Kommentoin Radio Pookin Vl puhujan ”epä- uskossa” puhetta, oikaisten käsityksen Raamatun mukaan.
Käsitys Epäusko on kielteinen suhtautuminen Abrahamin ja Isakin Jumalaan Jahween, sekä Kristuksen kirkastumisen jälkeen Jeesukseen Herrana.
Hätänumero on 112. Se myös löytyy Raamatusta, Joh 1;12. Siinä on koko epäuskon kirjo. >>12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen
Kuka todella epä-/ vääräsukoinen on
3
196
Vastaukset
- Seniori..
ei usko Jumalan Valtakuntaan maan päällä, piste.
- iveta
uskomme Jeesukseen, Vapahtajaamme, Hänen Sovitustyöhönsä ja Syntienanteeksisaamiseen. Se on ykkösasia. Sitten uskomme kaikkien jumalanlasten (Kristuksen verellä pestyjen) muodostamaan Jeesuksen Pyhän Henkensä kautta johtamaan pyhäin yhteisöön, joka ei ole näkyväinen organisaatio, vaan näkymätön Kristuksen omien, Hänen Sovitustyönsä täydellisesti omalle kohdalleen hyväksyvien, Hänet omaksi Herrakseen suullaan tunnustavien ja Hänestä iloiten ympäristölleen kertovien uskovien joukko, joka uskoo niinkuin Raamattu sanoo:
"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti
teissä."
Jos uskomme Raamatun sanan mukaisesti, emme ole vääräuskoisia. Eikö ole näin?
Jumalan rauhaa Sinulle! iveta kirjoitti:
uskomme Jeesukseen, Vapahtajaamme, Hänen Sovitustyöhönsä ja Syntienanteeksisaamiseen. Se on ykkösasia. Sitten uskomme kaikkien jumalanlasten (Kristuksen verellä pestyjen) muodostamaan Jeesuksen Pyhän Henkensä kautta johtamaan pyhäin yhteisöön, joka ei ole näkyväinen organisaatio, vaan näkymätön Kristuksen omien, Hänen Sovitustyönsä täydellisesti omalle kohdalleen hyväksyvien, Hänet omaksi Herrakseen suullaan tunnustavien ja Hänestä iloiten ympäristölleen kertovien uskovien joukko, joka uskoo niinkuin Raamattu sanoo:
"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti
teissä."
Jos uskomme Raamatun sanan mukaisesti, emme ole vääräuskoisia. Eikö ole näin?
Jumalan rauhaa Sinulle!uskomme Jeesukseen, Vapahtajaamme, Hänen Sovitustyöhönsä ja Syntienanteeksisaamiseen. *** Niinhän te uskotte, MUTTA ET USKO MESSIAANA, Herrana, kuten Ristin ryöväri.
Sanoiko RR – saanko minä uskoa syntini anteeksi?
Sanoiko Hän – Vapahtaja?? Ei vaan Herra ja Messias, SE HÄNET PELASTI, EIKÄ SYNNIN SOVITUS.
Alat taas lipsumaan, hoidetaanko sinua.
””” Se on ykkösasia. Sitten uskomme kaikkien jumalanlasten (Kristuksen verellä pestyjen) muodostamaan Jeesuksen Pyhän Henkensä kautta johtamaan pyhäin yhteisöön, joka ei ole näkyväinen organisaatio, vaan näkymätön Kristuksen omien, Hänen Sovitustyönsä täydellisesti omalle kohdalleen hyväksyvien, Hänet omaksi Herrakseen suullaan tunnustavien ja Hänestä iloiten ympäristölleen kertovien uskovien joukko, joka uskoo niinkuin Raamattu sanoo: ** Liturgiaa, liturgiaa, osin soopaa, korvakuuloa. Jeesus kyllä sanoi Pyhästä Hengestä näin. Joh. 14:16 >>>
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. >"Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466