Bolonka ? Asiantuntija ?

golonka

17

168

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki erkki

asiassa sinä olet asiantuntija? Anna kun arvaan linkittäminen toisilta palstoilta ja kaivelu. Menikö oikein?

• gololonga

00
        Bolonkasta vielä....
        majorica Käyttäjän viestit 9.2.2008 18:00
        Vastauksia: 8
        Lukukertoja: 460
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        olen saanut vastauksen toiseltakin kasvattajalta jolla on pentuja juuri nyt. kerron enemmän kun laitatte postia jos vielä kiinnostaa....

• Oli yllätys
        gololonga kirjoitti:

00
        Bolonkasta vielä....
        majorica Käyttäjän viestit 9.2.2008 18:00
        Vastauksia: 8
        Lukukertoja: 460
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        olen saanut vastauksen toiseltakin kasvattajalta jolla on pentuja juuri nyt. kerron enemmän kun laitatte postia jos vielä kiinnostaa....

Onko majorica bolonkakasvattaja?En ole tiennytkään.

• minun mielestä
        Oli yllätys kirjoitti:

Tuo vaikuttaa välittämiseltä eli rokaamiselta.

• 1412
        Oli yllätys kirjoitti:

Noh, ei ole. Jos alkaa kaivella vanhoja viestejä pitää sit kaivella kunnolla. Paitsi jos p-skanjauhaminen on kaikkein tärkeintä?

• Väittänyt olevansa asiantuntija?? Päinvastoin tarjosi mitä ilmeisemmin apuaan ja kertoi tuntevansa henkilön jolla noita koiria.

• Käsittääkseni tällä palstalla saa esittää mielipiteitään, kirjoittaa viestejä,jopa neuvoa muitakin hyvää hyvyyttäänkin,ilman että pitää olla tai on virallistettu jonkin alan asiantuntija tai ylipäätään asiantuntija ;O)
      Toivottavasti en ole kovin väärässä :)

• voe tokkiisa

Onko sekarotuisten pentujen välittäminen / myynti sallittu näillä suomi24:lla? Eikös säännöissä sanota, että mainostamisesta on sovittava erikseen Eniro:n kanssa tmv ?

• voe tokkiisa kirjoitti:

Onko sekarotuisten pentujen välittäminen / myynti sallittu näillä suomi24:lla? Eikös säännöissä sanota, että mainostamisesta on sovittava erikseen Eniro:n kanssa tmv ?

ja mitä? Bolonka on täällä kennelliiton hyväksymä rotu ja ei siis ole sekarotuinen. tarjosin siis vaan kontaktia täkäläisten kenneleitten kanssa jotka rotua kasvattavat. en välitä pentuja.

kontaktien välittäminen on sallittua.

• Mielipiteitten esitys on ammatti-ihmisenä esiintymistä.
        Neuvojen anto esim sairastapauksissa on lääkärin leikkimistä.

• kunvor
        davalyan kirjoitti:

Mielipiteitten esitys on ammatti-ihmisenä esiintymistä.
        Neuvojen anto esim sairastapauksissa on lääkärin leikkimistä.

oikein riepoo, aina vaan haastata riitaa, eiks se ookkaan niin et itekukin voi sanoo ne mielipiteensä ilman et oot koko ajan härkkimässä ja riitaa haastamassa?

• kunvor kirjoitti:

oikein riepoo, aina vaan haastata riitaa, eiks se ookkaan niin et itekukin voi sanoo ne mielipiteensä ilman et oot koko ajan härkkimässä ja riitaa haastamassa?

päällä,minä sanoin vaan mielipiteeni ihan kokemuksen perusteella=sun mielestä olen siis riidanhaastaja,eli olin oikeassa,miään täällä ei voi sanoa etteikö jo tuomio kolahda =)
        hauskaa päivää vaan sullekkin jos ehdit ikinä hymyillä edes?

• voe tokkiisa kirjoitti:

minun silmäni huomannut mainostamista eikä kai ylläpidonkaan. Onhan Majo kirjoittanut kyseisen viestin 9.2.2008 18:00. Onko senjälkeen keskustelu yhtäkkisesti muuttunut mainostamiseksi????
        Mikäli näin on niin tämän ketjun aloittajaa voi sitten myös syyttää mainostamisesta. . . . .eikö totta!!

• vastaamaan.

siis miten ja missä minä leikin asiantuntijaa jos siihen viittaat ? tähän olis hauska saada vastaus.
      ompa sinulla huvit. kaivaa jotain vanhaa viestiä tuollasesta asiasta. eiköhän he jo ole Bolonkanssa hankkineet ;-)))))))))))))))

• 16+5

Miks et pystynyt vastaamaan? Mul ainakin on toiminut ihan hyvin.

• 16+5 kirjoitti:

Miks et pystynyt vastaamaan? Mul ainakin on toiminut ihan hyvin.

se vaan takkuili.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      216
      1486
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      90
      1237
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1158
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      972
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      71
      850
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      629
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      33
      596
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      542
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      507
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      504
    Aihe