lempi kappaleita : )

mj - fani

mun mielest michaelin parhaimpia kappaleita, ei tavallinen mj:n kappale. en tarkota että se on sen takia hyvä ku ei normaali! mulle meinaa tulla kyynel ku ajattelen et näin taitava tyyppi kuoli ; )


http://www.youtube.com/watch?v=6EU9IQicofY


sanokaa omat lempi kappaleet top 3. listassa : D

20

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Top3.

      Mulla lempi kappaleet vaihtuu lähes päivittäin. Tämän hetkinen Top 3 on itselläni tälläinen:

      1. We've Had Enough
      2. Who Is It
      3. Billie Jean

    • meliini

      Top 3

      1) 2000 Watts (rakastan tätä kappaletta...)
      2) Give in to me (voimakas ja hienostunut)
      3) Tabloid Junkie (tarttuva ja törkeän nopea tahti kertosäkeessä)

      • !Hellou!

        Sinä se meliini niin tykkäät tuosta 2000 wattsista. ;) Ei siinä mitään pahaa ole, mut itse en voi sietää mokomaa jumputiräksbumbäm-biisiä. Sanoinpahan vaan huvikseni kun ei muutakaan puuhaa oo.


      • meliini
        !Hellou! kirjoitti:

        Sinä se meliini niin tykkäät tuosta 2000 wattsista. ;) Ei siinä mitään pahaa ole, mut itse en voi sietää mokomaa jumputiräksbumbäm-biisiä. Sanoinpahan vaan huvikseni kun ei muutakaan puuhaa oo.

        "...itse en voi sietää mokomaa jumputiräksbumbäm-biisiä."

        Niin, no, mielipidehän tuokin. :) Pidän kappaleesta sen haasteellisuuden takia (todella matalalta Michael sen laulaa) ja tarttuvuus ja erilaisuus tuo mukaan plussaa. Mutta tiedän kyllä mitä tarkoitat ;)


      • NO NAME

        mun mielest kaikki MJ:N biisit on parhait, mut täs on kuus lempparii:
        1:beat it
        2:billie jean
        3:thriller
        4:they dont really care about us
        5:smooth criminal
        6:the way you make me feel


    • awefge

      1.Smooth Criminal
      2.Billie Jean
      3.Black or White/Thriller/Beat It/In The closet
      En osaa päättää :DD

    • [1] - Smooth Criminal / Human Nature
      [2] - Billie Jean / Beat It / Childhood
      [3] - Man In The Mirror / You Are Not Alone / Heal the World

    • kjfhgehgbe
      • Mj-fani

        toi biisi.


      • J_L
        Mj-fani kirjoitti:

        toi biisi.

        Voi vitsi,nyt teit pahan :D
        Mä rakastan niin monia MJ:n lauluja,että 3 ei edes riitä,mutta tässä nyt kuitenkin muutamia:

        1.Given to me
        2.Who is it
        3.Tabloit junkie ja paljon muita aivan mahtavia lauluja =)


    • mjjjjj

      Munkin lempikappaleet vaihtelee melkein joka päivä mutta tässä tämänpäiväset

      1 You Rock My World
      2 Heartbreiker
      3 Tabiold Junkie

    • meliini

      Mun on pakko vielä mainita kolme kappaletta, jotka ovat aivan liian aliarvostettuja:

      1) Morphine
      2) HIStory REMIX (nimenomaan remix)
      3) Money

      Sekä vielä kunniamaininta Stranger in Moscowille :)

      • -vVv-

        näit on niin monta et en tosiaan osaa pättää mut täs on jotain:

        this is it//Ben//billie jean//beat it//bad//man in the mirror//dirty diana//Smooth Criminal//leave me alone//remember the time//who is it//heal the world//jam//dangerous


    • fan

      En MITENKÄÄN osaa päättää :P :D :)

    • That's all

      1. Who is it
      2. Smooth criminal
      3. You rock my world

    • King of Pop

      mutta olen taas pitkästä aikaa alkanut kuuntelemaan Invicibleä ja kyllä se vaan on hyvä levy, kummastuttaa kun sieltä ei lohjennut useampaa hittiä ja on aika vaikeeta pistää ees tän levyn kappaleita paremmuusjärjestykseen muuta tänään ehkä näin :

      1. Whatever Happens
      2. Unbreakable
      3. Privacy

      • meliini

        Privacy on kyllä hieno kappale...


    • Tinatinkerbell

      Mä pidän kaikista yhtä paljon. Suosittelen kuuntelemaan INVINCIBLE levyä! siinä pääsee nauttimaan hieman erilaisemmasta Michaelista ;) ja YLLÄTTÄVÄ ON... Ihan huippu! Esim Michaelin äänen tasot ja muut...WOW!

      • per-1

        ÄÄHH! Nää on niin vaikee päättää kun kaikki sen kappalett on niin hyviä mutta tässä top 3 :)

        1. Give in to me
        2.HIStory
        8.Blood on the dance floor

        Mutta kaikki on hyviä


    • That's all

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe