Ehkä juuri siksi

tomppa2006

minut on petetty jätetty
kohdeltu huonosti rakkaudessa
olen itkenyt huutanut
ollut melkein lopussa
lähes lyötynä
koonnut itseäni palasista

ehkä juuri siksi
pidän ja rakastan sinua
tänään niin paljon
kun on kokenut kaiken surun ikävän
tietää rakkauden arvon
toisen kunnioittamisen kantavuuden

18

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivellä.istuja

      ja hyvä perusta olevalle.

      Kiitos Tomppa hyvä, sillä tuo oli suorastaan enkelinbalsami- viesti minun elämänuskoa janoaville haavoilleni; kaikesta oppii ja varsinkin vaalimaan arvokkainta elämässä . :)

      • tomppa2006

        ...balsamia itsetunnolle, että pystyy myöntämään kaiken tapahtuneen...

        Nämä sanasi "viesti minun elämänuskoa janoaville haavoilleni" tallennan aarrearkkuuni, jonka avaan tarvittaessa, kun itselläni menee vähän huonommin. Kiitos paljon.


    • Laudi

      ..kaikkihan ei aina menekään
      oman käsikirjoituksen mukaan :(
      Kauppa on Kahden ihmisen.
      Voiko mielestäsi sanoa,
      että kaikesta oppii :/...?
      Vai, onko kohtalomme määrätty
      Vain sille yhdelle ja oikealle:/....?

      no, taas pohtimista
      mutta syksy on käsillä Tomppa :)

      • tomppa2006

        ...tottakai on kyseessä, mutta voi oppia...

        Kaikista erehdyksistä ja virhearvioinneista voi mielestäni oppia. En usko että on vain sitä yhtä ja oikeaa, tämä henkilökohtaisena mielipiteenäni.

        Syksyn sävel soi voimakkaaana.


    • ...Ajatuksia runossasi...
      Miehen joka oivaltanut elämänkoulua käydessään,
      rakkauden ja kunnioittamisen taidon.
      Kyllä mä kuule Tommy tykkäsin

      • tomppa2006

        ...tavata samalla tajunnanvirralla ajattelevia ihmisiä...

        Rakkaus, arvostaminen ja kunnioittaminen ovat yhteisiä asioita, sekä naisille että miehille. Hienoja asioita, upeita suuria tunteita. Kiitos Krisse paljon sanoistasi.


    • Toinen nainen

      runona ajatuksia herättävä. Täytyykö ensin kärsiä, jotta voi tuntea oikean rakkauden? Piristys sateiseen aamuun.

      • tomppa2006

        ...aina tarvitsekaan tuntea surua ja ikävää...

        Mutta melko usein kuulee kerrottavan rakkauden kärsimyksistä ja tuskasta ennen kuin palaset menevät kohdalleen.

        Synkkä ja satein päivä on täälläkin. Kiitos palautteesta.


    • lindalinda1

      miehen, naiselleen - jossa on elämän jälki
      ja koettelemukset, mutta myös rakkauden
      syvyys ja arvo.

      Pidin !

      • tomppa2006

        ...tässä tavoittelin, pienen ihmisen viestiä...

        Rakkaudesta !

        Kiitos linda sanoistasi, tuovat syyspäivään valoa ja iloa minulle.


    • niiskuneiti-niiu

      Runollasi Tavoitit.
      PieniSuuri runosi Kolahti Täysin.

      ...runoaarteistoni aarteisiin tallennan...

      • tomppa2006

        ...runoni tavoittaneen runoystävän...

        Ja koskettaneen !

        Kiitos


    • Minä sinä hän

      rakastitko jotain saavuttamatonta
      onnetonta
      maailma on täynnä
      rakkaudenkaipuussa olevia
      miksi he eivät kohtaa,
      tai jos kohtaavat, miksi he eivät
      kelpaa toisilleen

      • tomppa2006

        ...saavuttamattomuus ja sopimattomuus ole synonyymeja...

        Kahden ihmisen seurusteluvaiheessa voi tulla esiin paljon asioita, jotka aiheuttavat suhteen päättymisen, eikä tämä suinkaan tarkoita, että toinen olisi ollut saavuttamaton. Mielestäni ei myöskään ole kyse kelpaamisesta, vaan paremminkin siitä, että jokainen toivoo saavansa itselleen sopivan kumppanin. Tämän seurauksena aiheutuu useimmiten sydänsuruja, jotka jättävät jälkeensä tuskallisen kipeitä muistoja, joihin ainoa parannuskeino on aika.


    • Mysteriet

      Sinä osaat kirjoittaa kauniita ja elämänmakuisia runoja!

      • tomppa2006

        ...tällä palautteella vaatimaton runonrustaaja hymyilee jouluun saakka...

        Kiitos!


    • aiga

      Hieno runo Sinulta taas, kaunista lyriikkaa rakkauden tositarinaa miehen sanoin. Thank you.

      • tomppa2006

        ...kultainen kiitos...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe