Salassapito ja kunnan hommat

Anonyymi-ap

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta harrastaa henkilö joka ei itse ole edes kunnassa töissä mutta lähipiirin sukulainen kylläkin. Asioiden kertomisessa ei ole ongelmaa jos se asia ei ole salassa pidettävä mutta kun nekin tuntuu vuotavan. Pitäsikö siellä kunnantalolla henkilöstön kanssa keskustella läpite miten sitä tietoa käsitellään ja kenelle mikäkin kuuluu.

27

1355

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kunnan asiat on julkisia!

• Anonyymi00002

Aivan, enempi saisi kunnassa olla löysäleukapielisiä töissä. Kuulisi tavan kuntalainenkin että mitä siellä norsunluutornissa oikein tapahtuu

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aivan, enempi saisi kunnassa olla löysäleukapielisiä töissä. Kuulisi tavan kuntalainenkin että mitä siellä norsunluutornissa oikein tapahtuu

Siellä on puolet jo liikaa työntekijöitä asukaslukuun verraten

• Anonyymi00003

Sano nimi vaan

• Anonyymi00004

Nimi vaan

• Anonyymi00005

Kaikki sen kertojan tietää 😁

• Anonyymi00006

Kaikkien kansalaisten sankari, joka valaisee Hyrynsalmen kunnan hämyiset käytävät ja paljastaa kunnan kaapistoihin piilotetut luurangot

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaikkien kansalaisten sankari, joka valaisee Hyrynsalmen kunnan hämyiset käytävät ja paljastaa kunnan kaapistoihin piilotetut luurangot

Omaa heikkoa itsetuntoaan ku pönkittää kertomalla osatotuuksia. Siinä se hyvä mieli tulee. Onneksi ihmiset tietää taustoja muutenkin niin kaikki ei mene läpi.

• Anonyymi00013

Minä en ainakaan tiedä.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siellä on tosiaan jokunen sankarinainenkin.
        Suu käyvä höplättää ja oma kehu haisee pitkin kunnantalon käytäviä ja Hyryn katuja
        kun limmailee hökätyksineen.
        Semmoinen se on se sankarinainen.

• Anonyymi00008

Eikö kunnassa olekkaan vaitiolo velvosuutta?

• Anonyymi00009

Voe sinä eilisen teeren poika! Ei koko kainuussa tuommosta käsitettä tunneta

• Anonyymi00010

Petron tauti tarttunut myös muutamaan kunnan virkamieheen.

• Anonyymi00011

Mikä se semmonen tauti lienee?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä se semmonen tauti lienee?

Lienee sellasia pienen geenivariaation tuomia harvinaisia sairauksia, mitä esiintyy pienissä populaatioissa. Ei tartuntavaaraa.

• Anonyymi00014

Lörpöttely on elinehto (työtä vältteleville) vasemmistopuolueille. On aina ollut.

• Anonyymi00015

Hei,Olen kiinnostunut

• Anonyymi00016

Kerroppa muutama salassa pidettävä juttu, mitkä on vuotaneet

• Anonyymi00017

Tuskinpa tällaisessa käpykylässä on muutamaa salavuodetapausta lukuunottamatta mitään erityisen salassa pidettävää tietoa.
      Eniten on viime aikoina puhuttanut tuo salaperäinen "ransetti". Liekö sitäkään ehki olemassakaan, vai onko vain venäjän trollareiden kehitelmää koko juttu?

• Anonyymi00018

Tiedotuksen perusajatus on, että säännöt ei tietenkään koske minua. Se suullisesti ilmaistaan tyyliin "no enhän minä nyt mitään...".

• Anonyymi00022

Sanoo toiveineen..😆😆

• Anonyymi00019

Salavuodetapauksetkin tulee useimmitan ilmi ja käsiteltyä ns. teboilin parlamentissa.

Nante tuli taannoin teboilin maanantain aamuistuntoon silmä mustana. Kaverit kyselivät mistä moinen vamma.
      -No olin eilen kirkossa. Edessäni istui ikäneito joka rukouksen aikana nousi seisomaan. Huomasin, että sillä on hame mennyt persvakoon. Ajattelin auttaa neitoa ja aloin kiskomaan sitä hametta pois sieltä vaosta. Sitten tulikin nyrkistä.
      Seuraavana maanantaina sama toistui; Nantella taas silmä mustana. Kaverit utelivat tietenkin selvitystä asiaan:
      -Eilenkin olin kirkossa. Edessäni istui sama ikäneito. Nousi sitten rukouksen aikana seisomaan. Huomasin, että nyt hame ei olekaan persevaossa.. Ajattelin, että hameen pitäisi kuitenkin olla siellä joten aloin sullomaan hametta takaisin sinne persijeen, ja taas tuli nyrkistä.

• Anonyymi00020

Kaikki hommat nanten pitää hoitaa, eikö kukaan auta?

• Anonyymi00024
      UUSI

Van ku poeka laolaa ja isä jatkaa kuorona. Siinä melkonen sinhvonija.

• Anonyymi00025
      UUSI

Kaikkihan sen tietää että kunnassa juovat kahvia, ei mitään uutta auringon alla.

• Anonyymi00026
        UUSI

Kahvi muuten pitää virkeänä ja aivot toimta kykyisinä. Että on siis olikein hyvä että juovat kahvia runsaasti

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kahvi muuten pitää virkeänä ja aivot toimta kykyisinä. Että on siis olikein hyvä että juovat kahvia runsaasti

Sen minkä päivällä kahvilla terästäävät jo illalla kaljalla ja viinalla pehmentäävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      97
      680
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68