Tässä ollut parisenviikkoa keuhkoputken tulehdus, joka tämänviikon hoidettuna antibiooteilla, ja iski jostakin vielä tenniskyynärpää tätä soppaa hämmentämään ja jopa reseptin muutamaan buranaan, sekä ohjeistuksen, ettei passaa kättä rasittaa!
Toivottavasti menevät viat ja taudit nyt ohi vlk.n aikana, niin voipi Maanantaina palata täydessä terässä työmarkkinoille, koska kummassakaan tapauksessa ei ole edes kysytty työkyvystä!!!
Nyt on tietysti muotia sikataudit, ja keuhkoputkentulehdus tai tenniskyynärpää eivät tiettävästi ole tarttuvia, joten luonollisesti työkykyinen ;)
Ilmeinen työvoimapula Suomessa
RomunaKokoJätkä
2
399
Vastaukset
- cnc särmääjä
Kävin lääkärissä,kun peräpukama vaivasi,ja se puhkaistiin,missään vaiheessa ei kysytty työkyvystä,oli "onni" onnettomuudessa,että olin lomautettuna tämän viikon.
- Mas okisti
Oli pakko iltapäivällä kääntää kylkeä,vaikka kolotti ja sattui joka niveleen. Työtön "putimies" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815