Eli kuinka saisin siirrettyä vhs nauhoilla olevat videot dvd levylle,mitä laitteita tietokoneessa pitäisi olla muutakuin polttava dvd asema ja tietenkin nauhaa pyörittävä vhs videonauhuri???
VHS videot...
6
130
Vastaukset
- ..
Jos omistat videokameran niin voit luultavimmin kytkeä vhs videon kameraan ja kameran tietokoneelle jossa editointiohjelma kaappaa vhs videon koneelle.
kympillä saa videocrabber'in, jolla voi nauhoittaa vhs-nauhurilta kovalevylle. Siitä sitten edelleen vain polttaa sen dvd:n. Sillai olen minä tehnyt. Crabberin mukana tulee tarvittava ohjelmakin.
- DVD levylle??
ThreeMice kirjoitti:
kympillä saa videocrabber'in, jolla voi nauhoittaa vhs-nauhurilta kovalevylle. Siitä sitten edelleen vain polttaa sen dvd:n. Sillai olen minä tehnyt. Crabberin mukana tulee tarvittava ohjelmakin.
...sama ohjelma,tuolla olisi ainakin ilmainen???
- linkki unohtui
DVD levylle?? kirjoitti:
...sama ohjelma,tuolla olisi ainakin ilmainen???
- muunninta..
Tarvii olla tällainen vehje:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=45021
tai vastaava. - tikkitappi
osta verkkokaupsta video saver maksa jottain 45 ekeä...tulee poltto-ohjelma mukana...oon testannu,,hyvä keksintö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327107- 434353
- 243755
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843457- 122507
- 302455
- 442122
- 262044
- 1641993
- 1051412