Mitä huomattavii eroja HG ja SS välillä muuta ku et toisesta saa Lugian 70lv ja Ho-ohn 45lv ja toisessa toistenpäin... Monta pokemoniin siin on sellasta et ei pysy paikoillaa?? kuten Pearlissa&Diamondissa sekä Platiumissa oli Cresselia,Mesprit.... Ja mitkä pokemonit puuttuu kokonaan??
Siihen voi antaa samalal tavalla pokei musta peleistä vaikka FR.tä..
Ja mitkä kaikki alotuspokemonit siiv voi saada ilman mitään vaihtoa??
SS&HG Erot??
73
679
Vastaukset
- rndm.
Nämä poket löytyvät vain HeartGoldista: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/exclusives.shtml#heartgold
Nämä taas vain SoulSilveristä: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/exclusives.shtml#soulsilver
Paikoillaan pysymättömät: Latios, Latias, Raikou ja Entei. Suicunekin liikkuu, mutta eri lailla. Lisätietoa tämän sivun lopussa: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/legends.shtml
Aloituspoket: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/starters.shtml
Kokonaan puuttuvista en tiedä, en jaksa kerätä tietoa. Mutta jos jaksaa, voi katsoa esim. Serebiin pokedexistä.- jamin10
Näin käsitän tämän asian. Kun kattoo tota pokedexiä tuolla serebiissä niin huomaa.
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Näin käsitän tämän asian. Kun kattoo tota pokedexiä tuolla serebiissä niin huomaa.
En huomannutkaan.
- rndm.
rndm. kirjoitti:
En huomannutkaan.
...Toisenkin Latin pitäisi olla pelissä. Luepa:
http://www.serebiiforums.com/showpost.php?p=10449725&postcount=406
Kohta 3). - jamin10
rndm. kirjoitti:
Kohta 3).Periaatteessa, toivottavasti...
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Periaatteessa, toivottavasti...
Se on katsottu suoraan pelin scriptistä, joten se on varmaa. Varmaa ei ole, että saako tämän kyseisen Enigma Crystalin pelin sisältä vai Eventistä.
- diivu_87
jamin10 kirjoitti:
Käsitin että Ne kummatkin sais kummastakin. Mut jos Latioksen saa SS.tä ni sit varman homman sen pitää mietti viel kumpi olis kivempi ku varman kutenskin hankin jomman kumman.
Ai Suicunekin liikkuu!(ja Raikou&Entei) Hitto! Mä vaan huomasin et ne saa tosta pelistä.
Kiiti noista selvennyksistä rndm ja jamin. - juuska the kaikkitietävä
diivu_87 kirjoitti:
Käsitin että Ne kummatkin sais kummastakin. Mut jos Latioksen saa SS.tä ni sit varman homman sen pitää mietti viel kumpi olis kivempi ku varman kutenskin hankin jomman kumman.
Ai Suicunekin liikkuu!(ja Raikou&Entei) Hitto! Mä vaan huomasin et ne saa tosta pelistä.
Kiiti noista selvennyksistä rndm ja jamin.mul onkin ollu peli jo melki kaks viikkoo. se vuoti nettin jo ennen lauantaiata ja oli mulla jo torstaina. Ainut ongelma oli et siisn on hacki suojaus ja jääty heti kun meni ovaesta pihalle, ja piti odottaa lauvantaihin patchiä :/ muuten kyllä ihan loistava peli jos vielä ymmärtäis japania XD
- yks tyyppi
rndm. kirjoitti:
Kohta 3).mä ainakii haluaisin et molemmat latios ja latias tulis molempii noist ilman mitää eventtei
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Kiiti noista selvennyksistä rndm ja jamin.Suicune ei liiku samallatavalla kun Entei ja Raikou eli karkaa ottelusta, vaan näet sen aina välillä juoksemassa jossain (esim. kävelet jollain Routella, sit pelihahmo pysähtyy ja sen yläpuolelle tulee huutomerkki. Sit siitä sun vierestä juoksee Suicune). Lopulta se päätyy Kantoon (oliko se nyt Route 25?), jossa voit otella sitä vastaan EIKÄ se lähde ottelusta.
- diivu_87
jamin10 kirjoitti:
Suicune ei liiku samallatavalla kun Entei ja Raikou eli karkaa ottelusta, vaan näet sen aina välillä juoksemassa jossain (esim. kävelet jollain Routella, sit pelihahmo pysähtyy ja sen yläpuolelle tulee huutomerkki. Sit siitä sun vierestä juoksee Suicune). Lopulta se päätyy Kantoon (oliko se nyt Route 25?), jossa voit otella sitä vastaan EIKÄ se lähde ottelusta.
Kiva et toiki nyt sit selvis ku huomasin serebissä selaessani että siin tuntu olevan jotain poikkavaa.. ja nyt se sit selvis.
Ai niin se jolla on ollut toi peli jo pari viikkoo.. ni onko sulla niinku ollut se tietokoneella ainoastaan?
Niin ja samaa mieltä kyl on kivempaa jos Latioksen ja Latiaksen sais kumpikin ilman mitään eventtii tai sit vaikka myster-giftistä..
Mä tykkään Suicunesta kaikista eniten noista kolmesta ni kiva et se on just se jonka saa sit vissiin helpoiten! No aiankan se ei sit liiku..
(Mulla vielläkin nappamatta platiumissa 4 pokee! Tosin en nyt oo pitkään aikan pelannutkan sitä sillen et olisin viittinnyt keskitty niihin ku oon otellut salipäällikköjä ja muta merkkihenkilöitä vastaan siel yhessä kahvilassa. Siellä on mun milestäkiva kehittä pokemoneja.
AI NIIN se yksi paikka Platiumissa.. Figth Arenalla missä saa valita yhden pokemonin millä ottelee sitten saa valita minkä tyyppisii pokemoneja vastaa menee tappelee.. MITEN sen sais vedettyy sillen et sais ne kaikki vedettyy läpi ja pääsis siihen vikaan kohteeseen mikä on harmaana ku mulle köy aina niin että oon vetännyt vaikka sähkö jutun kaikki vastustajat ni sit ne tilastot taas nollantuu! Ärsyttävää.. ihan ku ei olis vetännyt mitään! Auttakaa. - diivu_87
Missä vaiheessa noit eri alotuspokeja saa.. mä yritin lukee mut en oiken kässää viel..
Vähänkös siistii tossa pelissä esiintyy Stiven Stone! Se on mun lemppari! Sitä ei oo poke jaksoissa nähty ku vissiin vaan yhen kerran olis kiva nöhdä sitä viellä telkkerissa no Emeraldissa siihen törmätään muutaman otteseen ja Shaphiressa se oli kait salipäällikkönä?
Kumman pelin HG vai SS.n te jotka aikoo sen hommaa mielummin ottasitte?? - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Missä vaiheessa noit eri alotuspokeja saa.. mä yritin lukee mut en oiken kässää viel..
Vähänkös siistii tossa pelissä esiintyy Stiven Stone! Se on mun lemppari! Sitä ei oo poke jaksoissa nähty ku vissiin vaan yhen kerran olis kiva nöhdä sitä viellä telkkerissa no Emeraldissa siihen törmätään muutaman otteseen ja Shaphiressa se oli kait salipäällikkönä?
Kumman pelin HG vai SS.n te jotka aikoo sen hommaa mielummin ottasitte??Kirjoitin viestin, mutta se ei lähtenyt. Nyt se katosi, koska päivitin sivun. No, kirjoitan uudelleen kun kerkeän.
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Kirjoitin viestin, mutta se ei lähtenyt. Nyt se katosi, koska päivitin sivun. No, kirjoitan uudelleen kun kerkeän.
Tollaset jutut on sika ärsyttävii joskus oon mustanut ja ehtinnyt kopioimana textin ja sit vaan liittämään sen ku pystyy xD
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Kiva et toiki nyt sit selvis ku huomasin serebissä selaessani että siin tuntu olevan jotain poikkavaa.. ja nyt se sit selvis.
Ai niin se jolla on ollut toi peli jo pari viikkoo.. ni onko sulla niinku ollut se tietokoneella ainoastaan?
Niin ja samaa mieltä kyl on kivempaa jos Latioksen ja Latiaksen sais kumpikin ilman mitään eventtii tai sit vaikka myster-giftistä..
Mä tykkään Suicunesta kaikista eniten noista kolmesta ni kiva et se on just se jonka saa sit vissiin helpoiten! No aiankan se ei sit liiku..
(Mulla vielläkin nappamatta platiumissa 4 pokee! Tosin en nyt oo pitkään aikan pelannutkan sitä sillen et olisin viittinnyt keskitty niihin ku oon otellut salipäällikköjä ja muta merkkihenkilöitä vastaan siel yhessä kahvilassa. Siellä on mun milestäkiva kehittä pokemoneja.
AI NIIN se yksi paikka Platiumissa.. Figth Arenalla missä saa valita yhden pokemonin millä ottelee sitten saa valita minkä tyyppisii pokemoneja vastaa menee tappelee.. MITEN sen sais vedettyy sillen et sais ne kaikki vedettyy läpi ja pääsis siihen vikaan kohteeseen mikä on harmaana ku mulle köy aina niin että oon vetännyt vaikka sähkö jutun kaikki vastustajat ni sit ne tilastot taas nollantuu! Ärsyttävää.. ihan ku ei olis vetännyt mitään! Auttakaa.No siinä pitää voittaa 49 ottelua, että pääset Frontier Brainia vastaan, ja se on 50.
Eka vedät nyt vaikka 10 matsia Electric tyyppisiä vastaan. Sit se lähtee pois sieltä automaattisesti. Meet uudestaan, ja siellä näkyy, että oot vetänyt ne sähkö tyypin poket jo. Valitset uuden Typen ja ottelet taas 10 ja sillätavalla eteenpäin. Et saa siis hävitä tietenkään missään vaiheessa.
Vastaan vielä tohon "Ai niin...." viestiin tässä.
Johton aloitus poken saat Pelin alussa
Kanton aloitus Starterin saat kun menet puhumaan Prof. Oakille Pallet Townissa sen jälkeen, kun oot voittanut kaikki 16 salia ja oot voittanut Red-kouluttajan Mt. Silverillä. Saat valita yhden.
Hoennin Startterin saat Steveniltä (Rubyssa ja Sapphiressa Hoennin Champion ja Emeraldissa oli lopettanut ja aloittanut kaivaukset Meteor Fallsseilla). Saat valita yhden niistä sen jälkeen, kun olet voittanut Redin (muistaakseni).
Tilasin jo Jap. Soul Silverin :D - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Tollaset jutut on sika ärsyttävii joskus oon mustanut ja ehtinnyt kopioimana textin ja sit vaan liittämään sen ku pystyy xD
Sitä vaan, että tässä ne kokonaan puuttuvat poket:
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/unobtainable.shtml
(Otan HGn - diivu_87
jamin10 kirjoitti:
No siinä pitää voittaa 49 ottelua, että pääset Frontier Brainia vastaan, ja se on 50.
Eka vedät nyt vaikka 10 matsia Electric tyyppisiä vastaan. Sit se lähtee pois sieltä automaattisesti. Meet uudestaan, ja siellä näkyy, että oot vetänyt ne sähkö tyypin poket jo. Valitset uuden Typen ja ottelet taas 10 ja sillätavalla eteenpäin. Et saa siis hävitä tietenkään missään vaiheessa.
Kanton aloitus Starterin saat kun menet puhumaan Prof. Oakille Pallet Townissa sen jälkeen, kun oot voittanut kaikki 16 salia ja oot voittanut Red-kouluttajan Mt. Silverillä. Saat valita yhden.
Hoennin Startterin saat Steveniltä (Rubyssa ja Sapphiressa Hoennin Champion ja Emeraldissa oli lopettanut ja aloittanut kaivaukset Meteor Fallsseilla). Saat valita yhden niistä sen jälkeen, kun olet voittanut Redin (muistaakseni).
Tilasin jo Jap. Soul Silverin :DNo nyt selvis toi Platium juttu jota kysyin.. Mut vaikuttaakos se mitään jos ottelee jonkun jollain toisella pokemonilla? ku en mä esim Torterralla voi niitä kaikki voittaa...
Niin jos hävii ni sit on sama ku ei olis otelut. Niin ja kantsi just vetää 10 samaa ensin ja sit ottaa joku toinen kunnes kaiki vedetty..
Ai hitsi ku nyt ootan Noita GHja SS.ää! Siin on paljon enmmän tekemistä ku nois mussa
ihan ku olis yhdistetty kaikki.. ja sit siin viel näkee Stivenin..
joo niin se oli kerran pelasin Shaphiree.. ja Emerardissa se oli viel siel yhes luolassa sit elitefourin jälkeen :) Ai sä tilasit sen sieltä asti .. kerro sit ku oot saanyt sen.
Mix mulla vaihtuu Wi-Fi koodi koko ajan!? - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Sitä vaan, että tässä ne kokonaan puuttuvat poket:
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/unobtainable.shtml
(Otan HGnEli Mew Shinnohin alotukset,legut ja muutami muta..
Ai ja otat HG.n MIX???? - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Eli Mew Shinnohin alotukset,legut ja muutami muta..
Ai ja otat HG.n MIX????Otan mieluummin Ho-ohin ja Kyogren kuin Lugian ja Groudonin. Tosin HGssä saa myös Lugian. Ja muutenkin HeartGold vain tuntuu sopivammalta kuin SoulSilver.
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
No nyt selvis toi Platium juttu jota kysyin.. Mut vaikuttaakos se mitään jos ottelee jonkun jollain toisella pokemonilla? ku en mä esim Torterralla voi niitä kaikki voittaa...
Niin jos hävii ni sit on sama ku ei olis otelut. Niin ja kantsi just vetää 10 samaa ensin ja sit ottaa joku toinen kunnes kaiki vedetty..
Ai hitsi ku nyt ootan Noita GHja SS.ää! Siin on paljon enmmän tekemistä ku nois mussa
ihan ku olis yhdistetty kaikki.. ja sit siin viel näkee Stivenin..
joo niin se oli kerran pelasin Shaphiree.. ja Emerardissa se oli viel siel yhes luolassa sit elitefourin jälkeen :) Ai sä tilasit sen sieltä asti .. kerro sit ku oot saanyt sen.
Mix mulla vaihtuu Wi-Fi koodi koko ajan!?Et saa vaitaa Pokemonia. Sun täytyy voittaa ne 50 ottelua samalla Pokemonilla. Kannattaa vetää kaikki sellaset joihin tehoo super effectivesti (jos Torterralla vedät) Grass ja Ground. Rock, Ground, Water, Steel ja Electric. Vedä nuo sillä Torterralla. Sen Frontier Brainin Pokemonin tyyppi on random. Sitä ei voi siis päättää.
Mulla on Friend Code vaihtunut, kun oon käyttänyt siskon DS:ää, ja oon eka ottanut yhteyden omasta DS:ästä. Eli olen ottanut ensimmäisen kerran yhteyden omalla DS:älläni ja sitten käytän siskon DS:ää myöhemmin Wi-Fi:ssä.
Ootko käyttänyt jotain muuta DS:ää välillä? - jamin10
jamin10 kirjoitti:
Et saa vaitaa Pokemonia. Sun täytyy voittaa ne 50 ottelua samalla Pokemonilla. Kannattaa vetää kaikki sellaset joihin tehoo super effectivesti (jos Torterralla vedät) Grass ja Ground. Rock, Ground, Water, Steel ja Electric. Vedä nuo sillä Torterralla. Sen Frontier Brainin Pokemonin tyyppi on random. Sitä ei voi siis päättää.
Mulla on Friend Code vaihtunut, kun oon käyttänyt siskon DS:ää, ja oon eka ottanut yhteyden omasta DS:ästä. Eli olen ottanut ensimmäisen kerran yhteyden omalla DS:älläni ja sitten käytän siskon DS:ää myöhemmin Wi-Fi:ssä.
Ootko käyttänyt jotain muuta DS:ää välillä?Kerron joo sitten kun saan sen.
"Et saa vaitaa Pokemonia." *vaihtaa
Double Post... rndm. kirjoitti:
Otan mieluummin Ho-ohin ja Kyogren kuin Lugian ja Groudonin. Tosin HGssä saa myös Lugian. Ja muutenkin HeartGold vain tuntuu sopivammalta kuin SoulSilver.
ottaisin soul silverin.
- Diivu87
jamin10 kirjoitti:
Et saa vaitaa Pokemonia. Sun täytyy voittaa ne 50 ottelua samalla Pokemonilla. Kannattaa vetää kaikki sellaset joihin tehoo super effectivesti (jos Torterralla vedät) Grass ja Ground. Rock, Ground, Water, Steel ja Electric. Vedä nuo sillä Torterralla. Sen Frontier Brainin Pokemonin tyyppi on random. Sitä ei voi siis päättää.
Ootko käyttänyt jotain muuta DS:ää välillä?SAA**L* Mun omaa toista DS.ää ku se on ehjä! Ei olis pitännyt!
ELi se johtu VAAN siittä??
JOO oon ajtellut että käytän Tortellaa koska se on varman paras mun tänhetkisistä pokemoneista Platiumissa ja sen iskut tehoo aika moniin hyvin.. ja ku sähkö ei teho siihen ollenkaan.. Se osaa maanjäristyksen,yhen darck iskun ja kaksi ruoho iskua.
Eli periaatteesa jos joku ystäväkoodi miellyttää mua seuraavan kerran ku se vaihtu ni mun ei kannata enään viahtaa DS.ää jolla pelan Pearliani.. se van että yleesä ne mun lisäämät koodit hävi myös no onnex mulla ei täl hetkel oo ylhäällä ku kaverini pelin koodi. Mut jos joskus tulee tarve otella jonkun kaa tai vaihtaa.. ni sit haittaa. Niinhän se on random.. ja ihan kiv aniin ku ei voi tietää etukäteen.
HMM aatelin samalal täs kysyy et Diggaisko kukaan (joka sattu luke tän) Shiny Golemista? Se on 100lv ja hyvät satsit mut halusin vaihtaa sen samaan pokeen. - diivu87
rndm. kirjoitti:
Otan mieluummin Ho-ohin ja Kyogren kuin Lugian ja Groudonin. Tosin HGssä saa myös Lugian. Ja muutenkin HeartGold vain tuntuu sopivammalta kuin SoulSilver.
Tohon "mitä sit" viestiin et ei sil väli ookkan kumamn joku ottaa hyalusin vaan tietää
miksi RNDM ottaa HG.n
No mulla toi juttu on ristiriidassa ku mä tykkään enemmän Kyogresta ku Groudonista ja sit taas enemmän Lugiasta (varmaan) Ku Ho-oh.ta..! Ja se ku ei tietenkään voi mennä et Lugia&Kyorge!
Eli periaatteessa mun on valittava Ho-oh ja Lugian välillä tai keksittävä muu perustelu..
meinaan jos ajttelee et Kyorgrella ja Groudonilal ei niin välii.
Mut ehkä mun pitämietti joku muu minkä perusteella valitsen.. kumpa joku vois auttaa..
Toi oli hyvä pointti että HG.ssä sa myös Lugian.. eli melken ku ongelmani ratkaisu.. niin ja samaa mieltä HG.. no Musta HeartGold kuullostaa peremmalta ku taas SoulSilver kuulosta tylsälle.. niin ja voihna ton vaika ratkasta van kansikuvna perusteella xD jos ei muuta keksi. - rndm.
diivu87 kirjoitti:
Tohon "mitä sit" viestiin et ei sil väli ookkan kumamn joku ottaa hyalusin vaan tietää
miksi RNDM ottaa HG.n
No mulla toi juttu on ristiriidassa ku mä tykkään enemmän Kyogresta ku Groudonista ja sit taas enemmän Lugiasta (varmaan) Ku Ho-oh.ta..! Ja se ku ei tietenkään voi mennä et Lugia&Kyorge!
Eli periaatteessa mun on valittava Ho-oh ja Lugian välillä tai keksittävä muu perustelu..
meinaan jos ajttelee et Kyorgrella ja Groudonilal ei niin välii.
Mut ehkä mun pitämietti joku muu minkä perusteella valitsen.. kumpa joku vois auttaa..
Toi oli hyvä pointti että HG.ssä sa myös Lugian.. eli melken ku ongelmani ratkaisu.. niin ja samaa mieltä HG.. no Musta HeartGold kuullostaa peremmalta ku taas SoulSilver kuulosta tylsälle.. niin ja voihna ton vaika ratkasta van kansikuvna perusteella xD jos ei muuta keksi.Siinä kun saa Lugian ja Kyogren.
- yks tyyppi
Diivu87 kirjoitti:
SAA**L* Mun omaa toista DS.ää ku se on ehjä! Ei olis pitännyt!
ELi se johtu VAAN siittä??
JOO oon ajtellut että käytän Tortellaa koska se on varman paras mun tänhetkisistä pokemoneista Platiumissa ja sen iskut tehoo aika moniin hyvin.. ja ku sähkö ei teho siihen ollenkaan.. Se osaa maanjäristyksen,yhen darck iskun ja kaksi ruoho iskua.
Eli periaatteesa jos joku ystäväkoodi miellyttää mua seuraavan kerran ku se vaihtu ni mun ei kannata enään viahtaa DS.ää jolla pelan Pearliani.. se van että yleesä ne mun lisäämät koodit hävi myös no onnex mulla ei täl hetkel oo ylhäällä ku kaverini pelin koodi. Mut jos joskus tulee tarve otella jonkun kaa tai vaihtaa.. ni sit haittaa. Niinhän se on random.. ja ihan kiv aniin ku ei voi tietää etukäteen.
HMM aatelin samalal täs kysyy et Diggaisko kukaan (joka sattu luke tän) Shiny Golemista? Se on 100lv ja hyvät satsit mut halusin vaihtaa sen samaan pokeen.miks haluaisit vaihtaa shiny golemin toisee golemii
- diivu_87
jamin10 kirjoitti:
Kerron joo sitten kun saan sen.
"Et saa vaitaa Pokemonia." *vaihtaa
Double Post...En saa vaihtaa MITÄ pokemonia??
No kerro ihmeessä ku saat SEN :D
Mäki kerron sit ku JOSKUS homman jonkun uuden, poké pelin.
Pitäs nyt muistaa olla vaihtamatta Pearl pelii DS.tä toiseen etei se koodi koko aika vaihtus..mut ku uudella DS.llä on kivempi pelaa ku kansi pysyy mis asennossa vaan.
Ai niin mä onnistuin saamaan Platiumissa Timid Darkrain! ja nappasin sen viellä ööh mikäköhän pallo se oli..heal tai joku no se vaaleanpunainen..ku onnistuin laittaa Darkrain par tilaan.
Niin ja viel tohon HG/SS juttuun kyl mä päätin nyt että ostan HG.n Ku kerta se on parempi mun milestä saa Lugiankin.. - Diivu87
yks tyyppi kirjoitti:
miks haluaisit vaihtaa shiny golemin toisee golemii
Niin tai sen edelliseen muotoon alle sata lv
tai Golm 100 No Et saisin tytön ja et voisin siirtää senm sit wiille. - yks tyyppi
Diivu87 kirjoitti:
Niin tai sen edelliseen muotoon alle sata lv
tai Golm 100 No Et saisin tytön ja et voisin siirtää senm sit wiille.haluutko siis lvl100 tai alle shiny tyttö golemin vai ihan normaalin
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
En saa vaihtaa MITÄ pokemonia??
No kerro ihmeessä ku saat SEN :D
Mäki kerron sit ku JOSKUS homman jonkun uuden, poké pelin.
Pitäs nyt muistaa olla vaihtamatta Pearl pelii DS.tä toiseen etei se koodi koko aika vaihtus..mut ku uudella DS.llä on kivempi pelaa ku kansi pysyy mis asennossa vaan.
Ai niin mä onnistuin saamaan Platiumissa Timid Darkrain! ja nappasin sen viellä ööh mikäköhän pallo se oli..heal tai joku no se vaaleanpunainen..ku onnistuin laittaa Darkrain par tilaan.
Niin ja viel tohon HG/SS juttuun kyl mä päätin nyt että ostan HG.n Ku kerta se on parempi mun milestä saa Lugiankin..Et saa vaihtaa sitä pokemonia kesken sen kierroksen. Jos aloitat Torterralla, niin sun pitää voittaa ne 50 kiekkaa sillä.
Jumalauta se peli ei tullu tänäänkään, ja tänään ajattelin että tulis. SaatanA!
Pysyy missä asennossa vaan? Miten vanha sitten ei pysy? Ja voithan sä laittaa vaikka sen Pearlin sinne uuteen ja pelaat aina sillä sit.
Hyvä! Timid Darkrain sait. Et kai ole kehittänyt sitä vielä? Voisit katsoa sen IV:t. Mä en ole napannu sitä Darkraita vielä, enkä Shayminiä. Sisko nappas Shaymininsä ekaan Quick Balliin ja iski siihen vaan kerran Quick Attackilla. Jolly -_-" - diivu_87
jamin10 kirjoitti:
Et saa vaihtaa sitä pokemonia kesken sen kierroksen. Jos aloitat Torterralla, niin sun pitää voittaa ne 50 kiekkaa sillä.
Pysyy missä asennossa vaan? Miten vanha sitten ei pysy? Ja voithan sä laittaa vaikka sen Pearlin sinne uuteen ja pelaat aina sillä sit.
Hyvä! Timid Darkrain sait. Et kai ole kehittänyt sitä vielä? Voisit katsoa sen IV:t. Mä en ole napannu sitä Darkraita vielä, enkä Shayminiä. Sisko nappas Shaymininsä ekaan Quick Balliin ja iski siihen vaan kerran Quick Attackilla. Jolly -_-"Joo No mä meen jossian vaiheessa vetää mun Torteralla ne kaikki.. Olis mulla mitankin hyvii pokeja mutta kyl Tortella pärjää parhaiten.
No Japanista kestää.. ehkä se tulee viel täl viikolla..
Vanha ei pysy ku se on rikki siit kannen saranasta.. :(
No ku mulla on tapana että pelaan Platiumia uudella ja vanhalla kahta Pearlia..
eli vanhoi vanhalla ja uutta/uusia (sit ku saan HG.n) Uúudella DS.llä..
Joo oli kiva yllätys et sain Timidin ja en käyttännyt edes Masterii..tosin se mua ärsyttää etten saa siirettyy sitä Darkraita Pearliini! et tavallan ihan sama onko se Timid vai ei! ja En ole tehnyt sille mitään. Sain muuten myös Zapdosin! Ultra palloon! :)
Joo voi kattoo..eli: Attack 92,Defense 100, Sp.Atk 153,Sp.Def 101 ja Speed 159 Sil on hitsin tyhmät iskut pitää miettii mitä slle opettas..Mitä Shyminii et oo vielläkään napannut?? Mis pelissä?
TULI mielee Miten sais mahdollisimman hyvin contest pokemonin?? esim Beuty contestiin ja mitä iskui sen sit pitäs osaa.. no ainkin poke ploffeja pitää syöttää.. - diivu_87
yks tyyppi kirjoitti:
haluutko siis lvl100 tai alle shiny tyttö golemin vai ihan normaalin
Joko shiny (tyttö/poika) Golemin 100lv tai normi värisen tytön.
Tai ALLE 100 lv tyttö Gravelerin shiny tai normi mut olis kiva saada lähelle 100lv.
Muute eikös se ole niin että sky Ciratina toimii vaan Platiumissa?
Hitsi ku sais jostian shiny (100lv) Dielgan ku mulla kyl on selalnen mut se ei toimi Wiillä :( mul oli ennen toinen joka toimi.
Ai niin jos jollain olis korkeatasoista tyttö Leafeonia ilman lempinimeä ni voisin vaihtaa shiny Glaceoniin tai no on toi ihan kiva vois ehkä pitää itekki. Mut yritän kerää kaikki Eeveen muodot ja saada ne 100lv tyttöinä.. no onnex voi tehdä munii mut niitä saa tehdä nin paljon että saa tarpeeksi monta tyttöö. - jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Joo No mä meen jossian vaiheessa vetää mun Torteralla ne kaikki.. Olis mulla mitankin hyvii pokeja mutta kyl Tortella pärjää parhaiten.
No Japanista kestää.. ehkä se tulee viel täl viikolla..
Vanha ei pysy ku se on rikki siit kannen saranasta.. :(
No ku mulla on tapana että pelaan Platiumia uudella ja vanhalla kahta Pearlia..
eli vanhoi vanhalla ja uutta/uusia (sit ku saan HG.n) Uúudella DS.llä..
Joo oli kiva yllätys et sain Timidin ja en käyttännyt edes Masterii..tosin se mua ärsyttää etten saa siirettyy sitä Darkraita Pearliini! et tavallan ihan sama onko se Timid vai ei! ja En ole tehnyt sille mitään. Sain muuten myös Zapdosin! Ultra palloon! :)
Joo voi kattoo..eli: Attack 92,Defense 100, Sp.Atk 153,Sp.Def 101 ja Speed 159 Sil on hitsin tyhmät iskut pitää miettii mitä slle opettas..Mitä Shyminii et oo vielläkään napannut?? Mis pelissä?
TULI mielee Miten sais mahdollisimman hyvin contest pokemonin?? esim Beuty contestiin ja mitä iskui sen sit pitäs osaa.. no ainkin poke ploffeja pitää syöttää..Tarkoitin siis taas niitä IV:itä, en statteja. xD
Eli 0-31 joka statissa. Älä opeta sille viel mitään. Kouluta se eka, ja sitten mieti iskut. Shayminin voi nyt ladata Platinumiin. Uus WiFi tapahtuma. Tai oikeastaan voi ladata Oak´s Letter -esineen jonka avulla sen Shayminin voi käydä nappaamassa Routelta 224. Selitän sen nyt mesessä kun näytät siellä olevan.
Noihin Super Contesteihin en osaa oikein sanoa mitään, koska en ole perehtynyt niihin kovinkaan paljoa. Pitäis voittaa yks Master Rank niin sais yhen uuden Starin Trainer Cardiin. Onhan mun tullu Hoennin normi Contesteja voitettua Blazikenillani, joka voitti melkein kaikki Master Rankitkin, pari tais vaan puuttua. Nykyään sillä on 25 Ribbonia :D - rndm.
jamin10 kirjoitti:
Et saa vaihtaa sitä pokemonia kesken sen kierroksen. Jos aloitat Torterralla, niin sun pitää voittaa ne 50 kiekkaa sillä.
Hyvä! Timid Darkrain sait. Et kai ole kehittänyt sitä vielä? Voisit katsoa sen IV:t. Mä en ole napannu sitä Darkraita vielä, enkä Shayminiä. Sisko nappas Shaymininsä ekaan Quick Balliin ja iski siihen vaan kerran Quick Attackilla. Jolly -_-"Swords Dance Shayminille ainakin.
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Joko shiny (tyttö/poika) Golemin 100lv tai normi värisen tytön.
Tai ALLE 100 lv tyttö Gravelerin shiny tai normi mut olis kiva saada lähelle 100lv.
Muute eikös se ole niin että sky Ciratina toimii vaan Platiumissa?
Hitsi ku sais jostian shiny (100lv) Dielgan ku mulla kyl on selalnen mut se ei toimi Wiillä :( mul oli ennen toinen joka toimi.
Ai niin jos jollain olis korkeatasoista tyttö Leafeonia ilman lempinimeä ni voisin vaihtaa shiny Glaceoniin tai no on toi ihan kiva vois ehkä pitää itekki. Mut yritän kerää kaikki Eeveen muodot ja saada ne 100lv tyttöinä.. no onnex voi tehdä munii mut niitä saa tehdä nin paljon että saa tarpeeksi monta tyttöö.Oot nyt mesessä (Kai. Et tunnu vastaavan D:) niin voitais sopia paremmin...?
- diivu_87
jamin10 kirjoitti:
No siinä pitää voittaa 49 ottelua, että pääset Frontier Brainia vastaan, ja se on 50.
Tilasin jo Jap. Soul Silverin :DKu tossa pelissä saa niin monta alotus pokee ni kysynpä että
mitkä kaikki te aijotte valita???? sitten ku ootte edes siin vaiheessa siin pelissä....
Mä ku tykkään alottaa vedellä mutta en tosiaankan haluu Felaritaria Tototile on ihan kiva kyl..
Sitten tykkään Syndaquilista varman eniten mutta sen vika muoto taas.. no tuli on musta hyvä alotus poke..Chikorita on kiva ja sen seuraavat muodot myös miellyttää mua mutta itse tykkään vähiten ruohotyypistä alotuksessa.. Tototilen ja Syndaqyilin halusin ´pitää sellasenaa mutta Chikoritan taas muutan ilo mielin voi olla et otan sen mut oon niin kokemoton ruohotyyppijen kanssa.. Sit kanto alueen alotuksista mikä vaan käy mut siinäki ruoho vähän tökkii,mut sit taas
Hoennon alotuksista pidän ruohosta mutta en haluu muutta sitä sen vikaan muotoon mut Blazikin olis niin ihana..,mut sit jos otan Chanrmderin ja päädyn viel ottaa Tortcikin ni sit olis 2 tulta ja 1 ruoho vesi jöis puuttuu.. Onnex on viel aika miettii! voi mahoton mun kanssa
No ehkä oten Chikoritan,Squitren ja Tortcikin xD Tai sit Chikoritan,Squitren ja Treecon
Tai Chikoritan,Charmanderin ja Mudkipin.. tai Chikoritan,Charmenderin ja Torcikin...... - jamin10
rndm. kirjoitti:
Swords Dance Shayminille ainakin.
Voiko se olla hyvä Shayminillä? Hmm. Ei kai Jolly voi olla Darkrailla? Nimittäin kerran se nappas sen Darkrain New Moon Islandilta tokalla Quick Ballilla ja se oli Jolly. Sanoin, että sammuttaa ja kokeilee myöhemmin uudestaan.
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Ku tossa pelissä saa niin monta alotus pokee ni kysynpä että
mitkä kaikki te aijotte valita???? sitten ku ootte edes siin vaiheessa siin pelissä....
Mä ku tykkään alottaa vedellä mutta en tosiaankan haluu Felaritaria Tototile on ihan kiva kyl..
Sitten tykkään Syndaquilista varman eniten mutta sen vika muoto taas.. no tuli on musta hyvä alotus poke..Chikorita on kiva ja sen seuraavat muodot myös miellyttää mua mutta itse tykkään vähiten ruohotyypistä alotuksessa.. Tototilen ja Syndaqyilin halusin ´pitää sellasenaa mutta Chikoritan taas muutan ilo mielin voi olla et otan sen mut oon niin kokemoton ruohotyyppijen kanssa.. Sit kanto alueen alotuksista mikä vaan käy mut siinäki ruoho vähän tökkii,mut sit taas
Hoennon alotuksista pidän ruohosta mutta en haluu muutta sitä sen vikaan muotoon mut Blazikin olis niin ihana..,mut sit jos otan Chanrmderin ja päädyn viel ottaa Tortcikin ni sit olis 2 tulta ja 1 ruoho vesi jöis puuttuu.. Onnex on viel aika miettii! voi mahoton mun kanssa
No ehkä oten Chikoritan,Squitren ja Tortcikin xD Tai sit Chikoritan,Squitren ja Treecon
Tai Chikoritan,Charmanderin ja Mudkipin.. tai Chikoritan,Charmenderin ja Torcikin......Mä ostan yhteensä 3 peliä D:
Yks Jap. kielinen ja kaks Eng. kielistä. Otan ne alotukset sillee limttäin että saan kaikki. - rndm.
jamin10 kirjoitti:
Mä ostan yhteensä 3 peliä D:
Yks Jap. kielinen ja kaks Eng. kielistä. Otan ne alotukset sillee limttäin että saan kaikki.Otin Cyndaquilin ladatussa pelissäni. ^_^ (Aina Fire, joka ikinen kerta =P)
rndm. kirjoitti:
Siinä kun saa Lugian ja Kyogren.
mä valitsen jommasta kummasta pelistä nimen perusteella. Ainaki soulsilver kuulostaa siistimmältä, kuin heartgold.
- diivu_87
flareon85 kirjoitti:
mä valitsen jommasta kummasta pelistä nimen perusteella. Ainaki soulsilver kuulostaa siistimmältä, kuin heartgold.
Joka valitsee pelkän nimen perusteella vähän niinku mä sanli tos aijemmassa"voihan sitä vaika kuvan perusteella valita jos ei muuta keksi" nyt tääl on näköjään sanut 2 pistettä SS ja HG 2...? Eikös noi muute olis käännettynä SieluHopea ja SydänKulta?
- diivu_87
jamin10 kirjoitti:
Mä ostan yhteensä 3 peliä D:
Yks Jap. kielinen ja kaks Eng. kielistä. Otan ne alotukset sillee limttäin että saan kaikki.Sul on ainkin valinnanvaraa. Mut mun pitää viel miettii mut Chikorita taita aolal varma valinta..
Mul ei oo ikin ollut mitään kakos sarjan alotuksii ku ei oo ollut selalsta pelii..
Mut oon omistannut kaikkii muta Charmanderin,Squitren,Bulbaseurin,Tortcikin,Mutkipin,
Tortchikki en vissiin oo tullut valinneeksi mut diggaan Grovylestä.
Toisaalta voisin ottaa Squiten ku oon yleensä ottannut Charmanderin FR.ssä ni tulis vähän viahteluu. Sit pitäs vana miettii ottaako Treecon vai Torchikin.. niiden kahen välillä tekee tiukkaa valita mut ehkä vois valita Balzikinin ja ja ruohatyyppii ajtellen et sit sais joka tyyppi yhen.. No mullakin on yleensä ollut FR ja Emerandissa&Shaphiressa tuli.. joskus sortunnut veteen mut siis erittäin harvoin jos ollenkaan Bulbasaur Emerandissa&Shapires en ikinä ruohoo. - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Kirjoitin viestin, mutta se ei lähtenyt. Nyt se katosi, koska päivitin sivun. No, kirjoitan uudelleen kun kerkeän.
kirjoitta äekeisen että mäki nappasin nyt sen Shaymynin sain sen heti kii vai olko toisella pallolla..mut tuli Bashful... et otan ehkä uusiksi..
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Voiko se olla hyvä Shayminillä? Hmm. Ei kai Jolly voi olla Darkrailla? Nimittäin kerran se nappas sen Darkrain New Moon Islandilta tokalla Quick Ballilla ja se oli Jolly. Sanoin, että sammuttaa ja kokeilee myöhemmin uudestaan.
-Swords Dance
-Seed Bomb
-Zen Headbutt
-[joku]
(Zen Headbuttissa on 40% Flinch-mahdollisuus Serene Gracen ansiosta.)
Darkrailla Jolly ei oikein ole hyvä. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Joka valitsee pelkän nimen perusteella vähän niinku mä sanli tos aijemmassa"voihan sitä vaika kuvan perusteella valita jos ei muuta keksi" nyt tääl on näköjään sanut 2 pistettä SS ja HG 2...? Eikös noi muute olis käännettynä SieluHopea ja SydänKulta?
Itsekö käänsit? :)
- rndm.
diivu_87 kirjoitti:
kirjoitta äekeisen että mäki nappasin nyt sen Shaymynin sain sen heti kii vai olko toisella pallolla..mut tuli Bashful... et otan ehkä uusiksi..
Yritä taas Timidiä tai Modestia.
- diivu87
rndm. kirjoitti:
Yritä taas Timidiä tai Modestia.
Yritän.. siihenm menee kyl kivasti aikaa ku en käytä masterii tosin sitä voi ihan huoletta käytäää muutamina kertoine niinku tein Darkrain kanssa ja sit alottaa jollain muulla nappaamisen.
Ku heräsin tänään ni huomasin et Wiin valo vilkku sinisenä.. hmm toivon mukan sinne olis tullut vähän järkevämpää ku viimox nintendo oli jotian sepittännyt sinne.
Se vaan vituttaa että siit ei oo mitään hyötyy vaikka nappaankin Modestin tai Timidin.. - Diivu87
rndm. kirjoitti:
Itsekö käänsit? :)
Toi oli niin helppo! Mä vaan yht-äkki kelasin noit sanoija Heard..sydän..no sen jotenkin tajusin aijeminki jo, no Gold kuklta no kaikki sen tietää ja Silver hopea mut sit kelasin mikä soul sit olin et no tietty Sielu!
Ku suomeksi rupee ajattlee ni Ehkä SieluHopea kuullostaa kivemmalle muta enkuksi taas HeardGold kuullostaa kivemmalle. (mun milestä) SydänKulta ei ehkä ihan niin soinnu suomeksi enemminkin olis KultaSydän.. GH XD - Diivu87
jamin10 kirjoitti:
Tarkoitin siis taas niitä IV:itä, en statteja. xD
Eli 0-31 joka statissa. Älä opeta sille viel mitään. Kouluta se eka, ja sitten mieti iskut. Shayminin voi nyt ladata Platinumiin. Uus WiFi tapahtuma. Tai oikeastaan voi ladata Oak´s Letter -esineen jonka avulla sen Shayminin voi käydä nappaamassa Routelta 224. Selitän sen nyt mesessä kun näytät siellä olevan.
Noihin Super Contesteihin en osaa oikein sanoa mitään, koska en ole perehtynyt niihin kovinkaan paljoa. Pitäis voittaa yks Master Rank niin sais yhen uuden Starin Trainer Cardiin. Onhan mun tullu Hoennin normi Contesteja voitettua Blazikenillani, joka voitti melkein kaikki Master Rankitkin, pari tais vaan puuttua. Nykyään sillä on 25 Ribbonia :Det katon eka mitä se oppii luonnollisesti ja sit jos en lopuilta oo tyytyväinen ni sit opetan jotian kivempaa tilalle. (Eli sit ku vaikka 100 tai ku ei opi uuusii iskuja luonnollisesti)
Aih niin.. No siis voinko mä nyt kutenkin alkaa kehittää sitä Darkraita? Tosin ei mulle ole kiire kehittä sitä ku kehitän eka mun tiimin mikä mul nyt on Platiumissa..
Mä oon Emeraldissa voittannut Pikachulla Mastwer rankin! Mut Pearlissa se on niin ÉRI juttu! Et en kyl tiiä miten voisin voitta edes yhdella pokella.. :( - rndm.
Diivu87 kirjoitti:
et katon eka mitä se oppii luonnollisesti ja sit jos en lopuilta oo tyytyväinen ni sit opetan jotian kivempaa tilalle. (Eli sit ku vaikka 100 tai ku ei opi uuusii iskuja luonnollisesti)
Aih niin.. No siis voinko mä nyt kutenkin alkaa kehittää sitä Darkraita? Tosin ei mulle ole kiire kehittä sitä ku kehitän eka mun tiimin mikä mul nyt on Platiumissa..
Mä oon Emeraldissa voittannut Pikachulla Mastwer rankin! Mut Pearlissa se on niin ÉRI juttu! Et en kyl tiiä miten voisin voitta edes yhdella pokella.. :(Ja kun alat kouluttamaan, EV-kouluta Sp. Attackiin ja Speediin.
- rndm.
diivu87 kirjoitti:
Yritän.. siihenm menee kyl kivasti aikaa ku en käytä masterii tosin sitä voi ihan huoletta käytäää muutamina kertoine niinku tein Darkrain kanssa ja sit alottaa jollain muulla nappaamisen.
Ku heräsin tänään ni huomasin et Wiin valo vilkku sinisenä.. hmm toivon mukan sinne olis tullut vähän järkevämpää ku viimox nintendo oli jotian sepittännyt sinne.
Se vaan vituttaa että siit ei oo mitään hyötyy vaikka nappaankin Modestin tai Timidin..Ja nyt myös minun viestini =P
rndm. kirjoitti:
Ja nyt myös minun viestini =P
mulla ei oo väliä mitä pokemoneja esintyy ja mitä ei. Tykkään jokaisest legu pokemonista. No ainoa poikkeus oli sit, kun oisin halunu sapphiren ja sitä ei ollu kaupassa niin jouduin ostaan rubyn. Ruby on todella hyvä, vaikka toisaalta oisin halunnu Groudonin sijasta pyydystää Kyogren. Tympii sit vaan se, että ruby meni hukaan ja en oo pelannu sitä edes eka kertaa läpi. Onneks mulla on Emerald, mutta ruby on hitusen erillaisempi pelata. Tuo sapphire on mul nyt tietokoneella.
- Diivu87
rndm. kirjoitti:
Ja nyt myös minun viestini =P
Haa ai sienne on siis sittewnkin tullut sultakin jotain! Jes mä aattelin kyl et aas joku Nindenton juttuja ku oli jo aamulla..
Diivu87 kirjoitti:
Haa ai sienne on siis sittewnkin tullut sultakin jotain! Jes mä aattelin kyl et aas joku Nindenton juttuja ku oli jo aamulla..
no minkäs teet, jos kaupasta ei löydy haluamaasi peliä. Haluaisin juuri nytki pelata pokemonin lisäksi tietokoneella the sims 3:sta vaan ei riitä koneen tehot.
- diivu_87
flareon85 kirjoitti:
no minkäs teet, jos kaupasta ei löydy haluamaasi peliä. Haluaisin juuri nytki pelata pokemonin lisäksi tietokoneella the sims 3:sta vaan ei riitä koneen tehot.
Mullakin on pelejä mitä en voi pelaa ollenka ku en omista sellasta tietokonetta!
Joitakin Sims 2 pelejä,Harry Potter,Sacret 2 Fallan Angel..-onko kukan teistä sitä pelannut? (sitä en oo edes avannut muoveista) No aijemmin mulal oli oma kone jolla pystyin pelaa ja mesettää..
No mutt ajoskus sit ku saan taas hommattu tietsikan voi pelaa ja täl hetken pleikak lainassa kaverilal ni nyt voin pelaa vaan Wiillä,DS.llä ja täl vanhal koneella jotian vanhaa pelii.. ja käuttää web mesee.
Sims 3 olis kiva kokeilla voi olla et tykkäisin.. ja tota Sacrettii ku se on varman niin vaikee etten edes osaa pelaa sitä mut se on varman tosi siisti!
Ostin muuten nyt huutonetin kautta sen GameGube mustikortin 9.50€ maksaa,ei postikuluja pitää vaan maksaa se sit varman ensviikon alus mul on se. Sit homman kohta varman sen XD tai Coloseumin.. Sit puuttu se ohjain vaan varman homman valkosen.. - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Otin Cyndaquilin ladatussa pelissäni. ^_^ (Aina Fire, joka ikinen kerta =P)
Rndm.. Mietin vaan sitä HG/SS tiimejen alotus pokejen Tulen,Veden ja Ruoho tyyppejen muotoja etenkin vikoja..et mille niiistä saa sun milestä parhaimmat iskut?
Niinku ku vertaa keskenään Charizardia,Balzikiniä ja Typlosionia keskenään jne..
Niin ja voi muutki sano milipiteensä. Ku en vielläkään toikeen tiiä mitä valkkasin ni mietin et jos tol perusteella pystys valkkailee. Toisaalta sit se saatta muuttu jos ei kehitä jotakin yksilöö vikaan muotoon.. Mut onko sil kauheesti väli sillon jos ottaa Treecon?
Meinaan ku esim Mutkip saa veden lisäki groud tyypin mut Treeco on taas koko ajan grass. - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Ja kun alat kouluttamaan, EV-kouluta Sp. Attackiin ja Speediin.
Unohtannut miten se IV tarkistetaan.
Mut joo en oo tekemässäkään sille yhtään mitään se on vaan mun tietsikalla Darkrai nimittäin. jo musta on kiva keskittyy Speediin..
Hitsi ku olis kiva otella sun kaa joskus. Sun puheiden perusteella luulen että sulla olis paljon paremmat mahikset voittaa. diivu_87 kirjoitti:
Mullakin on pelejä mitä en voi pelaa ollenka ku en omista sellasta tietokonetta!
Joitakin Sims 2 pelejä,Harry Potter,Sacret 2 Fallan Angel..-onko kukan teistä sitä pelannut? (sitä en oo edes avannut muoveista) No aijemmin mulal oli oma kone jolla pystyin pelaa ja mesettää..
No mutt ajoskus sit ku saan taas hommattu tietsikan voi pelaa ja täl hetken pleikak lainassa kaverilal ni nyt voin pelaa vaan Wiillä,DS.llä ja täl vanhal koneella jotian vanhaa pelii.. ja käuttää web mesee.
Sims 3 olis kiva kokeilla voi olla et tykkäisin.. ja tota Sacrettii ku se on varman niin vaikee etten edes osaa pelaa sitä mut se on varman tosi siisti!
Ostin muuten nyt huutonetin kautta sen GameGube mustikortin 9.50€ maksaa,ei postikuluja pitää vaan maksaa se sit varman ensviikon alus mul on se. Sit homman kohta varman sen XD tai Coloseumin.. Sit puuttu se ohjain vaan varman homman valkosen..no konsoleita mulla riittää omistan vanhan nesin, colorin, gba sp:n, ds liten ja pleikkari 2:n.
Noista pelaan vaan ds:llä, gba sp:llä ja pleikkarilla. Pleikkarilla pelejä on varmaan toista kymmentä.- rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Unohtannut miten se IV tarkistetaan.
Mut joo en oo tekemässäkään sille yhtään mitään se on vaan mun tietsikalla Darkrai nimittäin. jo musta on kiva keskittyy Speediin..
Hitsi ku olis kiva otella sun kaa joskus. Sun puheiden perusteella luulen että sulla olis paljon paremmat mahikset voittaa....mutta kirjoita googleen "Serebii IV Calculator" ja valitse ylin vaihtoehto.
Ei voida otella, ikävä kyllä...
(Ei ole Wi-Fiä DSsälle. eikä tiimiä. En ole jaksanut keskittyä tiimin tekemiseen... PBRrällä tietenkin voitaisiin, mutta väkerrän jonkinlaisen tiimin kokoon ensin.) - diivu_87
rndm. kirjoitti:
...mutta kirjoita googleen "Serebii IV Calculator" ja valitse ylin vaihtoehto.
Ei voida otella, ikävä kyllä...
(Ei ole Wi-Fiä DSsälle. eikä tiimiä. En ole jaksanut keskittyä tiimin tekemiseen... PBRrällä tietenkin voitaisiin, mutta väkerrän jonkinlaisen tiimin kokoon ensin.)elikkä siis P BR voidaan ottaa matsi?
Mul on siin ihan ok tiimi mut sua vastan en kyl tiiä,varsinkan ku en tiiä minkä tyyppisii pokei sul on mut eihän aian tarvi otella voittaakseen.
No onnex mulla on mesessä autaja IV juttuun - diivu_87
diivu_87 kirjoitti:
Modest shaymin.
Enään pitää nappaa Cresselia,Articuno ja Moltres. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Rndm.. Mietin vaan sitä HG/SS tiimejen alotus pokejen Tulen,Veden ja Ruoho tyyppejen muotoja etenkin vikoja..et mille niiistä saa sun milestä parhaimmat iskut?
Niinku ku vertaa keskenään Charizardia,Balzikiniä ja Typlosionia keskenään jne..
Niin ja voi muutki sano milipiteensä. Ku en vielläkään toikeen tiiä mitä valkkasin ni mietin et jos tol perusteella pystys valkkailee. Toisaalta sit se saatta muuttu jos ei kehitä jotakin yksilöö vikaan muotoon.. Mut onko sil kauheesti väli sillon jos ottaa Treecon?
Meinaan ku esim Mutkip saa veden lisäki groud tyypin mut Treeco on taas koko ajan grass.Mudkip(Swampert) on kyllä todella hyvä.
- rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Modest shaymin.
Enään pitää nappaa Cresselia,Articuno ja Moltres.Noille kolmelle ei välttämättä kannata yrittää hyvää Naturea, koska se vie paljon aikaa. Ja jos ne jo lentelevät ympäriinsä pelissäsi, niiden Nature ei enää tule vaihtumaan.
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Noille kolmelle ei välttämättä kannata yrittää hyvää Naturea, koska se vie paljon aikaa. Ja jos ne jo lentelevät ympäriinsä pelissäsi, niiden Nature ei enää tule vaihtumaan.
En edes vaivautus yrittämään. Niille tulee ne naturet ku tulee se on vaan ihan kiva kattoo mitä sattu saamaan haluun vaan et ne jää kii.
Siel wii peli ostos mestass aoli yksi pokemon peli mut se ei vissiin oo se mistä sä puhuit..mut saman tapanen nimi sil oli. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
En edes vaivautus yrittämään. Niille tulee ne naturet ku tulee se on vaan ihan kiva kattoo mitä sattu saamaan haluun vaan et ne jää kii.
Siel wii peli ostos mestass aoli yksi pokemon peli mut se ei vissiin oo se mistä sä puhuit..mut saman tapanen nimi sil oli.Itseltäni löytyy sekin. Se on käytännössä vain lisää tilaa pokeille, mitä sinulla on Diamondissa/Pearlissa. (Saa siitä kyllä joitakin pokejakin, kuten Mewin ja Phionen.)
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Itseltäni löytyy sekin. Se on käytännössä vain lisää tilaa pokeille, mitä sinulla on Diamondissa/Pearlissa. (Saa siitä kyllä joitakin pokejakin, kuten Mewin ja Phionen.)
Mun teki mili ostaa se.. Mut en mä varmaan tarvi sitä. Eli mun varman kanatta ootta sitä mistä sä kerroit..
- diivu_87
yks tyyppi kirjoitti:
haluutko siis lvl100 tai alle shiny tyttö golemin vai ihan normaalin
Sen Game Cube muistikortin postissa :) Pitää vaan seuraavaksi hankkii Colosseum ja se ohjain mut vast sit voi katella ku on rahaa..
Niin muuten Ootko kiinnostunut viel tosta mun shiny Golemista? Jos se asia on jo unohdettu ni meen varman kauppa sitä jollekki ulkomaalaislle. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Sen Game Cube muistikortin postissa :) Pitää vaan seuraavaksi hankkii Colosseum ja se ohjain mut vast sit voi katella ku on rahaa..
Niin muuten Ootko kiinnostunut viel tosta mun shiny Golemista? Jos se asia on jo unohdettu ni meen varman kauppa sitä jollekki ulkomaalaislle.Ellet tietenkin osta ensin Colosseumia ja sitten XDtä.
- yks tyyppi
diivu_87 kirjoitti:
Niin muuten Ootko kiinnostunut viel tosta mun shiny Golemista? Jos se asia on jo unohdettu ni meen varman kauppa sitä jollekki ulkomaalaislle.jos kukaa muu ei haluu sit ni kyl se mulle kelpaa
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Ellet tietenkin osta ensin Colosseumia ja sitten XDtä.
Sen XDn (se mun piti sanookki) Jos vaan jostaan löytyy se edullisesti.
Oon nyt vähän kipee,sika ärsyttävää varsinki ku nenä vuotaa..
OOn yrittännyt kattoo mitä Wii pelejä sais ostettuu niillä pisteillä,mut ku ei niit voi tietää et onko ne kivoja ku ei oo nähnyt mitään videoo tai suomenkielistä selostusta/kuvia..
Pitä siinä Pokémon Snapessa saa tehdä? Se vaikutti ihan milenkiintoiselle.
Onko kukaan pelannut Pokémon Rumblea?
Niin olishan Swampert järkevä valinta,mutta ite otan vesi tyypin varmaa Kannon alotuksista. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Sen XDn (se mun piti sanookki) Jos vaan jostaan löytyy se edullisesti.
Oon nyt vähän kipee,sika ärsyttävää varsinki ku nenä vuotaa..
OOn yrittännyt kattoo mitä Wii pelejä sais ostettuu niillä pisteillä,mut ku ei niit voi tietää et onko ne kivoja ku ei oo nähnyt mitään videoo tai suomenkielistä selostusta/kuvia..
Pitä siinä Pokémon Snapessa saa tehdä? Se vaikutti ihan milenkiintoiselle.
Onko kukaan pelannut Pokémon Rumblea?
Niin olishan Swampert järkevä valinta,mutta ite otan vesi tyypin varmaa Kannon alotuksista.Snapissa otetaan kuvia pokeista. Kuullostaa yksinkertaiselta, mutta ei ihan ole. Kuvista saa pisteitä, ja erilaisia kuvia saa heittämällä kuvattavalle pokelle vaikkapa omenoita tai soittamalla huilua.
En ole pelannut Rumblea, mutta olen katsellut siitä paljon videoita. Melkein sama asia =) - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Snapissa otetaan kuvia pokeista. Kuullostaa yksinkertaiselta, mutta ei ihan ole. Kuvista saa pisteitä, ja erilaisia kuvia saa heittämällä kuvattavalle pokelle vaikkapa omenoita tai soittamalla huilua.
En ole pelannut Rumblea, mutta olen katsellut siitä paljon videoita. Melkein sama asia =)No kuullostaa ihan mukavalle pelippe muta en mä viitti sitä ostaa.
OOtan sitä yhtä pelii.. siihen menee varman mun loput pisteet jos se maksaa 1500 mut jos vaan tuhat ni olis kiva sit jäis raha viel yhteen peliin..
Ku ostin tossa yhen pelin mikä makso 500 pitää viel testaa millanen se on ku en viel kunnolla oo kerinnyt. - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
No kuullostaa ihan mukavalle pelippe muta en mä viitti sitä ostaa.
OOtan sitä yhtä pelii.. siihen menee varman mun loput pisteet jos se maksaa 1500 mut jos vaan tuhat ni olis kiva sit jäis raha viel yhteen peliin..
Ku ostin tossa yhen pelin mikä makso 500 pitää viel testaa millanen se on ku en viel kunnolla oo kerinnyt.Mutta toivottavasti 1000, koska tällä hetkellä omistan 1000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616