Tyttö tunturin

runo64

Tunturin taika
tuiskun pyörteeseen kätkeytyy
itsensä takaisin haaveisiini kadottaa.

Mikä äsken tuntui niin sykkivän hauraalta
lämpimältä rintaani vasten
kylmyydeksi vaihtuu
menee odottamaan jonnekkin.

Ymmärrän sen vaativan
suurenmoisia tekoja jotta sydämesi saan
sitä rakastaa.

Mahdollisuuteni saan
kun varjo ylitseni käy
on tähti matkallaan
ja toive sydämestäni asti purkautuu;

" rakas ... "

Sen siunaamassa hetkessä
olen myrskyn hiljaisuudessa
sen ytimessä
ympärilläni tuiskut pyörii

sinut sen keskellä näen
kuin timantin hangella vaan
joka vain kerran suodaan
löytämään ja saamaan.

Niin nyt tiedän mitä se vaatii
rakkauden
jolla sydän sydämen
lunastaa ...

8

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Aina ennen Sinua, minä uskoin enkeleihin,
      kyyneleitään keräsin kuin aarteita tippuneena
      taivaalta, mutta kun olin tutustunut sinuun,
      tajusin: ne olivat vain sadepisaroita.

      Sain tunnustella siipiäsi ja kokea niiden
      haurauden, ettet niillä voinut lentää ja kun kuljit,
      sinusta jäi seinääni Naisen näköinen varjo, Ymmärsin:
      ajatukset hyvistä enkeleistä ovat tarinoita..

      Sinä riisuit vaaleaasi ja paljastit alta jotain
      mustaa, hymysi muuttui ja katseesi alkoi olla
      vieras, huulesi tummaa punaa. Keimailit stringeissä ja
      ylöosassasi jotain kohottavaa ja kireää, esiin työntävää..

      Ei Sinussa ollut enää yhtään enkeliä, kun tulit minuun
      kiinni ja aloit liikkua hitaasti, ei olleet enkelin siivet,
      jotka riisuit esiin ja asetit käteni niille. Eikä kätesi enkelin,
      kun se taruttui miehuuteeni, veti luo omaasi, sykkivää..

      jos enkeleitä on olemassa, nekin haluavat..

      http://www.youtube.com/watch?v=OCEDO9KdJ-Q&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus matka Rakkauteen on vanhojen
      uskomustensa hävittämistä ja uusien
      hyväksymistä.

      Seinän tyhjentämistä enkelin varjoista ja
      tilalle jotain, mikä miehen silmissä on
      oikea Nainen.

      Huomaa että kuvitelmille oli aikansa, sijansa,
      kauniille sadulle.

      Mutta elämä, todellisuus, sen riisuminen
      on tänäin helppoa...

      enkeliltäkin...

      Rakkausrunossasi oli kerrontaa
      ja sisältöä.

      Kun luki tekstiäsi, upposi kuin
      uuteen ulottuvuuteen silmät
      ummessa, toisenlaiseen maahan
      ja maailmaan.

      Taidokas kynäsi jälki jonka
      lukemisesta nautti.

      Hieno ja tyylikäs Runosi.

      Iloa ja voimia päivääsi
      hyvä Ystävä.

    • lindalinda1

      mutta paljon se myöskin antaa.

      Viisseiska teki niin mahtavan analysoinnin runostasi,
      että on vaikea löytää enää uutta näkökantaa siihen.
      Voin tietysti sanoa, kuinka Lapin taika ja ihmismielen
      herkkyys on istutettu syvälle siihen.
      Kaiho, odotus ja kauneus - kolme sanaa, joilla voi
      myös runoasi mitata.

      Olen hurmioitunut - kiitos !

      • runo64-1

        ... sinut ja olit hetkessä ohitseni
        mutta maalinen naisen kuvasi tarttui kiinni minuun
        ja rakasti eilisen kokemuksista huomisen muistoihin
        kunnes taivas pois sinut kutsui ...

        vautsi mikä runo mestarilta ja siinä todella piehtaroidaan
        oikein kunnolla kunnon tunteissa
        kun unelma todeksi muuttuu ja hyvä, todella hyvä toteamus
        enkeleistä, tosi rakkaudesta
        joten huippu hyvä ystävä hyvä !!!

        no jouninjoutavaa vain,
        ei aihetta jatkotoimiin.

        mikä komea runollinen vierailu hyvä ystäväin
        siitä kiitos ja hyvät uuden viikon toivotukset.


      • runo64-1

        ... toisesta jouninjoutavasti vain.

        ei nämä tekeleet enää sytytä edes kirjottajaa
        vaikka yllinkyllin lämpöä tätä kirjottaessa olikin
        kun kirjoitin tämän
        mutta tunteekkin ovat vain harhaa
        niin pettävää ...

        käy tätä juttua katsomassa toisaalla.

        kiitän vierailustasi kultasydäminen rakas ystäväin ja mestarini.
        hyvät uuden viikon toivotukset
        lämmöllä sydämestäni.


    • Kauniisti osaat tulkita ,erilaisia tunteitasi,ja lukija saa omia muistojaan esiin ,samalla..
      Rakkaus vaatii liikaa,ei pysty millään sen vaatimuksia täyttämään..Millähän,kenenkään sydämen pystyy valloittamaan..siinä on ongelmaa kerrakseen..On todella,kuin myrskyn keskuksessa..
      Sen kun kestää,niin varmaan on vuorossa tyyntäkin välillä ja onnellista olotilaa..
      Kiitos hienosta runostasi.. Iloa päivääsi! t.Irkku

      • runo64-1

        ... keskellä on seesteisempi keskus niin siitä tuli se ajatus.

        kirjoitin tämän sille josta kuvittelin niin paljon
        mutta unelmani ja haaveeni karttaa minua,
        eivät sada tunturista päälleni.

        olipa tosi mukava ' nähdä ' sinua
        ja joskus tulee mietittyä kuinka symppikset jakselee siellä kaukana
        mutta nähtävästi hyvin, toivon niin.

        kiitos sanoistasi rakas ystäväin
        ja toivotan symppiksille mitä parhainta päivää,
        odottavaa iltaa, jne
        lämmöllä sydämestäni.


    • *laudi*

      se ohjaa
      ..

      palmikoin hiukseni
      kun tuuli tunturin

      tyyntyy

      kuiskaus tuuleen
      sen mukana kiitos

      naapuriin :)

      • runo64-1

        ... voisin seurata tähteä
        kun se möllöttää tunturimme yllä
        joka on ihan lapin kokoinen,
        vähän selkeempiä ohjeita, kiitos.

        sitten saisi avata palmikkosi
        kruunusi
        loimuamaan
        tulta
        ja tappuraa
        sytyttämään taivaanvalkeat
        leimuamaan.

        kiitoksen vierailustasi hankeen nakkaan
        puhallan tuiskun pikapikaa sen sinulle tuomaan
        kultaista sydäntäsi
        sitä kuulua aarettasi koskettamaan
        lämpimästi lämmöllä sydämestäni;

        ' kiitos naapurin tyttö ... '


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe