Seuroja on kaikkialla (melkein)

A.H.

Etsivä voi löytää oikean uskon, koska mahdollisuuksia on.

20

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ainakin

      palloseura ja luistinseura ja nuorisoseura ja...

      • A.H.

        Totuus on pienestä kiinni.


    • etsivä jota kaipaat

      Vai mitä tarkoittaa nuorten ilta, onko mitään "vanhukselle"?
      Kun ei ole viikkoon kuullut eikä sitten yli viikkoonkaan kuule.
      Tuleekohan vieroitusoireita?

      • ?

        Tietääkö joku mitä nuortenillat ovat sisällöltään?
        Ainakin ev lut kirkon nuorten haratustilaisuudet ovat musiikin ja kaiken osalta suunnattu nuorille.


      • lyyleri
        ? kirjoitti:

        Tietääkö joku mitä nuortenillat ovat sisällöltään?
        Ainakin ev lut kirkon nuorten haratustilaisuudet ovat musiikin ja kaiken osalta suunnattu nuorille.

        nuorille..nuorille !!! Voi sinne vappaasti muuthi mennä ! Mutta nuorille suunnattu.


      • aivopesua
        ? kirjoitti:

        Tietääkö joku mitä nuortenillat ovat sisällöltään?
        Ainakin ev lut kirkon nuorten haratustilaisuudet ovat musiikin ja kaiken osalta suunnattu nuorille.

        kuuliaisuuteen=orjuuteen SRK:lle ja sen harhaopeille


      • vai pois vietynä
        aivopesua kirjoitti:

        kuuliaisuuteen=orjuuteen SRK:lle ja sen harhaopeille

        Pohjalla on eri asiaa kuin päällä. Kun sitä vanhaa pohjaa olisi enemmän pinnallakin niin kaikilla voisi olla hyvä olla. Suurin ongelma lienee, että paavinkaan käsitys lisääntymisestä rakkaudessa ei riitä. Minulle tulee siinä mieleen vetten päällä kävely, vaikka lapset sen voivat vilpittömästi uskoa ei kukaan tiettävästi ole kävellyt veden päällä. Miksi ei.


      • synneistä
        lyyleri kirjoitti:

        nuorille..nuorille !!! Voi sinne vappaasti muuthi mennä ! Mutta nuorille suunnattu.

        ja nuorisoa riivaavista vääristä hengistä. Osa nuorista aina heitetään saatanallekin. Kannatta tulla!


      • saatanalle?
        synneistä kirjoitti:

        ja nuorisoa riivaavista vääristä hengistä. Osa nuorista aina heitetään saatanallekin. Kannatta tulla!

        Mistä teoista tai hengistä?


      • kuulolla ollut

        Netti toimii kahteen suuntaan, niin hyvässä kuin pahassakin.
        Eipä olisi kuullut tätäkään puhetta ilman nettiä.


    • löydy,

      mutta etsikää muualta.

    • ent.vl.

      tänään mennään helluntailaisten seuroihin

      • A.H.

        Miksi sinne?


      • Vastaan sivusta
        A.H. kirjoitti:

        Miksi sinne?

        kuullaan Jumalan sanaa vl-paskan sijasta.


      • siksipä
        A.H. kirjoitti:

        Miksi sinne?

        Naapurin pyynnöstä myös helluntailaisten tilaisuuksissa vaikka ollaan uskossa.
        Ihan kivaa sielläkin on.


      • A.H. kirjoitti:

        Miksi sinne?

        siellä on elävä Jumala, Pojassaan Jeesuksessa, sekä Pyhä Henki kalkkinen armolahjoineen.

        Tätä ei ole VL seuroissa.

        Toisaalta se, että kuten sanoit avauksessa, VL seuroja on kaikkialla, vaikka todellisuudessa vain muutamalla sadalla paikalla, sitä vastoin Helluntaikirkko julistaa Jeesusta koko maailmassa, kaikissa maanosilla, kuten Jeesus sen tehtävän heille antoi, Teille ei.

        Heitä on n ½ miljardia, teitä 33 tuhatta??

        Oliko apua tästä.

        Shalom


      • Onneksi ei kasva
        Kesitas kirjoitti:

        siellä on elävä Jumala, Pojassaan Jeesuksessa, sekä Pyhä Henki kalkkinen armolahjoineen.

        Tätä ei ole VL seuroissa.

        Toisaalta se, että kuten sanoit avauksessa, VL seuroja on kaikkialla, vaikka todellisuudessa vain muutamalla sadalla paikalla, sitä vastoin Helluntaikirkko julistaa Jeesusta koko maailmassa, kaikissa maanosilla, kuten Jeesus sen tehtävän heille antoi, Teille ei.

        Heitä on n ½ miljardia, teitä 33 tuhatta??

        Oliko apua tästä.

        Shalom

        On pieni ja pienenä pysyy vaikka yrittävät siitos kasvattamisella suurentaa


      • 7+9=?
        Kesitas kirjoitti:

        siellä on elävä Jumala, Pojassaan Jeesuksessa, sekä Pyhä Henki kalkkinen armolahjoineen.

        Tätä ei ole VL seuroissa.

        Toisaalta se, että kuten sanoit avauksessa, VL seuroja on kaikkialla, vaikka todellisuudessa vain muutamalla sadalla paikalla, sitä vastoin Helluntaikirkko julistaa Jeesusta koko maailmassa, kaikissa maanosilla, kuten Jeesus sen tehtävän heille antoi, Teille ei.

        Heitä on n ½ miljardia, teitä 33 tuhatta??

        Oliko apua tästä.

        Shalom

        Mitä ovat Väestöliitto seurat?


      • 7+9=? kirjoitti:

        Mitä ovat Väestöliitto seurat?

        ymmärtäisi, anna olla.


    • 18+2=?

      Seuroista, jotka olisivat Kuussa, en ole kuullut mitään.

      Mutta körteillä on hyviä seuroja, rahvaskin saa puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe