Kuka todella epä-/ vääräsukoinen on

Kommentoin Radio Pookin Vl puhujan ”epä- uskossa” puhetta, oikaisten käsityksen Raamatun mukaan.

Käsitys Epäusko on kielteinen suhtautuminen Abrahamin ja Isakin Jumalaan Jahween, sekä Kristuksen kirkastumisen jälkeen Jeesukseen Herrana.

Hätänumero on 112. Se myös löytyy Raamatusta, Joh 1;12. Siinä on koko epäuskon kirjo. >>12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen

3

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seniori..

      ei usko Jumalan Valtakuntaan maan päällä, piste.

      • iveta

        uskomme Jeesukseen, Vapahtajaamme, Hänen Sovitustyöhönsä ja Syntienanteeksisaamiseen. Se on ykkösasia. Sitten uskomme kaikkien jumalanlasten (Kristuksen verellä pestyjen) muodostamaan Jeesuksen Pyhän Henkensä kautta johtamaan pyhäin yhteisöön, joka ei ole näkyväinen organisaatio, vaan näkymätön Kristuksen omien, Hänen Sovitustyönsä täydellisesti omalle kohdalleen hyväksyvien, Hänet omaksi Herrakseen suullaan tunnustavien ja Hänestä iloiten ympäristölleen kertovien uskovien joukko, joka uskoo niinkuin Raamattu sanoo:

        "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
        17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti
        teissä."

        Jos uskomme Raamatun sanan mukaisesti, emme ole vääräuskoisia. Eikö ole näin?

        Jumalan rauhaa Sinulle!


      • iveta kirjoitti:

        uskomme Jeesukseen, Vapahtajaamme, Hänen Sovitustyöhönsä ja Syntienanteeksisaamiseen. Se on ykkösasia. Sitten uskomme kaikkien jumalanlasten (Kristuksen verellä pestyjen) muodostamaan Jeesuksen Pyhän Henkensä kautta johtamaan pyhäin yhteisöön, joka ei ole näkyväinen organisaatio, vaan näkymätön Kristuksen omien, Hänen Sovitustyönsä täydellisesti omalle kohdalleen hyväksyvien, Hänet omaksi Herrakseen suullaan tunnustavien ja Hänestä iloiten ympäristölleen kertovien uskovien joukko, joka uskoo niinkuin Raamattu sanoo:

        "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
        17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti
        teissä."

        Jos uskomme Raamatun sanan mukaisesti, emme ole vääräuskoisia. Eikö ole näin?

        Jumalan rauhaa Sinulle!

        uskomme Jeesukseen, Vapahtajaamme, Hänen Sovitustyöhönsä ja Syntienanteeksisaamiseen. *** Niinhän te uskotte, MUTTA ET USKO MESSIAANA, Herrana, kuten Ristin ryöväri.

        Sanoiko RR – saanko minä uskoa syntini anteeksi?

        Sanoiko Hän – Vapahtaja?? Ei vaan Herra ja Messias, SE HÄNET PELASTI, EIKÄ SYNNIN SOVITUS.

        Alat taas lipsumaan, hoidetaanko sinua.

        ””” Se on ykkösasia. Sitten uskomme kaikkien jumalanlasten (Kristuksen verellä pestyjen) muodostamaan Jeesuksen Pyhän Henkensä kautta johtamaan pyhäin yhteisöön, joka ei ole näkyväinen organisaatio, vaan näkymätön Kristuksen omien, Hänen Sovitustyönsä täydellisesti omalle kohdalleen hyväksyvien, Hänet omaksi Herrakseen suullaan tunnustavien ja Hänestä iloiten ympäristölleen kertovien uskovien joukko, joka uskoo niinkuin Raamattu sanoo: ** Liturgiaa, liturgiaa, osin soopaa, korvakuuloa. Jeesus kyllä sanoi Pyhästä Hengestä näin. Joh. 14:16 >>>
        Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. >"Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe