Avasin Ruuneperin Puu-ketjun , lueskelin sen viestejä ja kiinnosti lukea erään kirjoittajan viestejä enemmänkin. Kun klikkasin sitä kohtaa mistä kirjoittajan kaikki viestit pitäisi tulla näkyviin, tulikin vain aloittajan eli Ruuneperin viestit. Kokeilin toisen nikin kohdalla ja toisesta ketjustakin , mutta sama tulos, vain aloittajan viestiluettelo tuli esiin. Kokeilkaas muutkin, käykö samoin !
Outo juttu
17
164
Vastaukset
- vika.
Sama juttu muissakin ketjuissa. Vain rekatun aloittajan viestit tulevat esille katsoi ketä tahansa.
.Ainakin rekattuna tulevat viestit näkyviin, kun klikkaa Käyttäjän viestit
ja siellä kun klikkaa viestien otsikkoa, pääsee ketjuun mihin ne on kirjoitettu.
Missähän teillä vika piilee, jos ei näy?- Tellastiina*
Tellastiina kirjoitti:
Ainakin rekattuna tulevat viestit näkyviin, kun klikkaa Käyttäjän viestit
ja siellä kun klikkaa viestien otsikkoa, pääsee ketjuun mihin ne on kirjoitettu.
Missähän teillä vika piilee, jos ei näy?Viestit näkyvät rekkaamattomanakin!
- kyse siitä,
Tellastiina kirjoitti:
Ainakin rekattuna tulevat viestit näkyviin, kun klikkaa Käyttäjän viestit
ja siellä kun klikkaa viestien otsikkoa, pääsee ketjuun mihin ne on kirjoitettu.
Missähän teillä vika piilee, jos ei näy?jos ketjun aloittaja on rekattu, ja haluaisi lukea jonkun toisen ketjuun rekattuna kirjoittaneen entisiä viestejä, sieltä nousee vain aloittajan tekstejä.
Kokeile itse!
. - aloittaja
kyse siitä, kirjoitti:
jos ketjun aloittaja on rekattu, ja haluaisi lukea jonkun toisen ketjuun rekattuna kirjoittaneen entisiä viestejä, sieltä nousee vain aloittajan tekstejä.
Kokeile itse!
.hyvä tietää, ettei vika ole minun koneessa tai mikä pahempaa, päässä.;)
kyse siitä, kirjoitti:
jos ketjun aloittaja on rekattu, ja haluaisi lukea jonkun toisen ketjuun rekattuna kirjoittaneen entisiä viestejä, sieltä nousee vain aloittajan tekstejä.
Kokeile itse!
.Kokeilin nimenomaa siitä Ruuneperin Puu-ketjusta joka ainoan rekatun
ja heidän viestisä tulivat näkyviin!!!- sitten ..
Tellastiina kirjoitti:
Kokeilin nimenomaa siitä Ruuneperin Puu-ketjusta joka ainoan rekatun
ja heidän viestisä tulivat näkyviin!!!koskee meitä ei-rekisteröityneenä kirjoittavia.
. sitten .. kirjoitti:
koskee meitä ei-rekisteröityneenä kirjoittavia.
.kun kokeilin niinkin, siis ei-rekisteröityneenä!
- on on
Tellastiina kirjoitti:
kun kokeilin niinkin, siis ei-rekisteröityneenä!
kuin kaikki muut yhteensä.
on on kirjoitti:
kuin kaikki muut yhteensä.
Eikö täällä ole ketään nikillä tai ilman,
joka todistaisi mun kirjoitukseni oikeaksi?- sitten ..
Tellastiina kirjoitti:
kun kokeilin niinkin, siis ei-rekisteröityneenä!
minulla näkyy vain aloittajan viestit kaikilla ketjun rekkautuneilla.
Jospa on niin tai näin.
Kaipa korjaantuu, eipä haittaa minua.
. - Hintriika*
Tellastiina kirjoitti:
Eikö täällä ole ketään nikillä tai ilman,
joka todistaisi mun kirjoitukseni oikeaksi?En edes kokeillut, mutta ei täällä kannata ihmetellä mitään. Tekniikka on tuurilla käypää tämän uudistuksen suhteen. Sinä iltana ja seuraavana päivänä, kun minä en saanut viestejä läpi vaan aina väitettiin laskutehtävää väärin lasketuksi, moni muu rekkaamaton pääsi yhtäläisellä laskutaidolla.
Siis mikä tahansa voi onnistua toiselta mutta ei toiselta. Se "sääntö" koskee varmaan tuotakin asiaa. Kaikki ovat yhtä oikeassa ja yhtä väärässä. Nyt kokeilen, osaanko laskea 3 12. Aina se ei ole 15 tekniikan mielestä!
- huiii!
se vasta oudolta näyttää!
- moiii,,
kun auki napsauttaa. Eipä kai noista vanhoista niin väliä olisi säilytellä.
- höh...
moiii,, kirjoitti:
kun auki napsauttaa. Eipä kai noista vanhoista niin väliä olisi säilytellä.
listassa ei ole esim. kahvipirttiä ?
- Hintriika*
höh... kirjoitti:
listassa ei ole esim. kahvipirttiä ?
En ymmärrä koko listaa suosituimmista, kun siinä on enimmäkseen ketjuja, joihin ei ole kirjoitettu ainoatakaan viestiä moneen päivään. Jospa se on ylläpidon oma suosikkilista!
- heheheheee
Hintriika* kirjoitti:
En ymmärrä koko listaa suosituimmista, kun siinä on enimmäkseen ketjuja, joihin ei ole kirjoitettu ainoatakaan viestiä moneen päivään. Jospa se on ylläpidon oma suosikkilista!
pitäähän ylläpidollakin olla suosikkilistat, sopii tähän meininkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504