Etsivä voi löytää oikean uskon, koska mahdollisuuksia on.
Seuroja on kaikkialla (melkein)
20
229
Vastaukset
- on ainakin
palloseura ja luistinseura ja nuorisoseura ja...
- A.H.
Totuus on pienestä kiinni.
- etsivä jota kaipaat
Vai mitä tarkoittaa nuorten ilta, onko mitään "vanhukselle"?
Kun ei ole viikkoon kuullut eikä sitten yli viikkoonkaan kuule.
Tuleekohan vieroitusoireita?- ?
Tietääkö joku mitä nuortenillat ovat sisällöltään?
Ainakin ev lut kirkon nuorten haratustilaisuudet ovat musiikin ja kaiken osalta suunnattu nuorille. - lyyleri
? kirjoitti:
Tietääkö joku mitä nuortenillat ovat sisällöltään?
Ainakin ev lut kirkon nuorten haratustilaisuudet ovat musiikin ja kaiken osalta suunnattu nuorille.nuorille..nuorille !!! Voi sinne vappaasti muuthi mennä ! Mutta nuorille suunnattu.
- aivopesua
? kirjoitti:
Tietääkö joku mitä nuortenillat ovat sisällöltään?
Ainakin ev lut kirkon nuorten haratustilaisuudet ovat musiikin ja kaiken osalta suunnattu nuorille.kuuliaisuuteen=orjuuteen SRK:lle ja sen harhaopeille
- vai pois vietynä
aivopesua kirjoitti:
kuuliaisuuteen=orjuuteen SRK:lle ja sen harhaopeille
Pohjalla on eri asiaa kuin päällä. Kun sitä vanhaa pohjaa olisi enemmän pinnallakin niin kaikilla voisi olla hyvä olla. Suurin ongelma lienee, että paavinkaan käsitys lisääntymisestä rakkaudessa ei riitä. Minulle tulee siinä mieleen vetten päällä kävely, vaikka lapset sen voivat vilpittömästi uskoa ei kukaan tiettävästi ole kävellyt veden päällä. Miksi ei.
- synneistä
lyyleri kirjoitti:
nuorille..nuorille !!! Voi sinne vappaasti muuthi mennä ! Mutta nuorille suunnattu.
ja nuorisoa riivaavista vääristä hengistä. Osa nuorista aina heitetään saatanallekin. Kannatta tulla!
- saatanalle?
synneistä kirjoitti:
ja nuorisoa riivaavista vääristä hengistä. Osa nuorista aina heitetään saatanallekin. Kannatta tulla!
Mistä teoista tai hengistä?
- kuulolla ollut
Netti toimii kahteen suuntaan, niin hyvässä kuin pahassakin.
Eipä olisi kuullut tätäkään puhetta ilman nettiä.
- löydy,
mutta etsikää muualta.
- ent.vl.
tänään mennään helluntailaisten seuroihin
- A.H.
Miksi sinne?
- Vastaan sivusta
A.H. kirjoitti:
Miksi sinne?
kuullaan Jumalan sanaa vl-paskan sijasta.
- siksipä
A.H. kirjoitti:
Miksi sinne?
Naapurin pyynnöstä myös helluntailaisten tilaisuuksissa vaikka ollaan uskossa.
Ihan kivaa sielläkin on. A.H. kirjoitti:
Miksi sinne?
siellä on elävä Jumala, Pojassaan Jeesuksessa, sekä Pyhä Henki kalkkinen armolahjoineen.
Tätä ei ole VL seuroissa.
Toisaalta se, että kuten sanoit avauksessa, VL seuroja on kaikkialla, vaikka todellisuudessa vain muutamalla sadalla paikalla, sitä vastoin Helluntaikirkko julistaa Jeesusta koko maailmassa, kaikissa maanosilla, kuten Jeesus sen tehtävän heille antoi, Teille ei.
Heitä on n ½ miljardia, teitä 33 tuhatta??
Oliko apua tästä.
Shalom- Onneksi ei kasva
Kesitas kirjoitti:
siellä on elävä Jumala, Pojassaan Jeesuksessa, sekä Pyhä Henki kalkkinen armolahjoineen.
Tätä ei ole VL seuroissa.
Toisaalta se, että kuten sanoit avauksessa, VL seuroja on kaikkialla, vaikka todellisuudessa vain muutamalla sadalla paikalla, sitä vastoin Helluntaikirkko julistaa Jeesusta koko maailmassa, kaikissa maanosilla, kuten Jeesus sen tehtävän heille antoi, Teille ei.
Heitä on n ½ miljardia, teitä 33 tuhatta??
Oliko apua tästä.
ShalomOn pieni ja pienenä pysyy vaikka yrittävät siitos kasvattamisella suurentaa
- 7+9=?
Kesitas kirjoitti:
siellä on elävä Jumala, Pojassaan Jeesuksessa, sekä Pyhä Henki kalkkinen armolahjoineen.
Tätä ei ole VL seuroissa.
Toisaalta se, että kuten sanoit avauksessa, VL seuroja on kaikkialla, vaikka todellisuudessa vain muutamalla sadalla paikalla, sitä vastoin Helluntaikirkko julistaa Jeesusta koko maailmassa, kaikissa maanosilla, kuten Jeesus sen tehtävän heille antoi, Teille ei.
Heitä on n ½ miljardia, teitä 33 tuhatta??
Oliko apua tästä.
ShalomMitä ovat Väestöliitto seurat?
- 18+2=?
Seuroista, jotka olisivat Kuussa, en ole kuullut mitään.
Mutta körteillä on hyviä seuroja, rahvaskin saa puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402