Syyttömästi epäilty

Otto-Vaan

Pahalta tuntuu...Hirveä stressi päällä.

Syyttömästi epäilty Joulupukiksi naamioitumisesta.

Ehän mie menisi tekemään sellaista.

Kokemuksia syyttömästi epäilyistä tapauksista voi kertoa aivan vapaasti tästä illasta lähtien.

Pohditaan sitten joskus onko ollut aihetta.:)

34

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      Noin törkeästä synnistä minua,viimetalvena yks inhottava kitisijä epäili että hänen autonsa taakse jäänyt iso lumivalli olisi unohtunut tahallaan.

      • Otto-Vaan..

        Vähän saman tapainen juttu.Kärräsin yhtiön pihalle kivituhkaa. Kiellostani huolimatta siihen änkesi eräs tunnettu laulaja, auton rohjonsa kanssa.Jätti autonsa minun kärräys tielle.
        En voinut olla vastustamatta kiusausta, kärräsin takapyörien eteen keot kivituhkaa.
        Siinähän palattuaan liikkeestä, potkiskeli vähän aikaa sandaaleillaan.
        Seuraavalla kerralla jätti jo suosiolla kauemmaksi, vaikka mun työt oli jo valmistuneet.


    • kivellä.istuja

      Ohoh Ottoa. Muistan kun vuosi sitten siuta epäiltiin joulupukin poron syömisestä ja nyt sitten Joulupukiksi naamioitumisesta. ;-))
      Minnuu on epäilty vaan tontuksi, eikä ees joulutontuks tai riihitontuks tai saunatontuks :-((

      ps. Ettet vaan kuitenkin olisi uusi j.pukki-kokelas, kun j.pukki pystyy ihan mahdottomiin suorituksiin ja mitkään luonnon lait ei päde hänen kohdallaan. Kyllä siuta varmasti nyt tarkkaillaan kaikkialla viellä kiivammin kuin edellis jouluna. Ei käy katteeks.

      • Otto-Van..

        Hitsi, poroa tuli napsittua tänäänkin.Toivottavasti ei ollut ainut.:)

        Kovin on olleet syyttelijät salaperäisiä, komeroita salaa tutkivat.
        Johtolankoja selvästi etsivät, oikein taskulampun kanssa.

        Nyt täytyy olla varovainen sanomisissaan, ettei tuu todistettua itseään vastaan, vaikka se ei nykyään olekkaan laillista.:)


    • Ööliä

      sattui hän eli minä. Kuitenkin kaikkien näitten ihanaisten vuosieni jälkeen olen ollut syytettynä

      a) ikääntymisestä
      b) tylsyydestä
      c) kylmyydestä
      d) kuumuudesta
      e) huonosta mausta
      f) huonosta jalkahygieniasta
      g) vääränmaalaisesta autosta
      h) asumismuodosta
      i) nuorempana nuoruudesta
      j) väärässä olemisesta
      k) oikeassa olemisesta
      l) kaupan itsepalveuvaa´assa väärän koodin käyttämisestä
      m) Alkon kassajonossa toisen viinapullon viemisestä
      n) suunsoitosta
      o) väärästä elopainosta
      p) väärin pysäköimisestä
      q) väärälle asialla nauramisesta
      r) liian hyvin toimeentulemisesta
      s) juoppoudesta
      t) ilonpilaamisesta olemalla juomalla viinaa
      u) siivoamisesta
      v) siivoamatta jättämisestä
      x) liian suurista jaloista
      y) aakkosten väärin muistamisesta
      z) kertotaulun unohtamisesta
      å) ruotsinkielen osaamisesta
      ö) öööörisemisestä

      Ja monista muista. Täysin epäkelpo. Syytettynä siitäkin.

      • Ööliä

        ja pärkkälään kirjoitusvirhekin.

        ä) väärin kirjoittamisesta

        ja kohdassa t) pitäisi lukea : juomatta viinaa ei juomalla.

        Siis syyllinen.


      • Heikunkeikku

        Heh heh hee. Humoristisen Hauska vastaus. :))
        *naureskelee ihtekseen*


      • Otto-Vaan..

        Olipa siinä listaa kerrakseen.Aivan kuin olisin sen joiltakin osin joskus ennenkin kuullut.:)

        Tuossa tilanteessa ei voi kun toivoa lyhyttä ehdonalaista ja armahdusta siitäkin.:)


    • paapuuri

      Miten aina joulun lähestyessä alkaa sinua epäillä milloin mistäkin koiruudesta?

      Ei ihme jos stressiä tulee, sama juttu joka vuosi :))

      • Tarpeettomasta hyvän olon ja hauskuuden kylvämisestä palstalle,olet kuulema syyllistynyt täysin hulvattomaan kirjoitteluun ilman syyllisyyden häivääkään.
        Jos syylllisellä on jotain sanottavaa ,puhukoon nyt tai pukki hänet piiskatkoon.


      • paapuuri
        piikkiö kirjoitti:

        Tarpeettomasta hyvän olon ja hauskuuden kylvämisestä palstalle,olet kuulema syyllistynyt täysin hulvattomaan kirjoitteluun ilman syyllisyyden häivääkään.
        Jos syylllisellä on jotain sanottavaa ,puhukoon nyt tai pukki hänet piiskatkoon.

        Häh, ei kai minua, Ottoa varmaan tarkoitit ;))


      • Otto-Vaan..

        Tämmöstä hiljaista ja rehtiä aivan syyttömästi epäillään.
        Kyllä se rassaa, pää nahkakin kutiaa.:)

        Joku rassaa Welho yhteyksiä, on tauolla vähän väliä.


      • O-V..
        paapuuri kirjoitti:

        Häh, ei kai minua, Ottoa varmaan tarkoitit ;))

        Sinua siinä tarkoitettiin.....Ehän minä voi olla syyllistynyt hyvän olon tunteisiin.


      • paapuuri
        Otto-Vaan.. kirjoitti:

        Tämmöstä hiljaista ja rehtiä aivan syyttömästi epäillään.
        Kyllä se rassaa, pää nahkakin kutiaa.:)

        Joku rassaa Welho yhteyksiä, on tauolla vähän väliä.

        Ihme se on, että aina syyttömiä epäillään, miksei syyllisiä koskaan ;(
        Kyllä se päänahan kutina hellittää, kun menet niihin hoitoihin :-)))
        Rohdot löytyy varmasti.

        Täällä ei ole Welhoja näkynyt, yhteydet pelaa hyvin.


      • paapuuri
        O-V.. kirjoitti:

        Sinua siinä tarkoitettiin.....Ehän minä voi olla syyllistynyt hyvän olon tunteisiin.

        Voit olla, ihan hyvin ja jopa melkoisella varmuudella.


    • välitä:))
      Miuta syytetää lahjojen piilottelusta, joka vuosi tähän kuulemma syyllistyn,, huh...):

      • Otto-Vaan..

        Oletkos Syyllinen vai Syytön, kakista ulos totuus.:)


      • Otto-Vaan.. kirjoitti:

        Oletkos Syyllinen vai Syytön, kakista ulos totuus.:)

        Kyl se vähän pittää paikkaasa, mut ihan vähän vaa): En mie montaa lahjaa yleensä piilottele... Tekeevät sit niitä nuuskimis reissuja, mokomat... Käry on kyl välil käyny):


    • Meriläinen

      Seuraavan kerran kun pukin nään niin tiedämpähän kuka se siinä.
      Katsoppas ei savua ilman tulta ja minusta jossain on nyt kovasti pal savua, Köh köh kun yskittääkin.

      • Otto-Vaan..

        Parrasta ei vedellä Joulupukkiakaan, sekin on tuomittava teko.

        Kovin näyttää nurkassa käryävän.
        Pistäppä räppänöitä isommalle, risti vetoa et tuulettuu kammari yöksi.:)


      • Meriläinen
        Otto-Vaan.. kirjoitti:

        Parrasta ei vedellä Joulupukkiakaan, sekin on tuomittava teko.

        Kovin näyttää nurkassa käryävän.
        Pistäppä räppänöitä isommalle, risti vetoa et tuulettuu kammari yöksi.:)

        Jos mie ihan silleen vaan silitän? Minkäs sille voi jos se tattuu sormiin ja irtoaa?


    • Samilja

      makkaransa syömisestä, eipä pahemmin muut.

      Pukiksi ei ole minua vielä epäilty.

      .

      • Otto-Vaan..

        Kaverin eväisiin ei kyllä kosketa, se on kyllä rangaistuksen arvoinen teko, jos näin on päässyt käymään.

        Tuomitaan ilman oikeuksia omaavana tuomarina.Kaksi ylimääräistä ilta ja aamulenkkiä.
        Tarjotaan sopiva makupala molemmilla kerroilla kierroksen ääri laidalla.


      • Samilja
        Otto-Vaan.. kirjoitti:

        Kaverin eväisiin ei kyllä kosketa, se on kyllä rangaistuksen arvoinen teko, jos näin on päässyt käymään.

        Tuomitaan ilman oikeuksia omaavana tuomarina.Kaksi ylimääräistä ilta ja aamulenkkiä.
        Tarjotaan sopiva makupala molemmilla kerroilla kierroksen ääri laidalla.

        turboahdetun erikoispipan, johon asennan jättimäiset rupelit. Sillä nuo ylimääräiset lenkit taittuvat alta aikayksikön. Koiran laitan vaikkapa reppuun.

        Karvaturremme on syönyt meitin makupaloja, ei toisinpäin. :))
        Ei kyllä tekisi mielikään.

        .


      • O-V..
        Samilja kirjoitti:

        turboahdetun erikoispipan, johon asennan jättimäiset rupelit. Sillä nuo ylimääräiset lenkit taittuvat alta aikayksikön. Koiran laitan vaikkapa reppuun.

        Karvaturremme on syönyt meitin makupaloja, ei toisinpäin. :))
        Ei kyllä tekisi mielikään.

        .

        Kelpaisi hyvin minullekkin, joka vuosi uusi pipo:))

        Minulla on ollut kyllä aivan samaa evästä koira ystävien kanssa.
        Sillä me oltiinkin hyviä ystäviä eikä haukuttu toisiamme.:)


      • Samilja
        O-V.. kirjoitti:

        Kelpaisi hyvin minullekkin, joka vuosi uusi pipo:))

        Minulla on ollut kyllä aivan samaa evästä koira ystävien kanssa.
        Sillä me oltiinkin hyviä ystäviä eikä haukuttu toisiamme.:)

        pipon vuosiko, vai pari sitten sinulle virkkasin.
        Liekö ollut sahapukki, etten rumemmin tule ja sano, kun ei osannut sitä perille kiikuttaa. :/
        Taisi olla valepukki.

        Ei mekään haukuta, vaan tykätään. Nytkin ystävä nojailee polveeni.

        -ex-wg -

        .


      • O-V..
        Samilja kirjoitti:

        pipon vuosiko, vai pari sitten sinulle virkkasin.
        Liekö ollut sahapukki, etten rumemmin tule ja sano, kun ei osannut sitä perille kiikuttaa. :/
        Taisi olla valepukki.

        Ei mekään haukuta, vaan tykätään. Nytkin ystävä nojailee polveeni.

        -ex-wg -

        .

        Siihen malliin nenänalusta kutitti.:)

        Kyllä noi pukit on aivan mahottomia kun ei olleskaan löydä tänne.:)

        Ihmettelin välillä tuota aivan karseaa vesi vahinkoa Hgin asematunnelissa.

        Kyllä nytte on käytävä sutjalleen, aamulla on tavallista aikaisempi herätys.

        Propeli pipo unia sinne kaikille "pörriäisille".


      • Samilja
        O-V.. kirjoitti:

        Siihen malliin nenänalusta kutitti.:)

        Kyllä noi pukit on aivan mahottomia kun ei olleskaan löydä tänne.:)

        Ihmettelin välillä tuota aivan karseaa vesi vahinkoa Hgin asematunnelissa.

        Kyllä nytte on käytävä sutjalleen, aamulla on tavallista aikaisempi herätys.

        Propeli pipo unia sinne kaikille "pörriäisille".

        kuinka ruudulta tulee väreitä, milloin minkäkinlaisia ;)

        Sinusta saan aina muksaväreilyä, samanlaisia sinnekin päin!
        Painukaamme punkkailemaan, uusi aamu on lähellä! :))

        .


    • Ellinoora`*

      broplematiikkaa kerraksi. Eli hyvät neuvot on nyt kalliit. Kannattaakin miettiä tarkkaan mihin naamiaisasuun pukeutuu seuraavalla kerralla.;))

      • dr. hot

      • Otto-Vaan

      • Otto-Vaan

        Syyttömästihän mua on epäilty, usko pois. Syytön mikä Syytön.:)


    • Adria

      Syyttömästi mua epäiltiin pussaamisesta ja tissin (oikean) puristamisesta. Se sitten johti kuulemma parin Dear Dairyn ennenaikaiseen tuhoutumiseen.

      Kuitenkin kiinnostukseni kohde oli sillä hetkellä vasen tissi, joten syytös meni hutiin. Pussaamisen myönsin.

      • Otto-Vaan

        Sormenjäljet oli sitten pyyhitty hyvin.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe