Katselen ulos pimeään
katulamppujen valot nään
näin keskiyön aikaan
Sinua nyt täällä haikaan
En saanut halauksiasi
suukkojasi, lämpöäsi
kun menin nukkumaan
jään nyt valvomaan
Et ole nyt vieressäni
mutta kovasti mielessäni
haaveilen että huomenna tuut
silloin solahtaa yhteen suut
Alkaa yhteinen iltamme
yön kaunis nautintomme
vain me kaksistaan
hellästi rakastellaan
Jään haaveilemaan nyt
vähän olenkin väsynyt
silmäni kiinni jo on
ootan aamunkoiton
Eroottista haaveilua yöllä
4
248
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Suloisen ikäväinen runosi - huoh.... :)
Mukavasti ja jouhevasti riimit solju - vaikkakin haikea tekstisi -
sait kuitenkin hellän hymyn - sille kaupaukselle ja toiveelle!
Murukulta toivoo, että aamu nousi toivorikkaampana! :Dzakri täällä kiittää kovasti kun pistäydyit tämän ehkä haikeennkin runon parissa, mutta aamu oli jo iloisempi
- lindalinda1
miten surullisenhaikea onkaan runosi ydin,
mutta onhan siinä kuitenkin toivoa rakkaan
tulemisesta ja haavetta, mitä kaikkea voikaan
sitten yhdessä tehdä.
Sinulle tyypillistä riimittelyä ja tunteiden
kiteytystä varmaan ihka aidosta elämästä.
Toivorikasta ja rakkaudellista päivää Sinulle ja Hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292815- 931067
- 58921
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75734