Oikeesti!! Nykyään Pokémon on vaan nii laadutonta kökköä!!! Eka kausi oli vielä ihana, toinen ok, kolmas WTF ja nii edelleen. Monesko ees nykyään on menossa? Alunperin pokémonin piti loppua ekaan kauteen mutta kun rahanhimo iski nii pitihän sitä mennä jatkamaan :( .
Miks ne on tehy siitä tollasen !!???
24
959
Vastaukset
- *-*
se johtu siitä, että 1 kausi oli menestys ja sitten ne päätti jatkaa toiseen tutanto kauteen ja jne.
- rndm.
Aluksi se oli ehkä hyvä, koska oli itsekin lapsi. Mutta nyt vanhempana luonnollisesti pitää sitä huonona.
Minun mielestäni asia on näin. - jamin10
Kuka sanoi, että alunperin piti loppua ekaan kauteen. "1 kausi oli menestys ja sitten ne päätti jatkaa toiseen tutanto kauteen ja jne." Juuri noin. Ihan normaalia. Toi on jo kyllä aika vanha juttu, kun kaikki sanoo että ekat oli parhaita ja loput shittiä. Se on vaan NIIN vanha lausahdus kun olla voi. Mun mielestä hienoimmat poket on just 3. Genssä. 4. on nyt menossa. Ja musta se Animé sarja ei oo mitään hirveetä shittiä. Esim. aamulla herää aikasi eikä saa unta, menee kattoo telkkaa ja sattuu tulemaan Pokemon, niin kyllä mä jään sitä kattoo mielummin että pistän TV:n kiinni, ja meen keksii jotain muuta.
- silver-riolu
Miks sä kerrot tän meille...(miettii)..... Melkein kaikki tulee valittaa tänne siitä, että Pokemonit on ihan *******......Ok..... Nyt aina kun joku tekee tänne valitus keskustelun, niin..........................................
MÄ SANON SILLE SUORAT SANAT!!! >:D- shiny piplup
:D lol
- Ne5
Johtuu siitä, että se tv-sarja seuraa pelisarjaa, eli ne tekee aina uusien Pokëmon-pelien pohjalta uusia esityskausia. Eli: Blue, Red Yellow: Kaudet 1 ja 2. Gold, Silver, Crystal: Kaudet 3,4 ja 5.
- Jotttain
Must 3 ja 4 kauden pokemonit on just ihanii, kaikist surkein kausi oli mun mielest 2. 1 oli ihan ok..
Pokemon tuli suomeen ku olin jotain 4-5 ja oon nyt 13, pelaanhan mäki pokemonii vaik kaikken mielest siin ei oo mitää järkee... Ooon tykännyt pokemonista melkein koko elämäni! Jotttain kirjoitti:
Must 3 ja 4 kauden pokemonit on just ihanii, kaikist surkein kausi oli mun mielest 2. 1 oli ihan ok..
Pokemon tuli suomeen ku olin jotain 4-5 ja oon nyt 13, pelaanhan mäki pokemonii vaik kaikken mielest siin ei oo mitää järkee... Ooon tykännyt pokemonista melkein koko elämäni!Musta pokemon anime on juuri nyt parhaimmillaan. Tykkään kaikista jaksoista mitä oon nähny ja en edes inhoo yhtään jaksoo. Ja mietinki koska 11 tuotantokausi alkaa. Lauatai ja sunnuntai aamuissa maikkarilola ei juuri nyt oo yhtäkään kattomisen arvosta piirettyä. Pokemon anime piristäis mun viikonloppu aamuja. Pokemonia oon seurannu ihan ekasta jaksosta lähtien. Mulla löytyy kotoo jokunen vhs ja dvd boxi sekä oon nauhottanu telekkarista. Juniori kanava alotti eilen näyttää 10 kautta ihan alusta. Se näkyy maanantaisin ja tiistaisin. Animesta osaa nähdä millaisia pokemonit todella on. Minusta ne on hienoja ja upeita. Ottelut on aina jännittäviä, kuten kilpailut ja saliottelut. Pokemonien hyökkäyksetkin näytetään miltä ne näyttäis. Nekin on todella hienosti tehty.
- jamin10
flareon85 kirjoitti:
Musta pokemon anime on juuri nyt parhaimmillaan. Tykkään kaikista jaksoista mitä oon nähny ja en edes inhoo yhtään jaksoo. Ja mietinki koska 11 tuotantokausi alkaa. Lauatai ja sunnuntai aamuissa maikkarilola ei juuri nyt oo yhtäkään kattomisen arvosta piirettyä. Pokemon anime piristäis mun viikonloppu aamuja. Pokemonia oon seurannu ihan ekasta jaksosta lähtien. Mulla löytyy kotoo jokunen vhs ja dvd boxi sekä oon nauhottanu telekkarista. Juniori kanava alotti eilen näyttää 10 kautta ihan alusta. Se näkyy maanantaisin ja tiistaisin. Animesta osaa nähdä millaisia pokemonit todella on. Minusta ne on hienoja ja upeita. Ottelut on aina jännittäviä, kuten kilpailut ja saliottelut. Pokemonien hyökkäyksetkin näytetään miltä ne näyttäis. Nekin on todella hienosti tehty.
^^
- Mävaan,EXpokéfan
Oikeesti, siis 11? Siis kyllä mä viläkin tykkään ekasta kaudesta ja tokan ja kolmannenki aikana olin viel lapsi mut kattokkaa tää :
http://www.youtube.com/watch?v=qm6NGQZ9QkQ
ja sit tää:
http://www.youtube.com/watch?v=Bd0Gr1iOjy8&feature=related
joo laatu näkyy jo alkulaulus. Ehk se johtuu siit et oon tyttö :DDD- HaKaMe
Kiva ero :P
HaKaMe kirjoitti:
Kiva ero :P
ainoa mikä mua anime sarajassa kyrsii. Se, että maikkari on jättäny pokemon jaksoi näyttämättä esim kakos kausi on hypätty kokonaan yli. Kolmos ja nelos kausi on jättänyt kesken. Vitos kausi näytti vasta loppua eli johto liigan turnauksen. Kutos kaudenki jätti kesken. Seiskan ja kasin näytti kokonaan. Ysin jätti kesken, mutta onneks juniori näytti sen alusta loppuun. Kymppi kauen maikkari näytti kokonaan.
- --...--
perhanan pöhkö. se on oma vikas.
- RealPokeFan
Olen AINA tykännyt pokemoneista, ihan kaikesta (pelit varsinkin, anime ja noo.. kortit ei nii kiinnosta) mutta asiaan.
Omasta mielestä kaikki pokemonit ovat hyviä. Ensimmäinen kausi oli fantastinen, kuten myös toinen, jossa Ash hävisi kerrankin Pickachun kanssa Gaeryn Eeveelle, joka yllätti mukavasti :D. Kolmas kausi, josta Johto-saaga alkoi ja viidenteen se loppui (olenko kujalla?) oli Indigoa huonompi ehkä, mutta myös erinomainen (valitettavasti OMA mielipide = huonoin pokemon kausi) Sarja saikin piristysruiseen kun hahmot vaihtuivat Hoenniin siirrytyessä. Muistan vieläkin, että kauden alussa May oli vain JEEJEE MATKAILU MATKAILU- henkinen typykkä, josta myöhemmin tulikin suosikkipokemontyttö. Sitten oli se Max. Uskomaton pokemonnörttitaapero, josta tuli Mistyn korvike Brockin tyttöjen kanssa :D . Rakettiryhmä alkoi uuvuttamaan, mutta olen aina tykännyt siitä raha-ahneesta Meowthista ja sitten niistä Jamesin tyhmistä ruohopokemoneista (Carnivine, Cacnea) jotka hyökkäsivät väärään maaliin... Toki se vitsi ei kyl enää iske. :p
Sitten jälleen Hoennin loppuessa alkoi uusi sarja, kun mentiin Sinnohiin. Ihmettelen, miksi porukat inhoavat 10-11.kautta. Itse suorastaan lovetan näitä :D Ja omasta mielestä se uskomaton 1.kauden intro sai 11. kauden introsta hyvän vastustajan, molemmat upeita introja. Tämä oli piristys pokemonien toistolle esim. näissä asioissa
- Jessie aloitti kisaamisen ja jopa VOITTI yhden skaban
- Jälleen tyhmä tyttö, joka ei ala kuitenkaan heti pärjäämään (Dawn)
- Ashille uusi vastustaja (Paul) joka on just kova jätkä :D (11. kaudessa suomiääni vaihtui kyllä naurettavaksi)
Siinä nyt oma mielipide. Parempi lopettaa tarinointo..- nm
"11. kaudessa suomiääni vaihtui kyllä naurettavaksi" -Häh, onko 11 kausi tullu suomeks???
- rndm.
Animesarja on aina ollut "laadutonta kökköä", sillä se tehtiin vain pelien kauppaamiseksi. Ongelmana on, että animesarjan kohdeikäluokka on alempi kuin pelien, joten pelit menevät lähinnä kaupaksi pienille lapsille (jotka eivät juuri osaa pelata), kun taas monella vanhemmalla hyvän RPG-pelin ystävällä on vaikeuksia ostaa näitä pelejä pelien maineen vuoksi. Ja maineella tarkoitan juuri animesarjan tuomaa harhaa, että pelit ovat erittäin lapsellisia. Ilman animesarjaa, pokemon olisi RPG muiden joukossa...
Hienosti mainostettu, Nintendo. -.-- nm
jos vertaa erinomaiseen pelisarjaan :/
Mutta kun pokemonista alettiin tehdä tv-sarjaa, se oli mainostusta sarjalle, jota se ikävä kyllä vielläkin on...
-Ei näin nintendo, mutta nyt suunta on menossa vanhempiin pelaajiin Black ja White pelien mukana! - diivu_87
Niin voi olla että sit pokemon pelit ei leimattas niin lapsellisiksi yms.
ite tykkään animesta ja peleistä.. Vaikka ei ne suomaliset äänet ain niin kivoja ookkaan.
- HaKaMe
Mun mielestä se anime on menny jo ehkä vähän yli äyräiden :p Mut ne pelit on tosi hyviä mun mielestä :) Itte pelaan Colosseumia ja XD:tä, mut se nyt ei tähän liity. Siin animessa mua häirittee ainaki yks asia: niillä on aika teennäiset ne äänet mun mielestä silee et ei ne kauheesti kuulosta niiltä hahmoilta tai siis eikö Ashillä ollu yhes vaihees tytön ääni? ainaki kuulosti iha siltä :p
- rndm.
Niin, animesarja ei itsessään ollut vielä tarpeeksi häpäisevä, vaan se piti vielä dubata suomeksi. -.-'
- bulba
rndm. kirjoitti:
Niin, animesarja ei itsessään ollut vielä tarpeeksi häpäisevä, vaan se piti vielä dubata suomeksi. -.-'
No yhdessä jaksossa suomenkielellä oli tämmönen. Bulbasaur tee siemen syöksy! Ja kaikkii outoja nimiä.
- HaKaMe
bulba kirjoitti:
No yhdessä jaksossa suomenkielellä oli tämmönen. Bulbasaur tee siemen syöksy! Ja kaikkii outoja nimiä.
Siemen syöksy? mikä hitto se on :p
HaKaMe kirjoitti:
Siemen syöksy? mikä hitto se on :p
kuunelkaa tarkemmin se on siemenhyökkäys ei siemensyöksy. Kyllä mä tykkään animesta ja peleistä. Toisaalta animea tulee enemmän katottua. Ainakin sillon, ku ei jaksa pelata pelinä. Jokaisella kaudella on hyvä tunnari en tiiä mikä on paras. Lopettakaa sarja haukkuminen se ärsyttää.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
kuunelkaa tarkemmin se on siemenhyökkäys ei siemensyöksy. Kyllä mä tykkään animesta ja peleistä. Toisaalta animea tulee enemmän katottua. Ainakin sillon, ku ei jaksa pelata pelinä. Jokaisella kaudella on hyvä tunnari en tiiä mikä on paras. Lopettakaa sarja haukkuminen se ärsyttää.
...paitsi tuo siemensyöksy-kohta.
Mutta joka sana edellisestä postauksestani on täysin totta, halusit tai et. En mä näitä päästä vedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa512179- 482025
- 471768
- 361700
- 301566