minut on petetty jätetty
kohdeltu huonosti rakkaudessa
olen itkenyt huutanut
ollut melkein lopussa
lähes lyötynä
koonnut itseäni palasista
ehkä juuri siksi
pidän ja rakastan sinua
tänään niin paljon
kun on kokenut kaiken surun ikävän
tietää rakkauden arvon
toisen kunnioittamisen kantavuuden
Ehkä juuri siksi
18
349
Vastaukset
- kivellä.istuja
ja hyvä perusta olevalle.
Kiitos Tomppa hyvä, sillä tuo oli suorastaan enkelinbalsami- viesti minun elämänuskoa janoaville haavoilleni; kaikesta oppii ja varsinkin vaalimaan arvokkainta elämässä . :)- tomppa2006
...balsamia itsetunnolle, että pystyy myöntämään kaiken tapahtuneen...
Nämä sanasi "viesti minun elämänuskoa janoaville haavoilleni" tallennan aarrearkkuuni, jonka avaan tarvittaessa, kun itselläni menee vähän huonommin. Kiitos paljon.
- Laudi
..kaikkihan ei aina menekään
oman käsikirjoituksen mukaan :(
Kauppa on Kahden ihmisen.
Voiko mielestäsi sanoa,
että kaikesta oppii :/...?
Vai, onko kohtalomme määrätty
Vain sille yhdelle ja oikealle:/....?
no, taas pohtimista
mutta syksy on käsillä Tomppa :)- tomppa2006
...tottakai on kyseessä, mutta voi oppia...
Kaikista erehdyksistä ja virhearvioinneista voi mielestäni oppia. En usko että on vain sitä yhtä ja oikeaa, tämä henkilökohtaisena mielipiteenäni.
Syksyn sävel soi voimakkaaana.
...Ajatuksia runossasi...
Miehen joka oivaltanut elämänkoulua käydessään,
rakkauden ja kunnioittamisen taidon.
Kyllä mä kuule Tommy tykkäsin- tomppa2006
...tavata samalla tajunnanvirralla ajattelevia ihmisiä...
Rakkaus, arvostaminen ja kunnioittaminen ovat yhteisiä asioita, sekä naisille että miehille. Hienoja asioita, upeita suuria tunteita. Kiitos Krisse paljon sanoistasi.
- Toinen nainen
runona ajatuksia herättävä. Täytyykö ensin kärsiä, jotta voi tuntea oikean rakkauden? Piristys sateiseen aamuun.
- tomppa2006
...aina tarvitsekaan tuntea surua ja ikävää...
Mutta melko usein kuulee kerrottavan rakkauden kärsimyksistä ja tuskasta ennen kuin palaset menevät kohdalleen.
Synkkä ja satein päivä on täälläkin. Kiitos palautteesta.
- lindalinda1
miehen, naiselleen - jossa on elämän jälki
ja koettelemukset, mutta myös rakkauden
syvyys ja arvo.
Pidin !- tomppa2006
...tässä tavoittelin, pienen ihmisen viestiä...
Rakkaudesta !
Kiitos linda sanoistasi, tuovat syyspäivään valoa ja iloa minulle.
- niiskuneiti-niiu
Runollasi Tavoitit.
PieniSuuri runosi Kolahti Täysin.
...runoaarteistoni aarteisiin tallennan...- tomppa2006
...runoni tavoittaneen runoystävän...
Ja koskettaneen !
Kiitos
- Minä sinä hän
rakastitko jotain saavuttamatonta
onnetonta
maailma on täynnä
rakkaudenkaipuussa olevia
miksi he eivät kohtaa,
tai jos kohtaavat, miksi he eivät
kelpaa toisilleen- tomppa2006
...saavuttamattomuus ja sopimattomuus ole synonyymeja...
Kahden ihmisen seurusteluvaiheessa voi tulla esiin paljon asioita, jotka aiheuttavat suhteen päättymisen, eikä tämä suinkaan tarkoita, että toinen olisi ollut saavuttamaton. Mielestäni ei myöskään ole kyse kelpaamisesta, vaan paremminkin siitä, että jokainen toivoo saavansa itselleen sopivan kumppanin. Tämän seurauksena aiheutuu useimmiten sydänsuruja, jotka jättävät jälkeensä tuskallisen kipeitä muistoja, joihin ainoa parannuskeino on aika.
- Mysteriet
Sinä osaat kirjoittaa kauniita ja elämänmakuisia runoja!
- tomppa2006
...tällä palautteella vaatimaton runonrustaaja hymyilee jouluun saakka...
Kiitos!
- aiga
Hieno runo Sinulta taas, kaunista lyriikkaa rakkauden tositarinaa miehen sanoin. Thank you.
- tomppa2006
...kultainen kiitos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501