Maailmassasi kanssasi

runo64

Maailma tulee pieneksi
rajaat kaiken muun pois
näen vain sinut.

Matkustan
tunteiden virroissa
värähdyksesi kulkevat lävitseni
kosketellen minuakin.

Maailman kartta kehollasi
ja se saa kaiken tuntumaan niin vieraalta
tutultakin

yhtäaikaa

olen käynyt kaikkialla
enkä missään
ole kohdannut sinunlaista.

Vihdoin
olet ilman rihman kiertämää
ja valkoisilla alueillasi on paljon löydettävää
rakastettavaa

koko maailmani.

6

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Maailmani kuin Sinä Rakkani, kun koskettelen
      alastomuuttasi ja piirrän hellästi jäljen silmästäsi
      huuliisi, huulistasi kaulaasi, kosketan kauneuttasi.

      Siirrän sormeani alemmas kimmoisaan poveesi,
      sen tummanpunaiseen kärkeen ja sitten toiselle
      povellesi, koetan molempia, kuulen huokaustasi..

      Annan sormeni piirtää jälkeä alemmas, napasi odottaa
      minua yksinäisenä, koettelen sitä ja vatsasi värisee,
      silmät ummessa hengität äänekkäämmin, nautit..

      Vielä lyhyt matka sormellani, piirturilla, värisevän
      vatsasi poikki kuin kiipeilijä kohti tulivuoren sydäntä,
      ihokarvojasi, kosteaa..ja sitten Sinä avauduit..

      ..jos tämä on maapallo, Sinä, tahdon aina olla
      tulivuorellasi..

      http://www.youtube.com/watch?v=A9bKcNb1AAY&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kun Rakastaa ja rajat vajoavat pois,
      aidat rymisten kaatuvat, on vain
      vapaa kulku..

      ja vapaudesta herää kiihko, kaikialle
      kulkeva halu kohota aina uuteen, nousta,
      kivuta, yltää ja saavuttaa lopulta..

      Sitten raukeus, lämpö pitkin rentoutjneita
      jäseniä, vapaus vierellä nukahtaa..

      Hän silmät puoliummessa suudellen..

      Kerrassaan hieno Rakkausrunosi, jossa
      oli aina uutta herkkyyttä ja kerrontaa..

      Luovaa ja erilaista tekstiä, jossa oli
      yltänyt uusille alueille, taitavalla ja
      vakaalla kynällä..

      Tässä tekstissä, näissä säkeissä todella
      rehdisti viihdyin ja nautin lukemisesta..

      Kehittyvän kirjoittajan eräs parhaita Runoja.

      Voimia ja rentoa oloa koko tähän päivääsi
      hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... tunteiden kirjossa
        kehosi loisteiden hetkissä
        iholla ja sen alla.
        tervehdin tuloasi suudelmin
        ja rakastan ...

        jopa on mestarilta intohimoinen runo
        ja sykkivä sellainen joka ansaitsisi enemmän
        kuin tulla palautteeksi no runooni.
        nyt ei voi mitään kappaletta nostaa erikseen
        huikaisevassa taidon näytteessä paitsi lopun
        joka on aina niin hyvä ja mielen jäävä
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no ei mitään uutta länsirintamalta voitaisiin sanoa,
        ihan sitä samaa vain - ei aihetta jatko toimiin.

        kiitos kun poikkesit ja huippurunostasi hyvä ystäväin.
        hyvää viikonloppua sinne päin.


    • lindalinda1

      todella mahtavaa runoutta Sinulta.

      Elämä ja rakkaus on ikuista etsimistä,
      mikä on määränpää ja onko sitä edes ?
      Olet ainakin runoosi löytänyt niitä koho-
      kohtia, joiden vuoksi ei kannata lopettaa
      etsimnistä.

      Jos jotain nostan ylös, niin se on ehdottomasti tämä
      ' valkoisilla alueillasi on paljon löydettävää '
      vaikkakin kokonaisuus on nautinnollinen ensirivistä
      kauniiseen loppuun saakka.

      Lukunautinnosta kiittäen.

      • runo64-1

        ... kesämuistoja valkoiset alueet
        voitaisiin sanoa.

        no löytyihän tähän jotain uutta kerrontaa
        vaikkei kovin kummosta
        mutta silti jotakin,
        no runon mittainen tarina.

        kiitoksia rakas ystäväin ja mestarini
        sanoistasi
        ja toivotan hyvää viikonloppua sinulle
        lämmöllä sydämestäni.


    • ei näe mitään muuta kuin rakastettunsa..Ajatukset palaavat häneen jatkuvasti, on kuin noiduttu..
      Hienosti kuvasit tunnettasi..juuri noin se menee kun on rakastunut.. Oli tytär kylässä ja luimme tämän runosi ja keskustelimme.rakkauden olemuksesta,miten se valtaa ihmisen.. Hänenkin mielestään runosi ovat upeita..
      En sitten jäänyt kirjoittelemaan,kun oli vieraita.."Irkun-päivät" oli nimittäin lauantaina..Sama tytär,on ennenkin lukenut runojasi ja pitää niistä kovasti..On sinulla lukijoita aina.. Kiitos näistä,ihanista runoista..
      Pistät niihin ,koko sydämesi palon mukaan..Voi hyvin ja iloista mieltä..t.Irkku

      • runo64-1

        ... hyvä sana - noiduttu
        ja se kuin tarkoitettu rakastuneille.

        on mukava kun on lukijoita minun tekeleille
        jotka eivät päätä huimaa paitsi kirjottajan hihii.

        lähetän tässä nyt tosi pahasti myöhästyneet
        nimppari onnittelut !

        kiitos sanoistasi rakas ystäväin
        ja toivotan symppiksille ja tyttärellesi
        kaikkea hyvää ja kaunista yllinkyllin päivään
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe