Jossain

runo64

Lähdön hetki
on tervetuloa kutsu
joskus luoksesi
siellä jossain.

Kyyneleet
joista luulin päässeen
uuden sijansa sydämeeni tekee
kun ajattelen sinua
yksinään
siellä jossain.

Unelmat ja haaveet
puhkeavat kukkimaan
rakkauden ruusuin kukoistamaan
kun kohtaan sinut jälleen
sillä tiellä kohtaloiden
siellä jossain ...

6

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      annathan minun tulla luoksesi,
      uhmataan Kohtaloa ja eletään. Aloitetaan
      jotain uutta, jotain sellaista, missä ei ole
      sijaa kyynelille - on vain iloa ja rakkautta.

      Tehdään loppu yksinäisyydestä, herätetään
      unelmat ja annetaan niille siivet. Vain kokemalla
      kahden, voimme nähdä uuden ja erilaisen maailman.

      Näin minä luin ja koin runosi sisimmyyden, hieno ja
      tunnelmallinen kokonaisuus. Sellainen, joka puhuu
      kahdenelämisen toivon.

      Kunpa toiveillesi olisi pohjaa, sitä minä toivon.

      • runo64-1

        ... oikeassa olet
        mutta hätä ajatus rakkaimmasta tämän synnytti
        ja aivan suotta !!!
        kun maailma kova ja kylmä paikka
        niin on hänkin joten ei ole huomion arvoista
        tämäkään ...

        kiitos sanoistasi rakas ystäväin ja mestarini,
        sinä verraton tunteiden tulkki
        ja toivotan päiväsi virtaan ilon ja onnen hetkiä
        riittämiin
        lämmöllä sydämestäni.


    • mies-v57

      Eni minä tiedä, mitä tapahtuu, kun varjomme
      ensi kertaa yhtyvät, sormeni tapaa sinua ja
      katseemme osuvat, herääkö tunteet.

      Tapaako sylisi minun sylin, kuiskaako sinussa
      jotain, mitä mieleni tajuaa ja sydämeni alkaa
      hymyyn. En tiedä mitä Sinun naisen viitteet.

      Mutta ymmärräthän, minun pitää tehdä tämä
      matka sinuun ja se kulkea. Työntää pois
      epävarmuuden tummat pilvet yltäni.

      Tapaanko sinut, niin kuin Rakkaudet kohtaavat
      ja keväällä meille kasvavat kukat, nyt vielä
      unelmaa, minusta Rakas ja sydämeltäni...

      minussa jo kasvavat kevään kukat sinuun..

      http://www.youtube.com/watch?v=xuSyVWqsUNA&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Rakkaudessa ensi askel ja matka
      hänen luo on pisin ja vaikein.

      Tulee vastaan hetki, ohut tuokio,
      kohtaaminen.

      Joku kuiskaa tai...vain hiljaisuus.

      Eikä sitä ikuisuuskaan muuksi muuta.

      Mutta kun kuiskaa, tuntee jo kevään kukat kämmenellään.

      Rakkausrunosi ilmaisi Rakkautta
      ja odotusta, jännitystä.

      Siksi tunteet ja Rakkausrunot on.

      Kertomaan tavalla, mihin muu
      ei yllä.

      Tämä oli hieno teksti, joka kuljetti
      erääseen kohtaamisen odotukseen.

      Kaunis ja Erittäin hyvä
      Runosi.

      Iloa ja voiimia Sinulle päivääsi
      hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... elää jo mutta kuin lehtien ja mullan alla
        sydämessä
        ja jokaiselle asialle on aikansa, paikkansa.
        sen minkä pitää kulloinkin koskettaa
        pitää odottaa hetkeään kuten rakkaudenkin,
        sen vuoro on taas silloin kun olen palanut kotiin,
        sinun luoksesi ...

        mestarin sanat hienot kulkivat niin romantiikan pauloissa
        ja runosi loppu oli tosi hienon koskettavan hyvä
        joten taas huippu hyvin ystävä hyvä !!!

        no tämän voi tulkita kahdella tapaa
        mutta hyvin eläväiselle sähikäiselle tämä kirjotettiin
        hädän tunteiden repiessä mutta ihan suotta kuten jälkeenpäin
        olen saanut huomata.

        kiitos kyläilystä hyvä ystävä ja runostasi
        ja toivotan mitä parhainta päiväsi kulkuun.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ... elää jo mutta kuin lehtien ja mullan alla
        sydämessä
        ja jokaiselle asialle on aikansa, paikkansa.
        sen minkä pitää kulloinkin koskettaa
        pitää odottaa hetkeään kuten rakkaudenkin,
        sen vuoro on taas silloin kun olen palanut kotiin,
        sinun luoksesi ...

        mestarin sanat hienot kulkivat niin romantiikan pauloissa
        ja runosi loppu oli tosi hienon koskettavan hyvä
        joten taas huippu hyvin ystävä hyvä !!!

        no tämän voi tulkita kahdella tapaa
        mutta hyvin eläväiselle sähikäiselle tämä kirjotettiin
        hädän tunteiden repiessä mutta ihan suotta kuten jälkeenpäin
        olen saanut huomata.

        kiitos kyläilystä hyvä ystävä ja runostasi
        ja toivotan mitä parhainta päiväsi kulkuun.

        On masentavaa,kun odottaa ihmistä,jota rakastaa ja tämä ei tule,ei soita,ei tee mitään,ilmoittaakseen
        syytä.. Seuraavassa tapaamisessa,voi kertoa vain,miten rakastaa ym, ym..Ei selityksiä minkäänlaisia..
        Odottajalla ,on kuitenkin ollut suuri pelko sydämessä,onko jotain tapahtunut..onko hänet hylätty,
        mitä on tehnyt väärin..tuhannet ajatukset risteilevät mielessä..Suru iskee sydämeen..Sitä ei voi välttää..
        Tämmöisiä ajatuksia tuli mieleen runostasi.. Hieno runo..Osaat tulkita,monenlaisia tuntemuksia hienosti..
        On upeaa,että sinulla on tuollainen taito.. Kiitos! t.Irkku


      • runo64-1
        irkku-37 kirjoitti:

        On masentavaa,kun odottaa ihmistä,jota rakastaa ja tämä ei tule,ei soita,ei tee mitään,ilmoittaakseen
        syytä.. Seuraavassa tapaamisessa,voi kertoa vain,miten rakastaa ym, ym..Ei selityksiä minkäänlaisia..
        Odottajalla ,on kuitenkin ollut suuri pelko sydämessä,onko jotain tapahtunut..onko hänet hylätty,
        mitä on tehnyt väärin..tuhannet ajatukset risteilevät mielessä..Suru iskee sydämeen..Sitä ei voi välttää..
        Tämmöisiä ajatuksia tuli mieleen runostasi.. Hieno runo..Osaat tulkita,monenlaisia tuntemuksia hienosti..
        On upeaa,että sinulla on tuollainen taito.. Kiitos! t.Irkku

        ... huoli sai nämät sanat tulemaan
        ja ainahan sitä pelkää pahinta kun rakkain
        on kysymyksessä
        mutta sitten lopulta mitä hätää ollutkaan
        vain toiseksi se vaihtui ...

        rakas ystäväin kiitos vierailustasi
        ja toivon symppiksien päivään
        ilon ja onnen tanssivaa tunnetta
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe