Testaa sukupuolesi

me20......

10

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

samoin..ja olen tyttö
      *Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.*

• sebulon.

Minä taas en ole oikein tasapainossa, tunnun olevan äärilaidan maskuliini. Pitäisi muka kehittää naisellisia piirteitä enemmän, mutta en haluu.
      Femiinisyys -18. Maskuliinisuus 6.

• 16v poika

Naisellisuuspisteesi: -22
        Miehekkyyspisteesi: 20

Miksi ihmeessä minun pitäisi kehittää feminisiä piirteitäni xD Olenhan kuitenkin poika :D

• fdsgdsg
        16v poika kirjoitti:

Miehekkyyspisteesi: 20

Miksi ihmeessä minun pitäisi kehittää feminisiä piirteitäni xD Olenhan kuitenkin poika :D

"Miksi ihmeessä minun pitäisi kehittää feminisiä piirteitäni xD Olenhan kuitenkin poika :D "

jotta ymmärtäisit naisia etkä olisi tuollainen kakara ;)

• 15v poika

Miehekkyyspisteesi: 22

"sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi." LOL

• jaahasssss

Naisellisuuspisteesi: -28
      Miehekkyyspisteesi: 14

Outoa, en itse tunne olevani kovinkaan miehinen mies.

• Ell444

mä oon tyttö
      Naisellisuuspisteesi: 6
      Miehekkyyspisteesi: -12

• Olen 18-vuotias tyttö, ja testin mukaan sukupuolineutraali. "Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä"

• ja tämän testin

mukaan mies:

Naisellisuuspisteet: -10
      Miehekkyyspisteet: 2

• tottakai

Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.
      '
      Naisellisuuspisteesi: -20
      Miehekkyyspisteesi: 14

Pitää paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      126
      6673
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      57
      5743
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      85
      4467
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      94
      4376
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      142
      4169
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1486
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      382
      1389
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      29
      1298
    9. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      81
      1297
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1074
    Aihe