I've been watching you from the other side

jussi hates jazz

Joko te olette päässeet sanomaan sen kuuluisan viimeisen sanan, ettekö?

Joku on sanonut, että suudelma on paras viimeiseksi sanaksi, olisiko tuossa perää?

Ottakaapa asiasta selvää.... :-X


Minä tartun sinua olkapäistä

pusero on jättänyt ne paljaiksi

minun sormenpääni

sinun olkapäitäsi pitkin

uumiasi pitkin tavoittavat

pehmeän pilven reunan

sinun pumpulisen ohuet pikkuhoususi


hengityksesi painautuu

korvaani, kaulaani

pakaroitesi välissä

ohuen pumpulin alla on

syvänne, laguuni, johon

sormeni haluavat hukuttautua


Huulesi liikkuvat kaulallani

sanat muuttuvat suudelmiksi

olet kuin tuoksuva kukkameri

minä olen tuuli

tuuli, joka nostaa tyrkyviä aaltoja

aaltoja, jotka nuolevat olemuksesi salaperäistä saareketta

ja hyväilevät kukkasi terälehtiä

http://www.youtube.com/watch?v=LiHqUr5S-ic



Weekend onnellisesti takana ja uusi viikko voi taas alkaa ;)

Hyvää alkavaa viikkoa

17

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo
      • jussi hates jazz

        simahdin eilen väsymyksestä kuin saunalyhty, ennen iltauutisia ;)

        sain inspiksen kun toi ...NANA soitteli tota kissin lick it uppia eilen.

        tossa sun viteossahan aletaan pääsemään jo jonnekin ;)


      • Putkivalo
        jussi hates jazz kirjoitti:

        simahdin eilen väsymyksestä kuin saunalyhty, ennen iltauutisia ;)

        sain inspiksen kun toi ...NANA soitteli tota kissin lick it uppia eilen.

        tossa sun viteossahan aletaan pääsemään jo jonnekin ;)

        peiton alle, heh :))

        Ja runopalstalle! Pitääkö täällä nyt vastata riimeissä?

        Tonttu on sammuvaa sorttia
        vaikkei poltakaan norttia
        kun täällä kolkutan porttia
        pitää kai kirjoittaa korttia


      • jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

        peiton alle, heh :))

        Ja runopalstalle! Pitääkö täällä nyt vastata riimeissä?

        Tonttu on sammuvaa sorttia
        vaikkei poltakaan norttia
        kun täällä kolkutan porttia
        pitää kai kirjoittaa korttia

        rivit tuli täyteen mutta riimit ei, sano peitsi ;)

        hyvnhän se meni, pikasen meinas vihloo korvaa, kun siihen j alkuseen sanaan sait oireyhtymän tonttu liitynnällä.

        niin siinä aina tuppaa käymään, vaik kuinka haluaisin teitä viihdyttää ja 40 puolella heittää jutskaa, korvenkukka heittää mutt aina tänne, se ei vissiin pidä musta ;)

        mikäs vika siinä peiton alla pääsemisessä on ;)

        lopetin kessuttelun vasta vuonna -89 tai -90, hyvin on lakko pitäny tähän päivään, hermo ei ;)


      • Putkivalo
        jussi hates jazz kirjoitti:

        rivit tuli täyteen mutta riimit ei, sano peitsi ;)

        hyvnhän se meni, pikasen meinas vihloo korvaa, kun siihen j alkuseen sanaan sait oireyhtymän tonttu liitynnällä.

        niin siinä aina tuppaa käymään, vaik kuinka haluaisin teitä viihdyttää ja 40 puolella heittää jutskaa, korvenkukka heittää mutt aina tänne, se ei vissiin pidä musta ;)

        mikäs vika siinä peiton alla pääsemisessä on ;)

        lopetin kessuttelun vasta vuonna -89 tai -90, hyvin on lakko pitäny tähän päivään, hermo ei ;)

        siedätyshoitoa siihen j-sanaan. Tänään kokeillaan jo yhdistelmää j ja o, eli jo- :)))

        Kyllä sekin kukka tykkää susta, jokatoinen jää kuitenkin paikalleen ;)) Mun piti kertoa sulle tarinaa mun kukasta, mutta emmää täällä... ujostuttaa nämä vieraat ihmiset =))

        Ei ei, ei sitten mitään vikaa. Kun kello soi maanantai-aamuna 6:30, sinne on ikävä jo 6:31.

        Vai hermo mennyt :))) Mä lopetin muuten samoihin aikoihin, oisko ollut joku kansallinen fiksujen polttajien lakkopäivä :)))


      • jussi hates jazz

        on ollu kova kohtelu.

        jussi kiittää ja toivottaa hyvää päivänjatkoa kamarineidolle ;)


      • TaustailijaN

        parempaa tiedossa?


      • jiweXXXX
        TaustailijaN kirjoitti:

        parempaa tiedossa?

        ketä tuolla tarkoitetaan :=)


      • TaustailijaN kirjoitti:

        parempaa tiedossa?

        ja jos tuossa wiitataan minuun niin se on paskapuhetta
        selityksiä löytyy mutta mikä on totta :=)


    • aamu äreä

      Viikonloppu meni mukavasti töissä. Kaikilla mahd.lisillä varustettuna. Nyt ei kun rikkaana törsäämään hankittuja rahoja, et ens viikon loppuna pääsee taas lisillä toisia tekemään kateelliseks.Se on tämä kolmivuoro työn mukanaan tuoma etu. Kyl on kaunista tekstiä taas sulla!

      • jussi hates jazz

        kiitos kommenteista!


    • lindalinda1

      Uus viikko on jo toisessa päivässään, ennen kuin
      pääsin kommentteineni tähän. Miksi Sie et usko,
      ettei se Kuuris anna runojen olla siellä. Laita vaan
      suoraa ne tänne, säästät sefun duunia =)

      Suudelma viimeisenä sanana, mikäpä sen parempaa.

      Ja sitten Sinun runosi,
      voihan pyhä jysäys miten siihen tykästyin !
      Sie olet aikamoinen virtuoosi.

      * hugs *

    • Tähtis98

      Luonnehtisin runoasi erittäin eroottiseksi, en kuitenkaan riettaaksi! Tosin itse haluaisin pitää esille tuomasi säkeittesi sisällön tyystin henkilökohtaisena kokemuksena, siitäkin huolimatta että esität asian todella kauniisti!

      Ps. Tosin taidankin olla vähän tällainen vanhankantainen kurppana!

      • jussi hates jazz

        a little bit erotic se taitaapi olla, fifty sixty ;)

        jussi kiittää ja jokainen tyylillään, kyll me mahutaan samalle hiekkikselle ;)


      • Tähtis98
        jussi hates jazz kirjoitti:

        a little bit erotic se taitaapi olla, fifty sixty ;)

        jussi kiittää ja jokainen tyylillään, kyll me mahutaan samalle hiekkikselle ;)

        Jos samalle hiekkikselle ei mahdu, sitten pitänee vaan ängetä? Tarkoitan tällä itseäni, sillä.......ok, en alennu väheksymään itseäni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe