Jos usko Jumalaan

Matkamies-

Vain pelastaa niin kelle se usko pitää näyttää? Vai pitääkö kenlekkään.
Luulen että näissä herätysliikkeissä omakohtainen usko pitää näyttää/todistaa muille herätysliikkeen ihmisille vaikka heillä ei ole valtaa päättää.
Ja vielä eihän uskoa voi oikeesti edes näyttää usko on uskomista, syömistä voi näyttää kuin muutakin tekemistä muttei uskoa

3

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhanyhdistys

ei riitä usko Jumalaan. Pitää olla usko SRK:n valheoppeihin, muiden uskovaisten halveksiminen ja tupakka hampaissa. Vasta tällöin olet taivaskelpoinen vl-opetuksen mukaan.

• kerrot, ja missä se on Raamatussa, että usko Jumalaan pelastaa, näin sanoo myös saatana ja musliimi, sekä luonnollisesti JT:t

Mikä näistä olet?

• avauksen takaa

koska luulen että usko on kai se mikä pelastaa ja epäusko ei, no ehkä olen väärässä mene ja tiedä!

Entisenä vl.perheen jäsenenä olen saanut sellaisen käsityksen että jäsenet vl.yhteisössö osoittavat uskonsa muille ja jos joku alkaa epäillä jonku uskoa se huomataan yleensä suoritustason laskuna.
        Siitä päättelen etä tässä flafkassa uskominen onkin suorittamista jota herkästi aletaan epäilemään
        (poikkeat vl.formaatista)
        Menikö oikein?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      207
      5130
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      41
      4665
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2759
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2328
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1972
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1851
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1674
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1242
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      976
    Aihe