Oon lähdössä,
jos en muuta mieltäni.
Hellät hyvästit palstalle!
16
211
Vastaukset
Juu, niin se on,
että vannomatta paras! ;D- Tähdykkä
En löytänyt mitään paikkaa mihin kirjoittaa tästä keskustelupalstasta , n yt on lopetettav tänne ei pääse helposti ja kokonaan muutettuna ei ole selkeä ei kiinnosta enää.
otan ja lähen, mut en lähe iha hiljasest vaa pittäähä miun teille sannoo kiitoksii ku oon saant olla teijä kaikkie kanssa, mie sanon suoraa et ootte olleeet hyvi ihanii ja muutama vaa olt niiku sontiaiset, mut senkkii mie annan aneeks.
teist kaikist tuli oikei hyvvii niiku sanotaa ystävii, vaik en mie ois uskontkaa, niihä se pittää ollakkii, nii mie oonkii nii ilone siint.
Teil varmast tulloo kova ikävä minnuu, eiks tuukki, nii ikvissänne mie oikei toivon et nyt kirjotate tunnealanne mukkaa täl ketjul, mie oikei ootan niitä pyyntöi ko työ oikei kauniist pyyvätte, et en lähtis pois.
Nyt mie jäänkki oottamaa mite nöyräst työ pyyvätte jäämää, nii voinha mie sit jäähäkkii. t. MonicaOnhan tuossa ylhäällä seuraavanlainen ohje mihin saa laittaa palautetta.
"Suomi24 Keskustelu on uudistunut
Lue lisää uudistuksesta ja anna palautetta Uusi Keskustelu -palstalla."- 5 ynnä 12 on
monica kirjoitti:
otan ja lähen, mut en lähe iha hiljasest vaa pittäähä miun teille sannoo kiitoksii ku oon saant olla teijä kaikkie kanssa, mie sanon suoraa et ootte olleeet hyvi ihanii ja muutama vaa olt niiku sontiaiset, mut senkkii mie annan aneeks.
teist kaikist tuli oikei hyvvii niiku sanotaa ystävii, vaik en mie ois uskontkaa, niihä se pittää ollakkii, nii mie oonkii nii ilone siint.
Teil varmast tulloo kova ikävä minnuu, eiks tuukki, nii ikvissänne mie oikei toivon et nyt kirjotate tunnealanne mukkaa täl ketjul, mie oikei ootan niitä pyyntöi ko työ oikei kauniist pyyvätte, et en lähtis pois.
Nyt mie jäänkki oottamaa mite nöyräst työ pyyvätte jäämää, nii voinha mie sit jäähäkkii. t. Monicamonica ala leikkii meijän kans. Tokihan me sinnuukin tullaan kaipaileen ja niin viehkeitä ja asiantuntevia kun noi sun viestikki on. Ei tulla toimeen ilman sinnuukaa. Kyll meijän ikävä tulloo sinnuu. Mutta pidähä siekin se mietintäpaussi ja tuu sitte takas, ku mieles tekkee. Eiks vaan!
- 8 ynnä 20
5 ynnä 12 on kirjoitti:
monica ala leikkii meijän kans. Tokihan me sinnuukin tullaan kaipaileen ja niin viehkeitä ja asiantuntevia kun noi sun viestikki on. Ei tulla toimeen ilman sinnuukaa. Kyll meijän ikävä tulloo sinnuu. Mutta pidähä siekin se mietintäpaussi ja tuu sitte takas, ku mieles tekkee. Eiks vaan!
myö vaan lihotaa, jos sie lähet, aletaan syyä suruunki.
Tellastiina kirjoitti:
Onhan tuossa ylhäällä seuraavanlainen ohje mihin saa laittaa palautetta.
"Suomi24 Keskustelu on uudistunut
Lue lisää uudistuksesta ja anna palautetta Uusi Keskustelu -palstalla."Älkäähän nyt ---meitä ikäihmisiä ei niin kovin montaa ole jotka viitssii vakituiseen kirjoitella tänne.
Minäkin juuri sain koneeni kuntoon ja tykkään teistä ,vaikka täälä onkin joskus ollut soraääniä. Mutta elämä vaan on sellaista ,minä en ainakaan lopeta vaikka joku käskiskin---kun ei se tule mistään "viralliselta taholta".
Terveisiä ullamirjamilta ja Jerryltäkin--Koitetaan hoidella terveyttämme.
Monica sinä olet saanut ainakin monen kiitokset pitämästäsi terveyslinkistä.- pilvi*
ullamirjami kirjoitti:
Älkäähän nyt ---meitä ikäihmisiä ei niin kovin montaa ole jotka viitssii vakituiseen kirjoitella tänne.
Minäkin juuri sain koneeni kuntoon ja tykkään teistä ,vaikka täälä onkin joskus ollut soraääniä. Mutta elämä vaan on sellaista ,minä en ainakaan lopeta vaikka joku käskiskin---kun ei se tule mistään "viralliselta taholta".
Monica sinä olet saanut ainakin monen kiitokset pitämästäsi terveyslinkistä.Pistäydyin palstalla nyt illalla ja naurun pyrskähdys pääsi, nyt on virus iskenyt kirjoittajiin. Oikein hillitön huumoriperäinen virus!
Yhen ämpärillisen oon jo itkenyt, vieläkö pitää toinenkin?
Et voi lähteä Monica! Kuka sitten rempseästi menee asioiden ytimeen, jos lähet. Tuu ainakin takaisin, sitten kun tuntuu! Eihän me voida jättää kavereita! Viikonloppua sinne lahden taa, terveisin pilvi* - Ja sitte
8 ynnä 20 kirjoitti:
myö vaan lihotaa, jos sie lähet, aletaan syyä suruunki.
me kupsahdetaan kaikki suruun ja ylensyömiseen, ethän sie nyt minnekään voi lähtee.
- hakoteillä,
ullamirjami kirjoitti:
Älkäähän nyt ---meitä ikäihmisiä ei niin kovin montaa ole jotka viitssii vakituiseen kirjoitella tänne.
Monica sinä olet saanut ainakin monen kiitokset pitämästäsi terveyslinkistä.mutta minusta tuntuu, että monica kirjoitti viestin huumorimielessä. Minä en sitä todesta ottanut ollenkaan. Viestin sävykin oli humoristinen. Olenkohan väärässä?
- ynnät solmussa
pilvi* kirjoitti:
Pistäydyin palstalla nyt illalla ja naurun pyrskähdys pääsi, nyt on virus iskenyt kirjoittajiin. Oikein hillitön huumoriperäinen virus!
Yhen ämpärillisen oon jo itkenyt, vieläkö pitää toinenkin?
Et voi lähteä Monica! Kuka sitten rempseästi menee asioiden ytimeen, jos lähet. Tuu ainakin takaisin, sitten kun tuntuu! Eihän me voida jättää kavereita! Viikonloppua sinne lahden taa, terveisin pilvi*Siis asuuko Monica lahden takana vai Lahden takana?
- lätkimään
hakoteillä, kirjoitti:
mutta minusta tuntuu, että monica kirjoitti viestin huumorimielessä. Minä en sitä todesta ottanut ollenkaan. Viestin sävykin oli humoristinen. Olenkohan väärässä?
mie täst kuitennii lähen
- menköön tuhkatkin uunista
lätkimään kirjoitti:
mie täst kuitennii lähen
kunhan viimeinen muistaa sammuttaa valot.
hakoteillä, kirjoitti:
mutta minusta tuntuu, että monica kirjoitti viestin huumorimielessä. Minä en sitä todesta ottanut ollenkaan. Viestin sävykin oli humoristinen. Olenkohan väärässä?
leikkiihä mie yritin laskee, sitä hurttia huumoria,
luulin jotta kaik tuntis jo miun huumoripuolein, mut ei .- että oikein
monica kirjoitti:
leikkiihä mie yritin laskee, sitä hurttia huumoria,
luulin jotta kaik tuntis jo miun huumoripuolein, mut ei .tosissaan ottivat? Olihan sun viestiskin jo aivan selvä. Vain muutama tuolla ylempänä oivalsi asian.
- Ukkopukko
palastoilta,niin valehtelloo aivan varmasti.Näiltä palastoilta ei voi nuin vain lähtevä ja se on varama asia se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394