Maailma tulee pieneksi
rajaat kaiken muun pois
näen vain sinut.
Matkustan
tunteiden virroissa
värähdyksesi kulkevat lävitseni
kosketellen minuakin.
Maailman kartta kehollasi
ja se saa kaiken tuntumaan niin vieraalta
tutultakin
yhtäaikaa
olen käynyt kaikkialla
enkä missään
ole kohdannut sinunlaista.
Vihdoin
olet ilman rihman kiertämää
ja valkoisilla alueillasi on paljon löydettävää
rakastettavaa
koko maailmani.
Maailmassasi kanssasi
6
347
Vastaukset
- mies-v57
Maailmani kuin Sinä Rakkani, kun koskettelen
alastomuuttasi ja piirrän hellästi jäljen silmästäsi
huuliisi, huulistasi kaulaasi, kosketan kauneuttasi.
Siirrän sormeani alemmas kimmoisaan poveesi,
sen tummanpunaiseen kärkeen ja sitten toiselle
povellesi, koetan molempia, kuulen huokaustasi..
Annan sormeni piirtää jälkeä alemmas, napasi odottaa
minua yksinäisenä, koettelen sitä ja vatsasi värisee,
silmät ummessa hengität äänekkäämmin, nautit..
Vielä lyhyt matka sormellani, piirturilla, värisevän
vatsasi poikki kuin kiipeilijä kohti tulivuoren sydäntä,
ihokarvojasi, kosteaa..ja sitten Sinä avauduit..
..jos tämä on maapallo, Sinä, tahdon aina olla
tulivuorellasi..
http://www.youtube.com/watch?v=A9bKcNb1AAY&feature=related
Kiitos Runostasi.
Kun Rakastaa ja rajat vajoavat pois,
aidat rymisten kaatuvat, on vain
vapaa kulku..
ja vapaudesta herää kiihko, kaikialle
kulkeva halu kohota aina uuteen, nousta,
kivuta, yltää ja saavuttaa lopulta..
Sitten raukeus, lämpö pitkin rentoutjneita
jäseniä, vapaus vierellä nukahtaa..
Hän silmät puoliummessa suudellen..
Kerrassaan hieno Rakkausrunosi, jossa
oli aina uutta herkkyyttä ja kerrontaa..
Luovaa ja erilaista tekstiä, jossa oli
yltänyt uusille alueille, taitavalla ja
vakaalla kynällä..
Tässä tekstissä, näissä säkeissä todella
rehdisti viihdyin ja nautin lukemisesta..
Kehittyvän kirjoittajan eräs parhaita Runoja.
Voimia ja rentoa oloa koko tähän päivääsi
hyvä Ystävä.- runo64-1
... tunteiden kirjossa
kehosi loisteiden hetkissä
iholla ja sen alla.
tervehdin tuloasi suudelmin
ja rakastan ...
jopa on mestarilta intohimoinen runo
ja sykkivä sellainen joka ansaitsisi enemmän
kuin tulla palautteeksi no runooni.
nyt ei voi mitään kappaletta nostaa erikseen
huikaisevassa taidon näytteessä paitsi lopun
joka on aina niin hyvä ja mielen jäävä
joten hyvä ystävä hyvä !!!
no ei mitään uutta länsirintamalta voitaisiin sanoa,
ihan sitä samaa vain - ei aihetta jatko toimiin.
kiitos kun poikkesit ja huippurunostasi hyvä ystäväin.
hyvää viikonloppua sinne päin.
- lindalinda1
todella mahtavaa runoutta Sinulta.
Elämä ja rakkaus on ikuista etsimistä,
mikä on määränpää ja onko sitä edes ?
Olet ainakin runoosi löytänyt niitä koho-
kohtia, joiden vuoksi ei kannata lopettaa
etsimnistä.
Jos jotain nostan ylös, niin se on ehdottomasti tämä
' valkoisilla alueillasi on paljon löydettävää '
vaikkakin kokonaisuus on nautinnollinen ensirivistä
kauniiseen loppuun saakka.
Lukunautinnosta kiittäen.- runo64-1
... kesämuistoja valkoiset alueet
voitaisiin sanoa.
no löytyihän tähän jotain uutta kerrontaa
vaikkei kovin kummosta
mutta silti jotakin,
no runon mittainen tarina.
kiitoksia rakas ystäväin ja mestarini
sanoistasi
ja toivotan hyvää viikonloppua sinulle
lämmöllä sydämestäni.
ei näe mitään muuta kuin rakastettunsa..Ajatukset palaavat häneen jatkuvasti, on kuin noiduttu..
Hienosti kuvasit tunnettasi..juuri noin se menee kun on rakastunut.. Oli tytär kylässä ja luimme tämän runosi ja keskustelimme.rakkauden olemuksesta,miten se valtaa ihmisen.. Hänenkin mielestään runosi ovat upeita..
En sitten jäänyt kirjoittelemaan,kun oli vieraita.."Irkun-päivät" oli nimittäin lauantaina..Sama tytär,on ennenkin lukenut runojasi ja pitää niistä kovasti..On sinulla lukijoita aina.. Kiitos näistä,ihanista runoista..
Pistät niihin ,koko sydämesi palon mukaan..Voi hyvin ja iloista mieltä..t.Irkku- runo64-1
... hyvä sana - noiduttu
ja se kuin tarkoitettu rakastuneille.
on mukava kun on lukijoita minun tekeleille
jotka eivät päätä huimaa paitsi kirjottajan hihii.
lähetän tässä nyt tosi pahasti myöhästyneet
nimppari onnittelut !
kiitos sanoistasi rakas ystäväin
ja toivotan symppiksille ja tyttärellesi
kaikkea hyvää ja kaunista yllinkyllin päivään
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402