Mikrofonin tunnistaminen?

pappu21

Miten saan tietokoneen tunnistamaan mikrofonin (Fico UDM-326)? Olen kokeillut sekä Vistalla että Win98:lla, mutta tietokoneet eivät tunnista laitetta. Minkä ohjelman voin ladata siihen?

4

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis eikö se toimi? laitat mikin siihen vaaleanpunaiseen reikään ja se on siinä. jos toimivuutta haluat testata niin lataa ja asenna audacity jaa siitä klikkaat äänitys ja alat puhua/laulaa ja katsot liikkuuko vihreä palkki. tai soita mese/skype puhelu kaverillesi ja jos ei kuulu mitään niin olet laittanut mikin väärään reikään tai sitten siinä itsessään on on/off kytkin ja off päällä.

• pappurapu

Tässä ei ole nyt kyse siitä, mihin olen sen laittanut. Asetukset ovat muuten oikein ja johdot oikeassa reiässä ja kanavat auki, mutta tietokone ei löydä mikrofonia, eikä tietoa mistä sen voi asentaa siihen. Olen yrittänyt etsiä, mutta vistassa ei näyt sellaista kohtaa.

• pappurapu kirjoitti:

Tässä ei ole nyt kyse siitä, mihin olen sen laittanut. Asetukset ovat muuten oikein ja johdot oikeassa reiässä ja kanavat auki, mutta tietokone ei löydä mikrofonia, eikä tietoa mistä sen voi asentaa siihen. Olen yrittänyt etsiä, mutta vistassa ei näyt sellaista kohtaa.

tarvitse "asentaa", paitsi jos on usb-mikki, pitää koneen tietenkin tunnistaa se. Oletko Vistassa katsonut "tallennuslaitteet" (hiiren oikealla kaiutinkuvakkeen päällä)? Sieltä pitää laittaa oletukseksi se mikki.

• pppuuu
        ThreeMice kirjoitti:

tarvitse "asentaa", paitsi jos on usb-mikki, pitää koneen tietenkin tunnistaa se. Oletko Vistassa katsonut "tallennuslaitteet" (hiiren oikealla kaiutinkuvakkeen päällä)? Sieltä pitää laittaa oletukseksi se mikki.

Joo, olen katsonut tallennuslaitteet. "Aseta oletus" -nappi näkyy vain harmaana, sitä ei voi muokata milloinkaan? Mitenhän se toimisi. Ei auta vaikka painelee jotain kuvakkeita tai mikrofonin kohtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5196
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3601
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2375
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1986
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1907
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163