♥ ○○•[oO]♥[Oo] *\♥♥/* [oO]♥[Oo]•○○ ♥
Omena maahan putoaa
aprikoosia naurattaa
‘Ei toista saa pilkata’
omena koittaa torua
Aprikoosia nolottaa
koittaa kovasti paikata
‘Suloinen olet omena
kaikkien rakastama
Koitin vain minäkin
huomiota josko sulta saisinkin’
Punastuu nyt omena
sydän hakkaa onnesta
Sulattanut on siis kovan sydämen
aprikoosilla kun on sellainen
Ujosti se nyt ehdottaa
suhdetta - mmm - makeaa
Huokaus onnen ja - ah - nyt suudellaan
purkissa - hih - kaksin kuherrellaan
♥ ○○•[oO]♥[Oo] *\♥♥/* [oO]♥[Oo]•○○ ♥
http://hannn.files.wordpress.com/2008/10/kuva-019.jpg
()´OMENA JA APRIKOOSI`()
16
1178
Vastaukset
- kaaru
Mitäs täällä teet, kun aamulla olin näkevinäni siellä
mihin tämä runo kuuluu?
Ihana runo rakkaudesta
puettuna kekseliäästi
taruna omenaan ja aprikoosiin
harva taitaa tällaisen runoilun
ja harva ymmärtää tätä
erilaisuus kunniaan runoissakin;)- 2+14
että edes joku ymmärtää
- *MURUKULTA*
Että sitä on helppo lennätellä,,, pelkkä mielenheilautus ja hops...
Ojasta allikkoon..?...näähh....
Minusta tuntuu että tästä 'tarinasta' ei puutu enää kuin puliukot.. ;))) *nauraa* ai niin...
Mutta kiva, kun ollaan, niin kuin jänikset - maailmankartalla edelleen!
Ja kiva kun löysit runoni kauniilla sanoillasi vielä, vähä tää on otettu! :)
Pitänee käydä, nyt kun on 'täällä' *pyrskis* siikaan mitä tekstejä saitti pitää sisällään.
Kamaan! Matkailu avartaa! :D - *MURUKULTA*
2+14 kirjoitti:
että edes joku ymmärtää
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4759/102635.jpg
Murukulta kiittää! :) - 2+14
*MURUKULTA* kirjoitti:
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4759/102635.jpg
Murukulta kiittää! :)Olisihan ollut vallan karrrmeaa, jos kukaan meistä muista pölvästeistä ei olisikaan ymmärtänyt... Että löytyi kuitenkin se yksi, se muita fiksumpi!
- *MURUKULTA*
2+14 kirjoitti:
Olisihan ollut vallan karrrmeaa, jos kukaan meistä muista pölvästeistä ei olisikaan ymmärtänyt... Että löytyi kuitenkin se yksi, se muita fiksumpi!
Fiksuja haetaan! ;D
- jussi hates jazz
eihän tää vaan se omena ole, mikä sitä lankeemusta aiheuttaa ;)
pidin mausta ihan kybällä ;)
missäs niitä omenoita taas olikaan...- *MURUKULTA*
Hienoa kuulla että maku miellytti!
Koitin saada siihen parhaat maut,
kielen ja mielen hitaasti nautiskeltavaksi ja
toivottavasti suupieleen jäinkin pväksi makea pieni hymy.. :)
Jaa-ha,,mitäs omenoita niitä nyt onkaan...muutama tuli mieleen..
tuo se Eevan omppu, sitten tulee mieleen Aatamin-omena, Wilhelm Tellin omppu,
puusta pudonnut..no se olen minä... ;)
http://demi.fi/uploads/diaryImages/14434__11902__Apple.jpg
ps. Mietin mistä yhteydestä tuo sinun nim.merk. on tuttu, mutta ei tule mieleen..?.. :\
mut jos olet tuota mieltä, ehdottaisin että kuuntelet sununtaina Groowen jazz-aamiaista..nammm... :D
- into himo
mitähän syntyy kun aprikoosi ja omena
yhdistetään... ??
herkkua jota on aina ikävä- *MURUKULTA*
mmm... *kastaa sormenpäätä hilloon*...into....
*nuolaisee sormeaan hitaasti*...himo...mmm...
Kiitos ja halaus! ;)
http://blog.bounceweb.com/wp-content/uploads/2009/01/animal-fun.jpg
Täs on se vika, etten pidä aprikoosista, mutta omenoista kyllä.
Olen nyt kahden vaiheilla, minkävärinen peukun pitää siis olla???
Hmmm... kompromissi:)
Voin sietää aprikoosia, kun se on omenan kanssa samassa purkissa
ja etenkin kun se on näin hienosti sekoitettu.
Söpö runo, söpössä purnukassa.
Njams!- *MURUKULTA*
Se rakkaus mikä on finleissoneitten välissä ei ole ainoa..
Sitä esintyy niiin monessa muussakin paikka ja monella tapaa - me tiedämme sen!
Leikkiä voi - vaikkapa runossa(kin;) - 'omenalla ja aprikoosilla' ;)
Leikkimieltä kehiin!
Yksi ystävä sanoi mm. että tämän voisi lukea vaikka lapselle
ja jos se ei ole kohteliaisuus, niin mikä sitten!
Kiitän ja niiaan KK ja olen oigein hyvilläni että maku miellytti! :D
- Olotilako
Aivan ihanan raikas suhde.
- *MURUKULTA*
No hehe.... Hauska palaute ja - samoin - raikas!
Kiitos kaunis Murukullalta! :)
http://plasticpalace.net/fotot/Leivotut/omppupaj_1.jpg
- lämminhenkäys
sehän on kuin pilttiä.
:)
----------
Hyvin olen ilmeisesti omenan ja aprikoosin purkittanut, kun kestää vieläkin lukemista. :))
Muistamisesi on kuin lämmin henkäys, Murukulta kiittää mukavasta palautteesta!
http://2.bp.blogspot.com/_QR8F-22H-vk/TK9Q2Bf-P6I/AAAAAAAAAM4/tT0Uxl6oO74/s1600/DSC03477.JPG
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
