^ Alakko sä mua ^

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^

Kyl kehnoo on kaik
elot, olot ja säryt

En oo mä sun rinssis
ratsutta rinnoilles rientäsi

Kiertäny oon nää kaik kylät,
hälyt hämärät niittäny

Mut vieläki,
mul on Syrän !
ei se syki sinne tänne
sun pitääs jo se tietää

Se syrän itkee joskus,
mut sun kanssas se nauraa
ja sun kanssa mä haluaisin olla,
rinnan olla yhtä kaulaa...

Nii et,
nytte mä sit haastan sua,
alakko sä mua...

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^

http://www.youtube.com/watch?v=mqC_Lmg3DTQ

20

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Mää kopsasin Sun runos ja tallensin sen paikkaan, mihen mää yleensäkki tallennan kaikst kauneimmat runot - ja syrämeen kans =)

      Ai justus, et mää tykkään täst!

      • Kopittelija

        vai et oikkein kopittelijan rustauksen laitanna oikkein talttee jonnenii...
        no voi kyöpelin lohikierme...

        No tästähä pittää olla iha otettu ku noi tykkäsit ! :))

        Kivvaa päivvee sinne mystissee maaha sittenii !

        Terkuttaen (*J*)


    • Lueskelija.

      aika hauska runo ! :)

      " alakko sä mua " :D

      • Kopittelija

        Kyllä ne siellä missä on ne "laakeet aakeet"...ja "tervaleijonia",
        nii sielläpäi , ossaavat sitte lutusesti haastaa rakkauvesta...

        Kiitos vaan siullekin sinne ! :))

        Terkuin (*J*)


    • Revontuli13
    • sielukaspeili

      .. että oli hauska runo
      tykkäsin kovasti, tuli hyvä mieli;))

      • Kopittelija

        ,että tykkäsit runostani !
        Siitä, että joku tykkää juuri itse Runosta !
        siitä tulee aina hyvä mieli ! :))

        Nimittäin ei se, että vakiovastaajat käy vakiorunoissa ei anna mielestäni oikeaa kuvaa
        siitä, että onko runo onnistunut ja saanut todella koskettaa jotain
        jollain tavalla ja tasolla, ei ainakaan minusta ... :)
        ja tällainen yllättävä runon miellyttäminen joltain uudelta lukijalta lämmittää aina... ! :)

        Tämä minun runo olikin vähän sellaiseksi "vekkuliksi" rakkausrunoksi myös tarkoitettu ja
        sinä ymmärsit sen !

        Kiitos kovasti palautteestasi ! :))
        ja Oikein kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • Minanoita

      Empä alakhaan

      ethän sie vois vakiovasthaajaan
      rakastuakhaan

      mie oon syämetön
      ei mulla ole syäntä lainkhaan

      ja jos onki ei sitä kukhaan
      halva ainakhaan huomata

      sanovat:

      joutaa kolpakophaan mokoma!


      Kuuleppa Kopsista, mie tykkäsin sinun runostasi, se toi hymyn suupieliin ja piristi selkeästi alavireistä aamuani:))))

      • Kopittelija

        että tässä maassa monet sydämet on joutunut kolpakkoon ... tiiä sitte
        olisiko joutanu, mutta paljon on baareissa särkyneitä sydämiä ja rikkinäisiä...

        Mutta eiköhän se syy aina sittenkin lopulta löydy " vessan peilistä ! "
        Tai niinkuin Juicea siteeraen:

        " Päätin panna elämän risaiseksi,
        sain siitä palkaksi risaisen elämän..."


        Kiitos Noitis sinulle taas kivasta ajatuksia herättävästä palautteestasi !

        terkuin Real Real (*J*) :D

        http://www.youtube.com/watch?v=6yfxca-2BU0


    • Lukijasi

      ja kiva runo sinulta.
      tästä tulee hyvälle tuulelle.. :)

      • jos runoni on miellyttänyt sinua... :)

        Kivoja kevätpäiviä sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • enää alkaa...

      "Riipun sinussa kuin reikäinen taivas"-hymyilen,
      joillekin voimille ei vaa maha mittään,
      enkä sitä halua muuttaakaan,
      silloon torellakin syrän nauraa,
      se teköö hyvää...

      Kiitos aamun,
      alkuviikon kosketuksestasi,
      nauru pidentäköön nuorentakoon ikää...

      • sinulle kivasta palautteestasi ! :)

        Aurinkoisia kevätpäiviä sulle toivottelen :))

        Terkuin (*J*)


      • ---

        Eikö sinulle mikään riitä, vaan tarvitsee vielä jatkaa sitä riitelemistä. Olet nyt saanut roppakaupalla huomiota ja voisit pikku hiljaa siirtyä takavasemmalle.

        Ikuisesti, toivon.


      • ????
        --- kirjoitti:

        Eikö sinulle mikään riitä, vaan tarvitsee vielä jatkaa sitä riitelemistä. Olet nyt saanut roppakaupalla huomiota ja voisit pikku hiljaa siirtyä takavasemmalle.

        Ikuisesti, toivon.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9257286

        Eikö juuri tämä kyseinen ---


    • tavaaja.

      Täytyy sanoa, että kun en aikaisemmin ole perehtynyt isommin tämän koppimiehen runoihin, niin tämä liki sivunmittainen runopläjäys antaa jo tuntumaa tyyppiin. Siis sinähän olet hemmetin hyvä runon kirjoittaja.

      • Onpas kiva saada joskus tällainen positiivinen palautekin... :))

        Oikein aurinkoista päivää sinulle toivotan !! :)))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe