Känni kokemukset

Outo mutta onnellinen

Kertokaapa kaikki, mikä on ollu teijän hauskin kännikokemus? Entäs selvinpäin.. miä tyhmää on tullu tehtyä?

5

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

hauskin kännikokemukseni on se kun ei muista siitä mitään.

Minusta itsensä nolaamisessa ei ole mitään hauskaa.

• siniset_silmät

Varmaan hauskin on se,kun tanssin yhissä bileissä semmosen pehmonallen kaa aika kauan ja kiihkeestii XD Lol.

Selvinpäin mä nolaan itteni jatkuvasti.Pahin on varmaan tää: Istuttiin salissa kuuntelemassa aamunavausta,jossa pappi saarnas.Mä horjahdin tuolilla,ja samassa hötäkässä mun maikka kaatu sen tuolilla ja pari oppilasta.Ja mä viel repesin sellaseen nauruun,et pappi katto mua huolestuneena. XD XD Mua kutsutaan Loltsuks,koska nolaan itteeni jatkuvasti... Hih.

• Anonyymi

panin ja sain miljoona lasta

• Olen alkanut käyttää kristallimetaa päivittäin suonensisäisesti. Aina jännittää, sydän alkaa hakkaamaan ja kädet tärisemään kun olen valmistelemassa, koska nousut on vaan niin sairaat, enkä tiedä milloin sydän pettää tai aivoverenvuodon, mutta lopettaminen tuntuu mielettömältä.

• Anonyymi

Ny jo 32v mut 14vuotiaana kaveriporukan kaa mentiin isoisäni omistamalle talolle joka oli tyhjillään (on ollut jo TODELA pitkään ja on yhä) ja mä olin ottanut salaa avaimet ja sielä juotiin alkoholijuomia ihan kaljoista viinoihin joita kaveriporukasta vanhin (22v) oli hankinut ja sielä sit pidettiin hauskaa myöhälle yöhön kunnes kaikki mentiin parvekkeelle ja sielä sit kaikkee sekoiltiin. Tietysti sellainen vanhanajan "tupakkaparveke" oli todella pieni ja kuusi juopunutta nuorta (osa ensikertalaisia) siinä sekoilee kaikkee nii lopulta yks tippui kaiteen yli suoraan pihan laatoille ja verta vuoti päästä ja taju kankaalle 🥶 siin kuitenkin heräili ja sit aamulla oli kotona tietty jäänyt kii ku pää ruhjeilla ja tää tyyppi oli jo muutenkin ongelmissa lasun kanssa niin joutu johonkin laitokseen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3887
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2585
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe