Muutoksen myötä vaikeutui kirjoittaminen. Viesteihin ei pystykään enää vastailemaan kuin alueilla joissa on todella hyvät verkkoyhteydet, Kirjoitusten kangerteluista johtuen voi sama viesti tulla toistona, tai jäädä kokonaan tulematta. Esimerkiksi liikkuessa paikasta toiseen ei läppärillä pääse tunteihinkaan sisään palstalle. Jos olen sanonut mahdoton on mahdotonta niin nyt se sitä todella on. Jollain yrityksen koneella jossa on mega luokan yhteydet se tietysti onnistuu. Uudistus on kaikenkaikkiaan epäonnistunut. Jos purnaus jatkuu tähän tapaan tuskin korjauksista vältytään. Olaanpa odottavalla kannalla....
Tuossa linkki mistä selviää mitä mieltä muut ovat uudistuksesta, jos sekään enää onnistuu. Viestiähän ei enää voi ennakkoon tarkastella, sekin joko lähtee sellaisenaan tai ei lähde.
Nyt onnistuu matikka Jepuliukselta, kysytään paljonko on 1 1.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8441825
Pieleen meni
36
374
Vastaukset
- pilvi*
Tästäpä se taas alkaa, ihan hyvä uudistus minusta, käväisin sanomassa mielipiteeni minäkin.
Ainakin 70 väki on piristynyt minusta. Väritkin vaikuttaa pirteiltä! moikka - Jepulis,
kuten arvata saattoi ei linkki enää toiminut. Olihan siellä satoja perusteltua syitä miksi uudistus ei saanut yleistä hyväksyntää.
Kehitystä on tässä Jepuliksen, matikassa tapahtunut kysytään paljonko on 5 15 olisko 20.
Koulussa oli käytössä Ojalan laskuoppi sen mukaan tuloksen tulisi olla 20. Eikös tuo ole kuitenkin tiu. Nyt saa riittää......pelätään pahinta, mutta toivotaan parasta. Näine eväin hyvää päivän jatkoa. Huomenna on eläkkeläisillä kuutamo tanssit. Joku täältäkin saattaa sinne erehtyä, kenellä on kukka hiuksissaan....
Jäädään seurannalle.....- 1-Katleija
Mikä minussa on vika, kun tämä muutos on minulle soronnoo (BCE POBHO vsjo rovno.)= ihan sama. Toiminnot on hieman hidastuneet, jotka lasken muutoksesta johtuvasta alkukankeudesta. Se ynnälasku on hyvin perusteltu, saimmehan talvella tuta siitä massapostituksesta.
Kirjoituksista päätellen joillakin ongelmia, Vistalla on ainakin hyvin sujunut. Mainokset saa sivulta pois ikkunan kavennuksella. Muutokset oli kuulema tehty kirjoittajien toivomuksia noudattaen. - 1-Katleija
Linkki kyllä minulla toimi. Kun tietotekniikka ei ole alaani, olisinkin utelias tietämään, voiko em vaikeukset laittaa palstan syyksi. Nimittäin jos vaikeudet vaihtelevat vastaanottajan yhteyksistä ja käyttöjärjestelmistä.
- *Kukkahame*
1-Katleija kirjoitti:
Linkki kyllä minulla toimi. Kun tietotekniikka ei ole alaani, olisinkin utelias tietämään, voiko em vaikeukset laittaa palstan syyksi. Nimittäin jos vaikeudet vaihtelevat vastaanottajan yhteyksistä ja käyttöjärjestelmistä.
Kaikki muut ohjelmat toimii halutulla tavalla ja nopeudella, tämä keskustelupalsta 'matelee' joskus aivan oudosti.
Olen kokeillut esim, iltalehtien keskustelupalstoja saman aikaisesti ja pelaa aivan moitteettomasti,sen voi jokainen kokeilla omalla koneella, sivu vaan auki toiseen yhtä aikaa! - *Kukkahame*
*Kukkahame* kirjoitti:
Kaikki muut ohjelmat toimii halutulla tavalla ja nopeudella, tämä keskustelupalsta 'matelee' joskus aivan oudosti.
Olen kokeillut esim, iltalehtien keskustelupalstoja saman aikaisesti ja pelaa aivan moitteettomasti,sen voi jokainen kokeilla omalla koneella, sivu vaan auki toiseen yhtä aikaa!En ole asunut tällä alueella vielä kovin kauan ja piti hakea fys.terap. paikka, selkää polttaa kuin tulessa ja puhelimiin ei saa vastausta... oli vähällä tulla jo itku! :-((.
No huomiselle sitten sain ajan ja odotan nyt huomista iltapäivää kuin kuuta nousevaa,.
Olikohan tämä ollenkaan tähän otsikkoon sopivaa, enpä tiedä...anteex! 1-Katleija kirjoitti:
Itse en palstaa syytä, miksi syyttäisin? Itselläni on Windows XP, jonka toiset väittävät olevan Vista'a paremman. Selaimeni on Internet Explorer ja siinä saattaa olla ongelmia.
Tuo, ettei minun sp.ni ei aukea oikein voi johtua vanhan tietoneeni asetuksista. Olen muttanut niitä enemmän kuin ymmärränkään. Kyllä tämä tästä!
- Herran Pieksut
Ainako sitä pitää läppäreineen olla yhteydessä tänne virtuaalimaailmaan! Aatteles ny vähän. Elä ny muutakin elämää kuin tätä, herranjestas.
- *Kukkahame*
Sinä täällä haluaisitkin olla, tässä minä hain kaikki osoitteet.
Enemmän sinä täällä istut kuin minä
Kyllä laiton nimmarit kirjoihin..vassakuu! - kunhan ihmettelen
*Kukkahame* kirjoitti:
Sinä täällä haluaisitkin olla, tässä minä hain kaikki osoitteet.
Enemmän sinä täällä istut kuin minä
Kyllä laiton nimmarit kirjoihin..vassakuu!Mitä tuo kukkahameen viesti mahtaa tarkoittaa. Laittoi nimmarit kirjoihin???? Mitä osoitteita haki??
Entä tuo tyhjä tila viestissä. Pitikö siinä jotain olla.
Hän vastasi Jepulikselle tarkoitettuun viestiin kuin omaansa. - en ihmettele
kunhan ihmettelen kirjoitti:
Mitä tuo kukkahameen viesti mahtaa tarkoittaa. Laittoi nimmarit kirjoihin???? Mitä osoitteita haki??
Entä tuo tyhjä tila viestissä. Pitikö siinä jotain olla.
Hän vastasi Jepulikselle tarkoitettuun viestiin kuin omaansa.Jonkun toisenkin jättävän pitkän tyhjän tilan lopuksi??
Miksi jonkun on kyseltävä aivan itsestään selviä asioita, jos et ymmärrä niin opettele jostain...
Niin että ihmettele aivan rauhassa - yritän jättää
en ihmettele kirjoitti:
Jonkun toisenkin jättävän pitkän tyhjän tilan lopuksi??
Miksi jonkun on kyseltävä aivan itsestään selviä asioita, jos et ymmärrä niin opettele jostain...
Niin että ihmettele aivan rauhassaviestin alle tyhjää tilaa, kun se muuten tuntuu hukkuvan ruudun mainoksiin, ym. tekstitykseen.
. - huomaavaista
yritän jättää kirjoitti:
viestin alle tyhjää tilaa, kun se muuten tuntuu hukkuvan ruudun mainoksiin, ym. tekstitykseen.
.saadaan nauttia oikein leveissä kehyksissä taiteesta.
Ihminen on mukautuvainen eläin ja oppivainenkin. Kyllä tähänkin systeemiin oppii ja kun on tällaisista vanhuksista kyse, niin äkkiäkös me unohdamme ne aikeisemmat systeemit ja ollaan taas tyytyväisiä.
Pari vinkkiä:
Jos nuo mainokset oikealla kiusaa, niin nuoli tuonne työkaluriviin näytä (view)ja sieltä tekstin koko (zoom) ja siihen 120% ja mainokset ovat pois eli ruudun ulkopuolella.
A A A suurennus sivun yläreunassa ei suurenna kuin tekstin ja mainokset jää näkyviin.
Jos matematiikassa on ongelmia, niin kannattaa kirjauta. Silloin luotetaan, että matikka on hallussa eikä tarvitse laskea.- tepsii
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8441825 Ketjussa on jo nyt 502 viestiä jossa totaallisesti pistetään lyttyyn suoritetut uudistukset.
- Jepulis ,
tepsii kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8441825 Ketjussa on jo nyt 502 viestiä jossa totaallisesti pistetään lyttyyn suoritetut uudistukset.
Näinhän tässä taas kävi. Tauon paikka tuli. Ainakin vähäksi aikaa.Siiryn minäkin toiselle forumille. Se mikä tuli luvattua se tuli tehtyäkin. Tekniikan muutoksille ei mahda mitään. Käydään joskus vilkaisemassa onko ohjelma muuttunut. Hyvät yöt ja hyvät jatkot.
3 10= "13" ja onnen luku. - 1-Katleija
Hyvin on totuttu. Enimmäkseen kun lukee palstaa, niin lukemisen saa mukavammaksi mukauttamalla ikkunaa. Minä teen näin että otan tuolta ikkunan oikeasta alakulmasta kiinni ja pienennän ruutua oikealta ihan niihin kellonaikoihin asti. Sitten nappaansieltä ylhäältä otsikkorivistä ja kuljetan ikkunan keskelle, jotta luettava on suoraan edessäni. Tekstin voi säätää itselle sopivaksi CTRL ( ).
ps. anteeksi taas selittelyni, josta aina saan moitteita. Jepulis , kirjoitti:
Näinhän tässä taas kävi. Tauon paikka tuli. Ainakin vähäksi aikaa.Siiryn minäkin toiselle forumille. Se mikä tuli luvattua se tuli tehtyäkin. Tekniikan muutoksille ei mahda mitään. Käydään joskus vilkaisemassa onko ohjelma muuttunut. Hyvät yöt ja hyvät jatkot.
3 10= "13" ja onnen luku.sain tämän auki.
Voi olla että minun koneeni asetuksissaoli jotain häirinkiäkin,en osaa sanoa.Ainakin työkaluista korjasin asetuksia ja nyt tämäkin pelaa,ei mitään moittimista.
Se vaan kun "vähän " harmittaa heittää hyvä kone illalla roskikseen. Minä saan uuden. Olen tilannut jalapsenlapsi miehensäkanssa hakee sen ,tulee sitten kun pääsevät työstä.
Kyllä kai täytyy käydä "Systeemissä" ja tulla tänne paukauttamaan korkki.
Monet ovat tämän uuden systeemin kanssa harmissaan. Niin minäkin luulin että vika oli tässä mutta minun asetukseni oli "päinprinkkalaa".
Tulee ikävä tätä hyvää kaveria, mutta muutosten aika on taas,ja en ole koskaan pelännyt muutosta ,jos tiedän, että siittä "voi" koitua hyvää.
Nähdään illalla!- 1-Katleija
ullamirjami kirjoitti:
sain tämän auki.
Voi olla että minun koneeni asetuksissaoli jotain häirinkiäkin,en osaa sanoa.Ainakin työkaluista korjasin asetuksia ja nyt tämäkin pelaa,ei mitään moittimista.
Se vaan kun "vähän " harmittaa heittää hyvä kone illalla roskikseen. Minä saan uuden. Olen tilannut jalapsenlapsi miehensäkanssa hakee sen ,tulee sitten kun pääsevät työstä.
Kyllä kai täytyy käydä "Systeemissä" ja tulla tänne paukauttamaan korkki.
Monet ovat tämän uuden systeemin kanssa harmissaan. Niin minäkin luulin että vika oli tässä mutta minun asetukseni oli "päinprinkkalaa".
Tulee ikävä tätä hyvää kaveria, mutta muutosten aika on taas,ja en ole koskaan pelännyt muutosta ,jos tiedän, että siittä "voi" koitua hyvää.
Nähdään illalla!Mehän joskus todettiin, että vanhat on koneet, mutta hyvin pärjätään. Ai sinäkin nyt uusit. Minä heinäkuussa ostin tämän läppärin ja hyvä on. Äkkiä tuohon Windows Vistaankin tottui. Mutta minulla on tuo vanha pöytäkone edelleen tuossa kirjoituspöydällä.
En ole vielä ehtinyt printtailla talteen eräitä koneelle tallennettuja tiedostoja. Ja pojanpoika 9v saa sillä räpelöidä ja pelata. Ruma hökötys se tussa kyllä on, mutta olkoon. - ullamirjami*
1-Katleija kirjoitti:
Mehän joskus todettiin, että vanhat on koneet, mutta hyvin pärjätään. Ai sinäkin nyt uusit. Minä heinäkuussa ostin tämän läppärin ja hyvä on. Äkkiä tuohon Windows Vistaankin tottui. Mutta minulla on tuo vanha pöytäkone edelleen tuossa kirjoituspöydällä.
En ole vielä ehtinyt printtailla talteen eräitä koneelle tallennettuja tiedostoja. Ja pojanpoika 9v saa sillä räpelöidä ja pelata. Ruma hökötys se tussa kyllä on, mutta olkoon.Hyvin pelaa tämä ,pikkuisen on erilaiset näppäimien ulkonäkö,mutta onpahan haasteita ullamummulla,kun oppii taas tämän koneen hienoudet.
En kirjautunut mutta se tapahtuu kanssa --en tykkää jutella ilman kirjautumista.
Hyvää viikonloppua kaikille ja terveyttä.
- jäsen v.2000
Ei ole koneesta kiinni - itsellä 8 meganen - kirjasossa ei myöskään toimi kummemmin.
Pirullisinta on tämä "kuherrusmania"kahvipirtteineen. BB-taloineen
Piru, että vielä pitää laskea munsetkin oikein- tiu tai tilhi
Ennen riitti kun arvasi - "pari vai vaaru"
Nyt 9 13 oisko jo kaksi kolmatta - 70män
Jos koneessasi on todella 8 mb:n keskusm, niin sinun kannattaa olla huolissasi. Minun koneessa, siis tässä koneessa, jolla kirjoittelen, on vain 256 kb keskusm. ja hyvin pyörii. Tosin olen tietysti tottunut heikon tehon tuomaan hitauteen ja se saattaa selittää, etten huomaa sanottavaa eroa entiseen.
Miten olis hakusana "noputa konetta" tuolla googlessa? - 70män
70män kirjoitti:
Jos koneessasi on todella 8 mb:n keskusm, niin sinun kannattaa olla huolissasi. Minun koneessa, siis tässä koneessa, jolla kirjoittelen, on vain 256 kb keskusm. ja hyvin pyörii. Tosin olen tietysti tottunut heikon tehon tuomaan hitauteen ja se saattaa selittää, etten huomaa sanottavaa eroa entiseen.
Miten olis hakusana "noputa konetta" tuolla googlessa?Pieleen meni koko juttuni.
Ajattelin tuota sinun tehoasi Gigoina. 8:lla megabitillähän ei mikään pyöri.
Niinpä kirjoitin itsellänikin olevan 256Kb, kun se tietysti on 256Mb, joka on kai pienin mahdollienen esim. Xp:n pyörittämiseen.
Sorry sotkut. - lumijokinen
tiu tai tilhi kirjoitti:
Ennen riitti kun arvasi - "pari vai vaaru"
Nyt 9 13 oisko jo kaksi kolmattaHyvin luistaa suksi
eli runua pukkaa
Hyvää huomenta . Ja nyt saitkin ensimmäisen viestin Katleijan kanssa ,tällä uudella koneella.
Saas nähdä (tai Kuulla) kuinka radio toimii . Illaalla kun on toivotut levytkin Chatissa taas.- Myös tauolla ollut
Kun tuli 1000 täyteen Mand& Mahd. ketjuun....
Tällaisille keskustelupalstoille pääsee muillakin kuin 3G:n alueella. Hitautta ja jopa estymistä esiintyy esimerkiksi Skype-yhteyksissä.
Missä on kännykkäyhteys, siellä myös mobiiliyhteys! It's question of ability!- Keijo1947
Ruuneper minä ajattelin Soneran mokkulan hommata, kun ottavat täältä kaikki johdot pois joten menetän adsl yhteyden. Puhelimeni toimii täällä vain GPRS.
Poika ajatteli siihen lisäantennia:
http://www.infitek.fi/srv/16-3g-yagi-antenni-2100mhz.html
Onko kokemuksia?
Pitäisi ehkä kysyä jostain muulta palstalta. - Ratkaisu ?
Keijo1947 kirjoitti:
Ruuneper minä ajattelin Soneran mokkulan hommata, kun ottavat täältä kaikki johdot pois joten menetän adsl yhteyden. Puhelimeni toimii täällä vain GPRS.
Onko kokemuksia?
Pitäisi ehkä kysyä jostain muulta palstalta.kysyit varmaan väärältä henkilöltä jolla on käytössään kaiken yksin kertaisin ratkaisu. Kysymykseesi on varsin yksinkertainen ratkaisu. Siitä ei tänne kerrottaessa sulkia hattuun tule, Saataa vaan joutua syytetyksi jopa väärän tiedon antajaksi.
Esitä kysymyksesi asian omaiselle Suomi24 palstalle vastailen siellä nettiä koskeviin kysymyksiin. - nenässä
Ratkaisu ? kirjoitti:
kysyit varmaan väärältä henkilöltä jolla on käytössään kaiken yksin kertaisin ratkaisu. Kysymykseesi on varsin yksinkertainen ratkaisu. Siitä ei tänne kerrottaessa sulkia hattuun tule, Saataa vaan joutua syytetyksi jopa väärän tiedon antajaksi.
Esitä kysymyksesi asian omaiselle Suomi24 palstalle vastailen siellä nettiä koskeviin kysymyksiin.Ketähän mahtaa riepoa tämäkin ketju. Peukalo on alaspäin. Tällä menetelmällä jossa arvoatelun suorittaja jää pimentoon ei voi muuta todeta, kuin kysymyksessä olevan häirikön joka operoi puskasta.
Keijo1947 kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Pitäisi ehkä kysyä jostain muulta palstalta.Vaikea sanoa. Soneran 3G:n peittoalue lienee paras mutta antennillakaan ei sitä saa laaajennettua 8km enempää. Käyttänet gprs yhteyttä nyt internet yhteyteesi. Nopeus siis n. 50kbps eli ryömivä.
Operaattori kyllä neuvoo mitä tehdä ja mahdollisesti laajentaakin peittoaluetta nykyisestään. Kysy näiltä!- hokshoks
Ruuneperi kirjoitti:
Vaikea sanoa. Soneran 3G:n peittoalue lienee paras mutta antennillakaan ei sitä saa laaajennettua 8km enempää. Käyttänet gprs yhteyttä nyt internet yhteyteesi. Nopeus siis n. 50kbps eli ryömivä.
Operaattori kyllä neuvoo mitä tehdä ja mahdollisesti laajentaakin peittoaluetta nykyisestään. Kysy näiltä!se ilmottautuikin.
- se
hokshoks kirjoitti:
se ilmottautuikin.
Google hudastelee
- näyttää
hokshoks kirjoitti:
se ilmottautuikin.
Ainoastaan rekattu voi puskasta tuputtaa peukaloa. Eikä täällä muita Jepulis fanaatikkoja olekkaan.
- sehän
näyttää kirjoitti:
Ainoastaan rekattu voi puskasta tuputtaa peukaloa. Eikä täällä muita Jepulis fanaatikkoja olekkaan.
joka ketjuun missä Jepulis tulee esiin onkin häirikkö merkannut peukalolla. Toivottavasti Jepulis alkaa yhtä komean ketjun kuin tuo mahdoton on mahdotonta. Siellä olikin mukava keskustella väliin pienemmässäkin piirissä. Tultiin oikein kuin tutuiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376