()´OMENA JA APRIKOOSI`()

♥ ○○•[oO]♥[Oo] *\♥♥/* [oO]♥[Oo]•○○ ♥

Omena maahan putoaa
aprikoosia naurattaa
‘Ei toista saa pilkata’
omena koittaa torua

Aprikoosia nolottaa
koittaa kovasti paikata
‘Suloinen olet omena
kaikkien rakastama
Koitin vain minäkin
huomiota josko sulta saisinkin’

Punastuu nyt omena
sydän hakkaa onnesta
Sulattanut on siis kovan sydämen
aprikoosilla kun on sellainen

Ujosti se nyt ehdottaa
suhdetta - mmm - makeaa
Huokaus onnen ja - ah - nyt suudellaan
purkissa - hih - kaksin kuherrellaan


♥ ○○•[oO]♥[Oo] *\♥♥/* [oO]♥[Oo]•○○ ♥


http://hannn.files.wordpress.com/2008/10/kuva-019.jpg

16

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Mitäs täällä teet, kun aamulla olin näkevinäni siellä
      mihin tämä runo kuuluu?

      Ihana runo rakkaudesta
      puettuna kekseliäästi
      taruna omenaan ja aprikoosiin
      harva taitaa tällaisen runoilun
      ja harva ymmärtää tätä

      erilaisuus kunniaan runoissakin;)

      • 2+14

        että edes joku ymmärtää


      • *MURUKULTA*

        Että sitä on helppo lennätellä,,, pelkkä mielenheilautus ja hops...
        Ojasta allikkoon..?...näähh....
        Minusta tuntuu että tästä 'tarinasta' ei puutu enää kuin puliukot.. ;))) *nauraa* ai niin...

        Mutta kiva, kun ollaan, niin kuin jänikset - maailmankartalla edelleen!
        Ja kiva kun löysit runoni kauniilla sanoillasi vielä, vähä tää on otettu! :)
        Pitänee käydä, nyt kun on 'täällä' *pyrskis* siikaan mitä tekstejä saitti pitää sisällään.
        Kamaan! Matkailu avartaa! :D


      • *MURUKULTA*

      • 2+14
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4759/102635.jpg

        Murukulta kiittää! :)

        Olisihan ollut vallan karrrmeaa, jos kukaan meistä muista pölvästeistä ei olisikaan ymmärtänyt... Että löytyi kuitenkin se yksi, se muita fiksumpi!


      • *MURUKULTA*
        2+14 kirjoitti:

        Olisihan ollut vallan karrrmeaa, jos kukaan meistä muista pölvästeistä ei olisikaan ymmärtänyt... Että löytyi kuitenkin se yksi, se muita fiksumpi!

        Fiksuja haetaan! ;D


    • jussi hates jazz

      eihän tää vaan se omena ole, mikä sitä lankeemusta aiheuttaa ;)

      pidin mausta ihan kybällä ;)

      missäs niitä omenoita taas olikaan...

      • *MURUKULTA*

        Hienoa kuulla että maku miellytti!
        Koitin saada siihen parhaat maut,
        kielen ja mielen hitaasti nautiskeltavaksi ja
        toivottavasti suupieleen jäinkin pväksi makea pieni hymy.. :)

        Jaa-ha,,mitäs omenoita niitä nyt onkaan...muutama tuli mieleen..
        tuo se Eevan omppu, sitten tulee mieleen Aatamin-omena, Wilhelm Tellin omppu,
        puusta pudonnut..no se olen minä... ;)

        http://demi.fi/uploads/diaryImages/14434__11902__Apple.jpg

        ps. Mietin mistä yhteydestä tuo sinun nim.merk. on tuttu, mutta ei tule mieleen..?.. :\
        mut jos olet tuota mieltä, ehdottaisin että kuuntelet sununtaina Groowen jazz-aamiaista..nammm... :D


    • into himo

      mitähän syntyy kun aprikoosi ja omena
      yhdistetään... ??

      herkkua jota on aina ikävä

    • Täs on se vika, etten pidä aprikoosista, mutta omenoista kyllä.
      Olen nyt kahden vaiheilla, minkävärinen peukun pitää siis olla???
      Hmmm... kompromissi:)
      Voin sietää aprikoosia, kun se on omenan kanssa samassa purkissa
      ja etenkin kun se on näin hienosti sekoitettu.
      Söpö runo, söpössä purnukassa.
      Njams!

      • *MURUKULTA*

        Se rakkaus mikä on finleissoneitten välissä ei ole ainoa..
        Sitä esintyy niiin monessa muussakin paikka ja monella tapaa - me tiedämme sen!

        Leikkiä voi - vaikkapa runossa(kin;) - 'omenalla ja aprikoosilla' ;)
        Leikkimieltä kehiin!
        Yksi ystävä sanoi mm. että tämän voisi lukea vaikka lapselle
        ja jos se ei ole kohteliaisuus, niin mikä sitten!

        Kiitän ja niiaan KK ja olen oigein hyvilläni että maku miellytti! :D


    • Olotilako

      Aivan ihanan raikas suhde.

    • lämminhenkäys

      sehän on kuin pilttiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe