Eroaako uuden sähköliittymän hinta jos kysymyksessä on vapaa-ajan asunto tai ympärivuotiseen tarkoitettu omakotitalo? Oman tontin sijainti haja-asutus alueella ja lähin sähköistetty naapuri alle kahdensadan metrin päässä. Perustuuko uuden liittymän hinnoittelu haja-asutus alueeseen ja kaavoitettuun asuinalueeseen? Miten eri vyöhykkeet jaotellaan ja niiden vaikutus hinnoitteluun uuden liittymän ollessa kysymyksessä?
Vattenfall.
2
612
Vastaukset
- Vattenfall_asiantuntija
Sähköliittymän hinta on sama onpa kyseessä sitten vapaa-ajan asunto tai ympärivuotiseen asumiseen tarkoitettu omakotitalo.
Liittymismaksuun vaikuttaa rakennuspaikan sijainti, etäisyys lähimpään sähköverkon muuntamoon sekä pääsulakoko tai tarvittava liittymisteho. Liittymät on hinnoiteltu vyöhykkeittäin sijainnin perusteella.
Oheisen linkin takaa löydät tarkat tiedot liittymän hinnan määräytymisestä Vattenfallin jakelualueella:
http://www.vattenfall.fi/www/vf_fi/vf_fi/Gemeinsame_Inhalte/DOCUMENT/196002vatt/645362verk/P0284267.pdf
Terveisin Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija- Elämä on
Kyllä maalla on mukavaa (ja kallista). Thank you anyway.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136