Tänään kävin ostamassa lipun ja ensi keskiviikkona elokuviin.
Ostin vain yhden mutta nyt tuli ajatus josko kävisin ostamassa liput johonkin toiseen näytökseen.
Onko This is it liput jo hankittu, moneenko näytökseen?
8
267
Vastaukset
- Mietintää&yxajatus..
jo silloin heti kun liput tuli myyntiin... ensi keskiviikon näytökseen;)... & vain yhteen...
- kokokokkkk
juu liput on :) yhtee näytöksee ja se 28pv näytös :)
Menossa torstain ensimmäiseen näytökseen :] Valitettavasti en keskiviikkona ehdi mitenkään elokuvateatteriin, mutta noh.. ehdinhän sen nähdä torstainakin.
- hee-hee
on liput useampaan näytökseen! :)
- Tinatinkerbell
On liput koko perheelle ja kavereille kanssa ensi-iltaan :D
Menen ite vielä toiseen ja ehkäpä kolmanteenkin...haluan monta kertaa nähdä Hänet kunnolla.
ISONA valkokankaalla, tämä nimittäin on HARVINAISTA HERKKUA nähdä Michael jätti screeniltä!
Nessut mukaan ja juoma, popparit jää nyt väliin koska ei ole sellainen elokuva kyseessä.
Nähdään moviessa!!!- king of pop
itelle ja ukolle keskiviikon ensi-iltaan klo 19.00, kovasti odotan kanssa, että saa nähdä Michaelin isolta kankaalta :)
- Dariussss
hankittu, ensi-iltaan itelle, tyttärelle ja kaverille. Melko varmasti menen katsomaan muitakin näytöksiä, näyttää leffan traileri senverran hyvältä.
- J_L
On loput ostettuna yhteen näytökseen,tosin torstain näytökseen,mutta ajattelin kanssa jos menisi velä toiseenkin näytökseen,niin voisin vaan ihailla rakasta MJ:ta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184