rakkauteni kulkee totuttua rataansa
sinisin silmin raotat taivaankantta
kaipaat ihanteita
kolme hienompaa herraa
kolme huonompaa
olen sinulle jonkinlainen mediaani
tämän syksyn vaimea katse
olen aamusta iltaan
kirjoitan olemattomia
rakkautesi kulkee totuttua rataansa
kadulla havaittiin vieras polkupyörä
unohdan miltä näytitkään peilissä
kahden satunnaisen aseman välillä
mediaani (jonkinlainen)
2
135
Vastaukset 2
Elämä - ihminen kuin tämä arki ja rakkaus
kulkee omaa tuttua rataansa kuin saman toistoa
mutta kuitenkin aina jotain uutta...pientä
mitä ei ehkä aina huomaa/tunnista.
Runossasi on paljon eri vivahteita ja asiaa
tämän kulkumme poluilta mitä kohtaamme...
ne pitää vain löytää runostai itsekukin.
Onko kirjoitettuja onko puhuttua vaiko ei
mutta tuntemuksina kuin värein kehollamme
tuntien eri aisteina.
Runosi ei ole olematon lainkaan
vaan olemassa kuin muistuttamassa
meitä kaikkia lukijoita...älykästä
runoutta.- Miekko
Älykkyys.. tuona päivänä keskustelin älykkyydestä ystäväni kanssa.. mensasta, siitä kuinka "älykkyys" on sitä miten on oppinut ajattelemaan tietyllä tavalla.. tuossa keskustelussa vilahti 'mediaani'..joskus souduin tekemisiin talousihmisten kanssa, joiden puheissa oli mediaaneja, desiilejä ja muita.. en kysynyt mitä ne tarkoittavat jotta en olisi vaikuttanut tyhmältä, vaan tavasin niitä yömyöhään sanakirjan kanssa opetellen.
aivan oikein olet havainnut, että saman toistosta tässä on pohjimmiltaan kyse. Runo ei ollut valmis. Halusin täydentää loput vasta siinä vaiheessa kun postaan palstalle.. jos se onnistuu, tuloksena voi olla jotain tuoretta ja elävää, siinä hetkessä kiinni olevaa... "Kirjoitan olemattomia" on tällainen viime hetkessä lisätty kohta.. tarkoitin kirjoittamisella enemmän kuin vain nyt tätä mekaanista kirjoittamista.. idea oli että elämä on kirjoitusta tai jotain. Olemattomuus ei välttämättä ole paha asia. Olen kyllä luonteeltani optimisti, jos jossakin on olemattomuutta, se tarkoittaa vain että siihen on tulossa jotakin valtavan mahtavaa.
Kiitokset kommentistasi, Dolan! Nautitaan edelleen syksyn lämmöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721217
- 95987
- 152967
- 62853
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä431829Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15714Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73679- 102638
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37614En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55583