Ny Vilperi huutaa apuja! :)

vilperi57

Elikkäs tilanne on semmoinen että emäntä tsekkaili noita eri reissuvaihtoehtoja ja halusi ehdottomasti päästä Puerto Ricoon ja kun vähän pienemmällä budjetilla joudutaan tällä kertaa lähtemään liikkeelle, niin hän löysi meille reissun Ricoon silleen että lennot finskiltä ja hotla jonkun varauspalvelun kautta niin että reilu satanen nokkaa kohden jää ylimääräistä tuhlattavaksi kohteessa verrattuna valmismatkaan.
Tuosta tsydeemistä aiheutuu lievä robleema; raahaamalla pakaasit motarin toiselle puolen pääsee 91:llä Ricoon, mutta kun mun ontossa aivokotelossa kummittelee sellainen muistikuva että Aeropuertosta menisi myös suoraan bussi Ricoon ja jos jollain olisi tietoa asiasta, niin olisin hyvin kiitollinen tiedoista tai linkeistä mistä löytäisin oikeaa tietoa busseista. Voipi olla että löydän jonkun vanhan aikataulun täältä himastakin, mutta noin pikaisella paikkojen penkomisella ei vielä osunut kouraan! :)

42

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aguila
      • vilperi57

        Hyvä linkki vaikka todistikin mun muistikuvani vääräksi; Inglesiin ja Palmasiin on bussiyhteydet kentältä, mutta Rico ja Mogan puuttuvat valikoimasta! :(
        Aquilalle kiitokset! Nyt on kirjanmerkeissä mullakin; hyvä katsoa koneelta paikanpäällä että mihin taas suunnistaa.


      • Talviasukas
        vilperi57 kirjoitti:

        Hyvä linkki vaikka todistikin mun muistikuvani vääräksi; Inglesiin ja Palmasiin on bussiyhteydet kentältä, mutta Rico ja Mogan puuttuvat valikoimasta! :(
        Aquilalle kiitokset! Nyt on kirjanmerkeissä mullakin; hyvä katsoa koneelta paikanpäällä että mihin taas suunnistaa.

        Lisäyksenä aiempiin kommentti, että bussilla pääsee kyllä lentokentältä Puerto Ricoon, jos raahaat matkalaukkusi moottoritien alikulusta bussipysäkille. Las Palmasista Puerto Ricoon kulkevat bussit pysähtyvät kyllä kättä heilauttamalla. Toinen tapa on vaihtaa bussia Playa del Inglesissä; 66:lla Inglesiin ja pois ekalla pysäkillä Inglesissä, muutama askel takaisin ja linja-autoasema on vieressä. Käykääpä täällä Inglesissäkin lomallanne, jos vaikka tavattaisiin!


      • 26
        Talviasukas kirjoitti:

        Lisäyksenä aiempiin kommentti, että bussilla pääsee kyllä lentokentältä Puerto Ricoon, jos raahaat matkalaukkusi moottoritien alikulusta bussipysäkille. Las Palmasista Puerto Ricoon kulkevat bussit pysähtyvät kyllä kättä heilauttamalla. Toinen tapa on vaihtaa bussia Playa del Inglesissä; 66:lla Inglesiin ja pois ekalla pysäkillä Inglesissä, muutama askel takaisin ja linja-autoasema on vieressä. Käykääpä täällä Inglesissäkin lomallanne, jos vaikka tavattaisiin!

        poikaparka vähissä rahoissa. Oikein satasen säästät tuolla konstilla.


      • vilperi57
        26 kirjoitti:

        poikaparka vähissä rahoissa. Oikein satasen säästät tuolla konstilla.

        Senkin satasen voi käyttää vaikka kalareissulle lähtemiseen Ricosta ja olla tyytyväinen "ilmaiseen" päiväreissun antiin!! :)
        Talviasukkaalle ja Paville; varmaan päiväreissu Inglesiinkiin tehdään ja jos aikataulut saadaan sopimaan, niin voishan sitä esim. Kuparipannussa tavata aterian merkeissä. Ne bussit Inglesistä ei suosi mitään illanviettoja kun viimeiset bussit Ricoa kohti lähtee jo klo 20 tietämissä! :(


      • Talviasukas
        vilperi57 kirjoitti:

        Senkin satasen voi käyttää vaikka kalareissulle lähtemiseen Ricosta ja olla tyytyväinen "ilmaiseen" päiväreissun antiin!! :)
        Talviasukkaalle ja Paville; varmaan päiväreissu Inglesiinkiin tehdään ja jos aikataulut saadaan sopimaan, niin voishan sitä esim. Kuparipannussa tavata aterian merkeissä. Ne bussit Inglesistä ei suosi mitään illanviettoja kun viimeiset bussit Ricoa kohti lähtee jo klo 20 tietämissä! :(

        Kyllä Puerto Ricoon pääsee myöhemminkin bussilla, koska Las Palmasin bussit kiertävät Playa del Inglésin kautta illalla, päivällä menevät ohikulkutietä. Eikä taksi uutta moottoritietä paljon maksa, jos sen vaikka kerran lomallaan ottaisikin.


      • Perdone
        Talviasukas kirjoitti:

        Lisäyksenä aiempiin kommentti, että bussilla pääsee kyllä lentokentältä Puerto Ricoon, jos raahaat matkalaukkusi moottoritien alikulusta bussipysäkille. Las Palmasista Puerto Ricoon kulkevat bussit pysähtyvät kyllä kättä heilauttamalla. Toinen tapa on vaihtaa bussia Playa del Inglesissä; 66:lla Inglesiin ja pois ekalla pysäkillä Inglesissä, muutama askel takaisin ja linja-autoasema on vieressä. Käykääpä täällä Inglesissäkin lomallanne, jos vaikka tavattaisiin!

        että motarin toiselta puolelta pääsee Puerto Ricoon! Muttei kuitenkaan tajunnut kysyä hakukoneelta asioita. Tämä yksi kommentoija, jolle satanen ei tunnu olevan mitään, anna se turha raha mulle, niin voin sitä vastaan neuvoa pari asiaa. Kyllä niitä joskus tulee kaikille niin sanottuja oikosulkuja, ja voi ne reititkin muuttua vuosien saatossa. Kuten sekin että Inglesin vuosikymmenien takaista eksotiikkaa harva enää muistaa. Ja ne hinnat oli ihan omaa luokkaansa! Markalla sai kymmenen kertaa sen mitä nykyään eurolla. Mutta jos paljon pitkän linjan kävijät Gran Cnariasta tietävätkin, elämällä on kumma tapa "urautua", ja silloin kävelee monen asian ohi vaikka sitä kuinka tarvitsisi. Onhan meillä useimmilla myös se kielteinen minätiedän- käytösmalli. Hyvä esimerkki tästä oli tuossa yhtenä päivänä kun makkaran grillaajalla oli Puerto Platan lippis päässä. Tulin kysyneeksi toteamistyyliin että olet tainnut käydä siellä. Siihen kaveri, (noin 58- vuotias) sanoi että olen, tiedätkös missä se on? minä siihen että jooò. No oletkos käynyt sinä, hän kysyi. Noo olen, se on Caribian suurimpia saaria jossa se on. Olen ollutkin siellä muutaman kuukauden. Sitten kaveri sanoi että olen myös ollut Meridassa tämän hatun ostin Cancunista! Silloin sanoin että sinä olet ollut Meksikossa, etkä Dominikaanisessa Tasavallassa, jossa Puerto Plata sijaitsee. Olen minäkin telttaillut Yucatanilla, mutten ole Meridaan viitsinyt mennä. Kaveri nolostui aika tavalla ja sanoi että no, ne myi tämän lippiksen sitten Meksikossa, jos se Playa Carmen on siellä. Että silleen sitä ensin mahtaillaan tyhjällä, eikä edes tiedetä missä ollaan käyty! Tämä kertomus ei ole millään lailla vilperin eikä muutaman muun tietämystä väheksyvä, vaan näiden kommentoijien suuntaan.


      • Anonyymi
        Perdone kirjoitti:

        että motarin toiselta puolelta pääsee Puerto Ricoon! Muttei kuitenkaan tajunnut kysyä hakukoneelta asioita. Tämä yksi kommentoija, jolle satanen ei tunnu olevan mitään, anna se turha raha mulle, niin voin sitä vastaan neuvoa pari asiaa. Kyllä niitä joskus tulee kaikille niin sanottuja oikosulkuja, ja voi ne reititkin muuttua vuosien saatossa. Kuten sekin että Inglesin vuosikymmenien takaista eksotiikkaa harva enää muistaa. Ja ne hinnat oli ihan omaa luokkaansa! Markalla sai kymmenen kertaa sen mitä nykyään eurolla. Mutta jos paljon pitkän linjan kävijät Gran Cnariasta tietävätkin, elämällä on kumma tapa "urautua", ja silloin kävelee monen asian ohi vaikka sitä kuinka tarvitsisi. Onhan meillä useimmilla myös se kielteinen minätiedän- käytösmalli. Hyvä esimerkki tästä oli tuossa yhtenä päivänä kun makkaran grillaajalla oli Puerto Platan lippis päässä. Tulin kysyneeksi toteamistyyliin että olet tainnut käydä siellä. Siihen kaveri, (noin 58- vuotias) sanoi että olen, tiedätkös missä se on? minä siihen että jooò. No oletkos käynyt sinä, hän kysyi. Noo olen, se on Caribian suurimpia saaria jossa se on. Olen ollutkin siellä muutaman kuukauden. Sitten kaveri sanoi että olen myös ollut Meridassa tämän hatun ostin Cancunista! Silloin sanoin että sinä olet ollut Meksikossa, etkä Dominikaanisessa Tasavallassa, jossa Puerto Plata sijaitsee. Olen minäkin telttaillut Yucatanilla, mutten ole Meridaan viitsinyt mennä. Kaveri nolostui aika tavalla ja sanoi että no, ne myi tämän lippiksen sitten Meksikossa, jos se Playa Carmen on siellä. Että silleen sitä ensin mahtaillaan tyhjällä, eikä edes tiedetä missä ollaan käyty! Tämä kertomus ei ole millään lailla vilperin eikä muutaman muun tietämystä väheksyvä, vaan näiden kommentoijien suuntaan.

        Köyhä!!


    • pavi

      voi olla, mut se 66 mee vaan Faroon siis Maspalomaksen nurkille
      ja taas tää nuija Inglesistä

    • Rahatonko

      Joo,kyllä ne aikataulut joskus muuttuukin. Rahaa ei ole koskaan liikaa ja kiva kulkea bussillakin ainaisen taxin sijaan.

    • hätäläiskä

      Mikäs hätä Vilperillä on?

      • Robottikirjoittaja

        Eipä tuo matkustele enää.Viimeinen oli pelkkä menomatka.


      • Anonyymi

        Ei enään mitää


    • harmillista

      Ai jaa...onko vilperi kuollut,kanariallako?

    • Ihan kotomaassa.

    • kuolleetrauhaan

      Täällä sitä nostetaan kuolleetkin palvelemaan, Vilperi ja Pavi.

    • harmistunut2

      Olen samaa mieltä. jättäkää nyt edes jo vuosia sitten poisnukkuneet rauhaan.

      • Anonyymi

        Mistä sitä tietää kuka on kuollut . Yleisiä kirjoituksiahan nämä ovat kaikille tarkoitettuja.


    • R.I.P.V

      Palstavahti ei tee työtään. Valitettavasti.

    • ihmeBantu

      Sontasäkki jatkaa suoltamistaan. Valitettavasti.

    • noCanDo4You

      Tuohan on sontasäkin tavaramerkki: Nostelee ikivanhoja ketjuja, kun ei itse osaa kirjoittaa mitään järkevää. Siinä se tulee kaivelleeksi hautojakin.

    • näinikään

      Lopettakaa jo tuon vanhan ketjun kaiveleminen,itsehän te pidätte sen hengissä.

    • DonIuis

      Tästäpä aloitan oikein harrastuksen. Nostan kaikki Vilperin ketjut etusivulle ja lykin niihin väliin toinen toista älyttömämpiä möläytyksiä. Sitten jatkan taas Kuparipannun 20 euron kaalikääryleistä. Kaikki mukaan.

    • Anonyymi

      Onhan vanhoissa ketjuissa asiaakin, kuten tässäkin ketjussa. Mistä voi muutenkaan tietää kuka on kuollut ja kuka ei. Tuskin kuolleet pahastuu vaikka heidän kirjoituksiaan luetaan. Sitävarten ne on aikoinaan kirjoitettu. Tiedoksi muille matkaajille.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet.


    • Anonyymi

      Hyvä kommentti!

      • Anonyymi

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan.

        Ja vasaralla päähän


    • Anonyymi

      Ja sauvalla hanuriin. Aaah, hanuriin.

    • Anonyymi

      Rico aika tautinen paikka ja hotlat siellä rinteillä. Ei kiinnosta ne nurkat joten se siitä.

      • Anonyymi

        Amadores parempi paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amadores parempi paikka.

        Missä mielessä? Samaa ylä- ja alamäkeä sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mielessä? Samaa ylä- ja alamäkeä sekin.

        Oma kokemus ees taas hanurissa. Huikeaa menoa poikain kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mielessä? Samaa ylä- ja alamäkeä sekin.

        Siellä on hieno uimaranta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on hieno uimaranta.

        Se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta.

        Ei hieno uimaranta oikein riitä. Varsinkin jos sinne kulku on mennessä ala- ja palatessa ylämäkeä ja jyrkkää sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hieno uimaranta oikein riitä. Varsinkin jos sinne kulku on mennessä ala- ja palatessa ylämäkeä ja jyrkkää sellaista.

        Pääseepähän tsunamia karkuun! Ja rannalta alamäki hotellille vois olla vielä kettumaisempi!


    • Anonyymi

      Kuka tämä jokapaikan vilperi on. Viestejä joka puolella.

      • Anonyymi

        Vilperi jo edesmennyt, jokapaikassa soosasi ja yritti saada lukijoita kotisivuilleen. Ihan mukava mies oli ja kanarialla viime aikansa kulki.


    • Anonyymi

      Kävele jos et osaa netistä kattoa reittejä ja aikatauluja. Kuinka noin urpoja edes voi olla.

    • Anonyymi

      Kuka näitä nostelee vanhoja ketjuja, moneen kertaan luettuja.

      • Anonyymi

        Minä nostelen jotta palsta olisi luku kelvoton.

        Terveisin eläke pappa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe