Tässä pätkä jossa on kotivideoista otteita, lisäksi hänen sivuillaan on useita perhealbumikuvia
http://www.youtube.com/watch?v=JiTEzLoiYK0&feature=sub
Tässä Luverzin channelin osoite
http://www.youtube.com/user/Luverz123456789
Kesälllä aloin epäillä, että sivuston takana on itse Michael jos ei ole niin ainakin joku joka kuuluu perheeseen sillä filmit/kuvat ovat alkuperäisiä muilta kopioimattomia.
Toki tiedoissa on että channelia ylläpitää nainen ja jos on näin niin sitten joku Michaelin siskoista.
Onko Michael Luverz123456789's YouTube Channel
3
248
Vastaukset
- ikuinen fani
Laitoin tämän avauksen pari päivää sitten ja kukaan ei ole kommentoinut.
Arvaillaanko yhdessä kuka on sivuston takana.Katselin videot läpi ja täytynee myöntää, että olen yllättynyt - siitäkin, että en aikaisemmin ole kyseiseen käyttäjään törmännyt, vaikkakin olen Youtuben aktiivinen käyttäjä. Mahtava löytö!
Monet videoista sisälsivät kuvia joita en ole koskaan ennen nähnyt, kenties julkaisemattomia? Mikseipäs tunnusten takana voisi olla joku perheeseen kuuluva tai muuten läheinen henkilö - jos ei, niin on kyllä tämä käyttäjä erittäin hyvin paneutunut aiheeseen ja jostain kummasta saanut tongittua nuo kyseiset kuvat ym.
Innolla uusia videoita ja This Is It elokuvaa odottaen,
Blue-Tree- ikuinen fani
blue-tree kirjoitti:
Katselin videot läpi ja täytynee myöntää, että olen yllättynyt - siitäkin, että en aikaisemmin ole kyseiseen käyttäjään törmännyt, vaikkakin olen Youtuben aktiivinen käyttäjä. Mahtava löytö!
Monet videoista sisälsivät kuvia joita en ole koskaan ennen nähnyt, kenties julkaisemattomia? Mikseipäs tunnusten takana voisi olla joku perheeseen kuuluva tai muuten läheinen henkilö - jos ei, niin on kyllä tämä käyttäjä erittäin hyvin paneutunut aiheeseen ja jostain kummasta saanut tongittua nuo kyseiset kuvat ym.
Innolla uusia videoita ja This Is It elokuvaa odottaen,
Blue-Treevain kaksi päivää Michaelin kuoleman jälkeen
Luverz123456789's Channel
Omani perustin 20 kesäkuuta. Kyseinen käyttäjä on ystävissäni ja käyn päivittäin tsekkaamassa hänen sivunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206