Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Anonyymi-ap

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.

93

1155

Vastaukset 93

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siis eri paikkakunnalla kuin meidän omat. Ap

• Anonyymi00037

Miksei samalla paikkakunnallakin käy? Kysele pkseutulainen sivusta?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miksei samalla paikkakunnallakin käy? Kysele pkseutulainen sivusta?

Tämä vain mieheltä, joka tuntee olevansa ikisinkku, syystä että ei usko, että itsestä olisi hyvään ja toimivaan suhteeseen (toivo kateissa)? Luottamusta ja läheisyyttä/ hyvää mieltä toivon kaikkien arkeen, vaikken sitä usko omalle kohdalle tapahtuvaksi.

• Anonyymi00042

Mitäs jos lurittelisit näille järjen riemuvoitoille nämä paikkakunnat, apäijä?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mitäs jos lurittelisit näille järjen riemuvoitoille nämä paikkakunnat, apäijä?

Järjetön tai vain omaan napaan tuijottaja olet itse ja naristikin, kun et kykene asettumaan muiden asemaan. täällä vain huutelet tyhjään omia totuuksiasi omista lähtökohdista, kun et muunlaista kye näkemään. Kuhan totean.

• Anonyymi00095

Salasuhde, miksei jos toinen on toiselle riittävän valloittava, yhdessä ja salassa aluksi ja sitten jos toimii niin miksei enemmänkin?

• Anonyymi00002

ei mul oo aikaa tommosseeseen

• Anonyymi00003

Ei sulla ole munaa tommoseen. Laitat heti pääsi pensaaseen ja luikit karkuun.

• Anonyymi00004

Olisi kyllä munaa tuommoiseen sen miehen kanssa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olisi kyllä munaa tuommoiseen sen miehen kanssa.

Et edes uskalla soittaa. Pupu menee heti pöksyyn.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Et edes uskalla soittaa. Pupu menee heti pöksyyn.

No en tiedä saako hänelle soittaa. Ei ole numeroakaan.

• Anonyymi00005

Miksi ette eroa? Sitten ei tarvitse salailla.

• Anonyymi00035

Esitätkö jotain toista ihmistä? Ihmiset nukkuu öisin.

• Anonyymi00006

Ååtkå håmå

• Anonyymi00027

Ettet vaan itse leimautuisi homoksi niin lähipiirissä saa olla vain heteroita.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ettet vaan itse leimautuisi homoksi niin lähipiirissä saa olla vain heteroita.

Onpa synkkää

• Anonyymi00007

Ak ka on lesbo muttei uskalla tulla kaapista ulos.

• Anonyymi00009

nnii huomaa vtun hyvin et edes täällä palstallakaan ei uskalleta sanoa mitään 😝😝😝😝😝 kaikki meistä kumminkin ribuloi;) en mäkään ittekseni ole tämmöiseksi tullut että sanon kaiken suoraa

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

nnii huomaa vtun hyvin et edes täällä palstallakaan ei uskalleta sanoa mitään 😝😝😝😝😝 kaikki meistä kumminkin ribuloi;) en mäkään ittekseni ole tämmöiseksi tullut että sanon kaiken suoraa

ja oli sivusTA

• Anonyymi00011

Miksi pitäisi olla lesbo? Jos en vain ole. En ole lesbo jos olen rakastunut mieheen ja haluan seksuaalisestikin häntä.

• Anonyymi00013

Pettää kihlattuaan..............

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

On kaapissa oleva lesbo! Joka pettää kihlattuaan.. Yritti minua saada salasuhteeseen

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En ole hänen kihlattunsa enkä tule koskaan olemaankaan!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Et ole oikea tyyppi! Hän on kihloissa. Naytti itse minulle kihlasormuksen! Ylpeänä esitti minulle kuinka oli saanut kalliin sormuksen!!!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hän on. Olen nähnyt hänen kihlasormuksen!!! Näytti minulle. Sanoi, että minun pitää hankkia kalliimman kihlasormuksen, jos haluan hänet! Muuten en kelpaa hänelle.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00015 kirjoitti:

On kaapissa oleva lesbo! Joka pettää kihlattuaan.. Yritti minua saada salasuhteeseen

Miksi sä puhut paskaa muista täällä? Saatko tosta jotain?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tässä vaiheessa aloittajaäijän kekeä monologia päätit sitten pistäytyä hirman spinnaamaan

• Anonyymi00088
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En puhu soopaa. Kyllä ihminen voi nykyäänkin olla kaapissa, vaikka on kihloissa. Ei kehtaa myöntää, että tykkää naisista.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Halusi, että teeskentelen olevansa vain hänen ystävä, kun hänen kihlatunsa on paikalla. Enkä kerro kihlatulle, että hän kertoi rakastavansa minua. Hänen mielestään naisenena hän voi olla minun kanssani, kun olen myös nainen, kunhan hänen kihlatunsa EI saa tietää. Halusi kanssani saunaan samanaikaisesti. Vaikka on kihloissa. Hänestä se ei ole pettämistä, kun molemmat olemme naisia!

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Halusi, että teeskentelen olevansa vain hänen ystävä, kun hänen kihlatunsa on paikalla. Enkä kerro kihlatulle, että hän kertoi rakastavansa minua. Hänen mielestään naisenena hän voi olla minun kanssani, kun olen myös nainen, kunhan hänen kihlatunsa EI saa tietää. Halusi kanssani saunaan samanaikaisesti. Vaikka on kihloissa. Hänestä se ei ole pettämistä, kun molemmat olemme naisia!

Tiedätte varmastikin mitä hän halusi tehdä saunassa minun kanssani.

• Anonyymi00012

Oletko kenties J ???? Joka haluaa salaista suhdetta?

• Anonyymi00016

Luultavasti on.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Luultavasti on.

Miehen tekemä aloitushan tuo näyttää olevan 🤢

• Anonyymi00014

Kauanko aloittaja arvelee sen suhteen pysyvän salaisuutena? Aina joku näkee jotakin

• Anonyymi00020

Tai voi kertoa kun tietää hänen puuhistaan, joten..

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tai voi kertoa kun tietää hänen puuhistaan, joten..

Niinpä juuri voi piankin käydä.

• Anonyymi00041

Mitä teille ressukat on tapahtunut elämässä kun naista hyvin katkeralla tavalla performoivan äijän trollausten päivystäminen on tuovinaan niin muka iloa elämään? Miljöö ei elä ns

• Anonyymi00021

Päästä ensin miehesi menemään ennen kuin alat muuta säätämään. Hänelle voi olla tarkoitettu luotettava kumppani kuin sinä.

• Anonyymi00098

Ei se uskalla lähtä, on oma lehmä ojassa omien reissujen vuoksi.

• Anonyymi00022

Tuntuu pahalta lukea. Miksi pitää olla toisen kanssa jos haluaa salasuhteen muiden kanssa. Eikö nämä itsekkään napaansa tuijottajat voisivat ajatella myös niitä kenen kanssa aikoinaan aloittivat suhteen. Miltä heistä tuntuu? Erotkaa ensin ennen kuin aloitatte muuta. Se olisi kaikkien osapuolten parhaaksi.

• Anonyymi00024

Minä en ymmärrä noita salasuhteilijoita ollenkaan! Enkä pidä noin toimivista ihmisistä ollenkaan!

• Anonyymi00029

En uskalla

• Anonyymi00030

No sitten lopetat narisemisen ja tyydyt olemaan yksin! Minä en rupea sinun "vaimoksi", jotta pääsisit panemaan jotain toista piilottelijaa'!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No sitten lopetat narisemisen ja tyydyt olemaan yksin! Minä en rupea sinun "vaimoksi", jotta pääsisit panemaan jotain toista piilottelijaa'!

Miehen hän haluaa! Rekkamiehen

• Anonyymi00033

Aloitetaan vaan.

• Anonyymi00034

Nähtiinkö tänään? Haluaisin kyllä.

• Anonyymi00038

Ja siis miksi ihmeessä? Haluaisin olla yhdessä ja onnellinen ihan julkisesti.

• Anonyymi00056

En usko noihin sanoihin ollenkaan!

• Anonyymi00044

Oijii, pillu puhuu. Tossa ei ole rakkauden häivääkään.

• Anonyymi00045

Voihan hän sua yhden kerran jyystää ja thät sit. 👎

• Anonyymi00069
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Voihan hän sua yhden kerran jyystää ja thät sit. 👎

Nyt on kyllä poitsu apaattista menoa aisankannattajana jollekin toiselle fantasiarakennelmien keskellä, tämäkin joikailu ehkä vähän jinxsaa stooreja mutta

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Nyt on kyllä poitsu apaattista menoa aisankannattajana jollekin toiselle fantasiarakennelmien keskellä, tämäkin joikailu ehkä vähän jinxsaa stooreja mutta

Maksa velat1 voi jeesuksen pysähys

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Maksa velat1 voi jeesuksen pysähys

Kas haluatko sinä roadmäni torpeeto taatto olla

• Anonyymi00046

Salaista suhdetta ei solmita tällä palstalla.

• Anonyymi00068

Eipä täällä mitään muutakaan niin solmitaan palstatodellisuuteen orientoitunut tapaus. Onko pää mennyt rikki guben teatteria seuratessa? Et oo ”vissiin” ainoa. TT

• Anonyymi00047

häpeätkö rintojani niin paljon? mitään en niille tee 🥰 pus vaan

• Anonyymi00048

Ikäero vois olla ainut syy tapailun salaamiseen, ainakin aluksi... sopii mulle!
      M>N

• Anonyymi00049

Tuo on asiaa ja kukaan ei varmasti tiedä kenen kanssa ja vietät aikaasi sängyssä homo!

• Anonyymi00050

R kanssa haluaisin mutten tiedä varmaksi haluaako. Jos haluat vaihda kuvaa (ollut jo pitkään sama) niin saan edes jotain vinkkiä.

• Anonyymi00052

Mitä kuvaa? Mitä nykyisessä kuvassa on?

• Anonyymi00093

Mitä kuvaa whatsupp-kuvaako? Se on kyllä ikivanha kuva ja muualla minusta ei kuvia olekaan, mutta onko sulla muka mun puhelinnumero.. Eli ajatteletko että jos nyt vaihdan whatsupp-kuvaani niin se on selvä merkki siitä että haluan salasuhteeseen kanssasi? :D Mielestäni olen sulle kyllä sanonut joskus, että en ala mihinkään pettämisjuttuihin. Jollet sitten ajattele jostain syystä että mieleni olisi muuttunut? - R-

• Anonyymi00051

Vaimo estää. On sitäpaitsi laittanut jäljittimen autoon ja junaan ja bussiin ja lentokoneeseen ja anneliin. Eli seuraa menemiseni reaaliajassa 24/7.
      T: herra foliohattu.

• Anonyymi00053

Olen sinkku ja voin tavata missä haluat. Ei salaamista !

• Anonyymi00054

Sairain ehdotus mitä oon ikinä kuullut.

• Anonyymi00067

No positiivista guben aloituksessa on nyt kuitenkin se, ettei koske sinua mitenkään. Eläydytkö kaveri vähän liikaa täällä?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00067 kirjoitti:

No positiivista guben aloituksessa on nyt kuitenkin se, ettei koske sinua mitenkään. Eläydytkö kaveri vähän liikaa täällä?

Eihän sen tarvitse minua koskeakaan vaikka vastasin. En ole kaverisi ja taidat itse eläytyä kun kommentoit.

Vastasin siitä syystä, että en hyväksy pettämistä enkä salasuhteita. Ihan yksin elävänä sinkkuna jo useita vuosia eläneenä vastasin.

• Anonyymi00055

Tuota suosittelen kaikille niille, joille se on mahdollista! Ja sitä haluavat. Jonkin tönön hankitte,´ja eikun..

• Anonyymi00057

Ei jlauta pää hajoo näitten teidän tyhmien juttujen takia.

• Anonyymi00059

Sanopa se

• Anonyymi00061

Iteppähän pelleilit kanssani joka kerta kun halusin nähdä nyt on tullu sun mitta täyteen en jaksa enää kiitos ja hei

• Anonyymi00066

Älä ny aloittajaäijä joka aloitukseesi samoja sloganeita laita, älyävät pian tämän homman

• Anonyymi00062

Kokeilkaa venäjää!

• Anonyymi00064

Ap vaikuttaa mieheltä. 🥱

• Anonyymi00065

No just tämä sarja-aloittajamies toteuttamassa katkeruuttaan naisia kohtaan myymällä ihmisille köyhiä tarinoita, että muutkin marinoituisi sen naurettavassa naisvihassa, agitoi ihmisiä noloon kirjoitteluun ja ajatteluun. TT

• Anonyymi00072

Juujuu ilman muuta, tulossa ollaan jo.

• Anonyymi00073

En tarvitse salaista suhdetta... jos emme voi julkisesti tavata vastaus on ei!

• Anonyymi00076

Mikäs siinä jos kerran kumpikin häpeämme toisiamme liikaa esiintyäksemme parina.

• Anonyymi00086

Häpeätkö sinä minua?

• Anonyymi00096
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Häpeätkö sinä minua?

En varmasti häpeä Kultaseni

• Anonyymi00097

No tuo aloitus nyt on joltakin varatulta.

• Anonyymi00077

Tietenkin voidaan, ei sille kaverillesi ja exälleni tarvitse kertoa mitään.

• Anonyymi00078

Neuvostoliittolaiset hävittäjäkone- ja lentäjätappiot Kannaksella ja Viipurinlahdella heinäkuussa 1.7-12.7.44:

1.7.44: 6 hävittäjää, 4 lentäjää
      2.7.44: 2 hävittäjää, 2 lentäjää
      3.7.44: 5 hävittäjää, 3 lentäjää
      4.7.44: 3 hävittäjää (joista 1 ilmatorjunnan pudottama), 1 lentäjä
      5.7.44: 2 hävittäjää (joista 1 kirjattu onnettomuudeksi), 2 lentäjää
      6.7.44: 3 hävittäjää (näistä 2 kirjattu onnettomuuksiksi), 1 lentäjä
      7.7.44: 3 hävittäjää, 2 lentäjää
      8.7.44: 3 hävittäjää (joista 2 onnettomuuksia), 1 lentäjä
      9.7.44: 3 hävittäjää, 3 lentäjää
      10.7.44: 3 hävittäjää, 1 lentäjä
      11.7.44: 4 hävittäjää ( joista 1 ilmatorjunnan pudottama), 3 lentäjää
      12.7.44: ei hävittäjätappioita

Yhteensä 37 hävittäjäkonetta joista varmuudella 30 ilmataisteluissa alasammuttuja ja 2 ilmatorjunnan pudottamia. 5 onnettomuudeksi kirjattua joista ainakin 2 voi liittyä taisteluissa saatuihin vaurioihin. Hävittäjälentäjiä menetetty 23, näistä 3 jäänyt sotavangeiksi.

Näistä hävittäjäkoneista 14-15 ampunut alas II./JG54 lentäjät ja 17-18 suomalaiset lentäjät.

Vastaavasti suomalaisten hävittäjäkoneita ammutaan alas ilmataisteluissa 7 ja koneet tuhoutuvat. Näiden lisäksi 3 suomalaisten hävittäjäkoneita saa ilmataistelussa osumia ja joutuvat tekemään pakkolaskut + yksi moottorivian vuoksi pakkolaskun tehnyt hävittäjä vaurioituu laskeutuessaan kentälle. Suomalaiset menettävät 4 hävittäjälentäjää joista 2 jää sotavangeiksi.

• Anonyymi00079

En harrasta salasuhteita. Sorry.

• Anonyymi00080

Ap on palstalla 24 tuntia vuorokaudessa. Miten voit edes ajatella poistuvasi täältä?

• Anonyymi00081

Vaikkapa siksi, että en halua salasuhdetta pilaamaan elämääni. En myöskään halua kuluttaa rahaa mihinkään turhaan, kuten salasuhteisiin. Mieluummin olen kotona ja puuhailen harrastuksien parissa.

• Anonyymi00082

Mitäköhän rahaa johonkin salasuhteeseen menee?🤔
        Sivusta n

• Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Mitäköhän rahaa johonkin salasuhteeseen menee?🤔
        Sivusta n

No menee bensarahaa, jos tapaavat muualla kuin kotikaupungissa.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

No menee bensarahaa, jos tapaavat muualla kuin kotikaupungissa.

Eikö niistä voida sopia, että maksetaan puoliksi tms.? En ole ap.Kunhan ihmettelen.

• Anonyymi00085

Ei multa. Minä haluaisin mieluummin että kaikki tietäisivät meidän olevan ystäviä. Myös molempien kumppanit. Ettei ainakaan sitä ystävyyttä tarvitsisi salailla. Jos jotain muuta olisi jossain vaiheessa ystävyyden lisäksi, siitä voisi sitten sopia keskenämme, kenelle kerrotaan, kenelle ei.
      nainen

• Anonyymi00087

MIKSI nyt vasta tuot mahdollisuuden esille , olen kaivannut ja unelmoinut jostain tuollaisesta kanssasi .

• Anonyymi00091

Jos joutuu salaamaan suhteensa, varmaan on todella huono juttu ihmiselle. Salaamisesat ei koskaan seuraa mitään hyvää. Siitä tietää, ettei kestä myöskään päivän valoa. Aina pitäisi pystyä avoimesti ja rehellisesti toimimaan. (sivusta.)

• Anonyymi00092

Olen ollut salasuhteessa. Molemmille osapuolille jäi kauniit muistot. Kukaan ei kärsinyt. Jos jossain tavataan, halataan ja jutellaan. Ehkä jotain muutakin.

• Anonyymi00094

Näähän on näitä normaaleja mitä nykyajan avioparit tekee kuinka kävikään kun viikon tutustumisen jälkeen sovitaan jo hääpäivää ah niin ihanan täydellisiä avioliittoja narsistille ainakin pettäminen on moiselle normaalia arkea tekee sitä aina tilaisuuden tullen kunhan ensin varmistuu että kiinnijäämisen riski on pieni mieluiten olematon

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      875
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      637
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      503
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      468
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      465
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      427
    Aihe