Sen ainoan kerran kun meen lataamaan kuvankäsittelyohjelmaa netistä niin pillut hyökkää silmille ja kone kaatuu siihen ja yrittää tuolla itekseen käynnistyä kilahdellen epätoivoisesti. Ei auta viansietotilat tai viimesimmän toiminnon palauttamiset ja muut. Kiitos tästäkin perkele. Haistakoon vittu koko elektroniikka kansa.
KIITOKSIA VIRUKSISTA SAATANA!
7
479
Vastaukset
- q
Kaikki muut rakastavat haittaohjelmia. Ne ovat erottamaton osa Windowsia. Juuri iki-ihanat haitakkeet ovat tehneet Windowsista niin suositun.
Ole hyvä. Tiesitkö muuten, että Ubuntun uusin versio julkaistiin tänään? ;)
- kfalsfklal
RepeRuutikallo kirjoitti:
ettei ihan tiedä. Sitäkään.
Vittu tääki paikka on täynnä hulluja. Kaikki suomalaiset on näköjään niin vitun sekoja ettei mitää rajaa.. vitun nörtit täällä kitisette rasvasine selkineen ku ette saa pillua mistään. Ootte hyvin perillä kaikesta täällä ku ei oo muuta elämää. Säälittävää :D
kfalsfklal kirjoitti:
Vittu tääki paikka on täynnä hulluja. Kaikki suomalaiset on näköjään niin vitun sekoja ettei mitää rajaa.. vitun nörtit täällä kitisette rasvasine selkineen ku ette saa pillua mistään. Ootte hyvin perillä kaikesta täällä ku ei oo muuta elämää. Säälittävää :D
KIVAA, kun sä olet tajunnut kaiken sen, mikä on tarpeellista ja hyödyllistä sulle. Mun täytyy nyt mennä tästä välillä harrastamaan seksiä, mutta mä tulen sit taas takaisin katsomaan, jos sulla olis jotain kysyttävää, OK? Toivotan oikein mukavaa ja TASAPAINOISTA viikonloppua sulle, "kfalsfklal". Tunnut oikein harmoniselta ja lupaavalta yksilöltä, oikeasti!
- ERG
Itteensä saa syyttää jos joutuu virusten "uhriksi", periaatteessa virusturvat ja palomuurit ovat turhia jos käyttäjä tietää mitä tekee...
Loppuvitsi:
Miksi suurin osa viruksista on tehty Windowsille?
-Siksi koska Linux ja OSX käyttäjät kärsivät jo tarpeeksi ennestään.- alankin leipomaan
jes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315196- 363601
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833233- 112375
- 281986
- 121907
- 1631826
- 1051332
- 141218
- 1371134