Ahdistaako?

Vaimo nalkuttaa, sudet vaanivat metsässä, lapset märisevät, karhun voimat ovat hirvittävät, pitäisi olla mies, alkoholi tuo vain hetkellistä turvaa, rapula on sietämätöntä, sivistys on saamatta ja läksyt tekemättä, tieto vaimon ylivertaisuudesta hävettää jne jne....

Tämä on arkipäivää nykyajan Suomessa joittenkin keskuudessa. Jotkut hakevat turvaa saman kohtalon saaneista liittymällä joihinkin sorsaporukoihin taikka petojen metsästystalkoisiin, joissa yritetään olla mies.

Nyt tähän ahdistukseen pitäisi saada jotain muuta lääkettä kuin alkoholi. Tarvitaan psykoanalyysia, joka toivottavasti helpottaa. Se on kivuliasta, mutta varmasti kannattaa. Ainakin, jos ajatellaan perhettä, eikä vain pyssyllä dominoivaa reppanaa.

16

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeaa elämää

      Mutta tule minulle analyysiin, niin se varmaan helpottaa. Ota pari diapamia ensin ja tule vastaanotolle vaikka yhdeksän aikaan. Sopiiko ?

      • ratkaisu?

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tappoiko-83-vuotias-mies-91-vuotiaan-vaimonsa/153531


      • ehkäpä sopisi

      • sanopas
        ehkäpä sopisi kirjoitti:

        elinkautinen linnaa ???

        se humaltuneelle ja tiedottomalle aseenkantajalle, ei tai ihan ymmärtää mistä kysymys.


      • 83 vuotias
        sanopas kirjoitti:

        se humaltuneelle ja tiedottomalle aseenkantajalle, ei tai ihan ymmärtää mistä kysymys.

        oli humaltunut ja tiedoton aseenkantaja ?


    • Treehugger

      Ei ole vaimoa (koska olen hetero), ei lapsia, ei alkoholiongelmaa, saati krapulaa.
      Tutkintoja on yliopistolta parikin. En edes haluaisi olla mies, saati metsästää.

      Torvisieniä on kuivumassa kuutisen litraa. Lisäksi sain seurata saukon touhuiluja, kerätä luonnosta voimaa ja kokemuksia. Nyt jaksaa taas pakertaa hetken...

      • "Torvisieniä on kuivumassa kuutisen litraa"

        Torvi olet itse sepittämäsi mussutuksen kanssa. Pitää ihan lainata naureskelijaa:

        "ei voi muuta kuin naureskella"


      • "Ei ole vaimoa (koska olen hetero)"

        heh heh heh... harvoin kirjoitan kolmea heheä.


      • pienriistametsästäjä

        ...lataa akkuja mukavasti, ja tosiaankaan ei sen jälkeen ahdista.

        Sienistä saa hyvää kastiketta kerman ja sipulin kanssa.
        Suppilovahverot eivät ole vielä mitassa, mutta kanttarelleja on, joskin kuivia.

        Niillä ja puolukkahillolla kun höystää vaikkapa sorsapaistin, niin nam nam!


      • pienriistametsästäjä kirjoitti:

        ...lataa akkuja mukavasti, ja tosiaankaan ei sen jälkeen ahdista.

        Sienistä saa hyvää kastiketta kerman ja sipulin kanssa.
        Suppilovahverot eivät ole vielä mitassa, mutta kanttarelleja on, joskin kuivia.

        Niillä ja puolukkahillolla kun höystää vaikkapa sorsapaistin, niin nam nam!

        ladannut akkujasi jo pitemmän aikaa:

        http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/08/etela-suomessa_sienimyrkytysten_aalto_955009.html


      • ja tunnen

      • ja tunnen kirjoitti:

        kanttarellin ja suppilovahveron.
        Opettele sinäkin tuntemaan syötäviä sieniä, niin pääset tuosta sienipelosta eroon.

        koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.

        Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.


      • reppuryhmäkin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.

        Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.

        hanurin rassaaja sienetkin poimii toistensa hanurista.


      • levitä vain
        Susianalyytikko kirjoitti:

        koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.

        Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.

        ihmiskontaktissa.


    • luonnontuntija...
      • Eikös aina

        sienestysoppaissa sanota jotenkin, että:

        "Poimi ainoastaan sieniä, jotka tunnet"

        Jos sitten näin tekee, niin mikä meni pieleen?
        Vika olikin epäpätevässä ohjeistuksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe