PLUSSA VIHDOINKIN! oireina ollut vain tukkonen nenä ja vähän flunssamainen olo, kipeät rinnat ja valkkari runsasta! ihanaa saada se kolmas vaaveli tähän perheeseen! huomenna soitto neuvolaan, sillä en ihan tarkkaan tiedä, millä viikolla mennään..
oiskohan vko 5 tai 6 ?mulla kierto n.43-45pv...
onkos muita juur plussanneita?
plussasin!
7
301
Vastaukset
- yritys_jatkuu
Ihanaa lukea plussa-uutisia! Valtavasti onnea, ja mukavaa odotusta!
Tänään juuri testin tein, mutta negaa näytti... Yritän olla lannistumatta, emme ole vielä kauaa yrittäneet. Kyllä se vielä täälläkin tärppää! :)
Aurinkoa syksyysi. :) - -onnellinen-
Täällä myös plussattiin sekä aamulla että illalla, ensimmäinen tulossa.. :)
Oikein paljon onnea!!!
- tuleva äiti 2010
jep, onnittelut!
Itse kanssa tein positiivisen testin tänään, olis ollut kp 1, ja vahva plussa heti. tiesin odottaa plussaa, yleensä on alkanut tuhrua aiemmin, nyt ei. muuten ihan hyvä olo. Aika helposti napsahti, kaks kertaa kerettiin touhuta, heti ovulaation päivänä ja sit seuraavana. kiva fiilis, toivotaan nyt sitten että pysyy matkassa ja kaikki on kunnossa. Juhannuksena vois olla laskettu aika.. Ekaa siis odotellaan ja ekasta kierrosta. tuntui liiankin helpolta. Kiva näin.- _merita_
kiitos kaikille onnitteluista ja onnea kaikille plussanneille! vaihdetaanhan kuulumisia vaikka tällä palstalla. olisi kiva pysyä mukana muiden odotuksissa!! kolmas tosiaan jo tulossa,mut silti jännittää....=)
- plussaa odotellessa
Onnea! Ollaan jo pitkään yritetty lasta (ensimmäistä) ja en ole uskaltanut viime aikoina herätellä itsessäni mitään toiveita. Testinkin olen tehnyt vain kerran, joskus alussa kun kierto oli tosi pitkä. Sen jälkeen en ole viitsinyt tehdä. Mutta nyt jännittää ja on pieni varovainen toivo, että jos nyt kuitenkin vihdoin. Samoja oireita kuin sulla, mutta ei ole kipeät rinnat. Mutta ehkä mulla on vaan flunssa ja jotain... Toivottavasti kuitenkin meilläkin nyt olisi tärpännyt! Miehen kaverikin vaimonsa kanssa sai pari viikkoa sitten lapsen. Ja se herätti kyllä haikeutta. Vaikka iloinen olen tietty heidän puolestaan. Ja kuukausi sitten kävin katsomassa ystäväni vauvaa...
- _merita_
sulle kovasti plussaonnea*plussaa odotellessa*! mikä vaihe kierrosta sulla on meneillään? mulla alkoi vasta äskettäin pahoinvoinnit. aamulla teki tuskaa pukea lapset hoitoon=). iltaisin on kamalinta! soitin neuvolaan ja ensimmäinen käynti on ensi keskiviikkona. sitä odotellessa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394