mun mielest michaelin parhaimpia kappaleita, ei tavallinen mj:n kappale. en tarkota että se on sen takia hyvä ku ei normaali! mulle meinaa tulla kyynel ku ajattelen et näin taitava tyyppi kuoli ; )
http://www.youtube.com/watch?v=6EU9IQicofY
sanokaa omat lempi kappaleet top 3. listassa : D
lempi kappaleita : )
20
771
Vastaukset
- Top3.
Mulla lempi kappaleet vaihtuu lähes päivittäin. Tämän hetkinen Top 3 on itselläni tälläinen:
1. We've Had Enough
2. Who Is It
3. Billie Jean - meliini
Top 3
1) 2000 Watts (rakastan tätä kappaletta...)
2) Give in to me (voimakas ja hienostunut)
3) Tabloid Junkie (tarttuva ja törkeän nopea tahti kertosäkeessä)- !Hellou!
Sinä se meliini niin tykkäät tuosta 2000 wattsista. ;) Ei siinä mitään pahaa ole, mut itse en voi sietää mokomaa jumputiräksbumbäm-biisiä. Sanoinpahan vaan huvikseni kun ei muutakaan puuhaa oo.
- meliini
!Hellou! kirjoitti:
Sinä se meliini niin tykkäät tuosta 2000 wattsista. ;) Ei siinä mitään pahaa ole, mut itse en voi sietää mokomaa jumputiräksbumbäm-biisiä. Sanoinpahan vaan huvikseni kun ei muutakaan puuhaa oo.
"...itse en voi sietää mokomaa jumputiräksbumbäm-biisiä."
Niin, no, mielipidehän tuokin. :) Pidän kappaleesta sen haasteellisuuden takia (todella matalalta Michael sen laulaa) ja tarttuvuus ja erilaisuus tuo mukaan plussaa. Mutta tiedän kyllä mitä tarkoitat ;) - NO NAME
mun mielest kaikki MJ:N biisit on parhait, mut täs on kuus lempparii:
1:beat it
2:billie jean
3:thriller
4:they dont really care about us
5:smooth criminal
6:the way you make me feel
- awefge
1.Smooth Criminal
2.Billie Jean
3.Black or White/Thriller/Beat It/In The closet
En osaa päättää :DD [1] - Smooth Criminal / Human Nature
[2] - Billie Jean / Beat It / Childhood
[3] - Man In The Mirror / You Are Not Alone / Heal the World- kjfhgehgbe
tää on ihana:
http://www.youtube.com/watch?v=tBVY_49KtHk- Mj-fani
toi biisi.
- J_L
Mj-fani kirjoitti:
toi biisi.
Voi vitsi,nyt teit pahan :D
Mä rakastan niin monia MJ:n lauluja,että 3 ei edes riitä,mutta tässä nyt kuitenkin muutamia:
1.Given to me
2.Who is it
3.Tabloit junkie ja paljon muita aivan mahtavia lauluja =)
- mjjjjj
Munkin lempikappaleet vaihtelee melkein joka päivä mutta tässä tämänpäiväset
1 You Rock My World
2 Heartbreiker
3 Tabiold Junkie - meliini
Mun on pakko vielä mainita kolme kappaletta, jotka ovat aivan liian aliarvostettuja:
1) Morphine
2) HIStory REMIX (nimenomaan remix)
3) Money
Sekä vielä kunniamaininta Stranger in Moscowille :)- -vVv-
näit on niin monta et en tosiaan osaa pättää mut täs on jotain:
this is it//Ben//billie jean//beat it//bad//man in the mirror//dirty diana//Smooth Criminal//leave me alone//remember the time//who is it//heal the world//jam//dangerous
- fan
En MITENKÄÄN osaa päättää :P :D :)
- That's all
1. Who is it
2. Smooth criminal
3. You rock my world - King of Pop
mutta olen taas pitkästä aikaa alkanut kuuntelemaan Invicibleä ja kyllä se vaan on hyvä levy, kummastuttaa kun sieltä ei lohjennut useampaa hittiä ja on aika vaikeeta pistää ees tän levyn kappaleita paremmuusjärjestykseen muuta tänään ehkä näin :
1. Whatever Happens
2. Unbreakable
3. Privacy- meliini
Privacy on kyllä hieno kappale...
- Tinatinkerbell
Mä pidän kaikista yhtä paljon. Suosittelen kuuntelemaan INVINCIBLE levyä! siinä pääsee nauttimaan hieman erilaisemmasta Michaelista ;) ja YLLÄTTÄVÄ ON... Ihan huippu! Esim Michaelin äänen tasot ja muut...WOW!
- per-1
ÄÄHH! Nää on niin vaikee päättää kun kaikki sen kappalett on niin hyviä mutta tässä top 3 :)
1. Give in to me
2.HIStory
8.Blood on the dance floor
Mutta kaikki on hyviä
- That's all
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483