Ja niin,minä halusin vain hänet...

Minanoita

hän tuoksui savulta
tervalepästä tulleelta

hänen pianistin sormiensa
kosketus jätti
hiuksiini kaipauksen
hermostuneen laulun

hän hiipi vartalolleni
kuin aamu hiipii yöhön
kuin talvi hiipii syksyyn

minä sulin halusta
hänen sylinsä
ikuiseksi lähteeksi

sinä vuonna en vielä ymmärtänyt
miksi saapikkaideni
pohjissa luki:

Stop Now!

13

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Näitä runoja kuin syksy puiden lehtiä....
      Olet uskomaton noitiz.
      Sanoo kuin facebookissa ... tykkää...tykkää.... tykkää... =)

      *ruttaa*

      • Minanoita

        Eipä sitä näin syssyllä
        oikein viitti paljon muuta riipiäkkään
        kuun tuo tuuli hoitelee mokomaa tehtävää=)))

        Ruttaa takasin kiitosten kera=)))


    • *MURUKULTA*

      Vauteville! Kaaanita kielikuvia jotka tuudittaa kyllä aivan jollekin toiselle tasolle...

      Tykksin tästä aikuistenoikeesti - hienoa!

      (mää vielä vähän luen, jooko...;)

      • Minanoita

        Hupsista jo on päivät vieriny
        nopsaan, mie saan ny toivotella sinulle
        lauantaiaamua!=)))

        Aikusten oikeesti mie kiitän sinnuu
        suuresti=)


    • tomppa2006

      ...niissä saapikkaiden pohjassa olisi pitänyt lukea...

      Mukava melodia runossasi, se soi ja soi ja soi. Tykkäsin.

      • Minanoita

        Mie tykkäsin palautteestasi joka
        toi tulleessaan hymyn suupieliini...

        Melodian mukana sinulle kantautukoon
        kauneimmat kiitokseni=))))


    • kaaru

      Sinulta sitten lempeää tekstiä vuorostaan
      ihan tässä suli lätäköksi tähän koneen ääreen

      "sinä vuonna en vielä ymmärtänyt
      miksi saapikkaideni
      pohjissa luki:

      Stop Now! "

      Peräpohjalaisilta tuo ymmärrys kulkee joskus hitaanlaisesti
      tai sitten liian liukkaasti...:)))

      Laitan ny rastin ruutuun ...pidin;)

      • Minanoita

        Juu silloin olisi kannattanut todentotta pysähtyä
        ja niille sijoilleen jäädä....

        en ole kellään nähnyt
        niin häkellyttäviä silmiä kuin hänellä oli,
        tai niin kaunista hymyä
        toivottavasti vuodet ovat olleet
        armeliaita hänelle...

        Kaaru kiitos=))


    • Into.Lento

      jjaaa`aaa jjooo`oo hmmmm`mmm ?

      metsästä hiipi savuinen pianisti
      joka soittaa sydämesi lähteellä
      talvesta syksyyn
      hän hiipi takaisin metsään
      nähtyään kenkäsi pohjan .
      ................................................
      huikea alku
      yllättävä loppu

      t. Into

      • Minanoita

        Kuule ompas mukava nähdä sinua
        runossani piipahtamassa...
        Ja tuo savuinen pianisti on ääres käyttökelpoinen
        tyyppi, aion muistaa sen jossakin runoviritelmässäni...

        Intoa noita kiittää=))))


    • 1985 E

      sinä jäit lähteeksi
      sydämeeni
      miellyttäväksi muistoksi

      olet siis miettinyt
      mitä elämä olisi nyt
      jos olisit silloin pysähtynyt?

      • Minanoita

        Jos olisin pysähtynyt:

        älykkyytesi olisi
        pyyhkinyt vain jalkansa
        minun tyhmyyteeni

        kuilu, se oli kaivettu
        ennekuin oltiin edes
        tavattu

        olen kyllä seurannut sivusta
        kuulumisiasi
        kuuden ällän ylioppilaasta
        tohtoriksi =)


    • Paska automerkki:(

      Ladani on selvästi lukutaitoinen.
      Stop Now ja sehän tyssäs heti, ei toista käskyä tarvinnut.
      Eikä inahtanutkaan enää.
      Että sun vikas koko juttu.

      Mutta ei Latukan temppuilu sun runoas pilannut.
      Se on hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe