http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091110229755_uu.shtml ja mitä vielä tulee tapahtumaan hirvimetsällä
Taas tämmönen tapaus
10
379
Vastaukset
- naureskelija
huhahaaaaa sorsastaja päisään........ he he wwwwwwwwwwhhhhhööööhhhh hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhahahahahahmaseita joka paikasahhhhhhhlaittomiaaaaaahhhhhhh.....uhhn uh uhhhh uhu uhbuuhb uh uh uhhhhhh aha hah aaaahhhhhviinaa vinaa metsästäjiä viinaa hah hah hah haaaaaaaaahhhha minähä olenb sanonu ha ha ha ha
että ei voi kuin naureskella, ehit ennen minua laittamaan tuon viestin ha hahahahahahahaha- toinen on linkki
ja toinen olet sinä.
- että näin käy
silloin meille asiallisille metsästäjille jää maat ja mannut käyttöön kun tuo epäkelpo osuus karsiutuu metsältä pois. Ehkä tämäkin on sitä luonnonvalintaa??
Olen siis metsästäjä, mutta säilytän aseet ohjeiden mukaisesti LUKKOJEN takana ja metsästän SELVIN PÄIN.
Näin on näreet.jotta metsästäjänä olet todellisuudessa SELVIN PÄIN vain ja ainoastaan LUKKOJEN takana.
- sepustelija
Susianalyytikko kirjoitti:
jotta metsästäjänä olet todellisuudessa SELVIN PÄIN vain ja ainoastaan LUKKOJEN takana.
soperteluun ja toisten herjaamiseen analyyttisen varmasti.
- parantua.
Susianalyytikko kirjoitti:
jotta metsästäjänä olet todellisuudessa SELVIN PÄIN vain ja ainoastaan LUKKOJEN takana.
Ota rohkeasti yhteyttä paikalliseen terveyskeskukseen.
Ja eiköhän sama päde myös ymmärryshäiriöihisi?
- maailma on kysymekkejä täynnä????????????????????
känninen poliisi tutkii ja hutkii (keski-opas)
- kjhkjhlkhkjglk
sorsavainajaa kohtaan...
- mihin tarvitsee
Mihin helvettiin tarttee 11 pyssyä?
- jos harrastat
metsästystä ja ammuntaa, niin:
- Ratahaulikko skeet
- Ratahaulikko trap
- Metsästyshaulikko
- Lintukivääri
- Hirvikivääri
- Ratakivääri (raskas, TRG tai vast)
- Metsästyspienoiskivääri
- Ratapienoiskivääri (raskas)
- Villikarjupienoiskivääri
- Isopistooli
- Pienoispistooli
- IPSC-pistooli
- Loukkuase
- Reserviläiskivääri
- Ja voihan olla jokin sukukalleus tai vaarin perintökin.
Taisi tulla jo vähintään riittävästi.
Joka ammuntalajille on omat sääntönsä, joten asetyypit eivät käy "ristiin". Varsinkin jos haluaa menestyä, eikä halua antaa muille kilpailijoille ylimääräistä tasoitusta huonommilla välineillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530