Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaikki voisi unohtua lopullisesti ja näkemisesikään ei enää herättäisi minussa sitten juuri mitään reaktioita. En tiedä mitä on tapahtunut. Ehkä olen havahtunut tilanteen mahdottomuuteen ja mielettömyyteen ja ymmärtänyt, että meillä ei ole koskaan varmaan enää edes pientäkään mahdollisuutta edes jutella yhdessä. Se oli silloin ennen se, kai me siitä jotain kiksejä saatiin molemmat, kielletyistä tunteista. Äläkä vaan nyt sano, että sun puolella se liekki palaa edelleen... En jaksa uskoa. Ehkä tähän tunteiden "viilentymiseen" on vaikuttanut oman elämäni haasteetkin ja niiden avulla olen kunnolla ymmärtänyt sen mikä elämässäni on oikeasti tärkeää. Muistellaan hyvällä ja ehkä voidaan hymyillä kun nähdään :) . J:lle menee.
Vastaukset 70
- Anonyymi00001
Joo.
- Anonyymi00047
Perustuuko tämä jatkuva ”joo” näihin joukkoharhakäsityksiinne itselleen kirjoittelevalla j- miehelle eli palstaäijän sivupersoonalle?
- Anonyymi00002
Monet ihmiset hoksaavat kun elämässä tapahtuu muutoksia, ettei mitään parisuhdetta halua haasteineen.
- Anonyymi00017
Voi kuule minä hoksasin tuon saman asian jo sillloin, kun noin 20 vuotta sitten erosin minun aloitteesta! Päätin jo silloin etten enää koskaan halua uutta suhdetta kenenkään kanssa! Pelkkä ystävyyssuhde kiinnostaa minua, mutta ikäeroa ei voi olla montaa vuotta! Yksin oleminen on ihan parasta ja on mukavaa asua yhdessä oman aikuisen poikani kanssa!
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi kuule minä hoksasin tuon saman asian jo sillloin, kun noin 20 vuotta sitten erosin minun aloitteesta! Päätin jo silloin etten enää koskaan halua uutta suhdetta kenenkään kanssa! Pelkkä ystävyyssuhde kiinnostaa minua, mutta ikäeroa ei voi olla montaa vuotta! Yksin oleminen on ihan parasta ja on mukavaa asua yhdessä oman aikuisen poikani kanssa!
Ja kuinka monta aikuista poikaa sinulla aloittajaäijä olikaan? Joopå
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ja kuinka monta aikuista poikaa sinulla aloittajaäijä olikaan? Joopå
Ainakin yks, sen nimi on muistaakseni Projekti
- Anonyymi00057
Niinpä. Kukaan ei jaksa henkistä väkivaltaa ja syrjintää parisuhteessa.
- Anonyymi00003
Olet kuitenkin ihana ja nätti nainen. Nähdään vielä kuitenkin.
- Anonyymi00005
Kun laitan silmäni hetkeksi kiinni, näen meidät istumassa siellä vierekkäin ja kuulen sinun sanovan minulle nuo sanat.. tuo eka lause ❤️ -Ap-
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun laitan silmäni hetkeksi kiinni, näen meidät istumassa siellä vierekkäin ja kuulen sinun sanovan minulle nuo sanat.. tuo eka lause ❤️ -Ap-
Niin ja nuolaisen sua korvasta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
😅😘
- Anonyymi00031
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ennenkin istuskeltu vierekkäin...
- Anonyymi00034
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nuolaiset jotain tuiki tuntematonta palstakirjoittajaa jota et ole hyvin suurella todennäköisyydellä koskaan nähnytkään. Huvinsa kullakin.
- Anonyymi00004
tuun sun viereen istuu, muistattumaan kaikesta menneestä ja tietenkin uniin niin pumpulimaisiin.
- Anonyymi00006
Niin, tilanteen salliessa osaisit kyllä varmasti hurmata minut uudestaan.. 😌 jos olisin "otollisessa" tilassa 😉 älä kiusaa 😄
-Ap- - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin, tilanteen salliessa osaisit kyllä varmasti hurmata minut uudestaan.. 😌 jos olisin "otollisessa" tilassa 😉 älä kiusaa 😄
-Ap-🥵
❤️🔥🫴🌹
🔥
🦶🏻🦶🏻 - Anonyymi00039
Anonyymi00006 kirjoitti:
-Ap-No mutta kerrohan tarinoiden setä, että kuinka usein näet tai että tämän toisen osapuolen pitäisi pysyä poissa samoilta mailta ja mannuilta. Banaali aloitus kertakaikkiaan..
- Anonyymi00010
Tilanne on semmonen, ettei enää tulla juttelemaan tässä elämässä. Varmasti tiesit tämän menevän tähän. Jos kohdataan, nii olet minulla kuin muutkin tuntemattomat, aion välttää viimeseen asti törmäämästä sinuun. M(n):lle menee.
- Anonyymi00012
Niin viissiin. Aloitus oli naiselta J:lle. Miten se nyt yhtäkkiä kääntyi Mn:lle?
- Anonyymi00015
Ei tarvi tavata. Mun sydän kuuluu M miehelle nyt ja ikuisesti. Toivon, että meistä tulee vielä pari.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei tarvi tavata. Mun sydän kuuluu M miehelle nyt ja ikuisesti. Toivon, että meistä tulee vielä pari.
Kyllä meistä tulee pian pari Mnainen.
Mm - Anonyymi00040
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin viissiin. Aloitus oli naiselta J:lle. Miten se nyt yhtäkkiä kääntyi Mn:lle?
Niin se on näissä sinun provoissa apäijä kyllä tooosi jännä
- Anonyymi00011
en kaipaa ketäänmitään vanhoja juttuja olen hyvin isosti muuttunut nainen kaipaan aikalailla rauhaa
- Anonyymi00013
elämäni tulee olemaan fyysisesti kärsimystä verrattuna joihin vahnoihin aikoihin kärsin päivittäisistä kivuista ja siksi en kaipaa parisuhdetta kun mulla ei ole toiselle tarjota edes tavaraa
- Anonyymi00041
No mutta sitten on asiat aloittajaäijä jo todella kehnosti. Terve tälle näytelmälle
- Anonyymi00016
Haluan olla kanssasi. Aika on vain vahvistanut tätä tunnetta, ei ole viilentymistä tapahtunut. En taida pystyä pysyttelemään poissa, ainakaan ennen kuin kuulen sen pyynnön suustasi. Jos en katsoisi tätä loppuun, niin katuisin varmasti loppuelämäni. Eihän sinunlaisia ole kuin yksi.
- Anonyymi00071
Kenelle tämä?
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kenelle tämä?
R.
- Anonyymi00019
Meinasin kirjoittaa et ei multa, mut sit luin vastauksia ja aattelin, että sovitaan että onkin multa🤭
Mn- Anonyymi00026
Näin se usein menee 😉
Mn
- Anonyymi00020
hienoa itte en oo koskaan urheillu paitti öö alle 14v. enkä ole koskaan tykänny urheilusta urheilu on kaikella tavalla pskaa näkee mu pohkeist varmaa hei no mut en oo tehny mitää muutost enkä tuu tekee mun rutiineihi koska mua ei ressaa
- Anonyymi00021
kaikki kuollaan kumminki
- Anonyymi00022
M mies ei vastaa whatsapp viestiin. Hän ei välitä minusta. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi00025
En niin kun tykkään M naisesta 😘
- Anonyymi00055
Muista sitten aloittajaäijä hämmentää sakiaa soppaa vielä kolmannella kirjaimella
- Anonyymi00023
Voi hyvin, siunausta.
Jeesus elää!
.
https://m.youtube.com/watch?v=mOHUwTpZzCM- Anonyymi00044
Let Jesus cook!
- Anonyymi00027
Minun puoleltani se liekki palaa edelleen. J
- Anonyymi00036
Ei muuten pala. Alkaa olla sellainen makkaranpaisto hiillos.
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei muuten pala. Alkaa olla sellainen makkaranpaisto hiillos.
Mikä hiillos. Pelkkää savua jos sitäkään
- Anonyymi00028
Älkää pliis esiintykö toisena henkilönä
- Anonyymi00029
♥️♥️♥️😥🎸😥😥
- Anonyymi00030
Olette samassa työpaikassa?
- Anonyymi00037
Juu.
- Anonyymi00049
Ei olla! Miks mun tuo kommentti tähän poistettiin aiemmin ja sitten joku "juu" kommentti samaan kysymykseen saa jäädä tänne? Mitä sääntöjenvastaista tuollaisessa kommentissa on ja toisessa vastaavassa ei ole? Ja samalla tänne saa jäädä taas kaikki jonkun elämäänsä turhautuneen henkilön päänaukomisviestit? Palstavahti siis haluaa elää tätä tarinaa sitä kautta että nämä henkilöt on samassa työpaikassa ja joku saa aukoa päätä heille :D Enempää en kirjoita koska tämäkin viesti poistetaan kohta.
- Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei olla! Miks mun tuo kommentti tähän poistettiin aiemmin ja sitten joku "juu" kommentti samaan kysymykseen saa jäädä tänne? Mitä sääntöjenvastaista tuollaisessa kommentissa on ja toisessa vastaavassa ei ole? Ja samalla tänne saa jäädä taas kaikki jonkun elämäänsä turhautuneen henkilön päänaukomisviestit? Palstavahti siis haluaa elää tätä tarinaa sitä kautta että nämä henkilöt on samassa työpaikassa ja joku saa aukoa päätä heille :D Enempää en kirjoita koska tämäkin viesti poistetaan kohta.
Joku höppänä varmaan ahdistui ”erittäin yksityiskohtaisesta” yhteisen työmaan kuvauksesta, aloittajaäijä. Ei muillakaan kato järki päätä pakota tai suhteellisuudentaju kiusaa tätä elämyksellisyyttä yhden nimikirjaimen ja ”liikkuvan” eli hetkessä elävän tarinan takia
- Anonyymi00063
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tehän kiusaatte sitä yhtä pariskuntaa,jotka ovat jo ikäihmisiä,eivätkä välitä tollasista pen....ta,eikä ole hakemassa suhteita,se vaan teistä kiusaajista on kivaa huudella samaa paskaa eetteriin, naapureita nämä kiusaavat mukamaste!
- Anonyymi00033
Uusi keirros on. uutta heti putkeen vaan.
- Anonyymi00046
Siis vanhassa paikassa.
- Anonyymi00052
Siellä missä aina istuimme.
- Anonyymi00061
Anonyymi00052 kirjoitti:
Siellä missä aina istuimme.
Paitsi se sun spugumies.
- Anonyymi00048
itte ikävöin lähinnä joitakin vanhoja aikoja kun olin ittensäkin kanssa edes vähän parempi olla sekin on kyllä ollut aina semmoista vaihtuvaa läpi elämäni
- Anonyymi00051
Jep varmaan fiksumpaa sitten kun potilassuhde on päättynyt.
- Anonyymi00053
Aika lannistuneen oloista kommentaaria jo guben aloitukseen, ehkä olisi kannattanut jättää näkemättä tämä efortti juuri nyt
- Anonyymi00056
Joo, hymyillään. Enemmänkin sopisi.
- Anonyymi00058
Voisi vaikka olla exäni tekstiä.
Oli aika hirviö naiseksi. Väkivaltainen, pettäjä ja aina puhui pahaa kollegoistaan ja jopa siskonsa tyttöjen yksityisasiat levitti kaikille.
Kusetti työnantajaansa ja ihan kaikkia. Hyi hitto.
Olisihan se pitänyt tajuta, 40 ja aina yksin ollut ei voi olla ihan normaali, ei lähimainkaan..
No. Rikosilmot on tehty! - Anonyymi00059
Mikään liekki koskaan palanut, hyvä jos heräät todellisuuteen.
- Anonyymi00060
Omankin mieleni perukoilla on niin paljon asioita, jotka uhkaavat viedä huomioni. Asioita joiden yhdistely voisi romahduttaa sydämen. Murehtimisen sijaan suljen usein yhä silmäni, nojaan eteenpäin ja annan itselleni luvan uskoa meihin. Mutta kun sotkee yhden osan ihmisen elämästä ei sotke vain sitä osaa. Valitettavasti ei voi olla niin tarkka ja valikoiva. Kun sotkee yhden osan sotkee koko elämänsä sillä kaikki... vaikuttaa kaikkeen. Valheemme täsmäsivät. Se tuntui olevan merkki. Kuitenkaan ei voi palata takaisin siihen, miten asiat olivat täysin miten luuli niiden olevan. Kaikki, mitä oikeastaan on, on nyt. Mitä sitten on tarpeeksi välittäminen. Joskus sitä vaan on ajatuksia, joita ei edes ymmärrä. Ja sen, mitä ei ymmärrä voi tehdä miksi tahansa. Oma sydämesi on loppupeleissä kuitenkin yksinomaan omasi. Kenelläkään muulla ei ole siihen sananvaltaa. Tässä on potentiaalia kaikkeen kamalaankin. Olen hyvin pahoillani.
- Anonyymi00062
JO:lle menee..,eikun sittenkin MA.lle. rakkaalle omalle lapselle .
- Anonyymi00064
Jätä se JO rauhaan,nainisissa oleva mies!
- Anonyymi00065
en ikävöi koskaan ikinä ketään! kuten huomata saattaa!
- Anonyymi00066
En kommentoi tänne sekopäisten viesten joukkoon. Jos ei seura ja sovinnonteko kelpaa. Mennään onnemme ohi.
- Anonyymi00075
Miksi esität välinpitämätöntä?
- Anonyymi00067
Ei nähty viikonloppuna, vaikka siihen oli ns. mahdollisuus, taisit olla muissa menoissa. Ihan hyvä näin, vielä kun pysyttelet poissa seuraavistakin menoista niin unohdan sinut ehkä ihan kokonaan. Nyt jo helpottaa entisestään ja pystyin hyvin keskittymään muihinkin ihmisiin :) Palstallakaan en ole juuri edes jaksanut olla. -Ap-
- Anonyymi00068
Eli aiempi viestini ei sitten ollut sinulle.
-Anonyymi00016 - Anonyymi00069
Lauantai-iltanako oli mahdollisuus?
- Anonyymi00070
Kyllä se liekki vaan palaa vielä. ❤
- Anonyymi00072
käytiinhän me silloin siellä haudallakin viemässä hautajaiskynttilä 🕯️ se oli menneiden vuosien muistolle. toivon että jonain päivänä pystymme olemaan kavereita. mutta tämä nykyinenkin tilanne on ihan ok.
- Anonyymi00074
Sä oot kyllä niin tyhmä kun vaan voit olla et osaa edes ajatella mitä olet sanonu
- Anonyymi00076
Tänään kohdattiin ihan vahingossa, onneks turvallisen välimatkan päästä kuitenkin, kun olin liikkeellä pari minuuttia ennen sinua. Hyvä noin, en olisi sinua jaksanut nyt lähempää/enemmän nähdäkään. Mutta silti vähän "otti sydämen päälle".. -Ap-
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483