Käytättekö satunnaisten panojen / tyttöystävienne kanssa seksileluja vai perinteisiä keinoja? :)
Käytättekö seksileluja?
5
678
Vastaukset
- Ohikulkenut heteromies
Vaan oikeata tavaraa!
- qee
Leluissa on se hyvä puoli, ettei tarvitse katsella rumaa miestä tai kuunnella sen typeriä juttuja. Leluista voi valita sopivankokoisen eikä ne lerpahtele.
- qee
qee kirjoitti:
Leluissa on se hyvä puoli, ettei tarvitse katsella rumaa miestä tai kuunnella sen typeriä juttuja. Leluista voi valita sopivankokoisen eikä ne lerpahtele.
että leluilla voi itse panna naista. Miehiä ei voi panna, paitsi homomiehet voi.
qee kirjoitti:
että leluilla voi itse panna naista. Miehiä ei voi panna, paitsi homomiehet voi.
Onko sinusta Naista"raiskata" miestä strap-onilla/tupladildolla?
Tehdä miehestä "naisen"?
Olen hyväkroppainen ja peppu on namia:) Kädet ja jalat sidotaan tankoon,jalat haaralleen,luikkaria reikään ja naimaan...Tai polvilleen ja kyytiä takaa.
Jos on tupladildo nahkapöksyissä-nainenkin saa ..
Olisin kiitollinen kaikista kommenteista fantasiaani ja voi olla jopa...?
Asun Helsingissä.
[email protected]
- Ällä88
Sträppärin ilot ollaan nyt löydetty nykyisen rakkaani kanssa. Doggystyle toi aivan uutta väriä sänkyyn ja siinä pystyi kätevästi samalla sitten hieromaan kultani klitorista. Nyt kun sattuu olemaan välimatkaa kotikaupunkiemme välillä hän laittaa usein viestiä, että ihan huomaamattaan on ajatellut juurikin sitä sessiotamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03560- 423139
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562887Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342768- 162678
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442200
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 451739