Kyllä tuntuu oudolta

*Kukkahame*

Silmäilin ketjuja, yritin pariinkin kirjoittaa, ajatus katkesi ja mielenkiinto loppui.

Mitä tarvetta on alkaa tonkimaan toisen ajatusmaailmaa ja kirjoituksia, ei mitään, eipä kiinnostanut.

Kouluista on monia mielipiteitä enkä keksinyt mitään uutta.

Murretta en osaa niin hyvin että olisi mielekästä yrittää, pitää osata kunnolla että olisi eväät.

Jotain intoa kuitenkin oli käyttää sormia että saa ne vertymään päiväksi käyttöön, samoin ajatus herää toimimaan mitä nyt pitääkään kulloin ajatella...

Siksipä tänne voi muutkin kirjoitella miltä tuntuu vai tuntuuko miltään.

34

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'kukkahame*

Olen joka aamu tehnyt n 15 min venytykset, olen huomannut niiden tarpeellisen merkityksen, verenkierto vilkastuu ja varpaissakin koko päivän lämmin tunne, samoin käsissä, venytykset teen myös illalla nukkumaan meennessä.
      Tuossa venytellessä yritin muistella sitä tummaa miestä joka votti ensimmäisen Tango Kuninkuuden, eikä se vaan tule mieleeni edelleenkään, hän oli armeijan palveluksessa, tango oli kuitenkin nimeltään Anja.
      Haluaisin muistella menneitä ja kuunnella hänen esittämänään sen youtubesta...hmm

Jos joku sattuu muistamaan tämän Kuninkaan nimen , kiitän jo jos sen ilmoitat, olisiko Kauko ollut etunimi?

• Jatta*

oli muistaakseni se ensimmäinen tangokuninkaallinen. Aika hiljattain, Seinäjoen tangomarkkinoitten aikaan oli TV:ssäkin siitä juttua. Komea mies.

• *Kukkahame*
        Jatta* kirjoitti:

oli muistaakseni se ensimmäinen tangokuninkaallinen. Aika hiljattain, Seinäjoen tangomarkkinoitten aikaan oli TV:ssäkin siitä juttua. Komea mies.

Monican... löysin hänen laulamanaan tuubesta, mutta haeskelen vielä.
        Miten joku ihminen voi jäädä pienestä asiasta mieleen ja onhan hän ollut ensimmäinen voittaja Tangomarkkinoilla -85, komea on Kauko, ja ääni on kuin hunajaa, eipä ole kovasti ainakaan levyttänyt.
        Löytämäni äänitys on jostain lavatansseista!

• sillkkiä

Onko tämä *kukkahame* mies?

• susisulhanen

tuo on taas riidan haastamista sus..

• *Kukkahame*
        susisulhanen kirjoitti:

Voihan olla että se on jonkun toisen levyttämä, enkä osaa sitä hakea.
        Taivas ei sitten tänään vilahtele tuolta pilvien takaa, on sen verran alhaalla nuo pilvet että voi vaikka sataa, no sataa sitten.

Olemmeko todella 70 ?

• *Kukkahame* kirjoitti:

Voihan olla että se on jonkun toisen levyttämä, enkä osaa sitä hakea.
        Taivas ei sitten tänään vilahtele tuolta pilvien takaa, on sen verran alhaalla nuo pilvet että voi vaikka sataa, no sataa sitten.

Olemmeko todella 70 ?

Anja, olet elämani nainen....
        Laulu on nimellä Elämäni nainen, mutta sille ei löytynyt yhtään esittäjää "juutuupista".

• susmorsian ek.
        susisulhanen kirjoitti:

pakko korjata tämä,kun iski joku mummeli kirveensä kiveen...sussulhanenko...hehheh.
        No,pääasiahan on kuitenkin,että itse tiedän missä ja millaisena kuljen ja minulla on kanttia sanoa asiani suoraan.

• 5-5

oma ketju paras ketju.

• *Kukkahame*

Kiitos Tellastiina, uimahallissakin hyräilin sitä melodiaa, se vain 'jäi' päälle.
        Kyllä ne sen aikaiset tanssittavat kappaleet ovat niitä mitä minä haluan silloin tällöin kuunnella, tai no päivittäin jotain, radio on aina keittiössä auki, autossa kanssa.
        Sieltä saa päivän tapahtumat, ja musiikki menee ja vaihtuu en edes huomaa kuin muutaman mieluisan.
        Voi kuinka auvoinen olo onkaan taas saunat ja altaat pehmitti minut..ihanasti.

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Kiitos Tellastiina, uimahallissakin hyräilin sitä melodiaa, se vain 'jäi' päälle.
        Kyllä ne sen aikaiset tanssittavat kappaleet ovat niitä mitä minä haluan silloin tällöin kuunnella, tai no päivittäin jotain, radio on aina keittiössä auki, autossa kanssa.
        Sieltä saa päivän tapahtumat, ja musiikki menee ja vaihtuu en edes huomaa kuin muutaman mieluisan.
        Voi kuinka auvoinen olo onkaan taas saunat ja altaat pehmitti minut..ihanasti.

Nyt vaan on taaaas niin että täällä minä istuskelen, lepuutan selkääni, kyyryssä koko iltapäivän, matonkuteet ja poppanan kuteet pistin järjestykseen, ja onpa hyvä istua kunnon tuolissa.

Jos Luojani suo ja intoni riittää ja kun saan autoni korjaamolta alan hakeutumaan jonnekin näitten kerieni kanssa, siellä minä hakkaan jokaisen kuteen kanssa tunteet ja sieluni sinne mukaan, ja rakentelen rakkailleni mattoja ja poppanasta sitten jalostan jotain.

Autuus että olen näin hyvässä kunnossa ja intoa tuntuu olevan, hyvä niin kauan kun sitä todella riittää jää joulunalle sellaista 'luppoaikaa' luomiseen ja jalostamiseen.

Siinä tarvitaan sitten taas musiikkia, voi tahdissa pirta paukkua.

• jjoutava
        *Kukkahame* kirjoitti:

Nyt vaan on taaaas niin että täällä minä istuskelen, lepuutan selkääni, kyyryssä koko iltapäivän, matonkuteet ja poppanan kuteet pistin järjestykseen, ja onpa hyvä istua kunnon tuolissa.

Jos Luojani suo ja intoni riittää ja kun saan autoni korjaamolta alan hakeutumaan jonnekin näitten kerieni kanssa, siellä minä hakkaan jokaisen kuteen kanssa tunteet ja sieluni sinne mukaan, ja rakentelen rakkailleni mattoja ja poppanasta sitten jalostan jotain.

Autuus että olen näin hyvässä kunnossa ja intoa tuntuu olevan, hyvä niin kauan kun sitä todella riittää jää joulunalle sellaista 'luppoaikaa' luomiseen ja jalostamiseen.

Siinä tarvitaan sitten taas musiikkia, voi tahdissa pirta paukkua.

Poppanoista en tiedä mutta uusi matto lepotuolini alla on koko huoneen kaunistus.
        Ja entäs vanttuut, kunnon reilunkokoset vanttut, syvän karrellaan kutojaa kohtaan on heti.

• *KUkkahame*
        jjoutava kirjoitti:

Poppanoista en tiedä mutta uusi matto lepotuolini alla on koko huoneen kaunistus.
        Ja entäs vanttuut, kunnon reilunkokoset vanttut, syvän karrellaan kutojaa kohtaan on heti.

eipä ole outoja nekään olen varmaan satoja lapasia ja sukkia kutonut, nehän tehdään TV:tä katsoessa,
        lapsille suurin osa mutta myös nyt aikuiset lapseni ovat niitä tilanneet.
        Mitat vaan niin kyllä löytyy, jos ei niin tehdään!

• *Kukkahame*
        *KUkkahame* kirjoitti:

eipä ole outoja nekään olen varmaan satoja lapasia ja sukkia kutonut, nehän tehdään TV:tä katsoessa,
        lapsille suurin osa mutta myös nyt aikuiset lapseni ovat niitä tilanneet.
        Mitat vaan niin kyllä löytyy, jos ei niin tehdään!

Nyt päivittelen tätä palstaa, kaikenaikainen toista pistelevä panettelu näyttää kukoistavan, onko kaikki tuo tarpeen, pitääkö omaa egoa yrittää nostaa sillä että löytää toisesta jatkuvaa sanomista ja huonoja piirteitä.
        Näitä ilkeyksiä osaa kaikki, mutta se joka osaa olla ihminen toiselle ja pitää ajatuksensa ja oletuksensa omanaan löytyy harvemmin, ikävä kyllä.
        Aikanaan eräs vanha naapurin setä toisti usein sanontaa, räkänokastakin kasvaa mies, muttei turhan puhujasta, nyt alan ymmärtää tuon huokauksen sisällön.
        Kaikenaikaa ei tarvitse keksiä, joskus olisi miettimis tauko paikallaan...suosittelen!

• tosi onn
        *Kukkahame* kirjoitti:

Nyt päivittelen tätä palstaa, kaikenaikainen toista pistelevä panettelu näyttää kukoistavan, onko kaikki tuo tarpeen, pitääkö omaa egoa yrittää nostaa sillä että löytää toisesta jatkuvaa sanomista ja huonoja piirteitä.
        Näitä ilkeyksiä osaa kaikki, mutta se joka osaa olla ihminen toiselle ja pitää ajatuksensa ja oletuksensa omanaan löytyy harvemmin, ikävä kyllä.
        Aikanaan eräs vanha naapurin setä toisti usein sanontaa, räkänokastakin kasvaa mies, muttei turhan puhujasta, nyt alan ymmärtää tuon huokauksen sisällön.
        Kaikenaikaa ei tarvitse keksiä, joskus olisi miettimis tauko paikallaan...suosittelen!

Yhteydet erääseen tuli selväksi, tosi on, puhumalla asiat selviää.

• arvo toisillekin
        tosi onn kirjoitti:

Yhteydet erääseen tuli selväksi, tosi on, puhumalla asiat selviää.

Kiva, että olet sinäkin vihdoin huomannut, mikä on miehiään tämä yliegotyyppi.

• *Kukkahame*
        arvo toisillekin kirjoitti:

Kiva, että olet sinäkin vihdoin huomannut, mikä on miehiään tämä yliegotyyppi.

Pian jo lokakuun viimeinen neljännes, lehdet puissa, no on osa maassakin.
        Kesäaika päättyy ja ja tuntuu entistä pimeämmältä, illat varsinkin onhan nämä pilviset päivät hämäriä jo nyt. kuitenkin 2 kuukauden päästä jo jouluaatto.

Ainakin kahvi maistuu samalta onko kesä vai talvi, ja kun ikkunasta katsoo ei oikein erota kumpi on. sireeneissä täydet lehdet ja tammessa, ihan vihreitä ovat, joet tulvii, kesäisin tuskin vettä ollenkaan pohjalla ja nyt penkereitä myöten.

Kahvi alkaa olla lopuillaan, eilen paistetut karjalanpiirakat maistui tosi hyviltä, vaikka kiellettyä ne on, silti voi hiukan riskeerata ja nauttia kun ei ota tavaksi.

Siis tämäkin päivä on aloitettu, yritin artikuloida ymmärrettävästi.

Jokaiselle hyvää ja antoisaa päivää,

• capt. cöpenick
        *Kukkahame* kirjoitti:

Pian jo lokakuun viimeinen neljännes, lehdet puissa, no on osa maassakin.
        Kesäaika päättyy ja ja tuntuu entistä pimeämmältä, illat varsinkin onhan nämä pilviset päivät hämäriä jo nyt. kuitenkin 2 kuukauden päästä jo jouluaatto.

Ainakin kahvi maistuu samalta onko kesä vai talvi, ja kun ikkunasta katsoo ei oikein erota kumpi on. sireeneissä täydet lehdet ja tammessa, ihan vihreitä ovat, joet tulvii, kesäisin tuskin vettä ollenkaan pohjalla ja nyt penkereitä myöten.

Kahvi alkaa olla lopuillaan, eilen paistetut karjalanpiirakat maistui tosi hyviltä, vaikka kiellettyä ne on, silti voi hiukan riskeerata ja nauttia kun ei ota tavaksi.

Siis tämäkin päivä on aloitettu, yritin artikuloida ymmärrettävästi.

Jokaiselle hyvää ja antoisaa päivää,

Mitä voi syksyllä harrastaa kun jäljellä ei ole mittään... Näin alkoi se edesmenneen Jukka Sipilän lauluesitys.
        En löydä sitä googlesta. Esitys päättyi lakoonisesti; voi kapakan suuntaan astella ja vetää täyteen päätkin. Kuka mustaa biisin?

• *Kukkahame*
        capt. cöpenick kirjoitti:

Mitä voi syksyllä harrastaa kun jäljellä ei ole mittään... Näin alkoi se edesmenneen Jukka Sipilän lauluesitys.
        En löydä sitä googlesta. Esitys päättyi lakoonisesti; voi kapakan suuntaan astella ja vetää täyteen päätkin. Kuka mustaa biisin?

Pitääpä vilkaista Kiljusen Herrasväkeä, jospa siellä jotain vinkkejä löytyy, eikös hän ole se Kiljusen Isä hahmo.
        Noista sanoista päätellen minulle aivan outo.
        Menen googleen...nyt!

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Pitääpä vilkaista Kiljusen Herrasväkeä, jospa siellä jotain vinkkejä löytyy, eikös hän ole se Kiljusen Isä hahmo.
        Noista sanoista päätellen minulle aivan outo.
        Menen googleen...nyt!

Mitä voi syksyllä harrastaa, kun jäljellä ei ole mittään ystävä pettää ja eukko jättää, mutta albertti se jaksaa yllättää. runoveli ...

tällanen pätkä löytyi

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Mitä voi syksyllä harrastaa, kun jäljellä ei ole mittään ystävä pettää ja eukko jättää, mutta albertti se jaksaa yllättää. runoveli ...

tällanen pätkä löytyi

Nyt olen tarpeeksi käynyt kurkkimassa, eipä taida taudit parantua.

Kirjoitukset polkee paikoillaan, tämä tyttö löytää....vuoteen!

Kali Nihta!

• piiiitkä
        *Kukkahame* kirjoitti:

Kali Nihta!

mitä se tarkottaa tuo kaali nihta ?

• eräs vain
        *Kukkahame* kirjoitti:

Kali Nihta!

tarkoittanee?

• *Kukkahame*
        eräs vain kirjoitti:

tarkoittanee?

Pitää sitä kielillä herätessäänkin, kun tuli illalla nukkumaan mennessäkin.
        Kävin lueskelemassa taajamani omaa keskustelupalstaa, eipä monikaan ole ehtinyt kertoilemaan, hommia taitaa vielä riittää pihoissa ja pirteissäkin.
        Kun tässä seurailen tuota virkeän oravan touhuja, niin taitaa olla minullakin tänään puutarhahommia, on jo kerran kaivanut kukkasipulit maan pinnalle ja näyttää siltä että siellä ne taas on esillä!
        Nyt laitan lautoja kukkamukuloiden päälle kun saan ne ensin takaisin multaan, ei tuo ikiliikkuja anna niiden olla rauhassa.
        Tässä sitä nyt on herätty tämänkin aamun osalta, mukavaa päivää kaikille!

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Pitää sitä kielillä herätessäänkin, kun tuli illalla nukkumaan mennessäkin.
        Kävin lueskelemassa taajamani omaa keskustelupalstaa, eipä monikaan ole ehtinyt kertoilemaan, hommia taitaa vielä riittää pihoissa ja pirteissäkin.
        Kun tässä seurailen tuota virkeän oravan touhuja, niin taitaa olla minullakin tänään puutarhahommia, on jo kerran kaivanut kukkasipulit maan pinnalle ja näyttää siltä että siellä ne taas on esillä!
        Nyt laitan lautoja kukkamukuloiden päälle kun saan ne ensin takaisin multaan, ei tuo ikiliikkuja anna niiden olla rauhassa.
        Tässä sitä nyt on herätty tämänkin aamun osalta, mukavaa päivää kaikille!

Kateus vie kaivoista veden...tuhkat pesästä ja... vaikka mitä muuta.

Mikä on se mahti että jollain voi olla noin kapea silmäväli, korvista puhumattakaan, tämä on vapaa kirjoitustila kaikille, ja mitä tuokin alkaa nyt nimeämään ketään samaa höpötystä näyttää olevan alusta loppuun itselläänkin.

Keskustelut ei luista eikä menesty jos vastaukset puuttuu, jos siltä tuntuu avatkoon jokainen niin monta että tuollainen laskukone menee sekaisin, eikä se haitanne ketään tavallista ihmistä.

Avaan uuden kun siltä tuntuu ja jätän avaamatta jos siltäkin tuntuu.

Mihin olisin tämänkin kirjoittanut, olisi pitänyt lupa pyytää tulla urputtamaan tuon ihmeellisen valituksista, nyt voin tulla jatkamaan koska haluan ja milloin ilmestyy uutta asiaa (asiattomuutta).

Ketju on vapaassa käytössä, niin haluaville!

• yksi jonka nimi ei p
        *Kukkahame* kirjoitti:

Kateus vie kaivoista veden...tuhkat pesästä ja... vaikka mitä muuta.

Mikä on se mahti että jollain voi olla noin kapea silmäväli, korvista puhumattakaan, tämä on vapaa kirjoitustila kaikille, ja mitä tuokin alkaa nyt nimeämään ketään samaa höpötystä näyttää olevan alusta loppuun itselläänkin.

Keskustelut ei luista eikä menesty jos vastaukset puuttuu, jos siltä tuntuu avatkoon jokainen niin monta että tuollainen laskukone menee sekaisin, eikä se haitanne ketään tavallista ihmistä.

Avaan uuden kun siltä tuntuu ja jätän avaamatta jos siltäkin tuntuu.

Mihin olisin tämänkin kirjoittanut, olisi pitänyt lupa pyytää tulla urputtamaan tuon ihmeellisen valituksista, nyt voin tulla jatkamaan koska haluan ja milloin ilmestyy uutta asiaa (asiattomuutta).

Ketju on vapaassa käytössä, niin haluaville!

tällaisen linkin.
        Täälä voi aloittajan johdolla" mopata2 ainakin yksi ,jos ei ihan kaikkia.

• *Kukkahame*
        yksi jonka nimi ei p kirjoitti:

tällaisen linkin.
        Täälä voi aloittajan johdolla" mopata2 ainakin yksi ,jos ei ihan kaikkia.

Mukava ilta, käsittelimme omenoita mikrossa ja sitten pakkaseen, niistä tulee mahdottoman hyvä piirakka sitten talvipakkasella.
        voi latoa ne valmiiksi pakastettavaan rasiaan ennen mikrottamista, näin viimeiset käsiteltiin, apulaiset olivat tietysti mukana, kunnes olivat nauttineen niitä lohkoja yllin kyllin kermavaahdon kanssa,,,,
        Sellaista elämä on, sanon minä

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Mukava ilta, käsittelimme omenoita mikrossa ja sitten pakkaseen, niistä tulee mahdottoman hyvä piirakka sitten talvipakkasella.
        voi latoa ne valmiiksi pakastettavaan rasiaan ennen mikrottamista, näin viimeiset käsiteltiin, apulaiset olivat tietysti mukana, kunnes olivat nauttineen niitä lohkoja yllin kyllin kermavaahdon kanssa,,,,
        Sellaista elämä on, sanon minä

Nyt tuntuu oudolta, on sunnuntai ja mulla saunaan meno.
        Kastuin metsälenkillä ja vilu tarttui luihin ja ytimiin. vielä muutama minuutti ennen kuin siellä on hyvä lämpö.
        On siellä kai joku vihdan raato, varpaatkin hiukan palelee, ei minua siellä metsässä paleltanut mutta kun tulin kotiin se vaan yltyy.
        Löylyjä kaikille ketkä tänään saunoo

Nyt Kling!!!

• pilvi*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Nyt tuntuu oudolta, on sunnuntai ja mulla saunaan meno.
        Kastuin metsälenkillä ja vilu tarttui luihin ja ytimiin. vielä muutama minuutti ennen kuin siellä on hyvä lämpö.
        On siellä kai joku vihdan raato, varpaatkin hiukan palelee, ei minua siellä metsässä paleltanut mutta kun tulin kotiin se vaan yltyy.
        Löylyjä kaikille ketkä tänään saunoo

Nyt Kling!!!

oikein tervalöylyt heitin, tuoksuu hallissa--- joudun käväistä lekurilla, kun tuo hermopinne vaivaa vieläkin. Näin kauan kesti ennenkuin sain ajan, kaipa se leikkauksella selviää.

Onkin ollut lapsivapaa sunnuntai, mutta nyt tulevat kaksittain, mummolla on kuulemma niin hyvää kotiruokaa.

Jaahas, saa kyllä toinen sijata sängyn työhuoneeseen, ja siivota sen aamulla ihan itse takaisin paikoilleen varastoon. Isoja tyttöjä jo ovat. Sairaanhoito harjoittelija oli vakava perjantaina, kaksi potilasta oli menehtynyt, toinen leikkauskomplikaatioihin 47 v, vasta, ja toinen sänkyynsä. Joutui ekan kerran valmistamaan potilaan kuolinpaitaan. Kyllä se nuoren vakavaksi vetää. Sanoi nyt tajuavansa kuoleman majesteettisuuden. Siinä oppii karaistumaan, kun tuon ammatin on valinnut. Kirurgisen jälkeen seuraa vastasyntyneiden osasto 6 viikkoa. Mukavaa ja rentoa iltaa:D

• pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

oikein tervalöylyt heitin, tuoksuu hallissa--- joudun käväistä lekurilla, kun tuo hermopinne vaivaa vieläkin. Näin kauan kesti ennenkuin sain ajan, kaipa se leikkauksella selviää.

Onkin ollut lapsivapaa sunnuntai, mutta nyt tulevat kaksittain, mummolla on kuulemma niin hyvää kotiruokaa.

Jaahas, saa kyllä toinen sijata sängyn työhuoneeseen, ja siivota sen aamulla ihan itse takaisin paikoilleen varastoon. Isoja tyttöjä jo ovat. Sairaanhoito harjoittelija oli vakava perjantaina, kaksi potilasta oli menehtynyt, toinen leikkauskomplikaatioihin 47 v, vasta, ja toinen sänkyynsä. Joutui ekan kerran valmistamaan potilaan kuolinpaitaan. Kyllä se nuoren vakavaksi vetää. Sanoi nyt tajuavansa kuoleman majesteettisuuden. Siinä oppii karaistumaan, kun tuon ammatin on valinnut. Kirurgisen jälkeen seuraa vastasyntyneiden osasto 6 viikkoa. Mukavaa ja rentoa iltaa:D

tytöt laulavat ja toinen säestää:" Särkyneet toiveet on unelmain" minä pakenin koneelle, kuuluu se tännekin....

• *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

tytöt laulavat ja toinen säestää:" Särkyneet toiveet on unelmain" minä pakenin koneelle, kuuluu se tännekin....

Nukahdin saunan jälkeen tvtuoliin, nyt on niskat jäykkänä ja koko kroppa kuin unessa vielä.
        Konetta tulin sammuttamaan ja välillä voimistelen ja taas sitten sormet pelaa, naurattaakin tässä, on niin hassu olo.
        Minulla on eucalyptus tuoksu, olen jo kyllästynyt pitää vaihtaa tyttären kanssa hänellä on koivunlehteä, en laita sitä muualle kuin saunan henkeen siitä se sitten höyryää, pelkään että se tarttuu ja palaa noihin keraamisiin kiviin.
        Hyvää Yötä Kaikille, nyt on viisasta siirtyä vuoteeseen,,,unettaa!

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Nukahdin saunan jälkeen tvtuoliin, nyt on niskat jäykkänä ja koko kroppa kuin unessa vielä.
        Konetta tulin sammuttamaan ja välillä voimistelen ja taas sitten sormet pelaa, naurattaakin tässä, on niin hassu olo.
        Minulla on eucalyptus tuoksu, olen jo kyllästynyt pitää vaihtaa tyttären kanssa hänellä on koivunlehteä, en laita sitä muualle kuin saunan henkeen siitä se sitten höyryää, pelkään että se tarttuu ja palaa noihin keraamisiin kiviin.
        Hyvää Yötä Kaikille, nyt on viisasta siirtyä vuoteeseen,,,unettaa!

Nyt tuntuu suorastaan pahalta ensimmäinen sikainfluenssan uhri pohjois-Pohjanmaalla vain 25v, hänellä elämä edessä vasta aikuisikään ehtinyt.

Tuntuu tosipahalta, muistan aasialaisen flunssan ikäni eräs läheiseni menehtyi siihen, ei ne flunssat niin vaarattomia aina ole.

• Jatta*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Nyt tuntuu suorastaan pahalta ensimmäinen sikainfluenssan uhri pohjois-Pohjanmaalla vain 25v, hänellä elämä edessä vasta aikuisikään ehtinyt.

Tuntuu tosipahalta, muistan aasialaisen flunssan ikäni eräs läheiseni menehtyi siihen, ei ne flunssat niin vaarattomia aina ole.

alkaa? Todella pahalta tuntuu ja kun rokotetta ei vielä silloin ollut Suomessa, olisi kuulemma saattanut parantuakin. Uutisissa tosin joku lääkäri vihjaisi muihinkin sairauksiin, jotka olisivat edesauttaneet menehtymään.
        Mutta iloisiakin uutisia, elämme todellisessa lintukodossa. Olemme maailman hyvinvoivin valtio. Pitääköhän nyt kaikki purnaukset lopettaa, koska kaikkialla muualla voidaan huonommin.
        Voitimme Ruotsin kerrankin ja sehän itsetuntomme nostaa taivaisiin.

• *Kukkahame*
        Jatta* kirjoitti:

alkaa? Todella pahalta tuntuu ja kun rokotetta ei vielä silloin ollut Suomessa, olisi kuulemma saattanut parantuakin. Uutisissa tosin joku lääkäri vihjaisi muihinkin sairauksiin, jotka olisivat edesauttaneet menehtymään.
        Mutta iloisiakin uutisia, elämme todellisessa lintukodossa. Olemme maailman hyvinvoivin valtio. Pitääköhän nyt kaikki purnaukset lopettaa, koska kaikkialla muualla voidaan huonommin.
        Voitimme Ruotsin kerrankin ja sehän itsetuntomme nostaa taivaisiin.

Kyllä se lääkäri kertoi että oli joku vaikea pitkäaikaissairaus, ja niitähän on varsinkin hengityselinsairaus koska tuo flunssa vaikuttaa juuri hengityselimiin kovimmin.
        On mullakin pitkäaikaissairaus ja kuulun sitä kautta riskiryhmään, rokotuksia olen saanut jo yli 30 v, ja otan kyllä nytkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5117
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4032
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1747
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1197
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1016
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe