Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
Vastaukset 107
- Anonyymi00001
Huumehuuruisin silmin kaksin lammasta kohti teurastusta jota elämäksi kutsuttiin.
- Anonyymi00002
Lukkoja lukkoja lampaiden karsinoihin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lukkoja lukkoja lampaiden karsinoihin.
Etälukitus. Sähköinen lukko.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etälukitus. Sähköinen lukko.
Jotta häirikkö ei enää koskaan voisi lähestyä minua! Hän on inhottavin ihminen johon olen koskaan ns. törmäänyt!
- Anonyymi00005
😭💔
- Anonyymi00006
Oletko mies vai nainen? Naisena nimittäin ajatuksissa pyrii myös ne katseet. Etenkin erään tapahtuman yhteydessä.
- Anonyymi00007
Ole rohkea ja purista tuo tapahtuma ilmi. Ota askel.
- Anonyymi00008
En ole niitä unohtanut. Säästössä on tunteet edelleen.
- Anonyymi00073
Joko on säästöpossu kohta täysi? Mitä sitten, kun se täyttyy?
- Anonyymi00009
Muistan hyvin ❤️
- Anonyymi00010
Ei niin voikaan 🤩💕
- Anonyymi00011
Joo, ei niitä unohdeta ikinä. Ja vielä kahdesti. Ikävä. Naiselle mieheltä.
- Anonyymi00016
Mitä helvettiä sinä jankutat. Minä unohdin sinut jo siinä vaiheessa, kun muutin tähän taloon asumaan!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä jankutat. Minä unohdin sinut jo siinä vaiheessa, kun muutin tähän taloon asumaan!
Et ole sama henkilö. Olet palstahärikkö!
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuten viestisi väkevästi todistaa. Eiku...
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Et ole sama henkilö. Olet palstahärikkö!
Joo ja asuu sen Projekti-tyypin kanssa
- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuten viestisi väkevästi todistaa. Eiku...
Niin mitä tämä guben kommentti nyt sitten tarkemmin todistaa- että se asuu jossain talossa? Kerro ihmeessä tarkennusta jos jotain järkevää keksit. Naiselta
- Anonyymi00042
Onneksi ei sentään kolmesti.
- Anonyymi00012
En ole kyllä ketään katsonut, täysin harhaa sanon minä.
- Anonyymi00029
Samoin sanoin en ole koskaan katsonnut stalkkeria siilä silmällä, että olisin halunnut tutustua häneen koskaan ja siksi vaihdoin usein kadun toiselle puolelle, kun huomasin hänen tulevan minua vastaan! Ja koskaan en edes hymyillyt hänelle!
- Anonyymi00013
Mene jo eteenpäin.
- Anonyymi00018
Nuo samat sanat voisin sanoa stalkkerille! Miten on ylipäätään mahdollista, että joku roikkuu pakkomielteisesti ihmisessä vuosien ajan, vaikka ei ole koskaan saanut mitään vastakaikua stalkkaamaltaan ihmiseltä! Vaan päinvastoin tämä ihminen on aina kertonut, ettei hän halua olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Hän kokee syvää inhoa stalkkeria kohtáan!
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nuo samat sanat voisin sanoa stalkkerille! Miten on ylipäätään mahdollista, että joku roikkuu pakkomielteisesti ihmisessä vuosien ajan, vaikka ei ole koskaan saanut mitään vastakaikua stalkkaamaltaan ihmiseltä! Vaan päinvastoin tämä ihminen on aina kertonut, ettei hän halua olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Hän kokee syvää inhoa stalkkeria kohtáan!
Oletko mies?
- Anonyymi00104
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kommenttiesi perusteella roikut itse kiinni stalkkerissa.
- Anonyymi00014
Minä en ole katsonut ketään sillä silmillä että olisin pitänyt kenestäkään! Mutta etsi 70v miestä ystäväkseni loppuelämäni ajaksi! Hyi inhottaa pelkkä ajatuskin että olisin samassa tilassa stalkkerin kanssa koskaan!
- Anonyymi00017
Oi niitä katseita. Niin syviä oli kylmää ihanat silmät ❤️🥰
- Anonyymi00021
Siniset silmät hänellä 💙🥹😍
- Anonyymi00022
Missä tapahtui?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Missä tapahtui?
Töissä töissä
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Töissä töissä
ohi
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Töissä töissä
Naisella kauniit ruskeat pienet silmät. Sinisilmäinen mies.
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sulla "mies" oli yksi iso ruskea silmä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sulla "mies" oli yksi iso ruskea silmä.
Sä "nainen" muistat vaan sen ❤️
- Anonyymi00052
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ole ruskeita silmiä mulla
- Anonyymi00068
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletko vanhempi mies ja kuinka paljon vanhempi
- Anonyymi00070
Anonyymi00023 kirjoitti:
Töissä töissä
Työkaveri siis?
- Anonyymi00076
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sä "nainen" muistat vaan sen ❤️
Ne ruskeat bokserit jää kummittelemaan verkkokalvoille varmaan ikuisesti 🤢
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Työkaveri siis?
En voisi ikinä kuvitellakaan olevani työkavereistani kiinnostunut, hyh.
- Anonyymi00081
Anonyymi00070 kirjoitti:
Työkaveri siis?
Joo,näinkin voisi sanoa❤️
- Anonyymi00092
Anonyymi00077 kirjoitti:
Koska olet siivooja?
- Anonyymi00105
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ei oltu varsinaisesti työkavereita.
- Anonyymi00019
Blondi kmekossa
- Anonyymi00030
Olihan ne kauniita hetkiä. Sivusta
- Anonyymi00024
Miks katseet pitäis unohtaa?
- Anonyymi00025
Siksi ettei niillä katseilla ollut minkäänlaista merkitystä minulle koskaan! Stalkkeri ei vain suostunut ymmärtämään sitä! Ihanan katseen sain yhdeltä lyhyelrä tummatukkaiselta mieheltä!
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siksi ettei niillä katseilla ollut minkäänlaista merkitystä minulle koskaan! Stalkkeri ei vain suostunut ymmärtämään sitä! Ihanan katseen sain yhdeltä lyhyelrä tummatukkaiselta mieheltä!
Väkisin ei saa keneltäkään rakkautta, vielä vähemmin jankkaamalla, vielä vähiten tulemalla joka ketjuun jankkaamaa samaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Väkisin ei saa keneltäkään rakkautta, vielä vähemmin jankkaamalla, vielä vähiten tulemalla joka ketjuun jankkaamaa samaa.
Onneksi sinun vimmainen yritys kääntää guben muminaa sellaiseksi mitä se ei ole ei ole yhtään monotonista jankutusta. T
- Anonyymi00031
Säilyykö se tunne voi katoaako se? Tapahtuuko se vielä, kun näemme? Näemmekö enää? Paljon kysymyksiä, aika kertoo vastaukset.
Hyvää yötä,
Kaupungin kauneimmat katseet- Anonyymi00033
Hyvää yötä sinullekin, toivottavasti nähdään vielä.
- Anonyymi00034
Hml?
- Anonyymi00074
Jos riittävän monta kertaa vain katselett ja muuta ei tapahdu, niin kyllä katoaa. Voi tapahtua voi olla ettei. Todellakin, mutta kannattaako jättää kaikki sattuman varaan?
- Anonyymi00082
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hml?
Mistä tuo lyhenne tulee ?
- Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Mistä tuo lyhenne tulee ?
Hämeenlinna?
- Anonyymi00088
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hml?
Ajattelin, etten vastaa, koska ei tällä ole väliä. Siis kirjoittelulla. Mut ei, ei Hämeenlinna. Tiesin lyhenteen kyllä.
- Anonyymi00032
Kun melkein ei edes pysty hallitsemaan itseä lähellään, aivan kuin voisi vain irrottautua siitä, mikä enää pidättelisi. On oltava keskitie. Ilman sitä mikään ei voi koskaan olla todella kokonaista. Koska se ei ole vain välitila, vaan myös se, mikä pitää kaiken koossa. Ja tyydyttävä siihen, mitä voi tarjota. Vaikka se ei olisikaan aivan sitä, mitä itse haluaa niin ainakin se on edes jotain.
- Anonyymi00038
Eihän ne unohdu. Kätken ne jonnekin syvälle sydämeeni, mitä niitä muistelemaan. Uusi elämä odottaa, olen innoissani.
- Anonyymi00041
xD hah
- Anonyymi00056
Muistelet nytkin. 😉
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Muistelet nytkin. 😉
Oli viimeinen kerta.😉
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Oli viimeinen kerta.😉
Juu 😏
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Juu 😏
Minkäs teet.
- Anonyymi00043
No onhan ne sormet vaikea pitää erossa. Siinä saa kyllä tahdonvoimansa ja pokerinaamansa parasta laittaa, kun mies tulee lähelle. On niin komea ja tuoksuu hyvälle, että pulssi nousee joka kerta. 😅
- Anonyymi00045
Ei voi eikä halua unohtaa. Katseidemme kohdatessa myös sielumme kohtasivat samalla😍
- Anonyymi00047
Ääääh, kulunu läppä.
- Anonyymi00049
Kaunista muistaa joku noin. Oletteko ystäviä tai muuten tekemisissä?
- Anonyymi00050
Taisi olla silloin suurimmillaan kun siihen jäi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Voi ei. Mulla vastaava. Voisinpa kelata aikaa taaksepäin....
- Anonyymi00055
Anonyymi00050 kirjoitti:
Milloin? Onko kuukausi, vuosi?
- Anonyymi00065
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kaunista muistaa joku noin. Oletteko ystäviä tai muuten tekemisissä?
Näemme säännöllisesti yhteisen harrastuksen parissa. Vetovoima välillämme on magneettinen ja katseita vaihdetaan😍
- Anonyymi00066
Anonyymi00055 kirjoitti:
Milloin? Onko kuukausi, vuosi?
Katseita paljon, mutta se maagisin 4/26
- Anonyymi00079
Anonyymi00053 kirjoitti:
Voi ei. Mulla vastaava. Voisinpa kelata aikaa taaksepäin....
Miksi haluat saman epäonnistumisen kokea uudestaan?
- Anonyymi00083
Anonyymi00066 kirjoitti:
Katseita paljon, mutta se maagisin 4/26
Mä muistan tämän ❤️. Oltiinko tuolloin kahden ja meidän katseet kohtasi vähän liian pitkäksi aikaa? 🥰
- Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Mä muistan tämän ❤️. Oltiinko tuolloin kahden ja meidän katseet kohtasi vähän liian pitkäksi aikaa? 🥰
Kyllä me siinä tilanteessa oltiin kahden, kauempana oli muitakin mutta unohtuivat kun katseesi vangitsi minut ja näimme vain toisemme🩷Se tunne oli jotain mitä en koskaan kokenut.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kyllä me siinä tilanteessa oltiin kahden, kauempana oli muitakin mutta unohtuivat kun katseesi vangitsi minut ja näimme vain toisemme🩷Se tunne oli jotain mitä en koskaan kokenut.
Oliko kirjoitus naiselle ?
- Anonyymi00103
Anonyymi00089 kirjoitti:
Oliko kirjoitus naiselle ?
Miehelle
- Anonyymi00051
Hihhih, sainpas sut viimein vastaamaan tuijotukseeni, ei siinä mennyt ku joku puolisen vuotta 🤭 Hienoja hetkiä ❤️🤩
- Anonyymi00054
Tänäänkö? Toivottavasti toistuu pian!
- Anonyymi00060
Tänään nähtiin taas, kuten eilenkin.
- Anonyymi00063
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tänään nähtiin taas, kuten eilenkin.
Oli kiva jutella.
- Anonyymi00080
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tänäänkö? Toivottavasti toistuu pian!
Eikun monia vuosia sitten
- Anonyymi00062
Pitäisikö tankata viinaa tankki täyteen?
- Anonyymi00064
Ei!
- Anonyymi00067
Kastele vaan pöksysi ihan rauhassa.
- Anonyymi00069
Aina välillä puhelin tuo vanhoja kuvia. Ei ole montaa kuvaa h-naisesta. Mutta on yhdistä juhlista jossa h-nainen on kainalossani ja kummankin katseet olivat rakastuneet. Olisi ollut ihana nainen jos ei olisi ollut niin draamaa hakeva. Tiedä mitä oltaisiin saatu aikaiseksi yhdessä.
- Anonyymi00071
Kerroinko mä sulle koskaan, että jotkut ihmiset pelaa likaista peliä saavuttaakseen haluamansa. Molemmat meistä oli uhreja, sinä pääosin. Saat anteeksi kaiken, ethän sinä voinut tietää, kerroin että sinun pitää elää, jotta voit nähdä, eli toisin sanoen mulla oli silloin tiedossa tämänkin päivän tuleminen ja se kuinka paljon tulet kokemaan mielipahaa. Tahdoin vain näyttää oikean tien, mutta houkutukset veivät sinut mennessään. Oletko tällä kertaa varma, että olet kasvanut tarpeeksi, ettet toistaisi samaa valintaa uudelleen mitä niihin moniin miehiin tulee ja se, ettet usko sokeana mitä jokin kiltti, viehättävä. sairaanloinen, menettämisen pelkoinen ja omia halujaan tyydyttävä aikuisen naisen kehossa oleva rikkinäinen pikkutyttö selittää. Minulla on kaikki hyvin, odotin kaksi vuotta yhteydenottoasi, mutta ilmeisesti sulla meni lujaa, kun sainhan mä sen klamydian sulta minkä hankit pikapanoilla summer uppista. Sulla ei oo oikeesti mitään käsitystä kuinka rikki mä menin kaikista niistä asioista. Enää en muista ees miltä tunnut tai tuoksut. Jyskylle oon vedelly, hyvin liukuu, muistatko sä meidän kuuskertaa ysit ja kuinka mä aina annoin sulle ja me molemmat saatiin samaan aikaan no prob. Sanoin et sä pelaat kovilla panoksilla, mut halusit tuplata, et muka jossain olis parempaa. Oliko ? Kerää itsesi ja pidä focus siinä mikä aidosti on tärkeää, niin löydät takaisin mun luokse
- Anonyymi00072
Olet ihana mies💋 Voi kun olisit kultaseni ♥️
- Anonyymi00075
Ikimuistoista❣️ elämäni onnellisempia hetkiä 🥹💗
- Anonyymi00078
Kysyjä näki kuinka kaksi tyyppiä katsoi .... ketä?
- Anonyymi00085
Toisiaan ja ap kröhöm... innostui.
? - Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Toisiaan ja ap kröhöm... innostui.
?ja sitten kuvioihin tuli toinen nainen?
- Anonyymi00090
En viimeksi tavoittanut katsettaan, vaikka sitä hain.
- Anonyymi00091
Missä hait katsetta?
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Missä hait katsetta?
Hotellin ravintolassa.
- Anonyymi00098
En katsele varattuja.
- Anonyymi00094
Katsoiko toinenkin? Myötätunnosta
- Anonyymi00095
Katseet paljastaa peitetytkin tunteet.
Ei kukaan katso itselleen merkityksetöntä henkilöä niin kuin kaivattuaan.
💖 - Anonyymi00096
Hänen viimeiset katseensa parkkipaikalla ja kääntyessään risteyksessä aiheuttavat edelleen sydämessäni tunnemyrskyn – sellaista syvää kipua, jota en osaa sanoin kuvailla.
- Anonyymi00099
Miksi sitten lähdit? Tiedät mitä minä haluaisin.
- Anonyymi00106
Anonyymi00099 kirjoitti:
Miksi sitten lähdit? Tiedät mitä minä haluaisin.
Tämä menee ohi.
Me lähdettiin molemmat sieltä, ei voitu jäädä. - Anonyymi00108
Anonyymi00106 kirjoitti:
Tämä menee ohi.
Me lähdettiin molemmat sieltä, ei voitu jäädä.Ei niin, mutta mikset lähtenyt minun mukaan? Tarjous on voimassa. Myös ihan lyhytkin vierailu olisi mukavaa.
- Anonyymi00097
Kyllä se tunne kummasti haalistuu.
- Anonyymi00100
Muttei unohda.
- Anonyymi00102
Jokin viesti poistui. Kiinnostaisi tietää mikä.
- Anonyymi00107
KAHREN KILON SIIKA
- Anonyymi00109
Luin eka et sika ja mietin, et onpa pieni porsas :d
- Anonyymi00110
Sexxpätänkejä katsotaan saalistajan katseella
- Anonyymi00111
En ole unohtanut nainen sinua. Katselimme toisiamme silmiin luvattoman kauan. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522