Bolonka ? Asiantuntija ?

golonka

17

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki erkki

asiassa sinä olet asiantuntija? Anna kun arvaan linkittäminen toisilta palstoilta ja kaivelu. Menikö oikein?

• gololonga

00
        Bolonkasta vielä....
        majorica Käyttäjän viestit 9.2.2008 18:00
        Vastauksia: 8
        Lukukertoja: 460
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        olen saanut vastauksen toiseltakin kasvattajalta jolla on pentuja juuri nyt. kerron enemmän kun laitatte postia jos vielä kiinnostaa....

• Oli yllätys
        gololonga kirjoitti:

00
        Bolonkasta vielä....
        majorica Käyttäjän viestit 9.2.2008 18:00
        Vastauksia: 8
        Lukukertoja: 460
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        olen saanut vastauksen toiseltakin kasvattajalta jolla on pentuja juuri nyt. kerron enemmän kun laitatte postia jos vielä kiinnostaa....

Onko majorica bolonkakasvattaja?En ole tiennytkään.

• minun mielestä
        Oli yllätys kirjoitti:

Tuo vaikuttaa välittämiseltä eli rokaamiselta.

• 1412
        Oli yllätys kirjoitti:

Noh, ei ole. Jos alkaa kaivella vanhoja viestejä pitää sit kaivella kunnolla. Paitsi jos p-skanjauhaminen on kaikkein tärkeintä?

• minun mielestä kirjoitti:

Tuo vaikuttaa välittämiseltä eli rokaamiselta.

eli jos mä nyt tähän laitan sulle vaikka linkin...bichon kasvattajien sivulle..olen välittäjä,elikkä trokari =)))))

http://www.bichonfrisery.com/sitoumuskasvattajat.htm

• Väittänyt olevansa asiantuntija?? Päinvastoin tarjosi mitä ilmeisemmin apuaan ja kertoi tuntevansa henkilön jolla noita koiria.

• Käsittääkseni tällä palstalla saa esittää mielipiteitään, kirjoittaa viestejä,jopa neuvoa muitakin hyvää hyvyyttäänkin,ilman että pitää olla tai on virallistettu jonkin alan asiantuntija tai ylipäätään asiantuntija ;O)
      Toivottavasti en ole kovin väärässä :)

• voe tokkiisa

Onko sekarotuisten pentujen välittäminen / myynti sallittu näillä suomi24:lla? Eikös säännöissä sanota, että mainostamisesta on sovittava erikseen Eniro:n kanssa tmv ?

• voe tokkiisa kirjoitti:

Onko sekarotuisten pentujen välittäminen / myynti sallittu näillä suomi24:lla? Eikös säännöissä sanota, että mainostamisesta on sovittava erikseen Eniro:n kanssa tmv ?

ja mitä? Bolonka on täällä kennelliiton hyväksymä rotu ja ei siis ole sekarotuinen. tarjosin siis vaan kontaktia täkäläisten kenneleitten kanssa jotka rotua kasvattavat. en välitä pentuja.

kontaktien välittäminen on sallittua.

• Mielipiteitten esitys on ammatti-ihmisenä esiintymistä.
        Neuvojen anto esim sairastapauksissa on lääkärin leikkimistä.

• kunvor
        davalyan kirjoitti:

Mielipiteitten esitys on ammatti-ihmisenä esiintymistä.
        Neuvojen anto esim sairastapauksissa on lääkärin leikkimistä.

oikein riepoo, aina vaan haastata riitaa, eiks se ookkaan niin et itekukin voi sanoo ne mielipiteensä ilman et oot koko ajan härkkimässä ja riitaa haastamassa?

• kunvor kirjoitti:

oikein riepoo, aina vaan haastata riitaa, eiks se ookkaan niin et itekukin voi sanoo ne mielipiteensä ilman et oot koko ajan härkkimässä ja riitaa haastamassa?

päällä,minä sanoin vaan mielipiteeni ihan kokemuksen perusteella=sun mielestä olen siis riidanhaastaja,eli olin oikeassa,miään täällä ei voi sanoa etteikö jo tuomio kolahda =)
        hauskaa päivää vaan sullekkin jos ehdit ikinä hymyillä edes?

• voe tokkiisa kirjoitti:

minun silmäni huomannut mainostamista eikä kai ylläpidonkaan. Onhan Majo kirjoittanut kyseisen viestin 9.2.2008 18:00. Onko senjälkeen keskustelu yhtäkkisesti muuttunut mainostamiseksi????
        Mikäli näin on niin tämän ketjun aloittajaa voi sitten myös syyttää mainostamisesta. . . . .eikö totta!!

• vastaamaan.

siis miten ja missä minä leikin asiantuntijaa jos siihen viittaat ? tähän olis hauska saada vastaus.
      ompa sinulla huvit. kaivaa jotain vanhaa viestiä tuollasesta asiasta. eiköhän he jo ole Bolonkanssa hankkineet ;-)))))))))))))))

• 16+5

Miks et pystynyt vastaamaan? Mul ainakin on toiminut ihan hyvin.

• 16+5 kirjoitti:

Miks et pystynyt vastaamaan? Mul ainakin on toiminut ihan hyvin.

se vaan takkuili.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      74
      1710
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1678
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      167
      1410
    4. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      310
      1358
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1270
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1239
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1096
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1089
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      96
      1029
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe