mistä vakituinen seksikumppani?

möks82

Nyt on tilanne itsellä sellainen että seurustelemaan en toistaiseksi ryhdy, eikä yhenyönjutut kiinnosta laisinkaan, vaikka molempiin olisi mahdollisuuksia. Seksiä ja läheisyyttä tietysti näin miehenä tekee kuitenkin usein mieli, joten jonkinlainen seksisuhde olisi paikallaan. Mutta se suurin kysymys tässä onkin, että mistä ihmeestä sellaiseen suostuvan kumppanin voi löytää? Vai haluavatko naiset ylipäänsä ollenkaan sellaista? Seksi on kuitenkin mielestäni parempaa kun toisen tuntee paremmin, siksi en mitään lyhyitä juttuja haluaisi. Ja sekin vielä kun en todellakaan halua mitään panopuuta, vaan molemminpuolista toisen huomioimista. En halua pelata kenenkään ihastumisilla, vaan että molemmat tietäisivät alusta alkaen rehellisesti missä mennään.

22

6032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen,

mies tai nainen, voi elää niin ettei tunteita synny. Etenkään jos ei tapaile ketään muita. Aina on riski ihastua ja rakastua, vaikka mitä sanoisi tässä vaiheessa, se kannattaa muistaa. Tunteilla ei ole tuollaista logiikkaa, kiintymys tulee jos on tullakseen. Ennemmin sitten pitäisi pelata monen kanssa yhtä aikaa, riski ihastua pienenee. Mutta silti se toinen voi ihastua, ellei se pelaa kans monen kanssa. Nää on tosielämässä nähty ja kuultu niin moneen kertaan.

• no tota

hankkiudu jonkun prostituoidun kanta-asiakkaaksi.

• ExPimp

Lue uudestaan tuo AK:n viesti. oikein ajatuksen kanssa.

• ainakin...

...lupaa hyvää kun tota pitää tulla nettiin kyselemään. Eiköhän niitä löydä ihan sieltä mistä muitakin naisia. Tosin joku tossa jo ehti sanoa että hyvin harva nainen pystyy suhteeseen, joka perustuisi pelkälle seksille. Mene huoriin.

• no tota

Mähän kirjotin juuri ylempänä, että kannattaa ruveta huoran kanta-asiakkaaksi jos pelkkää seksiä haluaa. Lue myös mun viestit, ääliö!

• sanoo nainen

" hyvin harva nainen pystyy suhteeseen, joka perustuisi pelkälle seksille". EI pidä paikkaansa. Jotkut pystyvät ja jopa haluavat, jotkut ei. Mutta ei se mitään harvinaista ole. Kyllä naisetkin haluavat vain pelkkää sexisuhdetta jos se on hyvä sellainen, mitä ap kuvailee. Elämäntilanteita on erilaisia, kuten myös haluja. Aina ei kaipaa seurustelusuhdetta, vaan ainoastaan hyvää sexisuhdetta.

• töpö5

Minulla on sama ongelma. Olen yrittänyt löytää miehen jonka kanssa olisi vain seksiä ja samalla vähän hellyyttä. En halua mitään rakkaussuhdetta tällä hetkellä. En halua seurustella, enkä halua kokoajan yhden yön juttuja.
      Mutta tapaamani miehet haluavat joko todella vakavan suhteen tai pelkästään yhden kerran seksiä.
      Natistä voisi löytää samanlailla ajattelevia, en vain halua tutustua netissä vaan oikeassa elämässä esimerkiksi baarissa.

• 69U2

When, where and how to recognice you ? I search for the same !

• artturi12345678

Haluutko numeron

• Anonyymi

Ootko minkä ikäinen

• Nainen5408

Olen hieman pulska, mutta pitkä ja "komea" nainen. Siis L-XL-nainen. Olen naimisissa miehen kanssa, joka matkustaa työnsä vuoksi viikottain. Kerran teki kamalasti mieli seksiä ja laitoin ilmoituksen Iskuri.nettiin ja sain valtavasti vastauksia (n. 150 viikossa). Niistä valitsin viisi ja tapasin heidät ja yhden heistä valitsin. Tästä on nyt aikaa 7 vuotta ja tapailemme edelleen.

Vuosien varrella meistä on tullut erittäin hyvät ystävät, mutta olemme pystyneet rajoittamaan tapaamisiamme ja pitämään tunteemme kurissa.. Hänkin on naimisissa. Meillä on ihanaa yhdessäoloa ja parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut. Hän tietää elämästäni lähes kaiken ja minä hänen elämästään. Tunnemme oikeasti vain ystävyyttä toisiamme kohtaan..

Muuten,,,emme koskaan moiti omia puolisoita. Kunnioitamme omalla tavallamme toistemme ensisijaisia aviosuhteita. Päätimme siitä asiasta jo heti alkuunsa. Kumpikaan ei ole koskaan sanonut pahaa sanaa oikeasta aviopuolisosta. Meillä muutenkin kaikki säännöt selvillä molemmilla ja niistä ei poiketa.

Eli vakirakastaja onnistuuu.... mutta siihen vaaditaan tiettyä luonnetta...

Onnea etsintään... Ja olkaa varovaisia kun kaikenlaisia "äijiä"/naisia on liikkeellä---

• naisihminen kans

Sieltäpä minäkin, eri palvelusta tosin. Ensin mulla oli ilmoitus, että etsin seksisuhdetta. Siihen tuli ihan liikaa vastauksia, joten siirryin käymään läpi miesten ilmoituksia ja etsin sieltä samoin ajatuksin liikenteessä olevia. Löysinkin. Eka suhde kesti kolmisen vuotta, toinen jatkuu nyt viidettä vuotta.

Varoituksesi on kyllä ihan aiheellinen, sillä törmäsin siinä etsiessäni kaikenlaisiin viheltäjiin. Sen takia halusinkin ensin kirjoitella noiden miesten kanssa hetken aikaa ennen tapaamista - rivien välistä pystyy huomaamaan kaikenlaista, kun on tarkkana.

• möks82

Minäkin olen koittanu nettideittejä ja vieläpä tuota iskuri.net sivustoa. Mutta vaikka ilmoitukseni on ollu asiallinen, niin minulle on tullu tasan 0 vastausta. Muitakin nettideittejä oon kokeillu, mutta yhtä huonolla menestyksellä. Se on vaan kumma kun livenä naiset on kiinnostuneita, ehkä he eivät vaan lähesty netissä. Turha toivo.

• .....
        möks82 kirjoitti:

Minäkin olen koittanu nettideittejä ja vieläpä tuota iskuri.net sivustoa. Mutta vaikka ilmoitukseni on ollu asiallinen, niin minulle on tullu tasan 0 vastausta. Muitakin nettideittejä oon kokeillu, mutta yhtä huonolla menestyksellä. Se on vaan kumma kun livenä naiset on kiinnostuneita, ehkä he eivät vaan lähesty netissä. Turha toivo.

Ei sitä koskaan tiedä, vaikka mulla menis nykyinen suhde poikki, ja lähtisin etsimään uutta. Sitten voisin vastata asialliseen ilmoitukseesi :) Enkä varmasti ole ainoa nainen Suomessa, joka näin toimii.

• huomannu
        ..... kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä, vaikka mulla menis nykyinen suhde poikki, ja lähtisin etsimään uutta. Sitten voisin vastata asialliseen ilmoitukseesi :) Enkä varmasti ole ainoa nainen Suomessa, joka näin toimii.

kun tulin ny eka kerra tänne ihmispuolelle että käytetään enemmän isoja kirjaimia ja pilkkuja kuin tuolla tiede puolella geologia ja fysiikka ,mielenkiintoista , jutut nyt on ainakin yhtä vanhanaikasia kuin sielläkin. hyvä niin

• ...
        möks82 kirjoitti:

tietenkin, etsivät sitä elämänsä miestä eli pitkää suhdetta. Kysypä livenä että mites olis tällänen panosuhde? Eipä taida enää kiinnostuneita ollakaan niin paljon. Kyllä naisissa on paljon vähemmän niitä, jotka ovat kiinnostuneita pelkästä panosuhteesta. Sama juttu yhden illan suhteissa, lähes joka poika haluaa yhden illan suhteita ja naisista taas yhden illan suhteisiin suostuvat yleensä vain ne, jotka kuvittelevat siitä yhdestä illasta kehkeytyvän kuitenkin suhteen. Ainahan poikkeuksia löytyy.

• hahahahaha
        ... kirjoitti:

tietenkin, etsivät sitä elämänsä miestä eli pitkää suhdetta. Kysypä livenä että mites olis tällänen panosuhde? Eipä taida enää kiinnostuneita ollakaan niin paljon. Kyllä naisissa on paljon vähemmän niitä, jotka ovat kiinnostuneita pelkästä panosuhteesta. Sama juttu yhden illan suhteissa, lähes joka poika haluaa yhden illan suhteita ja naisista taas yhden illan suhteisiin suostuvat yleensä vain ne, jotka kuvittelevat siitä yhdestä illasta kehkeytyvän kuitenkin suhteen. Ainahan poikkeuksia löytyy.

ei pidä ollenkaan paikkaansa!! et vain kestä ajatusta naisen vahvasta seksuaalisuudesta.

• <3 <3

sellanen onnistuu?! Kuulostaa kyllä aiva mahdottomuudelta sun toivees. Ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin tollasesta. Et voi muuttaa Jumalan lakeja mistä onni tulee ja kuinka tarpeet tyydytetään. Kanna vastuu elämästä!

• parisuhteen epäyhtälö

Biologia ohjaa tyttöjä/naisia (a) tietoisiin yhdenyön juttuihin, (b) seurustelu-/perheenperustamisliittoihin, (c) korkeintaan muutaman kuukauden seksisuhteisiin. Muunlaiset jutut ovat harvinaisia.

Tunteeton seksi on intohimotonta ja siksi parhaimmillaankin vain keskinkertaisen himokasta, mukavan leikkisän urheilullista ja teknisesti onnistunutta.

Suosittelen alkuperäistä kysyjää joko koukuttamaan yhdenyön hoitonsa erinomaisella seksillä tai kärsivällisesti varioimaan netti-ilmoitustaan (mm. suuntamaan kokeilunhaluisiin nuoriin).

• kysyntä ja tarjonta

Minä olisin kiinnostunut pelkästä seksisuhteesta, mutta olet liian nuori. Itse olen jo päälle nelikymppinen ja etsin /- 5v ikähaarukalla. Fiksua ja hyväkäytöksistä sekä tietenkin kunnon panomiestä. Ilman sitoumuksia ja tunteiluja. Mutta silti vain yhtä (molemminpuolin) moneen en jaksa "panostaa".

• ExPimp

Mikä pakko näitä tuhannen vuoden takaisia viestiketjuja on nostaa esiin??? Jos aihe kiinnostaa pohdintana, tehkää uusi.

Jos taas kiinnostaa neuvoa AK:ta, kannattaa huomioida aina, että elämä ehtii 2,5v:ssa muuttua aika lailla.

• Anonyymi

Moi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3026
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2341
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1976
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      239
      1904
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1895
    6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      21
      1801
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1586
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1394
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      65
      1144
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1106
    Aihe