Gallubbia! :))

JokainenAamuOnTuntem

1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
2. Kuinka suuri se on?
3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
5. Oletko tyytyväinen?
6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
7.Kuinka vanha olet nyt?
8. Onko sulla kämppiksiä?
9. Ihaninta kämpässäsi?
10. Kamalinta kämpässäsi?

16

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miuw_miuw_

      1. 400€/kk
      2. 40-45 m2 (?)
      3. Työt, tuet
      4. 200-300€ :)
      5. Jep
      6. 15
      7. 20
      8. Eii, paitsi koiruli :)
      9. Koko, "sokkelot", sisustus
      10. Makuhuoneen tapetit.. Jotain aivan järkyttävää -,-'

      • daadddaAAA

        1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
        - Oma asunto, lainanlyhennys kuussa 500e vastike 170e
        2. Kuinka suuri se on?
        - 62 neliötä
        3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
        - Työ
        4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
        - PALJON... sanoisinko 600e
        5. Oletko tyytyväinen?
        - Kyllä, erittäin
        6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
        - 16-vuotiaana
        7.Kuinka vanha olet nyt?
        - 20-vuotias
        8. Onko sulla kämppiksiä?
        - Avomies :)
        9. Ihaninta kämpässäsi?
        - Se että se on oma, piha sekä kylpyhuone
        10. Kamalinta kämpässäsi?
        - keittiö


    • Vastauksia

      kertaa se ensimmäinen asunto.

      7 vuotta sitten vielä näin:

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      550 eur/kk
      2. Kuinka suuri se on?
      40 m2 kaksio
      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      Olin töissä ja avovaimo opiskeli.
      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      Kaikki meni. eli vuokraan,autoon ja kaikkeen muuhun noin 2500 eur/kk
      5. Oletko tyytyväinen?
      Olin silloin olosuhteisiin nähden tyytyväinen. Oli kai pakko kun muuta vaihtoehtoa ei ollut.
      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      19 vuotiaana
      7.Kuinka vanha olet nyt?
      7 vuotta sitten olin 36 v.
      8. Onko sulla kämppiksiä?
      Oli silloin avovaimo.
      9. Ihaninta kämpässäsi?
      No enpä tiedä. No oli sentään kaksio ja sain kellarista 30 euron vuokralla työ/askarteluhuoneen missä vietin paljon aikaa.
      10. Kamalinta kämpässäsi?
      Ahdas kun lapsi syntyi. 1. kerros ja ilman parveketta. Pääkadun varella ja kova meteli sekä pirun kuuma kesällä kun ei voinnut pitää ikkunaa auki. Yläkerran naapuri sekoili lääketokkurassa (entinen narkkari).

      Nykyään:

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      Lyhennykset ja korot vastike noin 1100 eur/kk. Marraskuusta lähiten 850 eur/KK
      2. Kuinka suuri se on?
      90 m2 rivari.
      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      Nykyään sekä vaimo että minä töissä.
      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      Menee asumiseen, kahteen autoon,moottoripyörään, kahteen veneeseen ja asuntovaunuun sekä kaikkeen muukuhun noin 4-5,000 eur/kk. Hvenen jää joskus säästöönkin.
      5. Oletko tyytyväinen?
      Erittäin tyytyväinen.
      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      Nykyiseen asuntoon 36 v.
      7.Kuinka vanha olet nyt?
      43 vuotias
      8. Onko sulla kämppiksiä?
      Vaimo,poika ja koiranpentu.
      9. Ihaninta kämpässäsi?
      Riitävästi tilaa pienelle perheelle. Oma taka ja etupiha,sauna ja parveke. Luontoa ympärillä ja muutenkin rauhallinen alue.Tarpeeksi ystäviä pojalle. Huomattavasti edullisempi asumismuoto kuin se että olisimme vuokranneet perhekämpän 7 vuotta sitten.
      10. Kamalinta kämpässäsi?
      Hmm.. mitään kamalaa en ole vielä keksinyt. Ehkä se hinta silloin kuin ostimme. Nykyään ei harmita enää.
      Ehkä kesti vähän aikaa totutella että piti aamulla hakea lehti postilaatikosta.

    • niitä vastauksia

      1. - 2.
      Vastaus: 12 € / neliömetri vesi ( sähkö telekommunikaatio Yleisradiomaksu)
      3.
      Vastaus: Opintoraha Asumislisä Omat Tulot (Vararahasto)
      4.
      Vastaus: noin 3 000 € / 12 kuukautta
      - sisältää myös kohdan 1. - 2. sulussa olevat menot
      5.
      Vastaus: Kyllä
      6.
      Vastaus: 18
      7.
      Vastaus: alle 25
      8.
      Vastaus: Ei
      9.
      Vastaus: Se on uudisrakennus
      10.
      Vastaus: Se on vuokra-asunto
      - Tosin omakotitontteja on jo katseltu...

    • jhuss

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      570€/kk
      2. Kuinka suuri se on?
      Siis asunto? Tilaa on 45 neliötä
      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      Työstä
      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      n.700€
      5. Oletko tyytyväinen?
      Erittäin
      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      17v.
      7.Kuinka vanha olet nyt?
      28v.
      8. Onko sulla kämppiksiä?
      Ei
      9. Ihaninta kämpässäsi?
      Ei kämppiksiä;)
      10. Kamalinta kämpässäsi?
      Ei sellaista ole

    • lukiotyttö

      1. 202,98 e
      2. mitähän tuo olis? siis solukämppä, huone ei mikään jätti mut keittiö ihan hyvän kokonen
      3. asumislisä n.162 e kuussa, porukat maksaa loput vuokrasta ja menot maksan lapsilisästä (oon 16)
      4. ruokaan vähän alle 20 e viikossa
      5. tavallaan, mutta olis kiva jos löytäis kaverin kenen kanssa vois yhteen muuttaa niin ei tarviis aina ärsyyntyä kämppiksiin
      6. 16
      7.16 :D
      8. on, 2.
      9. kiva ja siisti keittiö :o
      10. sokeritoukat! ei ole paljon mutta jos yöllä menee kylppäriin ja pistää valot ne vilistelee karkuun...

    • mun asuntoni

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      - noin 440 euroa

      2. Kuinka suuri se on?
      - siinä 45 m2

      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      - käyn töissä

      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      - semmoiset 600e

      5. Oletko tyytyväinen?
      - ei valittamista

      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      - taisin olla 19

      7.Kuinka vanha olet nyt?
      - 38

      8. Onko sulla kämppiksiä?
      - ei ole

      9. Ihaninta kämpässäsi?
      - hyvä pohjaratkaisu ja hyvä sijainti

      10. Kamalinta kämpässäsi?
      - vuokrakämppään ei hirveästi mitään viitsi tehdä ja tilaa saisi olla enemmän, semmoinen 65m2 pitäisi mulle olla ainakin

    • miettiva

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      380 €

      2. Kuinka suuri se on?
      30 neliötä

      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      Työ ja Kelan tuet

      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      n. 430 €. Tähän en ole laskenut ulkona syömisiä,matkoja yms.

      5. Oletko tyytyväinen?
      Kyllä

      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      19-vuotiaana

      7.Kuinka vanha olet nyt?
      25 v

      8. Onko sulla kämppiksiä?
      Ei

      9. Ihaninta kämpässäsi?
      Rauhallinen paikka,luontoa ympärillä,iso parveke,lähellä keskustaa...

      10. Kamalinta kämpässäsi?
      Ehkä keittiö,kun se on pieni

    • Anzzzz

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      380€/kk (sis. vesi ja sähkö)

      2. Kuinka suuri se on?
      24 neliötä

      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      Osa-aikatyö, asumistuki sekä säästöt

      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      200-400 euroa riippuen kuukaudesta

      5. Oletko tyytyväinen?
      Olen

      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      19-vuotiaana

      7.Kuinka vanha olet nyt?
      23-vuotias

      8. Onko sulla kämppiksiä?
      Ei ole

      9. Ihaninta kämpässäsi?
      Oma piha, vanhan puutalon tunnelma

      10. Kamalinta kämpässäsi?
      Ei kovin toimiva pohjaratkaisu

      • Tasmanian tuholainen

        1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
        N. 110 e, hoitovastikkeen verran.

        2. Kuinka suuri se on?
        50 m2

        3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
        Opintoraha, vanhemmat. Säästöjäkin tietysti on, mutta niitä ei ole tarkoitus käyttää.

        4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
        Auto ja moottoripyörä 100 - 200 e, DVD:t 70 - 100 e, sähkö ja vakuutus joku kymppi, ruoka ?

        5. Oletko tyytyväinen?
        Kyllä. Mutta muutan kuitenkin ok-taloon, koska se on aivan erilaatuista elämää.

        6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
        21-v, ensimmäisenä kaveripiireistä.

        7.Kuinka vanha olet nyt?
        30

        8. Onko sulla kämppiksiä?
        Ei!

        9. Ihaninta kämpässäsi?
        Hyvät naapurit, jotka eivät käy nukkumaan ennen aamuyötä kuten en itsekään.

        10. Kamalinta kämpässäsi?
        Onneton äänieristys (itseä ei haittaa, mutta rajoittaa omaa elämistä kun täytyy ajatella muita).


    • Vuokralainenweta

      1. 445e kuussa
      2. Kaksio. 62,5 neliötä
      3. Olen vakituisessa kokopäivätyössä
      4. Vesimaksu 15e/kk, sähkö vähän päälle 47e/3kk, netti 33e/kk, kaikki loput meneekin lainanlyhennyksiin 150e/kk ja ruokien lisäksi kaikkeen turhaan.. Eli kaikki menee mitä tuleekin.
      5. Jokseenkin
      6. 19
      7. 21
      8. Ei
      9. Ihanat lattiat, tilavuus, vaatehuone.. etc..
      10. Viime vuotinen parvekeremontti joka oli ihan perseestä...

    • ...

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      545€, vesimaksu 15€, autopaikka 6,5€
      2. Kuinka suuri se on?
      56,5 neliöö
      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      käyn töissä
      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      Riippuen kuukaudesta, noin 400-600€
      5. Oletko tyytyväinen?
      oon ihan tarpeeks tyytyväinen
      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      18
      7.Kuinka vanha olet nyt?
      19
      8. Onko sulla kämppiksiä?
      avomies
      9. Ihaninta kämpässäsi?
      keittiö ja olohuone
      10. Kamalinta kämpässäsi?
      vessa!

    • 1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      V: 837ee/kk 17e autokatos 55e lämmin autotalli
      2. Kuinka suuri se on?
      V:79m2
      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      V: Työstä palkkana
      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      V: Auto (rahoitus, vakuutus, vero, bensa) 450e, Sähkö 27e, ruoka 300e
      muut: Kotivakuutus 9e/kk, Rahastot 300e, Kampaaja 30e, tv-osamaksu 73e, kuntoilu 25e, terveys 60e
      5. Oletko tyytyväinen?
      V: Suht.koht.
      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      V: 19v
      7.Kuinka vanha olet nyt?
      V: 38v
      8. Onko sulla kämppiksiä?
      V: Juu, sitä kutsutaan aviomieheksi.
      9. Ihaninta kämpässäsi?
      V: Se lämmin autotalli.
      10. Kamalinta kämpässäsi?
      V: Ei mikään - vähän voisi modernistaa...

    • kdkadslkl

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa?
      - 520 euroa puoliks miehen kanssa, eli 260 e.
      2. Kuinka suuri se on?
      - 47 neliötä, 2 h k kh
      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      - 469 e opintotukea, töistä parisen sataa kuussa.
      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      - 200-300 e ehkä?
      5. Oletko tyytyväinen?
      - Olen
      6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      - 18
      7.Kuinka vanha olet nyt?
      - 20
      8. Onko sulla kämppiksiä?
      - avomies
      9. Ihaninta kämpässäsi?
      - täydellinen sijainti, hyvä kunto, hyvä äänieristys
      10. Kamalinta kämpässäsi?
      - pikkuruinen kylppäri, liian vähän säilytystilaa

    • anonyyyyyyymi

      1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa? - 400e
      2. Kuinka suuri se on?
      -39 neliötä

      3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.)
      - Oon säästäny tekemistä töistä, nostan täyden opintotuen. Tulevaisuuden ammatissa ehtii sitten maksaa kaiken pois hyvinkin.

      4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?
      - Sähköön noin 40e kahdelta kuulta. Ruokaan menee 100e/kk.

      5. Oletko tyytyväinen?
      - Todellakin.

      6. Minkä ikäisenä muutit omillesi?
      - 20-vuotiaana.

      7. Kuinka vanha olet nyt?
      - 21-vuotias.

      8. Onko sulla kämppiksiä?
      - Ei. Paitsi koirani.

      9. Ihaninta kämpässäsi?
      - Se on täysin uusi.

      10. Kamalinta kämpässäsi?
      - Ei oikeastaan mikään, täydellinen asunto on suhteellisen halvalla :)

      • oma tupa 2011

        1.Paljon maksat asunnostasi vuokraa? 630 maaliskuusta 660(vuokra 3 autopaikka tupla saunavuoro)
        2. Kuinka suuri se on? 89 neliötä
        3. Mistä saat rahaa? (Esim. tuet, työt, säästöt, äiti maksaa jne.) puolison Työ ,oma yrittäjä tulo
        4. Paljonko sinulla menee suurinpiirtein kuukaudessa muuhun (auto, sähköt, ruoka jne.)?2000€
        5. Oletko tyytyväinen?kyllä ja ei hinku ois omaan asuntoon
        6.Minkä ikäisenä muutit omillesi?16
        7.Kuinka vanha olet nyt?46
        8. Onko sulla kämppiksiä?vaimo
        9. Ihaninta kämpässäsi?tilavuus
        10. Kamalinta kämpässäsi?tapetit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe