Olipa yllätys!

milloin vuoro?

Ettei presidentti ole saanut/ottanut sikarokotetta! Ei halua etuilla, kun ei kuulu riskiryhmään. Kyllä presidentti on sellainen, jonka pitäisi ensimmäisenä rokote saada. Hän kuitenkin päättää vielä niin monesta asiasta. Vielä kerkeäsi ottaa rokotteen ennen linnan juhlia. Rokottamattahan hän on aikamoinen riski tartunnan suhteen. Tosin en kyllä tiedä onko hänen puolisonsakaan saanut, mahtaako kuulua riskiryhmään. Myös hänelle kuuluisi rokotus presidentin rinnalla. Kansanedustajatkin kun ovat etuilleet, ainakin tämä Virtanen. Tosin kuuluu riskiryhmään, mutta etuili joka tapauksessa. Mitä mieltä olette presidentin ja hänen puolisonsa rokottamisesta?

12

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x

      tämä on tasavalta, ei kuningaskunta.

    • Hyvä päätös pressalta - tasa-arvo olla pitää!

    • s..h..

      itseppä ,jokainen tietää olipa presidentti tai ei
      haluaako rokotteen milloin tai ei ollenkaan.
      näkee ainakin,että hän ei halua etuilla
      niinkuin ,jotkut muut virkaansa vedoten.
      meillä on ihana presidentti.

      • ei rokotettu

        Luulisin Halosella olevan niin paljon tärkeita tapaamisia, yms. menoja, jotta kannattaisi pysyä terveenä.
        Ei se yksi rokotuspiikki keneltäkään pois olisi ollut, yhteisiä etuja on sairaana vaikea ajaa ja edustaa.
        Tämä on vaan minun mielipiteeni.


      • Yksi niistä
        ei rokotettu kirjoitti:

        Luulisin Halosella olevan niin paljon tärkeita tapaamisia, yms. menoja, jotta kannattaisi pysyä terveenä.
        Ei se yksi rokotuspiikki keneltäkään pois olisi ollut, yhteisiä etuja on sairaana vaikea ajaa ja edustaa.
        Tämä on vaan minun mielipiteeni.

        On monia, jotka eivät halua rokotetta.


      • maarina
        ei rokotettu kirjoitti:

        Luulisin Halosella olevan niin paljon tärkeita tapaamisia, yms. menoja, jotta kannattaisi pysyä terveenä.
        Ei se yksi rokotuspiikki keneltäkään pois olisi ollut, yhteisiä etuja on sairaana vaikea ajaa ja edustaa.
        Tämä on vaan minun mielipiteeni.

        tahi ei, olen Halosen kanssa samanikäinen. En aio minäkään rokotetta ottaa, tosin en ole presidenttikään.


      • kyttäilee?
        maarina kirjoitti:

        tahi ei, olen Halosen kanssa samanikäinen. En aio minäkään rokotetta ottaa, tosin en ole presidenttikään.

        Mitä haittavaikutuksi ilmene, kun iso joukko koekaniinina?


      • nih nih
        ei rokotettu kirjoitti:

        Luulisin Halosella olevan niin paljon tärkeita tapaamisia, yms. menoja, jotta kannattaisi pysyä terveenä.
        Ei se yksi rokotuspiikki keneltäkään pois olisi ollut, yhteisiä etuja on sairaana vaikea ajaa ja edustaa.
        Tämä on vaan minun mielipiteeni.

        Pressallakin on varamies sairauden varalta.


      • näinollen
        nih nih kirjoitti:

        Pressallakin on varamies sairauden varalta.

        Taitaa monella olla suurin huoli, jos pressa sairastuu itsenäisyysjuhlien aikaan, niin jää linnan juhlat näkemättä.


      • näinollen kirjoitti:

        Taitaa monella olla suurin huoli, jos pressa sairastuu itsenäisyysjuhlien aikaan, niin jää linnan juhlat näkemättä.

        juuri se :))

        Mistä arvasit?


      • f a n n i
        Pirrejuupas kirjoitti:

        juuri se :))

        Mistä arvasit?

        Pressamme ei kuulu riskiryhmään ja hänellä on iän suomaa immuniteettia H1N1-taudille.
        Myönnän myös, että mukava ja kyvykäs meidän pressamme on. Joten tsemppiä vaan, jos hänkin sattuu eksymään oman ikäryhmänsä Suomi24.fi- palstalle.


    • turhake ,,

      koko kansakunnassa , Risikko on hyvä ja oikeuden mukainen !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe