

        2. 14

        3.
        GB: Red
        GBC: Crystal
        GBA: R/S/FR/LG/E/Frigo Returns
        DS: D/P/Pt/Pokemon Dash/Blue Rescue team/Ranger/Dungeon 2/Ranger 2... olikohan muuta...
        Wii: Ranch, PBR

        4. Helsinki

        Voi olla että jotain puuttuu peleistä


      • poke-vaihtaja
        poke-vaihtaja kirjoitti:

        1 tyttö

        2 13, parin kuukauden päästä 14

        Gba: 2 blue, 1 red, 1 silver 1 gold (vissii piratti)
        2 sapphiree, 1 emerald, 1 leaf green,
        1 red rescue team.....

        ds: 1 diamond, 1 platinum, 1 pearl,
        1 blue rescue team, 1 expolers of darkness,
        1 dash...

        wii: battle revolution.....

        känny: red, blue ja yellow

        4 lappeenranta

        tais olla viel muit pokepelei????
        ehkä oli viel muita.. xD

        sit
        ds: molemmat rangerit ;)


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        1. Poika

        2. 14

        3.
        GB: Red
        GBC: Crystal
        GBA: R/S/FR/LG/E/Frigo Returns
        DS: D/P/Pt/Pokemon Dash/Blue Rescue team/Ranger/Dungeon 2/Ranger 2... olikohan muuta...
        Wii: Ranch, PBR

        4. Helsinki

        Voi olla että jotain puuttuu peleistä

        Yks niistä legendaarisimmista bootlegeistä, Chaos Blackin ja Perlan kanssa. (Multa löytyy Perla xD)


      • rndm. kirjoitti:

        Yks niistä legendaarisimmista bootlegeistä, Chaos Blackin ja Perlan kanssa. (Multa löytyy Perla xD)

        1. Tyttö
        2. Oon jo aikunen
        3. Red, Blue, Yellow, Crystal, Ruby, Sapphire (tietokoneella), Emerald, Leafgreen, Pearl ja Platium
        4. Tyrnävällä (sijaitsee lähellä Oulua).


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Yks niistä legendaarisimmista bootlegeistä, Chaos Blackin ja Perlan kanssa. (Multa löytyy Perla xD)

        Returns on kai Rubyn joku Bootleg versio. Siinä on vähän jotain erillaisia juttuja, mutta ei siinä kai kummempaa, kuten että Mewejä tulis ruohosta. Ja savet katoo aina kun sammuttaa. Serkulla oli ainakin kummatkin noista, Perla ja Chaos Black ja anto Frigon mulle. xD
        Sil oli kans joku sellanen jossa siinä peli kortissa oli Shadow Lugian kuva. Siinä sai pelata joko Mistyllä tai jollain pojalla. Siinä on Pikachu alkupokemonina valmiiks. Se kouluttaja tulee avaruusaluksesta ulos, eikä rekasta niinkun R/S/E, mutta se koko paikka on outo, ei siis Hoenn vaan joku muu mesta. xD Ruohosta löytyy sellasia normi lv jotain poksuja joilla voi kehittää omaa 5lv Pikachua, mutta joskus sieltä tulee 30 lv Bagoneita ja niihin se peli päättyy sit aina D:


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Returns on kai Rubyn joku Bootleg versio. Siinä on vähän jotain erillaisia juttuja, mutta ei siinä kai kummempaa, kuten että Mewejä tulis ruohosta. Ja savet katoo aina kun sammuttaa. Serkulla oli ainakin kummatkin noista, Perla ja Chaos Black ja anto Frigon mulle. xD
        Sil oli kans joku sellanen jossa siinä peli kortissa oli Shadow Lugian kuva. Siinä sai pelata joko Mistyllä tai jollain pojalla. Siinä on Pikachu alkupokemonina valmiiks. Se kouluttaja tulee avaruusaluksesta ulos, eikä rekasta niinkun R/S/E, mutta se koko paikka on outo, ei siis Hoenn vaan joku muu mesta. xD Ruohosta löytyy sellasia normi lv jotain poksuja joilla voi kehittää omaa 5lv Pikachua, mutta joskus sieltä tulee 30 lv Bagoneita ja niihin se peli päättyy sit aina D:

        Suurin osa noist bootlegeist on joidenkin tekemiä rom hackeja, jotka sitten pöllittiin ja alettiin myymään. Esim. Chaos Black laitettiin ensin ladattavaksi ilmaiseksi PokeCommunityyn. Sitten joku rosvo laitto sen cartridgeen ja alko myymään.


    • silver-riolu

      1. Tyttö....
      2. 12, perjantaina 13...
      3. Emerald, Colosseum, XD, Ranger, Ranger 2, Red rescue, Explores of Time, Diamond, PBR, Platinum ja pokemon dash.....
      4. Helsingissä

      • vielä nämä pelit Pokemon pinball, puzzle challenge ja Mystery of dungeon blue.


    • BBBBerryneKoH~

      1. Emt, tyttö kai
      2. 69, eiku kuukauden pääst 13
      3. Jotai
      4. Sienessä, eli Helsingis

      ~KABOOM

      • ;D

        1 10v talvella 11
        2 poika
        3 poemon mystery dungen red rescua team,emerald ja platinum
        4 oulussa (kaakkurissa)


    • Ninetales

      1: Tyttö.
      2: 15.
      3: Pearl, Platinum, Emerald, FireRed, Pokemon Ranger Shadow of Almia, Pokemon Mystery Dungeon Blue rescue team, Pokemon Mystery Dungeon Explorers of darkness.
      4: Uudessakaupungissa.

      :P:P

    • Pokemon Mestari

      1. Poika

      2. 11 ens viikol 12

      3. Ds: Pokemon Pearl ja Platinum
      GBA: Pokemon Emerald ja Pokemon Mysterion dungeon red
      GameCube: Pokemon Colosseum

    • diivu_87

      1. Tyttö
      2.22 n 13 kk 23 xD
      3.FR,Emerard,Pealr2x,Platium ja BatleRevulution
      4.Helsingissä

      • Silver Chikorita

        1.Poika
        2.10 lokakuun 7 päivä 11
        3.Leaf Green, Diamond ja Platinum
        4.Vantaalla


    • satsumi

      1. Tyttö

      2. 19 :)

      3. Käsikonsolille:
      -Pokemon Red & Blue & Yellow
      -Pokemon Crystal ja Puzzle(tai jtn, joku tetris tyyppinen kuitenkin GBA:lle)
      -Pokemon Sapphire & Emerald
      -Pokemon Pearl & Platinum

      Gamecube/Wii pelit:
      -Pokemon Channel (lol mut siit saa Jirachin :D)
      -Pokemon Colosseum ja XD: Gale of darkness
      -Pokemon Battle Revolution(/pikkuveljen kans omistetaan yhdes)

      4. Savonlinnassa

    • yks tyyppi

      1.poika

      2.13 lokakuun 5 täytän 14

      3.fire red,emerald,red rescue team,diamond,platinum

      4.kotkassa

      • rndm.

        Samassa kuussa synnytty =)
        (Minä 21. päivä, joten olet vanhempi.)


      • Diivu87
        rndm. kirjoitti:

        Samassa kuussa synnytty =)
        (Minä 21. päivä, joten olet vanhempi.)

        Tei siis on suunillen kohta synttärit


      • yks tyyppi
        rndm. kirjoitti:

        Samassa kuussa synnytty =)
        (Minä 21. päivä, joten olet vanhempi.)

        (otsikko)


      • vaporeon
        yks tyyppi kirjoitti:

        (otsikko)

        1. tyttö
        2. 18
        3. DS: Pearl, Diamond, Platinum
        Gamecube: Colosseum
        4. kangasalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe