Moro,onko kellään kokemuksia nykypäivän itsestääntummuvista laseista?Tuli tommoset tilattua kun on noi silmät muutenkin herkät.Ja on ihan ensimmäiset silmälasit,ei oo ennen tarvinnu.
uudetlasit
3
237
Vastaukset
Minulla on jo toiset itsestään tummuvat. Olen ollut todella tyytyväinen, kun ei tarvitse kuljetella aurinkolaseja mukana. Varmasti hyvä vaihtoehto sinulle, kun omaat herkät silmät.
- 142l
Kiitoksia vastauksesta.Kaippa tekniikkakin on jo kehittynyt niissä aika paljon 20:ssä vuodessa.Kauanko ne toimii kunnolla?Meinaan että oli aika tyyriit lasit,kun on vielä monitehot.
- Piilolinssioptikko
142l kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta.Kaippa tekniikkakin on jo kehittynyt niissä aika paljon 20:ssä vuodessa.Kauanko ne toimii kunnolla?Meinaan että oli aika tyyriit lasit,kun on vielä monitehot.
Hei
Linssien tummumis- ja vaalenemisominaisuudet alkavat heiketä noin kolmen vuoden käytön jälkeen.
Olen kirjoittanut blogiini enemmän tummuvista linsseistä.
http://www.piilolinssioptikko.net/tummuvat-eli-fototrooppiset-linssit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249