Kertokaapa kaikki, mikä on ollu teijän hauskin kännikokemus? Entäs selvinpäin.. miä tyhmää on tullu tehtyä?
Känni kokemukset
5
673
Vastaukset
- joo
hauskin kännikokemukseni on se kun ei muista siitä mitään.
Minusta itsensä nolaamisessa ei ole mitään hauskaa.- siniset_silmät
Varmaan hauskin on se,kun tanssin yhissä bileissä semmosen pehmonallen kaa aika kauan ja kiihkeestii XD Lol.
Selvinpäin mä nolaan itteni jatkuvasti.Pahin on varmaan tää: Istuttiin salissa kuuntelemassa aamunavausta,jossa pappi saarnas.Mä horjahdin tuolilla,ja samassa hötäkässä mun maikka kaatu sen tuolilla ja pari oppilasta.Ja mä viel repesin sellaseen nauruun,et pappi katto mua huolestuneena. XD XD Mua kutsutaan Loltsuks,koska nolaan itteeni jatkuvasti... Hih.
- Anonyymi
panin ja sain miljoona lasta
Olen alkanut käyttää kristallimetaa päivittäin suonensisäisesti. Aina jännittää, sydän alkaa hakkaamaan ja kädet tärisemään kun olen valmistelemassa, koska nousut on vaan niin sairaat, enkä tiedä milloin sydän pettää tai aivoverenvuodon, mutta lopettaminen tuntuu mielettömältä.
- Anonyymi
Ny jo 32v mut 14vuotiaana kaveriporukan kaa mentiin isoisäni omistamalle talolle joka oli tyhjillään (on ollut jo TODELA pitkään ja on yhä) ja mä olin ottanut salaa avaimet ja sielä juotiin alkoholijuomia ihan kaljoista viinoihin joita kaveriporukasta vanhin (22v) oli hankinut ja sielä sit pidettiin hauskaa myöhälle yöhön kunnes kaikki mentiin parvekkeelle ja sielä sit kaikkee sekoiltiin. Tietysti sellainen vanhanajan "tupakkaparveke" oli todella pieni ja kuusi juopunutta nuorta (osa ensikertalaisia) siinä sekoilee kaikkee nii lopulta yks tippui kaiteen yli suoraan pihan laatoille ja verta vuoti päästä ja taju kankaalle 🥶 siin kuitenkin heräili ja sit aamulla oli kotona tietty jäänyt kii ku pää ruhjeilla ja tää tyyppi oli jo muutenkin ongelmissa lasun kanssa niin joutu johonkin laitokseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386