hän tuoksui savulta
tervalepästä tulleelta
hänen pianistin sormiensa
kosketus jätti
hiuksiini kaipauksen
hermostuneen laulun
hän hiipi vartalolleni
kuin aamu hiipii yöhön
kuin talvi hiipii syksyyn
minä sulin halusta
hänen sylinsä
ikuiseksi lähteeksi
sinä vuonna en vielä ymmärtänyt
miksi saapikkaideni
pohjissa luki:
Stop Now!
Ja niin,minä halusin vain hänet...
13
447
Vastaukset
...Näitä runoja kuin syksy puiden lehtiä....
Olet uskomaton noitiz.
Sanoo kuin facebookissa ... tykkää...tykkää.... tykkää... =)
*ruttaa*- Minanoita
Eipä sitä näin syssyllä
oikein viitti paljon muuta riipiäkkään
kuun tuo tuuli hoitelee mokomaa tehtävää=)))
Ruttaa takasin kiitosten kera=)))
- *MURUKULTA*
Vauteville! Kaaanita kielikuvia jotka tuudittaa kyllä aivan jollekin toiselle tasolle...
Tykksin tästä aikuistenoikeesti - hienoa!
(mää vielä vähän luen, jooko...;)- Minanoita
Hupsista jo on päivät vieriny
nopsaan, mie saan ny toivotella sinulle
lauantaiaamua!=)))
Aikusten oikeesti mie kiitän sinnuu
suuresti=)
- tomppa2006
...niissä saapikkaiden pohjassa olisi pitänyt lukea...
Mukava melodia runossasi, se soi ja soi ja soi. Tykkäsin.- Minanoita
Mie tykkäsin palautteestasi joka
toi tulleessaan hymyn suupieliini...
Melodian mukana sinulle kantautukoon
kauneimmat kiitokseni=))))
- kaaru
Sinulta sitten lempeää tekstiä vuorostaan
ihan tässä suli lätäköksi tähän koneen ääreen
"sinä vuonna en vielä ymmärtänyt
miksi saapikkaideni
pohjissa luki:
Stop Now! "
Peräpohjalaisilta tuo ymmärrys kulkee joskus hitaanlaisesti
tai sitten liian liukkaasti...:)))
Laitan ny rastin ruutuun ...pidin;)- Minanoita
Juu silloin olisi kannattanut todentotta pysähtyä
ja niille sijoilleen jäädä....
en ole kellään nähnyt
niin häkellyttäviä silmiä kuin hänellä oli,
tai niin kaunista hymyä
toivottavasti vuodet ovat olleet
armeliaita hänelle...
Kaaru kiitos=))
- Into.Lento
jjaaa`aaa jjooo`oo hmmmm`mmm ?
metsästä hiipi savuinen pianisti
joka soittaa sydämesi lähteellä
talvesta syksyyn
hän hiipi takaisin metsään
nähtyään kenkäsi pohjan .
................................................
huikea alku
yllättävä loppu
t. Into- Minanoita
Kuule ompas mukava nähdä sinua
runossani piipahtamassa...
Ja tuo savuinen pianisti on ääres käyttökelpoinen
tyyppi, aion muistaa sen jossakin runoviritelmässäni...
Intoa noita kiittää=))))
- 1985 E
sinä jäit lähteeksi
sydämeeni
miellyttäväksi muistoksi
olet siis miettinyt
mitä elämä olisi nyt
jos olisit silloin pysähtynyt?- Minanoita
Jos olisin pysähtynyt:
älykkyytesi olisi
pyyhkinyt vain jalkansa
minun tyhmyyteeni
kuilu, se oli kaivettu
ennekuin oltiin edes
tavattu
olen kyllä seurannut sivusta
kuulumisiasi
kuuden ällän ylioppilaasta
tohtoriksi =)
- Paska automerkki:(
Ladani on selvästi lukutaitoinen.
Stop Now ja sehän tyssäs heti, ei toista käskyä tarvinnut.
Eikä inahtanutkaan enää.
Että sun vikas koko juttu.
Mutta ei Latukan temppuilu sun runoas pilannut.
Se on hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483