Olen etsimässä laadukkaita kauhoja 13t kaivinkoneeseen. Mikä mielestänne tiltin kanssa laadukkain merkki?
Mikä on laadukas kauhamerkki
19
2230
Vastaukset
- kort_su
maakasilta kauhat parhaat joka hommaan beibi!!!
- lukeehan se kirjassakin
Sillä on kuokittu paljon soita tässä maassa, suosittelen Jussia, se on n_ssia...(en keksinyt mitään muutakaan riimin lopuksi, sori...ehkei tuo ihan radiomainostasoa ole?)
- 111
gjerstadia myös paljon käytellään, luotettava merkki.
- kauha on vaan
111 kirjoitti:
T.salminen
- pettynyt...
111 kirjoitti:
Pikaliittimissä holkin reiät soikeita. Ei taida talossa olla kunnon työkaluja.
Nyrkkipaja laatua. - Pettynyt......
pettynyt... kirjoitti:
Pikaliittimissä holkin reiät soikeita. Ei taida talossa olla kunnon työkaluja.
Nyrkkipaja laatua.Tarkoitin Gjerstadia, en T Salmista.
- lapio
Fiskars
GJ Tuusulasta. On tehty oikeisiin töihin. Peltikauhoja p...raudasta saa halavalla. Mutta osta puikkoja iso läjä samalla.
- Entinen asiakas
Nykyään GJ:t on puolivalmiita, kieroja tekeleitä. Liittimet ei mene paikoilleen.
Suosittelen Steelpaa, Euro Steeliä. - tsilleen
Entinen asiakas kirjoitti:
Nykyään GJ:t on puolivalmiita, kieroja tekeleitä. Liittimet ei mene paikoilleen.
Suosittelen Steelpaa, Euro Steeliä.PH-worksin tuotteita.eivät ole halvimpia mutta pirun lujasti tehtyjä esim. kahden kuution kuokan paino oli 2550kg.Eivätkä ne pienemmätkään miltään pellikipoilta näyttäneet kun poikkesin Honkajoella.
- Eesti Vabariik
tsilleen kirjoitti:
PH-worksin tuotteita.eivät ole halvimpia mutta pirun lujasti tehtyjä esim. kahden kuution kuokan paino oli 2550kg.Eivätkä ne pienemmätkään miltään pellikipoilta näyttäneet kun poikkesin Honkajoella.
PHn tekemät kuokat repeävät saumoista ja kannesta, mahtaisko olla Viron tuotannosta?
- Jukka A
tsilleen kirjoitti:
PH-worksin tuotteita.eivät ole halvimpia mutta pirun lujasti tehtyjä esim. kahden kuution kuokan paino oli 2550kg.Eivätkä ne pienemmätkään miltään pellikipoilta näyttäneet kun poikkesin Honkajoella.
Pomen ja Honkajoen kauhat ovat tosiaankin virossa tehtyjä.
- Valtraman
Jukka A kirjoitti:
Pomen ja Honkajoen kauhat ovat tosiaankin virossa tehtyjä.
PH works ei ole muutamaan (5) vuoteen ollut yhteistyössä pomen kanssa ja kauhat ovat firman omaa tuotantoa,eivät Virossa tehtyjä ja ainakin viimeiset kuus vuotta ovat kuokkakauhat tehneet ainesputki yläpäällä että se niistä repeilevistä koteloista mutta toki Honkajoella on muitakin kauhakauppiaita
- 25 v kaivanut
tohon kokoluokkaan 13t gjerstadin tekemä ja myymä excalite-kauha on ehdottomasti paras. esim.tilttikauha pohja on kokonaan hardox 450
- 75
Itse en muun merkkisiä enään osta paras hinta laatu suhde.
- Sen huomaa.
Kauhan valmistajat näyttää pöyrivän tällä sivustolla nimimerkin suojassa kehumassa omia tuotteitaan ja morkkaamassa toisia.
- leku34
Sen huomaa. kirjoitti:
Kauhan valmistajat näyttää pöyrivän tällä sivustolla nimimerkin suojassa kehumassa omia tuotteitaan ja morkkaamassa toisia.
itse huomattu että sopivan pienellä pajalla teetätetyt ovat kestävimpiä, saa vielä takuunkin, aluksi itse hommattiin tehdastekoisia, mutta paino puolet....
paras tehdastekoinen ojakauha(jota täälläkin kehutaan ) kesti 8h! - kaiken kokenut
leku34 kirjoitti:
itse huomattu että sopivan pienellä pajalla teetätetyt ovat kestävimpiä, saa vielä takuunkin, aluksi itse hommattiin tehdastekoisia, mutta paino puolet....
paras tehdastekoinen ojakauha(jota täälläkin kehutaan ) kesti 8h!Vaikka kauhalle keksitään uusi hieno nimi, niin kauhasta ei tule sen parempaa. Sama entinen venäläisistä hajamittalevyistä koottu kyhäelmä se on. Kyllä pieni paja tekee maalaisjärjellä kestävimmät kauhat.
Takuu asioistakaan ei tule kiistaa. - 111
kaiken kokenut kirjoitti:
Vaikka kauhalle keksitään uusi hieno nimi, niin kauhasta ei tule sen parempaa. Sama entinen venäläisistä hajamittalevyistä koottu kyhäelmä se on. Kyllä pieni paja tekee maalaisjärjellä kestävimmät kauhat.
Takuu asioistakaan ei tule kiistaa.Jos kauha kestää 8h, onko vika kauhassa vai käyttäjässä. Varsinkin jos on useampi hajonnut. Ei se rauta kuitenkaan ihan pienestä rasituksesta väänny, eivätkä ne korvakkeet aivan hevillä irtoa vaikkei hitsaus täydellinen olisikaan.
Jos kauhalla tekee töitä kivilouhoksella, nostelee ja vääntää muutaman kuution lohkareita 10h päivä niin ehkei se tavalliseen rasitukseen tehty kauha sitä kestä. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö se kestäisi tavallisessa rasituksessa. Lisäksihä'n löytyy niitä maanantai-kappaleita ajoittain kaikilta massavalmistajilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693