En mielelläni halua lokeroitua
en kuulua mihinkään joukkoon
kaikki tiet ovat minua varten
tiedän perheen riittävän liittona
Mutta on olemassa ryhmä
johon kuulun hyvin mielelläni
se on tosimiesten kopla
miesten jotka rakastavat naisia
Miehet jotka rakastavat naisia
10
272
Vastaukset
- *laudi*
Liitto...ja muut naiset...ko?
eikö sen vaimon pitäisi riittää
sillon :/
Vai kotiako vain hoitamaan..
..katsoa saa muttei koskea
usein se menee kuitenki muuhunki..
mutta minnepä sitä silmiään laittaa
ku naisia riittää..
ja me naiset olemme ihania :)
ja saa meitä katella.
noh tällasta minulta :)- tomppa2006
...kyllä yksi nainen kerrallaan riittää...
En tarkoittanut tätä runoa moniavioisuuden puolustuspuheeksi. Erehtymisen vaara on kyllä ilmeinen.
*hymyilee*
- Minanoita
Totta on että runosi herätteli kahdenlaisia
ajatuksia
mies joka rakastaa naisia
vaiko vain yhtä kerralla?
Mutta kuten olen monta kertaa
todennut sinä olet tosi mies ja rakkauden ritari kaikesta
huolimatta=))))- tomppa2006
...luin tuollaisen otsikon jostakin lehdestä...
Muutin lausetta radikaalisti ja annoin sen nimeksi runolle. sen jälkeen rupesin pudottelemaan sanoja. Tarkoitin siis yleensä kuuluvani joukkoon, joka rakastaa naisia. Ei siis yhtä naista. Se joukko. Kun taas minä...
*hymyilee*
- lindalinda1
eivät hekään halua lokeroitua - luulisin.
Perhe on tukipilari, rakkaus sen kantava
voima.
Mielenkiitoinen, jollain tapaa hiukan poikkeavakin
runo Sinulta siihen nähden, mitä yleensä saamme
kirjoittamanasi lukea.
Viehättävä kokonaisuus.- tomppa2006
...tämän eroavaisuuden aikaisempiin runoihini, olen siitä hyvilläni...
Tämän runon myötä jätän runon kirjoittelun hetkeksi. En sano hyvästejä, enkä jätä jäähyväisiä, vaan pidän toistaiseksi määrittelemättömän ajanjakson taukoa. Uskon että vielä nähdään. Pidä sinä lippu korkealla ja jatka tasokkaiden runojen kirjoittamista. Olet siinä erittäin hyvä, sinä osaat.
*hymyilee*
- kaaru
Wau mikä runo
ihana että teitä tällaisia miehiä on
miehiä, jotka rakastavat naisia
hymyilee;)- tomppa2006
...ilman tälläisia miehiä maailma pysähtyisi...
Kuten myös ilman naisia, jotka rakastavat miehiä. Olemme elämän kantava voima.
*syvällistä filosofista pohdintaa*
...Ymmärtää nainen on aina nainen...
Ei aina niin suora ja mutkaton.
Hän joka hakee ihmeolentoa,
pettyy pahasti.
Sä sen oivalsit hyvin Tommy =)- tomppa2006
...runoni ja ymmärsit hyvin saoman...
Nainen on aina nainen, ei välttämättä helposti ymmärrettävä, mutta rakastettava.
Kaunis kiitos Krisse palautteesta ja heti aamulla....
*hymyillään*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501