Hellät hyvästit palstalle!

Hölmölän eukko

Oon lähdössä,
jos en muuta mieltäni.

16

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, niin se on,
      että vannomatta paras! ;D

    • Tähdykkä

      En löytänyt mitään paikkaa mihin kirjoittaa tästä keskustelupalstasta , n yt on lopetettav tänne ei pääse helposti ja kokonaan muutettuna ei ole selkeä ei kiinnosta enää.

      • otan ja lähen, mut en lähe iha hiljasest vaa pittäähä miun teille sannoo kiitoksii ku oon saant olla teijä kaikkie kanssa, mie sanon suoraa et ootte olleeet hyvi ihanii ja muutama vaa olt niiku sontiaiset, mut senkkii mie annan aneeks.

        teist kaikist tuli oikei hyvvii niiku sanotaa ystävii, vaik en mie ois uskontkaa, niihä se pittää ollakkii, nii mie oonkii nii ilone siint.

        Teil varmast tulloo kova ikävä minnuu, eiks tuukki, nii ikvissänne mie oikei toivon et nyt kirjotate tunnealanne mukkaa täl ketjul, mie oikei ootan niitä pyyntöi ko työ oikei kauniist pyyvätte, et en lähtis pois.

        Nyt mie jäänkki oottamaa mite nöyräst työ pyyvätte jäämää, nii voinha mie sit jäähäkkii. t. Monica


      • Onhan tuossa ylhäällä seuraavanlainen ohje mihin saa laittaa palautetta.

        "Suomi24 Keskustelu on uudistunut
        Lue lisää uudistuksesta ja anna palautetta Uusi Keskustelu -palstalla."


      • 5 ynnä 12 on
        monica kirjoitti:

        otan ja lähen, mut en lähe iha hiljasest vaa pittäähä miun teille sannoo kiitoksii ku oon saant olla teijä kaikkie kanssa, mie sanon suoraa et ootte olleeet hyvi ihanii ja muutama vaa olt niiku sontiaiset, mut senkkii mie annan aneeks.

        teist kaikist tuli oikei hyvvii niiku sanotaa ystävii, vaik en mie ois uskontkaa, niihä se pittää ollakkii, nii mie oonkii nii ilone siint.

        Teil varmast tulloo kova ikävä minnuu, eiks tuukki, nii ikvissänne mie oikei toivon et nyt kirjotate tunnealanne mukkaa täl ketjul, mie oikei ootan niitä pyyntöi ko työ oikei kauniist pyyvätte, et en lähtis pois.

        Nyt mie jäänkki oottamaa mite nöyräst työ pyyvätte jäämää, nii voinha mie sit jäähäkkii. t. Monica

        monica ala leikkii meijän kans. Tokihan me sinnuukin tullaan kaipaileen ja niin viehkeitä ja asiantuntevia kun noi sun viestikki on. Ei tulla toimeen ilman sinnuukaa. Kyll meijän ikävä tulloo sinnuu. Mutta pidähä siekin se mietintäpaussi ja tuu sitte takas, ku mieles tekkee. Eiks vaan!


      • 8 ynnä 20
        5 ynnä 12 on kirjoitti:

        monica ala leikkii meijän kans. Tokihan me sinnuukin tullaan kaipaileen ja niin viehkeitä ja asiantuntevia kun noi sun viestikki on. Ei tulla toimeen ilman sinnuukaa. Kyll meijän ikävä tulloo sinnuu. Mutta pidähä siekin se mietintäpaussi ja tuu sitte takas, ku mieles tekkee. Eiks vaan!

        myö vaan lihotaa, jos sie lähet, aletaan syyä suruunki.


      • Tellastiina kirjoitti:

        Onhan tuossa ylhäällä seuraavanlainen ohje mihin saa laittaa palautetta.

        "Suomi24 Keskustelu on uudistunut
        Lue lisää uudistuksesta ja anna palautetta Uusi Keskustelu -palstalla."

        Älkäähän nyt ---meitä ikäihmisiä ei niin kovin montaa ole jotka viitssii vakituiseen kirjoitella tänne.
        Minäkin juuri sain koneeni kuntoon ja tykkään teistä ,vaikka täälä onkin joskus ollut soraääniä. Mutta elämä vaan on sellaista ,minä en ainakaan lopeta vaikka joku käskiskin---kun ei se tule mistään "viralliselta taholta".
        Terveisiä ullamirjamilta ja Jerryltäkin--Koitetaan hoidella terveyttämme.
        Monica sinä olet saanut ainakin monen kiitokset pitämästäsi terveyslinkistä.


      • pilvi*
        ullamirjami kirjoitti:

        Älkäähän nyt ---meitä ikäihmisiä ei niin kovin montaa ole jotka viitssii vakituiseen kirjoitella tänne.
        Minäkin juuri sain koneeni kuntoon ja tykkään teistä ,vaikka täälä onkin joskus ollut soraääniä. Mutta elämä vaan on sellaista ,minä en ainakaan lopeta vaikka joku käskiskin---kun ei se tule mistään "viralliselta taholta".
        Terveisiä ullamirjamilta ja Jerryltäkin--Koitetaan hoidella terveyttämme.
        Monica sinä olet saanut ainakin monen kiitokset pitämästäsi terveyslinkistä.

        Pistäydyin palstalla nyt illalla ja naurun pyrskähdys pääsi, nyt on virus iskenyt kirjoittajiin. Oikein hillitön huumoriperäinen virus!
        Yhen ämpärillisen oon jo itkenyt, vieläkö pitää toinenkin?

        Et voi lähteä Monica! Kuka sitten rempseästi menee asioiden ytimeen, jos lähet. Tuu ainakin takaisin, sitten kun tuntuu! Eihän me voida jättää kavereita! Viikonloppua sinne lahden taa, terveisin pilvi*


      • Ja sitte
        8 ynnä 20 kirjoitti:

        myö vaan lihotaa, jos sie lähet, aletaan syyä suruunki.

        me kupsahdetaan kaikki suruun ja ylensyömiseen, ethän sie nyt minnekään voi lähtee.


      • hakoteillä,
        ullamirjami kirjoitti:

        Älkäähän nyt ---meitä ikäihmisiä ei niin kovin montaa ole jotka viitssii vakituiseen kirjoitella tänne.
        Minäkin juuri sain koneeni kuntoon ja tykkään teistä ,vaikka täälä onkin joskus ollut soraääniä. Mutta elämä vaan on sellaista ,minä en ainakaan lopeta vaikka joku käskiskin---kun ei se tule mistään "viralliselta taholta".
        Terveisiä ullamirjamilta ja Jerryltäkin--Koitetaan hoidella terveyttämme.
        Monica sinä olet saanut ainakin monen kiitokset pitämästäsi terveyslinkistä.

        mutta minusta tuntuu, että monica kirjoitti viestin huumorimielessä. Minä en sitä todesta ottanut ollenkaan. Viestin sävykin oli humoristinen. Olenkohan väärässä?


      • ynnät solmussa
        pilvi* kirjoitti:

        Pistäydyin palstalla nyt illalla ja naurun pyrskähdys pääsi, nyt on virus iskenyt kirjoittajiin. Oikein hillitön huumoriperäinen virus!
        Yhen ämpärillisen oon jo itkenyt, vieläkö pitää toinenkin?

        Et voi lähteä Monica! Kuka sitten rempseästi menee asioiden ytimeen, jos lähet. Tuu ainakin takaisin, sitten kun tuntuu! Eihän me voida jättää kavereita! Viikonloppua sinne lahden taa, terveisin pilvi*

        Siis asuuko Monica lahden takana vai Lahden takana?


      • lätkimään
        hakoteillä, kirjoitti:

        mutta minusta tuntuu, että monica kirjoitti viestin huumorimielessä. Minä en sitä todesta ottanut ollenkaan. Viestin sävykin oli humoristinen. Olenkohan väärässä?

        mie täst kuitennii lähen


      • menköön tuhkatkin uunista
        lätkimään kirjoitti:

        mie täst kuitennii lähen

        kunhan viimeinen muistaa sammuttaa valot.


      • hakoteillä, kirjoitti:

        mutta minusta tuntuu, että monica kirjoitti viestin huumorimielessä. Minä en sitä todesta ottanut ollenkaan. Viestin sävykin oli humoristinen. Olenkohan väärässä?

        leikkiihä mie yritin laskee, sitä hurttia huumoria,
        luulin jotta kaik tuntis jo miun huumoripuolein, mut ei .


      • että oikein
        monica kirjoitti:

        leikkiihä mie yritin laskee, sitä hurttia huumoria,
        luulin jotta kaik tuntis jo miun huumoripuolein, mut ei .

        tosissaan ottivat? Olihan sun viestiskin jo aivan selvä. Vain muutama tuolla ylempänä oivalsi asian.


    • Ukkopukko

      palastoilta,niin valehtelloo aivan varmasti.Näiltä palastoilta ei voi nuin vain lähtevä ja se on varama asia se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe