Miten saan tietokoneen tunnistamaan mikrofonin (Fico UDM-326)? Olen kokeillut sekä Vistalla että Win98:lla, mutta tietokoneet eivät tunnista laitetta. Minkä ohjelman voin ladata siihen?
Mikrofonin tunnistaminen?
4
420
Vastaukset
siis eikö se toimi? laitat mikin siihen vaaleanpunaiseen reikään ja se on siinä. jos toimivuutta haluat testata niin lataa ja asenna audacity jaa siitä klikkaat äänitys ja alat puhua/laulaa ja katsot liikkuuko vihreä palkki. tai soita mese/skype puhelu kaverillesi ja jos ei kuulu mitään niin olet laittanut mikin väärään reikään tai sitten siinä itsessään on on/off kytkin ja off päällä.
- pappurapu
Tässä ei ole nyt kyse siitä, mihin olen sen laittanut. Asetukset ovat muuten oikein ja johdot oikeassa reiässä ja kanavat auki, mutta tietokone ei löydä mikrofonia, eikä tietoa mistä sen voi asentaa siihen. Olen yrittänyt etsiä, mutta vistassa ei näyt sellaista kohtaa.
pappurapu kirjoitti:
Tässä ei ole nyt kyse siitä, mihin olen sen laittanut. Asetukset ovat muuten oikein ja johdot oikeassa reiässä ja kanavat auki, mutta tietokone ei löydä mikrofonia, eikä tietoa mistä sen voi asentaa siihen. Olen yrittänyt etsiä, mutta vistassa ei näyt sellaista kohtaa.
tarvitse "asentaa", paitsi jos on usb-mikki, pitää koneen tietenkin tunnistaa se. Oletko Vistassa katsonut "tallennuslaitteet" (hiiren oikealla kaiutinkuvakkeen päällä)? Sieltä pitää laittaa oletukseksi se mikki.
- pppuuu
ThreeMice kirjoitti:
tarvitse "asentaa", paitsi jos on usb-mikki, pitää koneen tietenkin tunnistaa se. Oletko Vistassa katsonut "tallennuslaitteet" (hiiren oikealla kaiutinkuvakkeen päällä)? Sieltä pitää laittaa oletukseksi se mikki.
Joo, olen katsonut tallennuslaitteet. "Aseta oletus" -nappi näkyy vain harmaana, sitä ei voi muokata milloinkaan? Mitenhän se toimisi. Ei auta vaikka painelee jotain kuvakkeita tai mikrofonin kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121742Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1411182- 47908
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html114856Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52804
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56751